Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14

0%
5

OMAD YOR BO'LSIN!


Tomonidan yaratilgan InfoMaster

Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №13

test.uzedu.uz saytidagi

 Repetitsion testlar 2024-yil

1 / 50

1. Musobaqalashish uslubini tavsiflang.

2 / 50

2. Gimnastikaning asosiy vazifalarini sanab bering.
1.Turli xil umumiy rivojlantiruvchi mashqlardan foydalanish, jismoniy mashqlarning boshqa turlari qatori harbiy-jismoniy tayyorgarligida katta o‘rin egallash
2.Inson organizmi forma va funktsiyalarini, kishilaming jismoniy qobiliyatlarini har tomonlama takomillashtirishga, salomatligini mustahkamlashga, uzoq yillar davomida faoliyat ko‘rsatib yashashlarini ta’minlashga yo‘naltirilgan mukammal rivojlantirish
3.Hayotiy muhim harakat, ko‘nikma va malakalarini (shu jumladan, amaliy va sport ko‘nikmalarini) shakllantirish va maxsus bilimlar bilan qurollantirish
4.Axloqiy-irodaviy va estetik xususiyatlarini tarbiyalash

3 / 50

3.

4 / 50

4. Voleybol to'pining o'lchamini aniqlang

5 / 50

5.

6 / 50

6. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang?

7 / 50

7.

8 / 50

8. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat?

9 / 50

9.

10 / 50

10. Voleybolda yo‘nalishi bo‘yicha to‘p uzatishlar (to‘p uzatuvchiga nisbatan) qanday turda bo‘ladi?
1. Oldinga, yoniga, orqaga
2. Oldinga, o‘z ustiga, orqaga
3. Yoniga, o‘z ustiga, orqaga
4. Oldinga, o‘z ustiga, yoniga

11 / 50

11. Harakatli o‘yin nomini aniqlang.
O‘quvchilar ikki jamoaga bo‘linib, ikki qatorga turadilar. Qatorlar esa, o‘z navbatida, ikkiga bo‘linib, 10-40 metr masofada bir-birlariga yuzma-yuz turadilar. Birinchi jamoa bilan ikkinchi jamoa orasidagi masofa 2-4 metr bo‘ladi. Qatorlar oldida turgan birinchi o‘yinchilaming oldida yerga chiziq chiziladi. Maydonning bir tomonida, qatorda turgan ikkita o‘yinchiga bittadan bayroqcha yoki estafeta tayoqchasi beriladi. O‘qituvchining signali bo'yicha o‘yinchilar bayroqcha bilan maydonning qarama-qarshi tomonida turgan o‘z jamoalari o‘yinchilari tomon yugurib borib, ularga bayroqchani beradilar va shu jamoa yarmiga borib turadilar. Bayroqchani olganlar, har biri o‘z jamoasining yanni tomon borib, bayroqchani keyingi o‘yinchilarga berib, o‘zlari qatoming oxiriga borib turadilar.

12 / 50

12. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni  anglatadi? 

13 / 50

13. O’quv jarayoni nimalardan iborat?

14 / 50

14.

15 / 50

15. Pedagogik tizim nimalardan iborat?

16 / 50

16. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat?

17 / 50

17. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating?

18 / 50

18.

19 / 50

19.

20 / 50

20. Empatiya deganda nimani tushunasiz?

21 / 50

21.

22 / 50

22. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi?

23 / 50

23. Qaysi holatlarda namunaviy o'quv rejalariga o'zgartirish kiritish mumkin?

24 / 50

24. Saf mashqlari - bu ...

25 / 50

25. 1994 yil Yaponiyaning Xirosima shahrida bo‘lib o‘tgan XII Osiyo o‘yinlarida O‘zbekistonlik yengil atletikachilar 8 ta medallami qo‘lga kiritdilar. Medal sohiblarini aniqlang.
1. R.G‘aniev (o‘nkurash)
2. S.Ruban (Munkova) (balandlikka sakrash)
3. O.Yarigina (nayza uloqtirish)
4. O.Veretelnikov (o‘nkurash)
5. V.Pardinov (nayza uloqtirish)
6. K.Samatskiy (uzunlikka sakrash)
7. V.Popov (disk uloqtirish)
8. V.Zaytsev (nayza uloqtirish)

26 / 50

26. Basketbol sheti o'lchamlarini toping?

27 / 50

27. Topshiriqni bajaring "Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsadi, shakl va usullarini aniqlash" o'qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko'nikmalarga kiradi?

28 / 50

28. Voleybol o'yin maydonini chegaralovchi antennalarning balandligi?

29 / 50

29. Topshiriqni bajaring

30 / 50

30. Umumta’lim maktablari uchun sport zallarining o‘lchamlari qanday bo‘ladi.
1. 20x40m, 9x18m yoki 12x24m
2. 9x18m, 20x40m yoki 15x30 m
3. 9x18m, 12x24m yoki 20x40 m
4. 9x18m, 12x24m yoki 15x30 m

31 / 50

31. Ochiq sport maydonchalarida foydalanadigan qoplama turlarini aniqlang.
a) Tuproq qoplamasi
b) Chim qoplama
c) Sun’iy qoplama
d) Plastikdan ishlangan qoplama
e) Kafel qoplama
f) Rezina qop

32 / 50

32.

33 / 50

33.

34 / 50

34. O'zR maqsadi va vazifalari?
1. Mamlakatda professional sportni rivojlantirish
2. Mamlakatda milliy sport uyushmalarini tuzish
3. Mamlakatda olimpizmni targ‘ibot qilish
4. Mamlakatda olimpiya g‘oyalarini himoya qilish, milliy terma jamoalarni Olimpiya o‘yinlariga tayyorlash.

35 / 50

35. Qadimgi Olimpiya o'yinlari nechanchi yilda va qayerda o'tkazilgan?

36 / 50

36.

37 / 50

37. O'zR Milliy Olimpiya Qo'mitasi (MOQ) qachon tashkil etilgan?

38 / 50

38. Basketbolda to'pni olib yurish deb nimaga aytiladi?

39 / 50

39. Mezonlarga asoslangan baholash tizimi qaysi muammolami hal qiladi? To‘g‘ri javoblami belgilang.
1. ob’yektiv va shaffof baholash tizimi orqali ta’lim sifatini oshirishga hissa qo‘shadiio
2. xalqaro standartlarga javob beradigan yuqori sifatli baholash mexanizmini shakllantiradiio
3. o‘quvchining o‘qishdagi yutuqlari haqidagi dalillami to‘plash uchun yordam beradiio
4. asosiy natijalami umumlashtirish va ta’limiy natijalami tahlil qilishga yordam beradi 

40 / 50

40. Maktabda o'quvchilar sog'ligining holati bo'yicha qanday guruhga bo'linadi?

41 / 50

41. Gimnastikaning nazariyasi, tarixi, dars berish metodikasi ,mashg‘ulot tashkil etishdagi tipik vosita va formalari bor bo‘lib ,u qanday sohaga mansub?
1. Ilmiy-amaliy
2. Ilmiy-tibbiy
3. Sport klublari
4. Ilm-fan

42 / 50

42. …….- shug‘ullanuvchilar sport uslubida suzish texnikasini o‘rganadilar va mukammallashtiradilar, musobaqalarda yuqori natijaga erishish uchun mashqlar bajaradilar.

43 / 50

43. XXVII yozgi Olimpiya o'yinlarida O'zbekiston umumjamoa hisobida nechanchi o'rinni egallagan?

44 / 50

44.

45 / 50

45. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat?

46 / 50

46. Quyida berilgan o‘yinlar qaysi sport o‘yiniga xos?
To‘pni uzatish va tepish
Doiradan to‘p tepish
To‘pni tepib oshirish
Hujum
To‘pni boshda olib yurish
Futbol elementlari estafetasi
Ikkita to‘pni uzatish
Ustunchalarni aylanib o‘tish

47 / 50

47. O‘quvchi bir loyiha ustida ishladi. O‘qituvchi tomonidan loyiha taqdimotiga to‘g‘ri bildirilgan fikr variantlarini toping.
1) Vazifani belgilangan muddatdan oldin bajarganligini ta’kidlamoqchiman, ammo taqdimotdagi 1-muammo uchun keltirilgan ma’lumotlami joriy yil bo‘yicha yangilash lozim.
2) Umuman olganda yomon emas. Ba’zi joylarida xatolikliklar bor, ulami birga tahlil qilishimiz lozim bo‘lgani uchun, keyinroq ko‘rishsak, yaxshiroq tushuntirib beraman,.
3) Loyiha ishi talab darajasida bajarilgan. Taqdimotga ba’zi o‘zgartirishlar kiritish lozim. Darsdan so‘ng ular haqida batafsil gaplashib olish uchun ko‘rishsak ma’qul bo‘lardi.
4) Barakalla. Taqdimot ustida zo‘r ishlabsan. Menga juda yoqdi.

48 / 50

48. Rejalashtirilayotgan darsning shakli va usullari nimalarga mos kelishi lozim?

49 / 50

49. Xalqaro sport harakati vujudga kelishining asosiy sabablari?

1. Harbiy ishlar sohasidagi taraqqiyot
2. Sport sohasida xalqaro hamkorlik qilish, sport tajribalarini almashish.
3. Sport musobaqalarini tashkil qilish
4. Katta daromadli musobaqalar tashkil qilish

50 / 50

50. Hozirgi vaqtda yengil atletikaning necha turi erkaklar uchun, necha turi ayollar uchun Olimpiya o'yinlari dasturiga kiritilgan?

0%

Testni tahlili dars.info-master.uz saytida berib boriladi.

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0