Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga fikr bildirilmagan. 0% 6 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Hisoblash natijasida hosil bo’lgan sondan 4 marta katta sonning natural bo’luvchilari soni a bo’lsa , a ning butun bo’luvchilari sonini toping. A) 16 B) 24 C) 32 D) 8 2 / 40 a va b musbat sonlari uchun alnb·blna+alnb +blna bo'lsa, (lna)·(lnb)=? A) ln5 B) ln2 C) ln4 D) ln3 3 / 40 Quyidakilardan qaysi biri juft: 200956+200855 31210+0! 55!+877 222+333+4444 A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 4 / 40 Agar x2-6x+7=0 bo‘lsa, ni toping. A) 48 B) 28 C) 40 D) 52 5 / 40 ABC o‘tkir burchakli uchburchakning BC asosiga AD balandlik, AC yon tomoniga BE balandlik o‘tkazilgan. Bunda CE =2AE = 8, DC = 6 bo‘lsa, BD ni toping. A) 6 B) 12 C) 8 D) 10 6 / 40 ifodani soddalashtiring. A) a B) -a C) 1 D) -1 7 / 40 x, 24 va 30 sonlarining EKUBi 6, EKUKi 360 ga teng. Bunga ko‘ra x ning eng kichik qiymatini toping. A) 12 B) 10 C) 18 D) 15 8 / 40 Hisoblang. A) 1 B) 2019/4036 C) 2019/2018 D) 0 9 / 40 Bir nechta natural sonlardan tuzilgan S to‘plam berilgan. Bu sonlarning o‘rta arifmetigi eng kattasini hisobga olmaganda 32 ga, eng kichigini hisobga olmaganda 40 ga, eng kattasini ham eng kichigini ham hisobga olmaganda esa 35 ga teng. Agar eng katta son eng kichigidan 72 ga ortiq bo‘lsa, u holda S to‘plamdagi barcha sonlarning o‘rta arifmetigini toping. A) 36,6 B) 36,2 C) 36,4 D) 36,8 10 / 40 Qfodaning qiymatini toping. A) 2 B) 1 C) 0,58 D) 0,5 11 / 40 Hisoblang: A) 7/18 B) 77/810 C) 70/80 D) 71/91 12 / 40 Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping. A) √90 B) 9 C) √80 D) 8 13 / 40 Bo‘yalgan yuzani toping. (cm2) A) 12 B) Aniqlab bo‘lmaydi C) 18 D) 16 14 / 40 Berilgan chizmadan foydalanib α + β ning qiymatini toping: A) 75° B) 45° C) 30° D) 60° 15 / 40 DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂ ekanligi maʼlum boʻlsa, tgα/α ni toping. A) 1 B) 5/2 C) 3/2 D) 3 16 / 40 Hisoblang. A) √2-1 B) 1-√2 C) √2+√3 D) √2+1 17 / 40 2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi, 2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan? A) Aniqlab bo’lmaydi B) 2-bola C) Ikkalasi teng keladi D) 1-bola 18 / 40 Poyezda 5 ta vagon va har bir vagonda kamida 1 ta yo’lovchi bor. Ikkita yo’lovchi bitta vagonda yoki ketma-ketma kelgan vagonda bo’lsa, qo’shni deb ataladi. Har bir yo’lovchining aniq 5 ta yoki aniq 10 ta qo’shnisi mavjud bo’lsa, poyezdda jami nechta yo’lovchi bor? A) 13 B) 17 C) 10 D) 20 19 / 40 Ushbu tenglik da ham to‘g‘rimi? A) Yo'q B) Ha 20 / 40 Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping. A) 72 B) 76 C) 84 D) 86 21 / 40 Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor? A) 4 ta B) 5 ta C) 7 ta D) 3 ta 22 / 40 Qaysi rasmda y=sin2x grafigi [-π;π] da to’gri tasvirlangan. A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 23 / 40 Hisoblang . A) 1 B) 0,1 C) 0,5 D) 0 24 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 1 B) 4 C) 3 D) 2 25 / 40 f(x) va g(x) funksiyalar f(x)+(x-2)·g(x)=x²+5 bog’lanishda va f(3)=10 bo’lsa, g-1 (4) ning qiymatini toping.(g-1 (x)-g(x) ga teskari funksiya) A) 6 B) 2 C) 3 D) 4 26 / 40 a²·b·c<0, (a·b)>0 va a·c³<0 tengsizliklardan foydalanib a,b,c larning ishoralarini aniqlang: A) -, +, - B) +, -, + C) -, -, - D) -, -, + 27 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) 2 B) -1 C) -2 D) 1 28 / 40 Hisoblang. A) 1 B) 3 C) 2 D) 0 29 / 40 Berilgan tengsizlik uchun quyidagi oraliqlar to‘g‘ri ifodalanganmi? A) Yo'q B) Ha 30 / 40 Agar bo’lsa, (x+y)²-z² ning qiymatini toping. A) 1/6 B) 23/12 C) 1/2 D) 11/12 31 / 40 Hisoblang. A) -1 B) 2 C) 0 D) 1 32 / 40 Hisoblang: A) 22 B) 24 C) 27 D) 25 33 / 40 ABCD parallelogramm va ABED toʻrtburchakka aylana ichki chizilgan. Agar DE=8, AB=12 boʻlsa, BEC uchburchakning perimetrini toping. A) 27 B) 24 C) 22 D) 25 34 / 40 Rasmda keltirilgan ma‘lumot asosida bitta yashil sharni nechta kub bilan almashtirish mumkinligini toping? A) 3 B) 4 C) 2 D) 1 35 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 36 / 40 Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 24 B) 8π C) 32 D) 12π 37 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 12 B) 15 C) 13 D) 15 38 / 40 Hisoblang A) 0,5 B) 1 C) 0,1 D) 0 39 / 40 Toʻgʻri burchakli uchburchakka kvadrat ichki chizilgan (rasmga qarang). Kvadrat tomonini toʻgʻri toʻrtburchak katetlari orqali ifodalang. A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 40 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Yo'q B) Ha 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Matematika attestatsiya