Tarbiya attestatsiya №8 Aprel 17, 2022Aprel 17, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Tarbiya attestatsiya №8 ga 2 fikr bildirilgan 0% 6 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №8 2022-yil 7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 o'zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining 52-moddasini aniqlang. A) O’zb.Res.ni himoya qilish - O’zb.Res. har bir fuqarosining burchidir B) Fuqarolar atrof tabiiy muhitga ehtiyotkorona munosabatda bo’lishga majburdirlar C) Har kim mulkdor bo’lish huquqiga ega D) Fuqarolar soliqlar va boshqa mahalliy to’lovlarni to’lashga majburdirlar 2 / 40 ''G‘olib bo‘lish yoqimli, ammo xato qilgan odamga ko‘maklashish undan sharafliroq''...... A) A. Mutay B) M. Yusufzay C) I. Fernandez D) O. Sharafiddinov 3 / 40 Agar yolg’iz ersang, hamdam kitobdur, Bilim subhidagi nur ham kitobdur. Ushbu misralar muallifi kim? A) Abdurahmon Jomiy B) Sa’diy Sheroziy C) Jaloliddin Rumiy D) Alisher Navoiy 4 / 40 Yelim xaltalar batamom parchalanib yoʻq boʻlishi uchun necha yil kerak boʻladi? A) 100 yil B) 300 yil C) 500 yil D) 50 yil 5 / 40 Odamlarni boshqarish bu - ..... A) Barcha javoblar to’g’ri B) Salohiyatlarini namoyon etish uchun ularga zarur sharoit yaratib berish C) Ulardagi iqtidor va qobiliyatlaridan taraqqiyot yo’lida foydalanish D) Kommunikativlik qobiliyati orqali odamlar ishonchiga kirish va maqsadi yo’lida ularni uyushtirish 6 / 40 9-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi...... A) mavzular:26 ta nazariy va 9 ta amaliy B) mavzular:21 ta nazariy va 11 ta amaliy C) mavzular:25 ta nazariy va 7 ta amaliy D) mavzular :24 ta nazariy va 8 ta amaliy mashg‘ulot 7 / 40 Odam gavdasining og'irliga nisbatan 8-10% suv yuqotsa nima boladi A) Halok bo'ladi B) Hushidan ketadi C) Tashnalik his qiladi D) to’g’ri javob yo’q 8 / 40 Vazirlik va idoralar ,muassasalar ,davlat hamda nodavlat korxona va tashkilotlari,fuqarolik jamiyati institutlari,shuningdek ,O'zbekiston Respublikasi fuqarolari........amalga oshirish tizimini tashkil etadi. A) "Bola huquqlari to'g'risida"gi Konvensiyani B) "Tarbiya "fani konsepsiyasining C) "Uzluksiz ma'naviy tarbiya "konsepsiyasining D) Tarbiya DTS ning 9 / 40 2020- yil Toshkent shahtidagi ''G‘alaba bog‘i'' ning markazida Zulfiya Zokirova va uning frontdan qaytmagan besh o‘g‘li, sadoqatli kelinlari xotirasiga atab muhtasham haykal o‘rnatildi. Obidaga qanday nom berildi? A) ''Vafo timsoli'' B) ''Matonat madhiyasi'' C) ''El-yurt tayanchi'' D) ''Sabr-toqat namunasi'' 10 / 40 "Agar insonning hayoti faqat aql degan narsaga tayanib,unda ......... uchun o‘rin bo‘lmaganda, butun dunyo hayoti o‘ta beshafqat, o‘ta xudbinona tus olgan bo‘lardi." A) vijdon va his-tuyg‘ular B) odob-axloq C) insonparvarlik D) iymon-e'tiqod 11 / 40 Katolik so‘zining ma'nosini aniqlang. A) Ilohiy so‘z B) Butun dunyo C) To‘g‘ri yo‘l D) Muqaddas xoch 12 / 40 Odamlar quyidagi hollarda sinaladilar: yigit- va'da berganda; dehqon xirmon ustida; kambag‘al-sabr-toqatda; davlatmand-sahovatda. SHulardan kelib chiqib aytingchi, davlati qo‘ldan ketgan inson nimada sinaladi? A) Iymonda B) Toqatda C) SHukurda D) Do‘stlari bilan 13 / 40 Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o'rtasidagi o'zaro ishonch,hamkorlik asosida pedagogik munosabatlarning mohiyatini o'zgartirishga nima deyiladi? A) Tarbiyani demokratlash B) Tarbiyaning izchilligi C) Tarbiyaning yaxlitligi D) Tarbiyaning uyg'unligi 14 / 40 ''Tartib va intizom-bu yarim hayot'' maqoli qaysi xalqqa tegishli? A) ingliz B) yapon C) xitoy D) nemis 15 / 40 Gina va adovat nimadan kelib chiqadi? A) G‘azabdan B) Yomon fe'l-atvordan C) Jaholatdan D) Hasadgo‘ylikdan 16 / 40 Mamlakatimizda yashaydigan turli millat va elatlar ,ularning qadriyatlari ,marosimlariga hurmat ko'rsatish qanday fazilatni shakllantiradi? A) Vatanparvarlik B) Vijdoniylik C) Bag'rikenglik D) Insonparvarlik 17 / 40 Maqsadga erishtiruvchi kuchlarga qanday fazilatlar kiradi? A) Mehribonlik B) Ishtiyoq va orzular C) Bilim va mehnat D) Matonat va jasorat 18 / 40 Sinfda o‘quvchilar bilan guruh-guruh bo‘lib dars tashkil etishda qanday metodlardan foydalaniladi? A) Interfaol B) Kooperativ C) Inklyuziv D) An'anaviy 19 / 40 Arablarda bir naql borki,''Ularda qo‘rqinchli kasallik, xavfli holat yo‘q, barmoqlari bilan ham, mustumlari bilan ham bizni qo‘rqitmaydila., ularni ''tirik'' desam,, yolg‘onchi bo‘lmayman, ''jonsiz'' desam aqlsiz hisoblanaman. Ularda orom boru, ozor yo‘q''. U nima? A) Qalb B) Kitob C) Iymon D) Hayol 20 / 40 Nima kishi faoliyatini belgilovchi jarayon bo‘lib, uni barcha xatolardan saqlaydi? A) E'tiqod B) Odob C) Hulq D) Ta'lim 21 / 40 .....-bu ilmiy asosda tashkil etiladigan, aniq vaqt va makon doirasida dasturlashtiriladigan va kutiladigan natijalarga olib keladigan pedagogik jarayonning barcha komponentlarini harakatga keltirish tizimi. A) Texnologiya B) Tanqidiy fikrlash usullari C) O‘qitish texnologiyasi D) Pedagogik texnologiya 22 / 40 "Keys-Stadi" inglizcha so'z bo'lib ....... A) tanqidiy tafakkurni rivojlantirishga asoslangan metod turi. B) tahlil qilish va tadqiq qilishga asoslangan interfaol metoddir. C) aniq vaziyat va hodisaga asoslangan o'qitish demakdir. D) aniq ob'ektga yo'naltirilmagan fikrlash shaklidir. 23 / 40 G'.G'ulom :".......mukammalligi baxtga erishuvning stimulidir". A) Muomala B) Ta'lim C) Tarbiya D) Axloq 24 / 40 Dialog ishtirokchilarining qay birida fuqarolik pozitsiyasi yuqori darajada? X:Axborot texnologiyalari rivojlangan davrda tarixiy-madaniy merosni o'rganish nimaga kerak? V:To'g'ri shu tarix,madaniy meros haqida gap ketsa ,menda ham shunday fikr uyg'onadi. Z:Tarixiy-madaniy merosni allaqachon nou-xaularini o'rganish kerak edi. A) V ishtirokchining fuqarolik pozitsiyasi B) X ishtirokchining fuqarolik pozitsiyasi C) Z va V ishtirokchilarning fuqarolik pozitsiyasi D) Z ishtirokchining fuqarolik pozitsiyasi 25 / 40 ''Yashashning bosh ehtiyoji mol-dunyo emas, yaratuvchanlikdir'' fikri muallifi kim? A) P. Durov B) A. Eynshteyn C) S. Jobs D) F. SHeval 26 / 40 Madaniyat nima? A) Boyliklarni qayta tiklash va rivojlantirish yo'llari,uslublari majmui. B) Xalq yaratgan moddiy va ma'naviy boyliklar. C) Barcha javoblar to'g'ri D) Kishilarning borliqni,tabiatni o'zgartirish jarayoni. 27 / 40 Odam qaysi narsalarning qadrini doim kechikib biladi? A) Sog‘lik va vaqt B) Boylik, sog‘lik, bo‘sh vaqt C) Sog‘lik, vaqt, farzand D) Yoshlik, sog‘lik, tinchlik 28 / 40 Vijdon (arabcha) so‘zining ma'nosi nima? A) ishonch B) topmoq C) bilmoq D) unutmoq 29 / 40 ''Maxsus tarbiya-...., hayot tarbiyasi- ... qilishga o‘xshaydi'' fikrni to‘ldiring. A) serhosil va sug‘oriladigan yerda dehqonchilik B) yaxshi ishlov berilgan va qarovsiz qoldirilgan yerda dehqonchilik C) lalmi yerda va sug‘oriladigan yerda dehqonchilik D) sug‘oriladigan va lalmi yerda dehqonchilik 30 / 40 Bir kuni nomus kiyimini yo‘qotib qo‘yibdi. Zavqu safo, boylik, kuch quvvatga murojaat qilibdi. Ular kiyimni topisholmabdi. Faqat birgina u nomusning libosini topib beribdi. Nomusning libosini nima topib bergan? A) Aql-farosat B) Pushaymonlik va nadomat C) Iymon va vijdon D) Or-nomus 31 / 40 Tarbiyaviy qadriyatlar qanday asosiy uyg‘un manbalarga ega? A) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; shaxsiy; ijtimoiy-iqtisodiy B) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; texnogen; sotsiumga doir; ijtimoiy-kosmik C) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; tabiiy; sotsiumga doir; ijtimoiy-siyosiy D) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; tabiiy; sotsiumga doir; ijtimoiy-kosmik 32 / 40 Tarbiya fanining maqsadi-..... A) yosh avlodda mustaqil va baxtli hayot uchun zarur bo'lgan ijtimoiy malaka hamda fazilatlarni yoshiga mos ,bosqichma-bosqich shakllantirish. B) o‘quvchilarda ijtimoiy-emotsional ko‘nikmalar, milliy, umummadaniy va faol fuqarolik kompetensiyalarini rivojlantirish. C) doimiy ravishda o'z-o'zini jismoniy ,madaniy,ruhiy ,intellektual va kreativ rivojlantirish,kamolotga intilish. D) .ma'naviy barkamol va intellektual rivojlangan shaxsni tarbiyalash. 33 / 40 Bolalarda insonga bo'lgan munosabatni tarbiyalash orqali qanday fazilatlar shakllanadi? A) Vatanparvarlik B) Mehr-shafqat C) Birovning haqqini anglash D) Oilaviy qadriyatlarni e'zozlash 34 / 40 Fazilatlarning eng yaxshisi-...... A) Vijdoniylik B) Axloq C) Xushmuomalalilik D) Halollik 35 / 40 Qaysi davlatda ustozini soyasini toptamaslik uchun yetti qadam orqada yuriladi? A) Finlyandiya B) Yaponiya C) Singapur D) Germaniya 36 / 40 Inson qadrini baland qiluvchi qimmatli sifat nima? A) Ta'lim B) Odob C) Iymon D) Halollik 37 / 40 Ta'lim-tarbiyaning asl mevasi, aqlning suyanchig‘i-..... A) vijdon B) iymon C) hayo D) odob 38 / 40 "Asalarida nima uning faoliyat natijasi-asaldan ham muhimroq ahamiyat kasb etadi va u go‘zal hayotning hamda boshqa ko‘plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi bog‘dagi hayot garovidir? " A) Qirolicha ariga sadoqatli bo‘lish B) CHanlanish C) Asal tayyorlash D) Gulshira to‘plash 39 / 40 [9/10] Pora o'nglanib ketayotgan ishlarni buzadi, bitayotgan ishlarni barbod qiladi. Fikr kim tomonidan aytilgan? A) Kubro B) Farobiy C) A. Navoiy D) Yusuf Xos Xojib 40 / 40 O‘zbekona tarbiya mazmunidan joy olib, o‘zaro munosabatlarda namoyon qilinishi lozim bo‘lgan insoniy fazilatlarni ifodalovchi so‘zlarni aniqlang. A) Mehnatsevarlik, mehmondo‘stlik, kamtarlik B) Ibo, halimlik, xushmuomalalik, to‘g‘riso‘zlik C) Hushxulqlilik, odob, insoniylik, adolat D) Hayo, imon, vijdon, tavoze 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Tarbiya attestatsiya