Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Kamayish tartibida joylashtiring. a)5√6 b)12 c)4√10 A) a>c>b B) a>b>c C) c>a>b D) b>a>c 2 / 40 f(x-1)+f(x+2)=2(x²+7) ekani ma‟lum bo'lsa, f(x) ko'phadni toping. A) f(x)=x²-4 B) f(x)=x²-x+5 C) f(x)+2x²-1 D) f(x)=x²+3x+7 3 / 40 Chizmaga ko`ra x ning eng kichik butun qiymatinitoping ? A) 6 B) 7 C) 9 D) 8 4 / 40 275+330 sonini 41 ga bo‘lganda qoladigan qoldiqni aniqlang. A) 9 B) 5 C) 0 D) 1 5 / 40 Tenglamalar sistemani yeching: A) (9; 0), (28; -1) B) (7; 2), (28; -1) C) (2; 3) D) (9; 0), (2; 7) 6 / 40 ning natural bo‘luvchlari 70 ta bo‘lsa, x ni toping. A) 3 B) 2 C) 4 D) 5 7 / 40 x va y natural sonlar uchun 20∙x! = y! bo‘lsa, y ning qabul qiladigan qiymatlari yig‘indisini toping. A) 25 B) 26 C) 23 D) 20 8 / 40 x>0 da x + √x = 3 bo'lsa, √x -3/√x ifodaning qiymatini toping. A) 0 B) -2 C) 1 D) -1 9 / 40 ABC uchburchakning har bir tomoni chizmada ko’rsatilgandek o’z uzunligiga bir yarim barobarga teng uzunlikda davom ettirilgan. Agar SABC=12 bo’lsa, SA1B1C1 ni toping. A) 147 B) 132 C) 130 D) 135 10 / 40 ABCD parallelogrammning A va D uchlari M tekislikda, B va C uchlari uning tashqarisida, AD = 10 cm, AB = 15 cm, AC va BD diagonallarining M tekislikdagi proyeksiyalari mos ravishda 13,5 cm va 10,5 cm ga teng. Parallelogrammning diagonallarini toping. A) 19, 18 B) 20, 16 C) 20, 17 D) 19, 17 11 / 40 Agar bo’lsa, quyidagilardan qaysi biri eng kichik? A) f(1006) B) f(1012) C) f(2019) D) f(1009) 12 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 3 B) 2 C) 4 D) 1 13 / 40 Hisoblang: A) 7/18 B) 71/91 C) 70/80 D) 77/810 14 / 40 Rasmda tasvirlangan favvora ko‘rinishi y=-x(x+6) ko'rinishda bo'lsa, favvora eng ko’pi bilan qaysi balandlikga ko’tarila oladi. (Koordinata Oy o’qi , suv yuzasida joylashgan) A) 8 B) 6 C) Hisoblab bo'lmaydi D) 9 15 / 40 Berilgan chizmadan foydalanib α + β ning qiymatini toping: A) 60° B) 75° C) 45° D) 30° 16 / 40 Poyezda 5 ta vagon va har bir vagonda kamida 1 ta yo’lovchi bor. Ikkita yo’lovchi bitta vagonda yoki ketma-ketma kelgan vagonda bo’lsa, qo’shni deb ataladi. Har bir yo’lovchining aniq 5 ta yoki aniq 10 ta qo’shnisi mavjud bo’lsa, poyezdda jami nechta yo’lovchi bor? A) 20 B) 17 C) 10 D) 13 17 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) -1 B) 1 C) 2 D) -2 18 / 40 AB masofani toping ? A) √29 B) √27 C) √24 D) √30 19 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 15 B) 12 C) 15 D) 13 20 / 40 Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 8π B) 24 C) 12π D) 32 21 / 40 Toʻgʻri burchakli uchburchakka kvadrat ichki chizilgan (rasmga qarang). Kvadrat tomonini toʻgʻri toʻrtburchak katetlari orqali ifodalang. A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 22 / 40 2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi, 2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan? A) 1-bola B) Ikkalasi teng keladi C) 2-bola D) Aniqlab bo’lmaydi 23 / 40 Hisoblang. A) 0 B) 1 C) -1 D) 2 24 / 40 Agar bo’lsa, (x+y)²-z² ning qiymatini toping. A) 1/2 B) 1/6 C) 11/12 D) 23/12 25 / 40 Kvadrat rasmdagi kabi 4 ta uchburchakka ajratilgan , 3 ta uchburchakning yuzlari mos ravishda 2, 3, 4 ga teng . Berilgan shakldagi noʼmalum yuzani toping. A) 8 B) 10 C) Aniqlab bo‘lmaydi D) 7 26 / 40 Ushbu tenglik da ham to‘g‘rimi? A) Yo'q B) Ha 27 / 40 a²·b·c<0, (a·b)>0 va a·c³<0 tengsizliklardan foydalanib a,b,c larning ishoralarini aniqlang: A) -, +, - B) -, -, - C) +, -, + D) -, -, + 28 / 40 ABCD parallelogramm va ABED toʻrtburchakka aylana ichki chizilgan. Agar DE=8, AB=12 boʻlsa, BEC uchburchakning perimetrini toping. A) 22 B) 27 C) 25 D) 24 29 / 40 DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂ ekanligi maʼlum boʻlsa, tgα/α ni toping. A) 3 B) 3/2 C) 1 D) 5/2 30 / 40 Berilgan tengsizlik uchun quyidagi oraliqlar to‘g‘ri ifodalanganmi? A) Yo'q B) Ha 31 / 40 Hisoblang A) 0 B) 1 C) 0,5 D) 0,1 32 / 40 Bo‘yalgan yuzani toping. (cm2) A) Aniqlab bo‘lmaydi B) 16 C) 12 D) 18 33 / 40 Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping. A) 86 B) 84 C) 72 D) 76 34 / 40 Agar bo’lsa, ni qiymatini toping. A) 1 B) 1/5 C) 1/25 D) 5 35 / 40 Quyida y=f(x+2) funksiya grafigi tasvirlangan. Barilgan malumotlardan foydalanib ning qiymatini toping A) 1 B) 3 C) -3 D) 2 36 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Yo'q B) Ha 37 / 40 Rasmda keltirilgan ma‘lumot asosida bitta yashil sharni nechta kub bilan almashtirish mumkinligini toping? A) 3 B) 1 C) 4 D) 2 38 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 39 / 40 EKUB(a;b)=3 va EKUK(a;b) =60 bo’lsa, a+b yig’indining eng katta qiymatini toping. A) 54 B) 60 C) 63 D) 72 40 / 40 Hisoblang. A) 3 B) 1 C) 2 D) 0 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Matematika attestatsiya