Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №4 InfoMaster Oktabr 28, 2022 28 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 5-dars. GRAFIK MUHARRIR YORDAMIDA YANGISPRAYTLAR HOSIL QILISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) ikkalasi teng; 4 / 25 4. Tarmoqlanuvchi algoritmlar –bu A) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. B) Faqat ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. C) muayyan shartlarga muvofiq takrorlanadigan harakatlar ketma ketligi. D) muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi. 5 / 25 5. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan kichik B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan katta 6 / 25 6. Sikllar qanday algoritimlarda ishlatiladi? A) Tarmoqlanuvchi B) Barchasida C) Chiziqli D) Takrorlanuvchi 7 / 25 7. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. B) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. C) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. D) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. 8 / 25 8. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. B) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 9 / 25 9. Vektorli rejim- A) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. B) To’g’ri javob yo’q C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 10 / 25 10. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 11 / 25 11. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 12 / 25 12. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 13 / 25 13. Xolst –bu? A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. D) To’g’ri javob yo’q 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. D) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 16 / 25 16. Rastrli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) To’g’ri javob yo’q C) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 17 / 25 17. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 18 / 25 18. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select C) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape D) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 19 / 25 19. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Faqat vektorli B) Rastrli va vektorli C) Faqat rastrli D) Rastrli va froktal 20 / 25 20. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 21 / 25 21. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 22 / 25 22. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Code” B) “Motion” C) “Costums” D) “Sounds” 23 / 25 23. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 24 / 25 24. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 25 / 25 25. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz