Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 144 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. C) Matnli belgi, ovozli belgi. D) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 2 / 20 2. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan C) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 3 / 20 3. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, xatoni tuzatish C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Harakatlarni tekshirish 4 / 20 4. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring B) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 5 / 20 5. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. C) Arabcha nova – yangilik kiritish. D) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. 6 / 20 6. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) Ijodiy yondashuv C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 7 / 20 7. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 8 / 20 8. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 9 / 20 9. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Baholash B) Motiv C) Maqsad D) Mazmun 10 / 20 10. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 11 / 20 11. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) O’zaro ta’sirlarda B) Ijodiy yondashuvda C) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi D) Pedagogikada monitoringda 12 / 20 12. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. B) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. 13 / 20 13. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 14 / 20 14. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Ijodiy yondashuv jarayoni 15 / 20 15. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Analiz B) Bilish C) Baholash D) Sintez 16 / 20 16. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 17 / 20 17. Pedagogik tizim komponentlari. A) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. B) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari C) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari D) Nazariya va amaliyot. 18 / 20 18. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) O’quv jarayonini uzluksizligida B) Ta’limning baholash shkalasida C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) Pedagogikada monitoringda 19 / 20 19. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) O’zaro ta’sirlar C) Ijodiy yondashuv D) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 20 / 20 20. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 7 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 4 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1