Pedagogik mahorat №2 Yanvar 16, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 210 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 2 / 20 2. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Harakatlarni tekshirish C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Maqsad, xatoni tuzatish 3 / 20 3. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 4 / 20 4. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 5 / 20 5. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) O’quv jarayonini uzluksizligida C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) Ta’limning baholash shkalasida 6 / 20 6. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 7 / 20 7. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 8 / 20 8. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni D) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni 9 / 20 9. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. C) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. D) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. 10 / 20 10. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari C) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari D) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. 11 / 20 11. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish D) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 12 / 20 12. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Baholash C) Analiz D) Bilish 13 / 20 13. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 14 / 20 14. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) Ijodiy yondashuv C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) O’zaro ta’sirlar 15 / 20 15. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 16 / 20 16. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 17 / 20 17. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi B) O’zaro ta’sirlarda C) Pedagogikada monitoringda D) Ijodiy yondashuvda 18 / 20 18. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 19 / 20 19. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. B) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. C) Arabcha nova – yangilik kiritish. D) Lotincha innotion – yangilik yaratish. 20 / 20 20. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Motiv B) Mazmun C) Baholash D) Maqsad 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash