Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №2 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №2 InfoMaster Yanvar 16, 2024 149 Ko'rishlar 3 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari D) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 2 / 20 2. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Xotira obrazlarini solishtirish D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 3 / 20 3. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 4 / 20 4. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 5 / 20 5. Pedagogik tizim komponentlari. A) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari B) Nazariya va amaliyot. C) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari D) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. 6 / 20 6. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Ijodiy yondashuv D) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 7 / 20 7. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni 8 / 20 8. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Bilish C) Sintez D) Analiz 9 / 20 9. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 10 / 20 10. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi B) O’quv jarayonini uzluksizligida C) Pedagogikada monitoringda D) Ta’limning baholash shkalasida 11 / 20 11. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Arabcha nova – yangilik kiritish. B) Lotincha innotion – yangilik yaratish. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 12 / 20 12. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari C) Xatoni tuzatish, baholash D) Harakatlarni tekshirish 13 / 20 13. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Matnli belgi, ovozli belgi. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 14 / 20 14. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 15 / 20 15. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 16 / 20 16. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish C) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 17 / 20 17. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi B) Pedagogikada monitoringda C) O’zaro ta’sirlarda D) Ijodiy yondashuvda 18 / 20 18. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Baholash C) Motiv D) Mazmun 19 / 20 19. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 20 / 20 20. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) O’zaro ta’sirlar 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1