Uy » Attestatsiya testlar » Fizika attestatsiya » Fizika attestatsiya №15 Fizika attestatsiya Fizika attestatsiya №15 InfoMaster Fevral 5, 2024 161 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Fizika attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Fizika fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Berk idishda 500 kPa bosim ostida gaz bor. Agar jo’mrak ochilgandan keyin gazning 4/5 qism massasi chiqib ketsa, idishda qolgan gazning bosimi qanday bo’lib qoladi (kPa)? A) 86 B) 100 C) 78 D) 92 2 / 50 2. Buyum qavariq linzadan 4 m uzoqlikda turubdi. Linzning fokus masofasi 50 sm bo’lsa linzaning chiziqli kattalashtirishi qanday bo’ladi? A) 1/7 B) 4 C) 7 D) 0,25 3 / 50 3. Ko’ndalang kesim yuzasi 20 mm² bo’lgan trubadan suv 4 m/s tezlik bilan otilib chiqmoqda. 10 min da qanday massali (kg) suv oqib chiqadi. A) 24 B) 48 C) 54 D) 34 4 / 50 4. Ikkita moddiy nuqtaning harakat tenglamasi x1 = 2t - 6 va x2 = 24 - 3t ko’rinishga ega. Ular qancha vaqtdan keyin uchrashadi? A) 6 s B) 4 s C) 12 s D) 2,25 s 5 / 50 5. Rasmda ko’rsatilgan mashinaning massasi 1 t , tezligi 108 km/h bo’lsa uning C nuqtadagi og’irligini toping ( kN ). (R=25 m, α= 60° ) A) 46 B) 44,6 C) 28 D) 41 6 / 50 6. Agar yer sirtidagi birinchi kosmik tezlik 8 km/s bo’lsa, yer sirtidan 19200 km balandlikda birinchi kosmik tezlik qanday bo’ladi (km/s)? (R=6400 km) A) 4.62 B) 8 C) 2 D) 4 7 / 50 7. Sxemaning AC, nuqtalari orasidagi umumiy qarshiliklarni toping? (Har bir nuqtalar orasidagi qarshilik R ga teng) A) 5R/6 B) 4R/7 C) 6R/5 D) 7R/3 8 / 50 8. Gorizontal aylanayotgan sharning ichidagi kubik ishqalanish bo’lmaganda qanday balandlikka ko’tarila oladi? D=10 m , ∂ =1/π (diametr, chastota) A) 2,5 B) 2 m C) 2,4 D) 2,2 9 / 50 9. Aerostatda o‘lchangan atmosfera bosimi yer sirtida o‘lchangandagi qiymatidan 8 mm ga farq qilgan bo‘lsa, aerostatning qanday balandlikda ekanligini toping. A) 96m B) 144m C) 120m D) 84m 10 / 50 10. 2 kg massali jismni qiyaligi 53º bo’lgan tekislik bo’ylab yuqoriga 2 m/s² tezlanish bilan harakatlantirish uchun uni qanday kuch bilan tortish kerak (N)? ( µ = 0, 4; sin53º = 0,8; cos53º = 0,6; ) A) 24,8 B) 4 C) 20,8 D) 28,8 11 / 50 11. Tik yuqoriga 4 m/s boshlang’ich tezlik bilan otilgan jismning tezligi qancha vaqtdan so’ng boshlang’ich tezligidan modul jihatidan 2 marta kichik bo’ladi.(s) A) 0,3 va 0,5 B) 0,5 va 0,8 C) 0,1 va 0,4 D) 0,2 va 0,6 12 / 50 12. Zichligi 8000 kg/m³ bo’lgan 40 kg massali metall bo’lagini suvning ichida ko’tarish uchun qancha kuch kerak bo’ladi(N)? ( ρs =1000 kg / m³ ) A) 296 B) 350 C) 395 D) 275 13 / 50 13. F1 kuch ta’sirida jism 4 m/s² tezlanish bilan harakatlanadi. Teskari yo’nalishdagi F2 kuch ta’sir qilsa jism tezlanishi 3 m/s² ga teng. Agar ikkala kuchlar bir vaqtda ta’sir etsa, jismning tezlanishi qanday bo’ladi (m/s²)? A) 0 B) 8 C) 5 D) 1 14 / 50 14. Jismning harakat tenglamasi x = 20 + 32t - 2t² ko‘rinishga ega. U t=0 paytdan boshlab to‘xtaguncha qanday (m) yo‘l o‘tadi? A) 256 B) 276 C) 128 D) 640 15 / 50 15. Yassi ko’zgular o’zaro to’g’ri burchak ostida joylashgan bo’lsa α ni toping. A) 30° B) 60° C) 45° D) 75° 16 / 50 16. 0,5 kg massali miltiqdan 5 g massali o’q 600 m/s tezlik bilan otilib chiqdi. Miltiqni orqaga tepish tezligi toping (m/s). A) 0,3 B) 0,06 C) 0,6 D) 6 17 / 50 17. Tosh gorizontal yo’nalishda otilgandan 0,5 s o’tgach, uning tezligi boshlang’ich tezligidan 1,6 marta katta bo’lgan.Toshning boshlang’ich tezligini toping(m/s). A) 3 B) 4 C) 6 D) 5 18 / 50 18. Erkin siljiy oladigan porshenli slindrda havo joylashgan.Agar atmosfera bosimi 105 Pa, porshenning massasi 6 kg va yuzi 2 10-3 m² ga teng bo’lsa , porshen ustiga qanday massali (kg ) yuk qo’yganimizda undagi havo hajmi izotermik ravishda 2 marta kamayadi? A) 26 B) 20 C) 36 D) 16 19 / 50 19. Arqonga 80 N kuch bilan tasir qilib, qo’zg’aluvchan blok yordamida 13 kg yukni qurilayotgan binoning yettinchi qavatiga ko’tarildi. Qurilmaning FIK ni hisoblang? A) 60,4 % B) 45,55 % C) 75,4 % D) 81,25 % 20 / 50 20. Massasi 5 kg bo’lgan jism quyidagi kuchlar tasirida olgan tezlanishini aniqlang? m/s² A) 5 B) 2 C) 3 D) 4 21 / 50 21. Jism 0,5 m amplatudali garmonik tebranishlar hosil qilmoqda. Uning chetki vaziyatidan boshlab hisoblaganda yarim davr ichidagi ko‘chishi qanday? A) 0 B) 1 m C) 0,25 m D) 0,5 m 22 / 50 22. Yer sirtidan otilgan jismning nergiyasi E ga teng. Uning L nuqtadagi kinetik energiyasining dastlabki energiyasiga nisbatini toping. A) 3/2 B) 3/4 C) 1/3 D) 1/2 23 / 50 23. Rasmda ko’rsatilgan bir jinsli sterjenni tutib turgan kuchlarning nisbatini aniqlang? A) 2/3 B) 4/3 C) 3/2 D) 3/4 24 / 50 24. Jism 0,5 m amplatudali garmonik tebranishlar bajarmoqda. Uning chetki vaziyatidan boshlab hisoblaganda yarim davr ichidagi ko‘chishi qanday? A) 0 B) 1 m C) 0,5 m D) 0,25 m 25 / 50 25. Bir-biri bilan vaznsiz cho’zilmas ip vositasida bog’langan ikkita 3 va 5 kg massali jismlarni silliq gorizontal sirt bo’ylab 5 kg massali jismga qo’yilgan 4 N gorizontal kuch tortib bormoqda. Jismlarni bog’lovchi ipning taranglik kuchi qanday (N)? A) 2,5 B) 1 C) 1,5 D) 2 26 / 50 26. Ikkita matematik mayatnik bir xil davr bilan tebranmoqda. Ikkinchi mayatnikning tebranishi birinchisiga nisbatan 1/6 davr kech boshlandi. Tebranishlarning fazalari farqini toping. A) π/6 B) π/2 C) π/3 D) π 27 / 50 27. Massasi 200 kg, uzunligi 4 m bo‘lgan va yerda yotgan bir jinsli xodani bir uchidan ко`tarib, tik turg’izib qo‘yildi. Bunda qanday ish bajarilgan? A) 4kJ B) 2kJ C) 6kJ D) 8k J 28 / 50 28. 45° qiyalikka ega bulgan tepalikdan gorizontal yunalishda tosh 20 m/s tezlik bilan otildi. Tosh tepalikning chuqqisidan vertikal bo`yicha qanday masofaga tushadi? A) 95 B) 86 C) 80 D) 74 29 / 50 29. Dastagi 60 sm bo’lgan chig’iriqda 15 kg massali yuk 20 N kuch tasirida ko’tarilmoqda. Dastagning 20 marta aylanishida yuk qanday m balandlikka ko’tariladi? A) 9,6 B) 6,8 C) 12 D) 10 30 / 50 30. Agar prujinani 10 mm ga cho’zish uchun 1J ish bajarilgan bo’lsa, uni muvozanat holatidan 30 mm ga cho’zish uchun qancha ish bajarish kerak bo’ladi (J)? A) 3 B) 16 C) 18 D) 9 31 / 50 31. 1 Parsek necha km ga teng? A) 3,086•10¹³ B) 2,4568•10¹⁴ C) 1,86•10¹³ D) 5,9348•10¹² 32 / 50 32. Massasi 50 g bo'lgan jezni 30°Cdan 130°Cgacha qizdirish uchun sarflangan issiqlik bilan, massasi 30 g bo'lgan oltinni 30°Cdan necha °Cgacha qizdirish mumkin? Jezni solishtirma issiqlik sig'imi 120J/kg·K, oltinniki esa 400 J/kg·K A) 50 B) 55 C) 230 D) 80 33 / 50 33. Ichida 1 litr suvi bo'lgan idishga 0.1 kg muz bo'lagi solinsa idish tubiga bo'lgan bosim kuchi qanday o'zgaradi? Muz solinsa idishdagi suv to’kilmaydi deb hisoblang. A) 100% ga ortadi B) O'zgarmaydi C) 10% ortadi D) 10% ga kamayadi 34 / 50 34. Chizmada 3 ta sharchani holati tasvirlangan. 1 va 3 sharchalar zaryad ishorasini toping. A) 1(-), 3(-) B) 1 (+), 3(+) C) 1(0), 3(+) D) 1 (-) , 3 (+) 35 / 50 35. Jism qanday tezlik bilan harakatlansa uning kinetik energiyasi tinchlikdagi energiyasidan 1,5 marta kichik bo'ladi? c=3·108 m/s A) 0,3c B) 0,4c C) 0,8c D) 0,6c 36 / 50 36. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Verbal qobiliyati B) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati C) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. D) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati 37 / 50 37. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. B) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. C) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. D) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. 38 / 50 38. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Sitseron B) Demosfen C) Suqrot D) Platon 39 / 50 39. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda B) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 40 / 50 40. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. B) Tushuncha, tikish, chiziq. C) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. D) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. 41 / 50 41. Muomalada verbal ta’sir? A) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. B) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Nutqsiz ta’sir etish. 42 / 50 42. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. B) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. 43 / 50 43. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» B) «Arra» C) «Aqliy hujum» D) «Birgalikda o’qiymiz» 44 / 50 44. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati B) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. C) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 45 / 50 45. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi B) O’zaro ta’sirlar C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) Pedagogikada monitoring 46 / 50 46. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Og’zaki va yozma nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. D) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi 47 / 50 47. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Liberal, demokratik, trening. B) Avtoritar ,demokratik. C) Demokratik, intelektual. D) Avtoritar, liberal, demokratik. 48 / 50 48. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Shaxslararo munasobatlar tizimi. C) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni D) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni 49 / 50 49. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 5-bosqich B) 3-bosqich C) 4-bosqich D) 2-bosqich 50 / 50 50. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) Inter- nofaol, faol-harakat B) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. C) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. D) «Inter» - metod, «act» - harakat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Fizika fanidan attestatsiya savollari №15