Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 905 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 13 0% 11 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) olein kislota B) stearin kislota C) linolein kislota D) linol kislota 2 / 50 2. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 4f,6d B) 1s,7s C) 3d,2p D) 5f, 4d 3 / 50 3. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 2 B) 1 C) 1.5 D) 3 4 / 50 4. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) xlor B) volfram C) azot D) kislorod 5 / 50 5. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 10 B) 9 C) 11 D) 7 6 / 50 6. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) C B) B C) D D) A 7 / 50 7. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 13, 11 B) 20, 10, 10 C) 24, 12, 12 D) 24, 14, 14 8 / 50 8. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 400 B) 440 C) 200 D) 220 9 / 50 9. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 35.2 B) 67.5 C) 64.8 D) 32.5 10 / 50 10. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 22 B) 44 C) 2.2 D) 4.4 11 / 50 11. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 150 B) 200 C) 100 D) 50 12 / 50 12. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 1,4,6,9 B) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 C) 2, 4, 5, 7, 8 D) 2, 4, 5, 6, 7, 8 13 / 50 13. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) sublimatlanish B) dissosiyalanish C) konveksiyalanish D) kondensatlanish 14 / 50 14. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) f-elementlar uchun B) yonaki guruh uchun C) bosh guruhcha elementlar uchun D) d- elementlar uchun 15 / 50 15. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 160 B) 320 C) 512 D) 256 16 / 50 16. X ni aniqlang. A) 7.5 B) 2.9 C) 5.8 D) 11.6 17 / 50 17. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) C B) D C) A D) B 18 / 50 18. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 4.48 B) 2.24 C) 5.6 D) 3.36 19 / 50 19. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) f B) d C) s D) p 20 / 50 20. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.4.5.6 B) 1.3.4.5 C) 2.3.4.6 D) 1.2.3.4.6 21 / 50 21. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) Ac B) Sb C) La D) As 22 / 50 22. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) A B) B C) D D) C 23 / 50 23. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.39 B) 23.3 C) 30 D) 0.291 24 / 50 24. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 3.36 C) 4.48 D) 5.6 25 / 50 25. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 18 B) 14 C) 16 D) 12 26 / 50 26. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. 27 / 50 27. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) sistein B) alanin C) serin D) glutamin kislota 28 / 50 28. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 91.3 B) 36.9 C) 147.6 D) 73.8 29 / 50 29. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 2 B) 1 C) 0.5 D) 1.5 30 / 50 30. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) 2 – metilpropanol – 2 B) etanol C) butanol – 2 D) pentanol – 2 31 / 50 31. Ammiak katalizatorsiz oksidlanish reaksiyasida ammiak konsentratsiyasi 2 marta, kislorodning konsentratsiyasi 4 marta oshirildi. Reaksiya tezligini toping. A) 1024 marta tezlashadi B) 2000 marta tezlashadi C) 560 marta tezlashadi D) 1204 marta tezlashadi 32 / 50 32. CH3-C(O)-CH3 ushbu modda qaysi sinfga kiradi. A) Monosaxaridlar B) Ketonlar C) Arenlar D) fenollar 33 / 50 33. Ammiak katalizatori platina ishtirokida oksidlanganda ammiakning konsentratsiyasi 2 marta oshirilsa, kislorodniki 3 marta oshirilsa, reaksiya tezligi qanday o’zgaradi? A) 1400marta tezlashadi B) 3888 marta tezlashadi C) 3208 marta sekinlashadi D) 2000 marta sekinlashadi 34 / 50 34. 0,3 mol o-ksilolning yonishidan ajralib chiqqan CO2 natriy gidroksidning 20% li 480g eritmasi bilan reaksiyasi natijasida hosil bo’lgan nordon tuz masasini toping. A) 201,6 gr B) 134,8 gr C) 204,9 gr D) 129,5 gr 35 / 50 35. Sellyulozani qaysi birikmasidan portlovchi modda olinadi? A) dixlorsirka B) trinitrosellyuloza C) tetradixromat D) Trixlorsirka 36 / 50 36. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Sitseron B) Suqrot C) Platon D) Demosfen 37 / 50 37. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 7 B) 6 C) 5 D) 8 38 / 50 38. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. B) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. C) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi D) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; 39 / 50 39. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati B) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati C) Verbal qobiliyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 40 / 50 40. Muomalada verbal ta’sir? A) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. B) So’z orqali ta’sir etish. C) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. D) Nutqsiz ta’sir etish. 41 / 50 41. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. 42 / 50 42. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim B) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish C) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot D) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim 43 / 50 43. Mahorat bu – A) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. B) Pedagogik mehnat samarasi. C) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. D) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. 44 / 50 44. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi D) Og’zaki va yozma nutq. 45 / 50 45. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 5-bosqich B) 3-bosqich C) 4-bosqich D) 2-bosqich 46 / 50 46. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. C) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. D) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati 47 / 50 47. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) O’zaro ta’sirlar D) Pedagogikada monitoring 48 / 50 48. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. B) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. C) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. D) Tushuncha, tikish, chiziq. 49 / 50 49. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) Inter- nofaol, faol-harakat B) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. C) «Inter» - metod, «act» - harakat. D) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. 50 / 50 50. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Aqliy hujum» B) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» C) «Arra» D) «Birgalikda o’qiymiz» 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz