Informatika attestatsiya №6 Yanvar 21, 2022Yanvar 21, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Informatika attestatsiya №6 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Informatika fanidan attestatsiya savollari №6 6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi! Test muallifi: Durbek Chinmirzayev Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 1. Photoshopda ishlatiladigan ranglar tizimi to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping A) RSB, LAB, CMWK, HSC B) RGB, HUE, LAB, RBY C) RGB, CMYK, HSB, LAB D) RGB, HUB,LAB, RWY 2 / 40 2. Ali 2 ballda ortiq, Vali 3 baldan ortiq,Soli 4 balldan ortiq baho olgan bo'lsin.Shu mulohazalardan faqat bittasi rost ekanligi ma'lum bo'lsa, Solining 3 ball olmagani ma'lum,Soli necha ball olganini toping. A) 3 B) 2 C) 4 D) 5 3 / 40 3. Veb-resurs manzili to`g`ri yozilgan ko`rinishini toping. A) http@www.gov.uz B) http://www.gov.uz C) www://http.gov.uz D) isoft.gov@uz 4 / 40 4. Ma’lumotlarni (odatda faylni) tarmoqdagi yoki Internetdagi boshqa kompyuterlar va serverlardan o’z kompyuteriga yuklab olish nima deb ataladi? A) Upload B) Download C) Unload D) Send 5 / 40 5. HTML tilidagi web-sahifada ta’riflash ro‘yxatini hosil qilish uchun qanday teg ishlatiladi? A) <DL> B) <DD> C) <TD> D) <DT> 6 / 40 6. Vali 2 lik sanoq sistemasidagi sonlarni 7 dan boshlab ketma-ket bo‘sh joy qoldirmay yoza boshladi. Vali yozgan raqamlar soni 55 ta bo‘lsa, Vali yozgan oxirgi sonni aniqlang. A) 10000 B) 11111 C) 10011 D) 110111 7 / 40 7. int (round(4.56666)+7//4)=? A) 6 B) 5 C) 4 D) 7 8 / 40 8. Elektron raqamli imzo (ERI) nima? A) yopiq kalitining egasini avtorizarsiya qilish imkoniyatini beradigan imzodir B) yopiq kalitining egasini autentefikatsiya qilish imkoniyatini beradigan imzodir C) yopiq kalitining egasini idedentifikatsiya qilish imkoniyatini beradigan imzodir D) ochiq kalitining egasini autentefikatsiya qilish imkoniyatini beradigan imzodir 9 / 40 9. Photoshop nechanchi yilda yaratilgan? A) 1987 yil, nomi Photografy System B) 1987 yil, nomi Photoplay C) 1987 yil, nomi Display D) 1987 yil, nomi Disney 10 / 40 10. Excelda katakdagi ma’lumotni o’zgartirish uchun qanday amal bajariladi? A) Sichqoncha chap tugmasi 3 marta bosish orqali yoki F3 B) Sichqoncha chap tugmasi 2 marta bosish orqali yoki F2 C) Sichqoncha chap tugmasi 1 marta bosish orqali yoki F1 D) Sichqoncha o'ng tugmasi 2 marta bosish orqali yoki Esc 11 / 40 11. =ЛЕВСИМВ(895;1)*ПСТР(982;2;1) funksiyaning natijasi qanday? A) 64 B) 16 C) 81 12 / 40 12. H2 katakchada = M10 * E $ 6 /J7 formulasi mavjud. Agar u D9 katakka ko'chirilgan bo'lsa, shu katakdagi formulani aniqlang? A) = I17 * A $ 6 / F12 B) = I17 * A $ 6 / F14 C) = I7 * B $ 6 / F14 D) = I27 * B $ 6 / F14 13 / 40 13. MS Excel Al = -5, B1=6, B2=4 bo’lsin. Quyidagi formula natijasi -24 bolishi uchun A2 katakka kiritish zarur bo’gan qiymatni aniqlang: =ЕСЛИ(ИЛИ(A1+B2>=A2*B1; A1*B1 >0); A1*B2-B1-A2; A1*B1+B2+A2) A) 2 B) 3 C) 1 D) 4 14 / 40 14. MS Excel 2003 dasturida A1 katakda 8, A2 katakda 7, A3 katakda 6 qiymati berilgan bo'lsa, =ПРОИЗВЕД(А1:АЗ) formula bo'yicha A4 katakda qanday natija hosil bo'ladi? A) 45 B) 337 C) 336 D) 338 15 / 40 15. A1=4, B1=5, C2=6, B2= A1*B1+C2 B2 ni nusxasini B3 yacheykasiga olinsa, B3 yachykadagi hosil bo'lgan sonni topingchi A) 4 B) 30 C) 20 16 / 40 16. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi. A) Sahna B) Sprite C) Mushukcha D) Skript 17 / 40 17. Sahnaning balandligi qancha? A) 480 B) 360 C) 260 D) 320 18 / 40 18. Qanday texnik usul tezlik (chastota)da о‘zaro almashinuvchi oddiy rasm yoki kadrlar ketma-ketligi yordamida harakatlanuvchi suratlar illyuziyasini yaratishda foydalaniladi. hisoblanadi A) Dasturlash usuli B) Skriptlar yaratish usuli C) Kino yaratish usuli D) Multiplikatsiya usuli 19 / 40 19. Animatsiya qanday ma'noni bildiradi va qaysi tildan olingan? A) Fran. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; grek. Anima – ruh, jon B) Fran. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; lot. Anima – ruh, jon C) Ingliz. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; fran. Anima – ruh, jon D) Lot. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; lot. Anima – ruh, jon 20 / 40 20. Kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. Unda qandaydir voqea, hodisa, jarayon yoki g‘oyalar tomoshabinga matn va tasvirlardan foydalangan holda “gapirish” (ko‘rsatish) orqali yetkaziladi. A) Badiiy film B) Multfilm C) Hujjatli film D) Videofilm 21 / 40 21. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi? A) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, Falseqiymatni qaytaradi. B) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gachabo‘lgan masofani qaytaradi C) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaraga tekkanida biror bir hodisa ro‘y beradi 22 / 40 22. Ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi nima deb ataladi? A) Multfilm B) Multiplikatsiya C) Skript D) Sprayt 23 / 40 23. Kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi nima deyiladi? A) Kompyuter o‘yini B) Dastur (kompyuter dasturi) C) Dasturlash D) Multipkatsiya 24 / 40 24. Ob'ekt bajarishi mumkin bo'lgan buyruqlar to'plami ... deyiladi. A) Skript B) Algoritm C) Dastur D) SKI 25 / 40 25. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish 26 / 40 26. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi A) Chiziqli algoritm B) Tarmoqlanuvchi algoritm C) Aralash algoritm D) Takrorlanuvchi algoritm 27 / 40 27. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin? A) 2 B) 1 C) Har qanday miqdor D) 7 dan ortiq emas 28 / 40 28. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash C) O‘zgaruvchini yaratish D) O‘zgarmaslarni yaratish 29 / 40 29. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. 30 / 40 30. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl qanday sikl deb ataladi? A) chekli sikl B) shartsiz sikl C) shartli sikl D) shartsiz yoki cheksiz sikl 31 / 40 31. Multfilm hosil qilishdagi birinchi qadam nimadan iborat? A) Studiya ochishda B) G‘oya topishdan C) Sayt yaratishdan D) Mablag' topishdan 32 / 40 32. Multfilmlar texnologik jarayonga kо‘ra qanaqa bo'lishi mumkin? A) Rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar B) Qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan C) Qisqametrajli, tо‘liq metrajli D) Bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin 33 / 40 33. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlarni oshirish yoki kamaytirish D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 34 / 40 34. Ob'ekt uchun Scratch bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki stsenariy) qanday nomlanadi? A) Kod B) Skript C) Sahna D) Sprite 35 / 40 35. Obyektlarning bir-biriga ta’siri. U obyektlarning birgalikda harakat qilish darajasi va mohiyatini ochib beruvchi tushuncha hisoblanadi. Gap nima haqida ketayapti? A) Interfaollik B) Interfaollik elementlari C) Harakat D) Animatsiya 36 / 40 36. Kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. A) O'yin B) Multfilm C) Kompyuter o'yini D) Videofilm 37 / 40 37. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi? A) Bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin B) Qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan C) Qisqametrajli, tо‘liq metrajli D) Rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar 38 / 40 38. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchini yaratish B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish D) O‘zgarmaslarni yaratish 39 / 40 39. Yuqoridagi blok-sxema qanday ma'noni bildiradi? A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Shartni tekshirish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish(parametrlarni hisoblash) D) Shartni tekshirishni 40 / 40 40. Scratch muhitida yaratilgan fayllarning kengaytmasi qanday? A) .exe B) .psd C) BMP D) .sb2 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Informatika attesttatsiya