Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 103 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) O’zaro ta’sirlar C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) Ijodiy yondashuv 2 / 20 2. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Xotira obrazlarini solishtirish 3 / 20 3. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 4 / 20 4. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 5 / 20 5. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Motiv C) Baholash D) Maqsad 6 / 20 6. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. C) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 7 / 20 7. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Bilish C) Analiz D) Sintez 8 / 20 8. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi B) O’zaro ta’sirlarda C) Ijodiy yondashuvda D) Pedagogikada monitoringda 9 / 20 9. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 10 / 20 10. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) Nazariya va amaliyot. C) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. D) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari 11 / 20 11. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi C) Ta’limning baholash shkalasida D) O’quv jarayonini uzluksizligida 12 / 20 12. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 13 / 20 13. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 14 / 20 14. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Arabcha nova – yangilik kiritish. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 15 / 20 15. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Xatoni tuzatish, baholash C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Harakatlarni tekshirish 16 / 20 16. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) Ijodiy yondashuv C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 17 / 20 17. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 18 / 20 18. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 19 / 20 19. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish C) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 20 / 20 20. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon D) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz