Boshlang’ich sinf №11 Mart 22, 2022Mart 22, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Boshlang’ich sinf №11 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlang'ich sinf attestatsiya №11 Ma'rifat gazetasi test savollari DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 2 ta sinfda 60 ta o‘quvchi bor. 1-sinf o‘quvchilari 2-sinf o‘quvchilaridan 2 ta ko‘p bo‘lsa, sinflarda nechtadan o‘quvchi bor? A) 30 va 28 B) 30 va 30 C) 32 va 28 D) 31 va 29 2 / 40 Agar moʻridan yo gulxandan chiqayotgan tutun ......... demak, havo ochiq boʻladi. A) Tutun osmonga koʻtarilsa B) Tutun pastga qarab ketsa C) To’g’ri javob yo’q D) Tutun koʻrinmasa 3 / 40 Tunlari ba'zida xira yulduz ning boshqa yulduzlar orasida siljiyotganini, ya'ni sayr qilib yurganini payqash mumkin. Bunday osmon Miami aslida yulduz emas, balki ... . A) Quyoshdir B) Sayyoradir C) Oydir D) Yulduzdir 4 / 40 Eng yaqin yulduzning nuri bizga necha yilda yetib keladi ? A) 5 B) 2 C) 7 D) 4 5 / 40 Yuza 64 ga teng boʻlgan kvadratning tomonlarini toping. A) 24 B) 8 C) 7 D) 16 6 / 40 Qaysi yoyilmadan kubni hosil qilish mumkin ? A) 1, 2, 3 B) 1,2, 3, 4 C) 2 va 3 D) 1 va 3 7 / 40 Agar 9 ta ot 3 kunda 27 xalta arpani yesa, 5ta ot uchun 5kunga nechchi xalta arpa kerak bo‘ladi? ] A) 24 B) 27 C) 25 D) 20 8 / 40 "Jiyron" hikoyasida Sobir va Nigora qaysi kasb egallamoqchi bo'ldi? A) Chavandoz, doktor B) Rassom, doktor C) TJY D) Hisobchi, ustoz 9 / 40 Ayamajiz nima? A) Shamol B) Yalmog‘iz C) yomg‘irli qor D) Izg‘irin 10 / 40 Ko’p xonali sonlarni raqamlashga o’rgatishning 1- bosqichi qanday? A) Sinflarga ajratish B) Asosiy davr C) to’g’ri javob yo’q D) Tayyorgarlik ishi 11 / 40 Boshlang’ich sinf ona tili o’qitish metodikasining vazifasi qaysi qatorda berilgan? A) Nimanio’qitishkerak?Qanday o’qitishkerak?Negahuddimana shundayo’qitishkerak?savollariga javob beradi B) Amaliy fan sifatida o’quvchiga ta’lim va tarbiya berish vazifasini bajaradi C) Boshlang’ich sinf o’quvchilarining nutqini o’stiradi. D) O’quvchilar og’zaki va yozma nutqining to’g’ri shakllanishiga g’amxo’rlik qiladi. 12 / 40 Vaqtda doir tasavvurlarni tarkib toptirishda sutka,soat, minut nima yordamida amalga oshiriladi? A) Ko’rgazmali metodlar,og'zaki metodlar yordamida B) Soat maketi yordamida C) Tabel kalendar yordamida D) to’g’ri javob yo’q 13 / 40 Noma'lum bo‘luvchi qanday topiladi? A) Bo`linuvchi bo`linmaga ko‘paytiriladi B) Bo`linuvchi bo`linmaga bo`linadi. C) Ko`paytuvchi bo`linuvchiga bo`linadi D) Bo`luvchi bolinuvchiga kopaytiriladi 14 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qaysi o‘qish turlaridan foydalaniladi? A) Ifodali o‘qish, ongli o‘qish, tez o‘qish B) Ovozli o‘qish, ichda o‘qish, shivirlab o‘qish C) barcha javoblar to’g’ri D) Izohli o‘qish, badiiy o‘qish, to‘g‘ri o‘qish 15 / 40 Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi? A) Ko’p xonali sonlarni raqamlash konsentrida B) 1000 ichida sonlarni raqamlash konsentrida C) 100 ichida sonlarni raqamlash konsentrida D) 10 ichida sonlarni raqamlash konsentrida 16 / 40 Matematika o'qitish metodikasi haqidagi tushuncha birinchi bo'lib kimning qaysi asarida bayon qilingan? A) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, 3—4-sinflarda ikki darsgacha ajratiladi B) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, zarur bo‘lib qolsa,ikkinchi darsdan 15—20 daqiqa C) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir darsdan 15—20 daqiqa, 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars D) 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars,ayrim vaqtlarda ikki darsgacha ajratiladi 17 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... B) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... C) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. D) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini.... 18 / 40 Tezlik o’zgarmas bo’lganda masofa bilan vaqt qanday bog'lanisjda bo’ladi? A) Teskari proporsional B) To’g'ri proporsional 19 / 40 Bog'lanishli nutq bu- logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan ,mustaqil tugallangan va o’zaro bog'langan ma'noli qism . A) Noto’gri B) To’g'ri 20 / 40 Ta'limiy diktantlar tashkil etish va bajarilish shartiga ko’ra necha turga bo’linadi? A) 8 B) 2 C) 4 D) 5 21 / 40 Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi? A) Ichki B) Tashqi C) Dialog D) Monolog 22 / 40 Tilimizda nechta shaxs bor? A) 3 B) 5 C) 1 D) 2 23 / 40 O’zbek tilining izohli lug'atida qancha va so’z birikmasi bor? A) to’g’ri javob yo’q B) 6890 C) 8000 dan ortiq D) 80 mingdan ortiq 24 / 40 2-sinf o‘quvchilarining o‘qish malakasi qaysi bosqichga to‘g‘ri keladi? A) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish ko‘nikmasi to‘la shakllanadi. B) Bo‘g‘inlab sidirg‘a o‘qishga C) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish malakasi shakllanadi D) Bo‘g‘inlamay sidirg‘a o‘qishga 25 / 40 Matematika o’qitish metodikasi haqidagi tushunchani birinchi bo’lib Shvetsariyalik pedagog,matematik G.Pestalosning 1802- yilda yozgan"Sonni ko’rgazmali o’rganish"asarida bayon qilingan. A) To’g'ri B) Noto’gri 26 / 40 Birinchi o’nlikni o’rganishda nimalarni o’zlashtirib olish nazarda tutiladi? A) Voqealikni anglash B) Predmetlarni aniqlash C) to’g’ri javob yo’q D) Guruhlashni haqidagi bilim ,malakani egallash 27 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... B) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini..... C) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... D) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. 28 / 40 Boshlangich sinflarda o’rganiladigan ko’pgina she'rlarni tahlil qilib ,ifodali o’qish mashq qilingach ,o’quvchilarga qanday vazifa beriladi? A) Ifodali yod aytib berish B) to’g’ri javob yo’q C) Ifodali o’qish D) Ma'nosini izohlash 29 / 40 Insho yahlili va xatolar ustida. ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi? A) Tekshirilgan insholar yuzasidan yakuniy mashg'ulot o’tkaziladi B) O’qituvchi 2 kun ichida tekshiradi C) Barchasi D) Ona tili darsining 2- qismidan 15-25 daqiqa vaqt ajratiladi 30 / 40 Matematika fani dasturi bo’yicha 2-4- sinflarda nimalar o’rgstiladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Barchasi C) Arifmetik amallar bajarish,komponentlarning nomlarini o’rgatish D) 100 ichida ,1000 ichida va ko’p xonali sonlar og'zaki va yozma raqamlash 31 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qanday metodlar qo‘llaniladi? A) Badiiy o‘qish, tez o‘qish, izlanish metodi B) Izlanish, to‘g‘ri o‘qish, tez o‘qish C) Izohli o‘qish, ifodali o‘qish, badiiy o‘qish, izlanish metodi D) Ifodali o‘qish, to‘g‘ri o‘qish, 32 / 40 Kvadrat cm - bu A) Tomonlari uzunligi yig'indisi 1 cm bo’lgan to’rtburchak 1 cm 2 B) Tomonlari uzunligi yig'indisi C) Tomonlari uzunligi 1 cm bo’lgan kvadratning yuzi 1 cm 2 D) to’g’ri javob yo’q 33 / 40 Morfema necha turga bo’linadi? A) 5 B) 4 C) 2 D) 3 34 / 40 1- sinf o’quvchilarining o’qish malakasi qaysi bosqichga to’g'ri keladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab sidirg'a o’qish C) Ongli o’qish va to’gri o’qisj D) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab o’qish 35 / 40 Yuza o’lchov birliklari qanday usulda o’rgatiladi? A) Og'zaki bayonlar,ko’rgazmalar yordamida B) Yuz o’lchov birligi sifatida birlik kvadratning yuzi qabul qilinadi C) to’g’ri javob yo’q D) Formulalar ishlab chiqiladi 36 / 40 Ona tili o’qitish metodikasining asosiy bo’limlari qaysilar? A) So’z yasalishini o’rgatish metodikasi B) Barchasi C) Nutq o’stirish,o’qish metodikasi D) Savod o’rgatish ,grammatika,fonetika 37 / 40 Boshlang'ich sinflarda qaysi so’z turkumi o’rganilmaydi? A) to’g’ri javob yo’q B) Morfema C) Kishilik olmoshlari D) Ravish 38 / 40 Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi? A) Morfologik B) Sintaktik C) Uslubiy D) to’g’ri javob yo’q 39 / 40 Tinish belgilari yig'indidi bu.....? A) Punktuasiya tinish belgilarining ishlatilishi haqidagi qoidalar yig'indisi B) So’z va gaplar orasidagi belgilar C) Punktuasiya D) to’g’ri javob yo’q 40 / 40 Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi? A) 1000 ichida sonlarni raqamlash konsentrida B) 100 ichida sonlarni raqamlash konsentrida C) 10 ichida sonlarni raqamlash konsentrida D) Ko’p xonali sonlarni raqamlash konsentrida 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Boshlang'ich sinf