Informatika attestatsiya №6

0%
1

OMAD YOR BO'LSIN!


Informatika fanidan attestatsiya savollari №6

6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi!

Test muallifi: Durbek  Chinmirzayev

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Berilgan dastur necha marta takrorlanadi.

for i in range(102):
print(i, end=';')

2 / 40

2. Amallar juftligiga mos amallarning boshqa nomlarini aniqlang:mantiqiy ko'paytirish va mantiqiy inkor

3 / 40

3. Ms Excel 2010 da =Макс(12;13;29) ni hisoblang?

4 / 40

4. Ma’lumotlarni (odatda faylni) tarmoqdagi yoki Internetdagi boshqa kompyuterlar va serverlardan o’z kompyuteriga yuklab olish nima deb ataladi?

5 / 40

5. 3D Max dasturi vazifasi?

6 / 40

6. Axborot havfsizligi muammosiga rasmiy qabul qilingan qarashlar tizimi va uni zamonaviy tendensiyalarini hisobga olgan holda yechish yollari

7 / 40

7. Google asoschilarini belgilang

8 / 40

8. CMS platformalar necha guruhga bo’linadi va ular qaysilar

9 / 40

9. MS Excel. A1:A6 va B2:B6 bloklardagi 5 xonali sonlardan eng kichigining chapdan 2-raqamini aniqlaydigan formulani ko‘rsating.

10 / 40

10. Ali, Vali va Soli imtihonda 3 xil ball olishdi: 3 yoki 4 yoki 5. Quyidagi mulohazalarning faqat BITTASI ROSTLIGI ma’lum: “Ali 5 ball olmagan”, “Vali 4 ball olmagan”, “Soli 4 ball olgan”. O‘quvchilar olgan ballarni aniqlang.

11 / 40

11. MS Excel. Quyidagi formula natijasini aniqlang: =ДЛСТР(ПСТР("sadoqat";1;2) + ПСТР("samovar";3;2))

12 / 40

12. MS Excel 2003 dasturida “=ОСТАТ(45; 7) + ОСТАТ(15; 3) + ОСТАТ(16; 3)” formulani qiymatini toping.

13 / 40

13. MS Excel: A1=78, B1=156, C1=4, A2=312, B2=390, C2=Agrotexnika berilgan bo’lsa, =ПСТР(C2;1+СЧЁТЕСЛИ(A1:B2; ”>156”); C1) formula qiymatini toping

14 / 40

14. MS Excel. A1=-6; A2=-1; B1=6; B2=3 bo’lsin. Natijа -1 bo‘ladigan formulani aniqlang

15 / 40

15. ПОДСТАВИТЬ("Informatika"; "a"; "matem") fuksiyaning natijasi qanday?

16 / 40

16. Bu algoritmga hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. Bunday algoritmlarga qo‘shish yoki ko‘paytirish natijalarini hisoblash, bir nechta o‘zgaruvchilar qiymatlarini almashtirish kabilarni misol keltirish mumkin

17 / 40

17. Spritlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?

18 / 40

18. Ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi nima deb ataladi?

19 / 40

19. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

20 / 40

20. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

21 / 40

21. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

22 / 40

22. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi?

23 / 40

23. Sahnaning kengligi qancha?

24 / 40

24. Kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi nima deyiladi?

25 / 40

25. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

26 / 40

26. Obyektlarning bir-biriga ta’siri. U obyektlarning birgalikda harakat qilish darajasi va mohiyatini ochib beruvchi tushuncha hisoblanadi. Gap nima haqida ketayapti?

27 / 40

27. Kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot.

28 / 40

28. Ob'ekt uchun Scratch bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki stsenariy) qanday nomlanadi?

29 / 40

29. Hech qanday sahna ko'rinishi bo'lmagan loyihani yaratish mumkinmi?

30 / 40

30. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

31 / 40

31. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi

32 / 40

32. Tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. Ular yordamida boshqa tizim yoki inson (foydalanuvchi)larning birgalikdagi harakatlari amalga oshirilishi nima deyiladi?

33 / 40

33. Yuqoridagi algoritm qanday ma'noni bildiradi?

34 / 40

34. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl qanday sikl deb ataladi?

35 / 40

35. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

36 / 40

36. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi.

37 / 40

37. Sahnaning balandligi qancha?

38 / 40

38. Kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. Unda qandaydir voqea, hodisa, jarayon yoki g‘oyalar tomoshabinga matn va tasvirlardan foydalangan holda “gapirish” (ko‘rsatish) orqali yetkaziladi.

39 / 40

39. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?

40 / 40

40. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

Sizning fikrlaringizni eshitishdan xursand bo'lamiz

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0