Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 677 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 10 0% 2 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) C B) D C) B D) A 2 / 50 2. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 20, 10, 10 B) 24, 14, 14 C) 24, 12, 12 D) 24, 13, 11 3 / 50 3. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.4.5.6 B) 2.3.4.6 C) 1.3.4.5 D) 1.2.3.4.6 4 / 50 4. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 16 B) 12 C) 14 D) 18 5 / 50 5. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) glutamin kislota B) alanin C) sistein D) serin 6 / 50 6. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.291 B) 23.3 C) 30 D) 0.39 7 / 50 7. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 2, 4, 5, 6, 7, 8 B) 2, 4, 5, 7, 8 C) 1,4,6,9 D) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 8 / 50 8. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 35.2 B) 64.8 C) 67.5 D) 32.5 9 / 50 9. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) D B) C C) A D) B 10 / 50 10. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) dissosiyalanish B) konveksiyalanish C) kondensatlanish D) sublimatlanish 11 / 50 11. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) linol kislota B) linolein kislota C) olein kislota D) stearin kislota 12 / 50 12. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. 13 / 50 13. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 1s,7s B) 4f,6d C) 5f, 4d D) 3d,2p 14 / 50 14. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) Ac B) La C) Sb D) As 15 / 50 15. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 3.36 B) 4.48 C) 2.24 D) 5.6 16 / 50 16. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) d B) f C) p D) s 17 / 50 17. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 200 B) 50 C) 100 D) 150 18 / 50 18. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) D B) A C) C D) B 19 / 50 19. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 440 B) 200 C) 400 D) 220 20 / 50 20. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 44 B) 2.2 C) 22 D) 4.4 21 / 50 21. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 36.9 B) 91.3 C) 147.6 D) 73.8 22 / 50 22. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 1 B) 0.5 C) 2 D) 1.5 23 / 50 23. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) yonaki guruh uchun B) d- elementlar uchun C) bosh guruhcha elementlar uchun D) f-elementlar uchun 24 / 50 24. X ni aniqlang. A) 2.9 B) 5.8 C) 7.5 D) 11.6 25 / 50 25. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) kislorod B) volfram C) xlor D) azot 26 / 50 26. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 3.36 B) 4.48 C) 5.6 D) 2.24 27 / 50 27. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 256 B) 512 C) 320 D) 160 28 / 50 28. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 1.5 B) 3 C) 2 D) 1 29 / 50 29. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 9 B) 11 C) 7 D) 10 30 / 50 30. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) 2 – metilpropanol – 2 B) etanol C) butanol – 2 D) pentanol – 2 31 / 50 31. CH3-C(O)-CH3 ushbu modda qaysi sinfga kiradi. A) Monosaxaridlar B) Arenlar C) fenollar D) Ketonlar 32 / 50 32. Quyidagi qaysi reaksiyada bosim 2 marta oshirilsa, reaksiya tezligi 8 marta oshadi? A) H2+Cl2=HCl B) CO2+C=CO C) СТИНА 33 / 50 33. Propenga necha mol H2 qo’shilganda alkan hosil bo’ladi? A) 2 mol B) 1 mol C) 4 mol D) 3 mol 34 / 50 34. Butan va geksandagi qubsiz kovalent bog’lar soni nechta? A) butanda 3ta, pentanda 4ta B) butanda 3ta, pentanda 2ta C) butanda 5ta, pentanda 4ta D) butanda 6ta, pentanda 4ta 35 / 50 35. 1:2 mol nisbatda bo’lgan maltoza va saxaroza gidrolizlanishidan olingan mahsulot kumush kuzgu reaksiyasiga kirishib, 172,8g cho'kma hosil qildi. Saxarozani massasini toping. A) 124,7 gr B) 136,8 gr C) 144,2 gr D) 145,3 gr 36 / 50 36. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. B) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. 37 / 50 37. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda B) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 38 / 50 38. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» B) «Birgalikda o’qiymiz» C) «Aqliy hujum» D) «Arra» 39 / 50 39. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Avtoritar ,demokratik. B) Liberal, demokratik, trening. C) Demokratik, intelektual. D) Avtoritar, liberal, demokratik. 40 / 50 40. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. B) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. C) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. D) Tushuncha, tikish, chiziq. 41 / 50 41. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 8 B) 5 C) 7 D) 6 42 / 50 42. O`qituvchi nutq qobilyati – A) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati B) Verbal qobiliyati C) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 43 / 50 43. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati C) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 44 / 50 44. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim B) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim C) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish D) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot 45 / 50 45. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; B) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. C) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. D) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi 46 / 50 46. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi D) Og’zaki va yozma nutq. 47 / 50 47. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) Pedagogikada monitoring C) O’zaro ta’sirlar D) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi 48 / 50 48. Muloqot bu – A) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni B) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni C) Shaxslararo munasobatlar tizimi. D) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni 49 / 50 49. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 2-bosqich B) 4-bosqich C) 3-bosqich D) 5-bosqich 50 / 50 50. Muomalada verbal ta’sir? A) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. B) Nutqsiz ta’sir etish. C) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. D) So’z orqali ta’sir etish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz