Uy » Attestatsiya testlar » Boshlang'ich sinf » Boshlang’ich attestatsiya №12 Boshlang'ich sinf Boshlang’ich attestatsiya №12 InfoMaster Iyul 5, 2022 52 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlang'ich sinf attestatsiya №12 DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 1. Har bir parrandaning massasini topamiz. A) G'oz- 6kg, tovuq-3 kg B) G'oz- 3kg, tovuq-73kg C) G'oz- 6 kg, tovuq-7 kg D) G'oz- 7 kg, tovuq-7 kg 2 / 40 2. Sinfdan tashqari oʻqish darslarining bosqichlari qaysi javobda toʻgʻri berilgan? A) 1-bosqich: Oʻqituvchi oʻqib beradi; 2-bosqich: magnitafondan eshittiriladi;3-b-ch: soʻzlab beradi B) 1-bosqich: kirish suhbati; 2-bosqich: asarni oʻqib berish; 3-bosqich: yakunlovchi suhbat C) 1-bosqich: Tayyorgarlik; 2-bosqich: boshlangʻich; 3-bosqich: asosiy. D) To’g’ri javob yo’q 3 / 40 3. Merkuriy sirtidagi harorat to'g'ri ko'rsatilgan qatorni aniqlang. A) Kunduzi +430⁰C, kechasi esa -160⁰C atrofida bo'ladi. B) Kunduzi +430⁰C, kechasi esa +160⁰C atrofida bo'ladi. C) Kunduzi +40⁰C, kechasi esa -60⁰C atrofida bo'ladi. D) Kunduzi +330⁰C, kechasi esa -160⁰C atrofida bo'ladi. 4 / 40 4. " Ziyrak uch yigit" ertagi nechanchi sinf o'qish kitobiga kiritilgan? A) 2-sinf B) 3-sinf C) 4-sinf D) 1-sinf 5 / 40 5. Rim sanoq sistemasi qanday sanoq sistemasi? A) Pozitsion B) Ratsional C) To'g'ri javob yo'q D) Nopozitsion 6 / 40 6. Asalari bir 1 sekundda necha marta qanot qoqadi? A) 30-40 B) 100 C) 10 D) 440 7 / 40 7. Qaysi biri to'g'ri ? A) Untilmas B) Unitulmas C) Unutilmas D) Unitilmas 8 / 40 8. Rauf Tolib “Sayoq bola” kimning tomonidan aytilgan? A) Tursunali B) Tolibjon C) Tuflijon D) Teshajon 9 / 40 9. Fermer xo'jaligida 100 qop kartoshka terildi. 1-kuni 2450 kg, 2-kuni 2550 kg terilgan bo'lsa, har bir kunda necha qopdan kartoshka terilgan? A) 50 qop, 50 B) 49 qop, 51 C) 50 qop, 49 D) 41 qop, 51 10 / 40 10. Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Uslubiy C) Sintaktik D) Morfologik 11 / 40 11. 4-sinfda gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganish bilan o‘quvchilarning nima haqidagi bilimlari kengaytiriladi? A) Olmosh so‘z turkumi haqida bili B) Sifat so‘z turkumi haqidagi bilimlari kengaytiriladi C) Ot so‘z turkumi haqidagi bilimlari kengaytiriladi. mlari kengaytiriladi D) Gap bo‘laklari haqidagi bilim kengaytiriladi. 12 / 40 12. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr. A) 1, 2, 3, 4, 5 B) 2, 4, 5 C) 3, 4, 5 D) 1, 2, 4, 5 13 / 40 13. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi? A) hoshiya va xat boshidan yozish B) so‘z shakli va so‘z o‘zgartiruvchi C) so‘z yasovchi qo‘shimchalar D) kompozitsion, mantiqiy va dalillarni no‘to‘g‘ri bayon qilish nutqiy xatolar 14 / 40 14. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping. A) Kompozitsion, mantiqiy va dalillarni noto‘g‘ri bayon qilish B) Bir so‘zni qayta-qayta ishlatish, mantiqiy izchillikning buzilishi, shevaga xos xatolar C) Lug‘aviy-uslubiy, morfologik-uslubiy, sintaktik-uslubiy D) So‘z ma’nolarini tushunmaslik tufayli ularni noto‘g‘ri qo‘llash 15 / 40 15. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping. A) Hikoya qilishga o‘rgatish mashqlari bayon hisoblanadi B) Namunaviy matn asosida bir oz tayyorgarlikdan so‘ng matnni qayta yozma hikoya qilish C) Biror matn asosida qayta hikoyalashga bayon deyiladi D) Bayon bog‘lanishli nutqni o‘stirishga qaratilgan mashqlar turidir 16 / 40 16. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. , A) Asarni o‘qishga tayyorgarlik:asarda tasvirlangan voqealar haqidafaraz qilishi uchun imkon yaratish B) lug‘at ustida ishlash:asarni o‘qib berish:o‘quvchilarning ilk tasavvurlarini aniqlovchi suhbat C) Barchasi to‘g‘ri D) yozuvchi haqida malumot berish asarni emostional idrok etishga tayyorlash 17 / 40 17. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi. A) imloviy va punktuatsion B) Morfologik-uslubiy C) sintaktik-uslubiy D) lug‘aviy-uslubiy 18 / 40 18. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang. A) Rasmli reja asosida matn rejasini tuzish B) O‘quvchi/ni inshoning yangi turi bo‘lgan rasmlar seriyasi asosida yangi insho bilan tanishtirish C) Reja qismlarini xatboshidan yozishga o‘rgatish D) Reja qismlariga mos ravishda matnni xatboshilariga bo‘lish 19 / 40 19. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang. A) Tovush va harf ustida ishlash, bo‘g‘in ustida ishlash, matn ustida ishlash B) Gap, so‘z va matn ustida ishlash C) So‘z ustida ishlash, so‘z birikmasi va gap ustida ishlash, bog‘lanishli nutq ustida ishlash D) Matn ustida ishlash, rasmlar ustida ishlash. 20 / 40 20. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi? A) Shu kunning o‘zida tekshirishi shart B) Ikki kun ichida C) 4-5 kun davomida D) Bir hafta davomida; 21 / 40 21. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi. A) Tipik kompozitsion B) Kompozitsion C) Mantiqiy D) Sintaksis 22 / 40 22. O‘quvchilar inshoga tayyorgarlik davrida qanday xatolarga yo‘l qo‘yadilar? A) material to‘plashda B) reja tuzish; C) mantiqiy izchillikka. D) kompozitsion xatoga 23 / 40 23. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi? A) Bog‘lanishli nutqini o‘stiradi B) Lug‘atini boyitadi va nutqini o‘stiradi; C) So‘z boyligini oshiradi D) Yaxshi va tez fahmlashga yordam beradi 24 / 40 24. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi? A) O‘quvchilarning inshosining qanchalik to‘g‘ri yozilganligi B) O‘quvchilar inshosini baholash me’yorlari; C) O‘quvchilarning ijodkorligi D) Insho darsining to‘g‘ri tashkil etilganligi. 25 / 40 25. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi? A) 3 bosqichda B) 5 bosqichda C) 6 bosqichda D) 4 bosqichda 26 / 40 26. Boshlang‘ich sinflarda ko‘proq qaysi xatolar uchraydi? A) Grammatik B) Lug‘aviy-uslubiy C) Morfologik-uslubiy D) Sintaktik-uslubiy 27 / 40 27. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi? A) Yo‘q, asosiysi, imloviy va punktuatsion savodxonlikdir B) Ha, inshoning hajmi baholashdagi asosiy me’yorlardandir C) Yo‘q, insho mavzusining yoritilishi undan muhimroq hisoblanadi D) Baholashda faqat insho mavzusining yoritilishi hisobga olinadi 28 / 40 28. Ko‘chma ma’noda ishlatilgan obrazli so‘zlar va badiiy nutq birliklari … o‘qilgandan keyin tushuntiriladi, chunki ularning ma’nosi matn mazmunidan, kontekstdan yaxshi tushuniladi. A) So‘z B) Gap C) So‘z birikmasi D) Matn 29 / 40 29. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz? A) Sinonim, antonim, frazeologizmlardan noo‘rin foydalanish B) Og‘zaki va yozma nutqning noto‘g‘ri ishlatilishi C) Nutqning mantiqiyligi, aniqligi, til vositalari, ifodaliligi kabi talablarga rioya qilinmasligi. D) Noo‘rin tanlangan so‘zlar, noto‘g‘ri tuzilgan gaplar,morfologik shakllarni noto‘g‘ri ishlatilishi 30 / 40 30. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi? A) 3-sinfda B) 4-sinfda C) B.2-sinfda D) 1-sinfda 31 / 40 31. 3-4-sinflarda insho yozish uchun qancha vaqt ajratiladi? A) 20-25 daqiqa vaqt ajratiladi B) Bir yoki bir yarim dars, ayrim vaqtlarda ikki dars; C) Bir dars, zarur bo‘lsa ikkinchi darsdan 30 daqiqa ajratiladi D) Odatda bir dars, zarur bo‘lib qolsa ikkinchi darsdan 15-20 daqiqa ajratiladi; 32 / 40 32. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang A) Inshoni nutqiy shakllantirish, ya’ni insho matnini tuzish, uni yozish B) Mavzuga va uni yoritishga mos material tanlash, uni tartibga solish C) takomillashtirish, xatolarni to‘g‘rilash va uni tekshirish; 33 / 40 33. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz? A) O‘quvchilar bog‘lanishli nutqini o‘stirish. B) O‘quvchilar tushunmaydigan so‘z ularga so‘zlar qo‘llangan gap(yoki matn)yordamida tushuntirilishi C) Ko‘chma ma’noda ishlatiladigan so‘zlarning ma’nosi D) Atamalarning ma’nosini tushuntirish 34 / 40 34. Metodik an’anaga ko‘ra matnli mashqlar qaysilar? A) Tasvirlash,hikoya qilish B) muhokama C) Tasvirlash,hikoya qilish, muhokama D) Hikoya qilish, muhokama 35 / 40 35. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi A) Shevaga xos so‘zlardan foydalanish, C.Bir so‘zni qayta-qayta ishlatish B) So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasin tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik C) Imloviy va punktuatsion xatolar 36 / 40 36. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi? A) 8 ta B) 5 ta C) 6 ta D) 7 ta 37 / 40 37. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar? A) 1-2-sinflarda B) 2-3-sinflarda C) 3-4-sinflarda D) 2-sinfdan 38 / 40 38. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh A) So‘z mа’nolаrini tаqqoslаsh vа ulаrni shаrhlаsh B) so‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish, C) So‘z mа’nolаrini tаqqoslаsh vа ulаrni shаrhlаsh, so‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh 39 / 40 39. Kelasi zamon fe’li qaysi savolga javob beradi? A) Kim? B) Nima qilmoqchi? C) Nima qiyapti? D) Nima qildi? 40 / 40 40. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin? A) Doklad, hisobot B) .Yozma bayon, insho C) Hikoya,maqola, roman D) Roman, monografiya 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz