Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №5 InfoMaster Oktabr 28, 2022 32 Ko'rishlar 429 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 7-dars. MURAKKAB ANIMATSIYALAR YARATISH. KO‘P SAHNALI MULTFILMLAR YARATISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 4 / 25 4. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan kichik B) A soni B sonidan katta C) A soni B soniga teng 5 / 25 5. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B soniga teng B) A soni B sonidan katta C) A soni B sonidan kichik 6 / 25 6. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 7 / 25 7. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 1-tarmoq operatori B) Hech qaysi bajarilmaydi C) 2-tarmoq operatori 8 / 25 8. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) ikkalasi teng; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; 9 / 25 9. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. B) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. C) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. D) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. 10 / 25 10. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. C) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 11 / 25 11. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. B) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. C) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 13 / 25 13. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. B) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 14 / 25 14. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 4 B) 1 C) 2 D) 3 15 / 25 15. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Faqat rastrli B) Rastrli va vektorli C) Faqat vektorli D) Rastrli va froktal 16 / 25 16. Xolst –bu? A) To’g’ri javob yo’q B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 17 / 25 17. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape C) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 19 / 25 19. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 20 / 25 20. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 21 / 25 21. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 22 / 25 22. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 23 / 25 23. Multfilm – A) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. B) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 24 / 25 24. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 25 / 25 25. Multiplikatsiya – … A) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz