Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №5 InfoMaster Oktabr 28, 2022 16 Ko'rishlar 429 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 7-dars. MURAKKAB ANIMATSIYALAR YARATISH. KO‘P SAHNALI MULTFILMLAR YARATISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 2 / 25 2. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 4 / 25 4. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 1-tarmoq operatori B) Hech qaysi bajarilmaydi C) 2-tarmoq operatori 5 / 25 5. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 6 / 25 6. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) mantiqiy inkor (inversiya) amali: D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; 7 / 25 7. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali 8 / 25 8. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “ha” (true/rost) B) “yo‘q” (false/yolg‘on) C) Ikala javob ham to’g’ri 9 / 25 9. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl…. deb ataladi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Takrorlanuvchi sikl B) Biror martta ham takrorlanmaydigan sikl C) Barcha javob to’g’ri D) Shartsiz yoki cheksiz sikl 10 / 25 10. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 11 / 25 11. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) Barchasidan C) “repeat until” D) “repeat” 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 13 / 25 13. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat” C) “repeat until” D) Barchasidan 14 / 25 14. Rastrli rejim- A) To’g’ri javob yo’q B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. D) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 16 / 25 16. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va froktal B) Rastrli va vektorli C) Faqat vektorli D) Faqat rastrli 17 / 25 17. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 19 / 25 19. Multfilm – A) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 20 / 25 20. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 21 / 25 21. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 22 / 25 22. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 23 / 25 23. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 24 / 25 24. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 25 / 25 25. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz