Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №4 InfoMaster Oktabr 28, 2022 67 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 4 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 5-dars. GRAFIK MUHARRIR YORDAMIDA YANGISPRAYTLAR HOSIL QILISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan kichik 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 5 / 25 5. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 6 / 25 6. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 7 / 25 7. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 1 B) 4 C) 2 D) 3 8 / 25 8. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 9 / 25 9. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 10 / 25 10. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 11 / 25 11. Rastrli rejim- A) To’g’ri javob yo’q B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 12 / 25 12. Xolst –bu? A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) To’g’ri javob yo’q D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 13 / 25 13. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 15 / 25 15. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va vektorli B) Faqat vektorli C) Rastrli va froktal D) Faqat rastrli 16 / 25 16. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 17 / 25 17. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 18 / 25 18. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Sounds” B) “Motion” C) “Code” D) “Costums” 19 / 25 19. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 20 / 25 20. Vektorli rejim- A) To’g’ri javob yo’q B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. 21 / 25 21. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 22 / 25 22. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select C) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape D) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 23 / 25 23. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 24 / 25 24. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 25 / 25 25. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Yo’q B) Ha 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz