Pedagogik mahorat №2 Yanvar 16, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 7 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 2 / 20 2. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Ijodiy yondashuvda B) O’zaro ta’sirlarda C) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi D) Pedagogikada monitoringda 3 / 20 3. Pedagogik tizim komponentlari. A) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. B) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari C) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari D) Nazariya va amaliyot. 4 / 20 4. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Motiv C) Mazmun D) Baholash 5 / 20 5. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari D) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 6 / 20 6. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Harakatlarni tekshirish C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Xatoni tuzatish, baholash 7 / 20 7. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Matnli belgi, ovozli belgi. B) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 8 / 20 8. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Baholash C) Sintez D) Analiz 9 / 20 9. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 10 / 20 10. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari B) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 11 / 20 11. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. B) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. C) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. D) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. 12 / 20 12. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi B) Ijodiy yondashuv C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) O’zaro ta’sirlar 13 / 20 13. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. B) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. C) Xotira obrazlarini solishtirish D) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 14 / 20 14. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Arabcha nova – yangilik kiritish. C) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. D) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. 15 / 20 15. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa B) Ijodiy yondashuv C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish 16 / 20 16. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 17 / 20 17. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 18 / 20 18. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 19 / 20 19. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi C) Ta’limning baholash shkalasida D) O’quv jarayonini uzluksizligida 20 / 20 20. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Ijodiy yondashuv jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash