Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №5 InfoMaster Oktabr 28, 2022 26 Ko'rishlar 429 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 7-dars. MURAKKAB ANIMATSIYALAR YARATISH. KO‘P SAHNALI MULTFILMLAR YARATISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. 4 / 25 4. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan kichik B) A soni B sonidan katta C) A soni B soniga teng 5 / 25 5. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Variables” B) “Operators” C) “Motion” D) “Control” 6 / 25 6. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) ikkalasi teng; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 7 / 25 7. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “yo‘q” (false/yolg‘on) B) Ikala javob ham to’g’ri C) “ha” (true/rost) 8 / 25 8. Tarmoqlanuvchi algoritmlar –bu A) muayyan shartlarga muvofiq takrorlanadigan harakatlar ketma ketligi. B) Faqat ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. C) muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi. D) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 9 / 25 9. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. 10 / 25 10. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 11 / 25 11. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. B) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. C) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 12 / 25 12. Mazkur blok sikl tanasi necha martta takrorlanadi? A) 10 B) 11 C) Takrorlanmaydi D) 8 13 / 25 13. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. B) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. C) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. D) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. 14 / 25 14. Vektorli rejim- A) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) To’g’ri javob yo’q 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 16 / 25 16. Xolst –bu? A) To’g’ri javob yo’q B) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. C) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 17 / 25 17. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 19 / 25 19. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 20 / 25 20. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 21 / 25 21. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 22 / 25 22. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 23 / 25 23. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 24 / 25 24. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 25 / 25 25. Multfilm – A) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari B) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz