Matematika attestatsiya №10

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №10

2022-yil repetitsiya testlari.

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

ko’paytmani hisoblang.

2 / 40

f(x-1)+f(x+2)=2(x²+7) ekani ma‟lum bo'lsa, f(x) ko'phadni toping.

 

3 / 40

Hisoblang? 

4 / 40

Aylana tashqarisidagi nuqtadan aylanaga kesuvchi o‘tkazilgan. Berilgan nuqtadan aylanani kesgan nuqtalarigacha bo‘lgan masofalar mos ravishda 9 va 45 ga teng bo‘lsa, shu nuqtadan aylanaga o‘tkazilgan urinmaning urinish nuqtasigacha bo‘lgan masofa uzunligini toping.

5 / 40

√3

6 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizining natural bo‘luvchilari nechta?

7 / 40

Tenglamani yeching. 

8 / 40

I, M , O - turli natural sonlar uchun I·M·O = 2022 bo‘lsa, I + M+O yig‘indining mumkin bo‘lgan eng katta va eng kichik qiymatlari yig‘indisini toping.

9 / 40

Agar g ( x) - uchinchi darajali keltirilgan  f(x)=x³+ax²+bx+c ko‘phadning ildizlari, ko‘phad  ildizlarining teskarisiga teng bo‘lsa, u holda g (1) ning qiymatini a, b, c lar
orqali ifodalang.

10 / 40

Hisoblang: 6,34757575…+0,0434343…

11 / 40

AB masofani toping ?

12 / 40

Hisoblang.

13 / 40

Toʻgʻri burchakli uchburchakka kvadrat ichki chizilgan (rasmga qarang). Kvadrat tomonini toʻgʻri toʻrtburchak katetlari orqali ifodalang.

14 / 40

ABCD parallelogramm va ABED toʻrtburchakka aylana ichki chizilgan.  Agar DE=8, AB=12 boʻlsa, BEC uchburchakning perimetrini  toping. 

15 / 40

f(x) va g(x) funksiyalar  f(x)+(x-2)·g(x)=x²+5 bog’lanishda va  f(3)=10 bo’lsa, g-1 (4) ning qiymatini toping.(g-1 (x)-g(x) ga teskari funksiya)

16 / 40

Qaysi rasmda   y=sin2x  grafigi  [-π;π] da to’gri  tasvirlangan.

17 / 40

Agar   bo’lsa,  (x+y)²-z²  ning qiymatini toping.

18 / 40

Hisoblang

19 / 40

Berilgan tengsizlik  uchun  quyidagi oraliqlar to‘g‘ri ifodalanganmi?

20 / 40

Agar   bo’lsa,    ni qiymatini toping.

21 / 40

P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1  n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi?

22 / 40

Qaysi javobda  tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan:

23 / 40

Agar  x=2t+5,  y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping

24 / 40

Hisoblang:

25 / 40

  Kvadrat rasmdagi kabi 4 ta uchburchakka ajratilgan , 3 ta uchburchakning yuzlari mos ravishda 2, 3, 4 ga teng . Berilgan shakldagi noʼmalum yuzani toping.

26 / 40

Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping.

27 / 40

EKUB(a;b)=3   va EKUK(a;b) =60 bo’lsa,  a+b  yig’indining eng katta qiymatini toping.

28 / 40

Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor?

29 / 40

Ushbu  tenglik   da ham to‘g‘rimi?

30 / 40

Hisoblang.

31 / 40

DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂  ekanligi maʼlum boʻlsa,  tgα/α ni toping.

32 / 40

Rasmda keltirilgan ma‘lumot asosida  bitta yashil sharni nechta kub bilan almashtirish mumkinligini toping?

33 / 40

2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi,  2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan?

34 / 40

Poyezda 5 ta vagon va har bir vagonda kamida 1 ta yo’lovchi bor. Ikkita yo’lovchi bitta vagonda yoki ketma-ketma kelgan vagonda bo’lsa, qo’shni deb ataladi. Har bir yo’lovchining aniq 5 ta yoki aniq 10 ta qo’shnisi mavjud bo’lsa, poyezdda jami nechta yo’lovchi bor?

35 / 40

Hisoblang .

36 / 40

Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping.

37 / 40

Quyida y=f(x+2) funksiya grafigi tasvirlangan. Barilgan malumotlardan foydalanib ning qiymatini toping

38 / 40

BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. 

39 / 40

Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping.

40 / 40

Hisoblang.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Iltimos, reklama blokeringizni o’chiring!

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0