Boshlang’ich sinf №11 Mart 22, 2022Mart 22, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Boshlang’ich sinf №11 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlang'ich sinf attestatsiya №11 Ma'rifat gazetasi test savollari DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Rim raqamlarida ifodalang. 1075 A) M0LXXV B) MVXXV C) MLXXV D) MXXXCV 2 / 40 Xalq yaratgan g‘oya ixcham, chuqur va tugal ma‘noli gaplar nima deb yuritiladi? A) Topishmoq B) Tez aytish C) Ertak D) Maqol 3 / 40 Yupiterning diametri Yernikidan necha marta katta? A) 100 marta B) 11 marta C) 12 marta D) 10 marta 4 / 40 To'g'ri to'rtburchakning bo'yi 46 cm, eni bo'yining 40% idan 2,4 ga kichik. To'g'ri to'rtburchakning tomonlari ayirmasi 120 sonidan necha marta kichik? A) 3 B) Kichik emas C) 4 D) 5 5 / 40 Bobur otasining ismi kim? A) Mirzo Ulug'bek B) Shohruh Mirzo C) Umarshayx Mirzo D) Humoyun 6 / 40 Bir aylanada yotadigan 5 ta nuqtadan nechta vatar o'tkazish mumkin ? A) 9 B) 20 C) 8 D) 10 7 / 40 Dаstlаb uzunlikni o’lchаshda qаysi tushunchа оrqаli kiritiladi? A) Ма’lum mаsоfа, chiziq оrqаli B) Kеsmа uzunligi tushunchаsi оrqаli C) To’g’ri chiziq yordаmidа D) tеzlik оrqаli, chiziq оrqаli 8 / 40 384/512 kasrni qisqartiring A) 3/4 B) 5/8 C) 6/9 D) 3/5 9 / 40 11 kg 040 g ni gramda ifodalang. A) 11400 g B) 1140 g C) 11040 g D) 114 g 10 / 40 So’zning eng kichik bo’linmaydigan ma'noli qismi bu.. A) Morfema B) Bosh bo’lak C) O’zak D) to’g’ri javob yo’q 11 / 40 Nutqiy xatolar necha turga ajratiladi? A) 4 B) 3 C) 5 D) 2 12 / 40 Epigraf nima? A) Asar so‘ngida matn yuzasidan berilgan topshiriqlarni bajarish B) Asar yoki hikoyani asosiy ma'nosini ochib beruvchi vosita hisoblanadi. C) Asar yoki hikoyaning qisqacha mazmuni D) O‘ziga xos murakkab ish turi bo‘lib, manzarani so‘z yordamida aniq bayon qilish. 13 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qaysi o‘qish turlaridan foydalaniladi? A) Ovozli o‘qish, ichda o‘qish, shivirlab o‘qish B) Ifodali o‘qish, ongli o‘qish, tez o‘qish C) barcha javoblar to’g’ri D) Izohli o‘qish, badiiy o‘qish, to‘g‘ri o‘qish 14 / 40 Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi? A) Tashqi B) Ichki C) Monolog D) Dialog 15 / 40 Kvadrat cm - bu A) Tomonlari uzunligi 1 cm bo’lgan kvadratning yuzi 1 cm 2 B) Tomonlari uzunligi yig'indisi 1 cm bo’lgan to’rtburchak 1 cm 2 C) to’g’ri javob yo’q D) Tomonlari uzunligi yig'indisi 16 / 40 Boshlangich sinflarda o’rganiladigan ko’pgina she'rlarni tahlil qilib ,ifodali o’qish mashq qilingach ,o’quvchilarga qanday vazifa beriladi? A) Ma'nosini izohlash B) to’g’ri javob yo’q C) Ifodali yod aytib berish D) Ifodali o’qish 17 / 40 1- sinf o’quvchilarining o’qish malakasi qaysi bosqichga to’g'ri keladi? A) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab sidirg'a o’qish B) Ongli o’qish va to’gri o’qisj C) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab o’qish D) to’g’ri javob yo’q 18 / 40 Matematika o’qitish metodikasi haqidagi tushunchani birinchi bo’lib Shvetsariyalik pedagog,matematik G.Pestalosning 1802- yilda yozgan"Sonni ko’rgazmali o’rganish"asarida bayon qilingan. A) To’g'ri B) Noto’gri 19 / 40 Tilimizda nechta shaxs bor? A) 5 B) 1 C) 2 D) 3 20 / 40 Bog'lanishli nutq bu- logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan ,mustaqil tugallangan va o’zaro bog'langan ma'noli qism . A) Noto’gri B) To’g'ri 21 / 40 O’zbek tilining izohli lug'atida qancha va so’z birikmasi bor? A) 8000 dan ortiq B) 80 mingdan ortiq C) 6890 D) to’g’ri javob yo’q 22 / 40 Matematika fani dasturi bo’yicha 2-4- sinflarda nimalar o’rgstiladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Arifmetik amallar bajarish,komponentlarning nomlarini o’rgatish C) 100 ichida ,1000 ichida va ko’p xonali sonlar og'zaki va yozma raqamlash D) Barchasi 23 / 40 Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi? A) 10 ichida sonlarni raqamlash konsentrida B) 100 ichida sonlarni raqamlash konsentrida C) 1000 ichida sonlarni raqamlash konsentrida D) Ko’p xonali sonlarni raqamlash konsentrida 24 / 40 Tezlik o’zgarmas bo’lganda masofa bilan vaqt qanday bog'lanisjda bo’ladi? A) Teskari proporsional B) To’g'ri proporsional 25 / 40 Boshlang’ich sinf ona tili o’qitish metodikasining vazifasi qaysi qatorda berilgan? A) Nimanio’qitishkerak?Qanday o’qitishkerak?Negahuddimana shundayo’qitishkerak?savollariga javob beradi B) Amaliy fan sifatida o’quvchiga ta’lim va tarbiya berish vazifasini bajaradi C) Boshlang’ich sinf o’quvchilarining nutqini o’stiradi. D) O’quvchilar og’zaki va yozma nutqining to’g’ri shakllanishiga g’amxo’rlik qiladi. 26 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... B) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini.... C) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... D) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. 27 / 40 Noma'lum bo‘luvchi qanday topiladi? A) Bo`linuvchi bo`linmaga ko‘paytiriladi B) Ko`paytuvchi bo`linuvchiga bo`linadi C) Bo`luvchi bolinuvchiga kopaytiriladi D) Bo`linuvchi bo`linmaga bo`linadi. 28 / 40 Boshlang'ich sinflarda qaysi so’z turkumi o’rganilmaydi? A) Morfema B) to’g’ri javob yo’q C) Ravish D) Kishilik olmoshlari 29 / 40 Ta'limiy diktantlar tashkil etish va bajarilish shartiga ko’ra necha turga bo’linadi? A) 5 B) 2 C) 4 D) 8 30 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qanday metodlar qo‘llaniladi? A) Ifodali o‘qish, to‘g‘ri o‘qish, B) Badiiy o‘qish, tez o‘qish, izlanish metodi C) Izohli o‘qish, ifodali o‘qish, badiiy o‘qish, izlanish metodi D) Izlanish, to‘g‘ri o‘qish, tez o‘qish 31 / 40 Morfema necha turga bo’linadi? A) 5 B) 4 C) 2 D) 3 32 / 40 Birinchi o’nlikni o’rganishda nimalarni o’zlashtirib olish nazarda tutiladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Voqealikni anglash C) Predmetlarni aniqlash D) Guruhlashni haqidagi bilim ,malakani egallash 33 / 40 Tinish belgilari yig'indidi bu.....? A) Punktuasiya B) Punktuasiya tinish belgilarining ishlatilishi haqidagi qoidalar yig'indisi C) to’g’ri javob yo’q D) So’z va gaplar orasidagi belgilar 34 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. B) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... C) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini..... D) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... 35 / 40 Analiz deb nimaga aytamiz? A) Umumiy qoidalardan xususiy misollarga va konkret qoidalarga o'tishdir. B) Predmetlar yoki hodisalar orasida bog‘lanishlar o‘rnatishga yo‘naltirilgan tafakkur usuli C) Butunni uning tashkil etuvchi qismlariga ajratishga yo‘naltirilgan fikrlash usuli D) Xususiydan umumiyga qarab boradigan xulosadir 36 / 40 Vaqt o‘zgarmas bo'lganda tezlik bilan masofa orasida qanday proporsional bog'lanish bo'ladi? A) Teng kuchli B) To'g'ri proporsional C) O'zgarmas D) Teskari proporsional 37 / 40 Matematika o'qitish metodikasi haqidagi tushuncha birinchi bo'lib kimning qaysi asarida bayon qilingan? A) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, 3—4-sinflarda ikki darsgacha ajratiladi B) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, zarur bo‘lib qolsa,ikkinchi darsdan 15—20 daqiqa C) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir darsdan 15—20 daqiqa, 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars D) 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars,ayrim vaqtlarda ikki darsgacha ajratiladi 38 / 40 2-sinf o‘quvchilarining o‘qish malakasi qaysi bosqichga to‘g‘ri keladi? A) Bo‘g‘inlab sidirg‘a o‘qishga B) Bo‘g‘inlamay sidirg‘a o‘qishga C) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish ko‘nikmasi to‘la shakllanadi. D) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish malakasi shakllanadi 39 / 40 Insho yahlili va xatolar ustida. ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi? A) Barchasi B) Ona tili darsining 2- qismidan 15-25 daqiqa vaqt ajratiladi C) Tekshirilgan insholar yuzasidan yakuniy mashg'ulot o’tkaziladi D) O’qituvchi 2 kun ichida tekshiradi 40 / 40 Yuza o’lchov birliklari qanday usulda o’rgatiladi? A) Formulalar ishlab chiqiladi B) Og'zaki bayonlar,ko’rgazmalar yordamida C) to’g’ri javob yo’q D) Yuz o’lchov birligi sifatida birlik kvadratning yuzi qabul qilinadi 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Boshlang'ich sinf