Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 289 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 2 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating. A) 2-3 yosh ishonch B) 0-1 bevosita emotsianal muloqat C) Ta’lim 4-6 yosh D) 2-4 yosh roli o’yin 2 / 50 2. O’smirlik davrida shaxsda egosentrizm qanaqa ko’rinishda bo’ladi? A) Yuqori B) O’rtacha C) Sezilmaydi D) Sust 3 / 50 3. E. Erikson 3-6 yoshlarda bollarda qaysi faoliyat turi etakchilik qiladi deb ko’rsatgan? A) Intelekt B) Ta’lim C) Maktab yoshi D) O’yin 4 / 50 4. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Kichik maktab yoshi B) Chaqaloklik C) Ilk bolalik D) Go’daklik 5 / 50 5. Individning o’z tajribasini esda olib qolishi, esda saqlashi va keyinchalik uni yana esga tushurishi nima deb ataladi? A) Tafakkur B) Xotira C) Sezgi D) Idrok 6 / 50 6. Katta maktab yosh davri o‘smirlik yosh davridan nimasi bilan farqlanadi? A) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. B) Kasb tanlash. C) Muhabbat, sevgi hissining vujudga kelishi. D) Ilmiy dunyoqarash shakllanganligi. 7 / 50 7. Temperamentning ta'rifi qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) Ijtimoiy munosabatlar ta'sirida orttirilgan sifatlar. B) Shaxs faoliyati va xulqining dinamik (o‘zguruvchan) va emotsional hissiyot tomonlarini xarakterlovchi xususiyatlar majmuasi. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi D) b)Insonni turli vaziyatga munosabati. 8 / 50 8. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 3 vositasi. B) 9 vositasi. C) 2 vositasi. D) 4 vositasi. 9 / 50 9. Qaysi javobda idrokka to‘g‘ri ta'rif berilgan? A) Narsa va hodisalar haqida to‘g‘ri tushunchaning hosil bo‘lishi. B) Ko‘rgan narsalar haqida tushuncha hosil bo‘lishi. C) Narsa va hodisalarni bir butun va (yaxlit) holda aks ettirilishi. D) Tashqi muhitdagi ta'sirga javob reaksiyasi. 10 / 50 10. O‘zi nihoyatda og‘ir, yuvosh, bamaylixotir harakatlari salmoqli, bosiqlik bilan ish boshlaydi, boshlagan ishini oxiriga yetkazadi, bu bolaning temperament tipini aniqlang? A) Flegmatik. B) Sangvinik. C) Xolerik. D) Melanxolik 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. B) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim C) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i D) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i 12 / 50 12. O’zbekiston Davlat teleradio qo’mitasi qoshida Sh.Yormatov boshchiligida bolalar xor jamoasi qachon tashkil qilingan? A) 1960- yilda B) 1970 yilda C) 1965- yilda D) 1977- yilda 13 / 50 13. «Bizning kelajagimiz» bolalar ijodiy festivali qachon tashkil qilingan? A) 1999 yilda B) 2000 yilda C) 1998 yilda D) 2002 yilda 14 / 50 14. Musiqa darsini kuylash, tinglash, suhbat, savol, javoblar orqali tashkil qilish qanday dars tipiga kiradi A) Aralash va takrorlash B) Aralash C) munozarali D) Mustahkamlash 15 / 50 15. Musiqa ta’limining tamoyillaridan biri qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan? A) tajribalilik, is’tedod, murakkablik B) qobiliyat, ilmiylik, bilim,ko’nikma C) sistemalilik, davomiylik, ilmiylik D) ilmiylik , mehnat,qobiliyat, tanlash 16 / 50 16. «O’zbekiston Vatanim manim» qo’shiq tanlovi nechanchi yildan o’tqazila boshlandi? A) 1999yildan B) 1998 yildan C) 1997 yildan D) 2000 yildan 17 / 50 17. ashulachilik nafasi deb nimaga aytiladi? A) Fiziologik nafas B) erkin nafas C) tez, qiska nafas D) sun’iy ya’ni extiyojga qarab olinadigan nafas 18 / 50 18. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Og’zaki tushintirib borish B) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish C) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash D) Kirish ,suhbat, tushuncha 19 / 50 19. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak B) Faqatgina yakka xolatda C) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak D) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak 20 / 50 20. nechanchi- yilda O’zbekiston radiosi va televideniyasi qoshida Yunus Rajabiy rahbarligida milliy, maqom an’sambli tashkil etildi? A) 1960- yilda B) 1965- yilda C) 1970- yilda D) 1957- yilda 21 / 50 21. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) didaktika, romantika, ijodkorlik B) dadillik, xursandchilik, teatr C) fantaziya, kino filmlar, texnikalar D) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar 22 / 50 22. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) xamma qo’iqlar kiritiladi B) imkoniyat berilmaydi C) asarlarni tanlash imkoniyati D) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi 23 / 50 23. Darsda olingan har bir yangi bilim qanday o’zlashtiriladi? A) Dars faoliyatida va keyingi darslarda B) Yangi darsni o’rganilgan paytida C) Har doim o’zlashtirib boriladi D) O’zlashtirilmaydi 24 / 50 24. Darsda qo’shiqni frazaga bo’lib o’rganish nima deyiladi? A) Mazmunli B) Jumla C) Suxbatlar D) Xarakter 25 / 50 25. Dars o’tish jarayonida soddadan murakkabga qarab o’zlashtirish nima deb ataladi? A) sistemalilik B) c )ilmiylik C) murakkablilik D) davomiylik 26 / 50 26. Dars o’tish jarayonida kuylash va tinglash malakalari qanday shakllanadi? A) Dars yakunida B) Dars boshlanishida C) Barcha javoblar to’g’ri D) Amaliy faoliyat jarayonida 27 / 50 27. 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) an’anaviy terma qo’shiqlar B) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar C) terma, lapar, aytishuv,mumtoz D) mumtoz qo’shiqlar 28 / 50 28. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 3-sinf B) d 1-sinf C) 2-sinf D) 4-sinf 29 / 50 29. 1- sinflarda o’quvchilar qaysi musiqa asboblari bilan tanishadilar? A) Chet el musiqa asboblari bilan B) Fortopiano, rubob, doira , dutor C) Karnay , surnay,klarnet, doira D) Barcha asboblar bilan 30 / 50 30. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov B) S.Boboev, M.Leviev C) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, D) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil 31 / 50 31. birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, B) S.Boboev, M.Leviev C) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy D) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil 32 / 50 32. 3-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish B) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida C) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida D) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. 33 / 50 33. 2-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida B) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish 34 / 50 34. 1-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish B) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak C) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida D) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak 35 / 50 35. “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 6 sinfda B) 4 sinfda C) 3 sinfda D) 1 sinfda 36 / 50 36. “Kompozitor”, “ijrochi”, “tinglovchi” kabi atamalar nechanchi sinf musiqa darslarida o’tiladi? A) 3-sinf B) 4-sinf C) 1-sinf D) 2-sinf 37 / 50 37. “Binafsha”, “Laylak qor” qanday mavzuga tegishli qo’shiqlar? A) Vatanparvarlik mavzusiga B) Tabiat mavzusiga C) Jangovarlik mavzusiga D) Mexnat mavzusiga 38 / 50 38. «Sharq afsonasi» baletini yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) A.Kozlovsikiy C) Avaz Mansurov D) M.Ashrafiy 39 / 50 39. «Hind dostoni» va «To’maris»,baleti yaratuvchisi kim? A) Ulug’bek Musaev B) Avaz Mansurov C) M.Ashrafiy. D) I.Akbarov 40 / 50 40. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) A. Xachaturyan D) A.Kozlovsikiy 41 / 50 41. «Bog’chasaroy fontani»baletini kim yaratgan? A) Petr Ilich Chaykovskiy B) B.Asafev C) A. Xachaturyan D) B.Asafev 42 / 50 42. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) B.Asafev C) A. Xachaturyan D) A.Kozlovsikiy 43 / 50 43. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) A. Xachaturyan B) Petr Ilich Chaykovskiy C) S.Prokofev D) A.Kozlovsikiy 44 / 50 44. “IERARXIYA” texnikasi nimaga qaratilgan? A) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. B) *aoddiydan murakkabga, murakkabdan oddiyga o’tish usullarini qo’llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o’rgatishga qaratilgan. C) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. D) bsavol berish, eshita olishga qaratilgan 45 / 50 45. “INTERVYu” texnikasi o’quvchiga nimani o’rgatishga qaratilgan? A) o’quvchini mantiqiy fikrlashiga B) savol berish, eshita olish, to’g’ri javob berish, savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. C) mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o’rgatishga qaratilgan. D) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. 46 / 50 46. “BLITs –O’YIN” metodi nimaga qaratilgan? A) kichik guruh holda tahlil etishga qaratilgan B) ta’rif bera olishiga qaratilgan. C) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. D) keng doirada turli g’oyalarni bera olishga qaratilgan 47 / 50 47. Chexiyada qo’llaniladigan ta’lim tizimining o’ziga xos uslubi qaysi variantda to’g’i ko’rsatilgan? A) cMusiqiy savodxonlik,jamoa bo’lib kuylash xususiyatlariga moslashtirilgan B) Materiallarni yig’ish, ishlov berish pedagogik interpretatsii qilish va pedagogik tizimning faoliyati to’g’risidagi ma’lumotlarni saqlash, ularning holatini uzluksiz kuzatilishini ta’minlash, zamonaviy korrektirovka qilish va rivojlanishini belgilab berish C) Chexiyadagi musiqiy tarbiya - o’zgarib turuvchi tizim bo’lib, ta’lim o’quv faniga, pedagogning maqsad va niyatlari hamda o’quvchining shaxsiy xususiyatlariga moslashtirilgan. D) Solfedjio fanini chuqur o’rgatish xususiyatlariga moslashtirilgan 48 / 50 48. Rumeniya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) D.B.Kabaleviskiy musiqa uslubi qo’llanilmoqda B) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqdad) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? C) Z.Koday, K.Orf, E Jak Dalkroz,E Villem usullarini ijodiy o’rganish bilan uyg’unlashib ketgan musiqa uslubi qo’llanilmoqda D) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqda 49 / 50 49. Germaniya musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. B) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. C) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. D) Karl Orf Shulverk” uslubiy qo’llanmasi, asosan umumtaulim maktablari va bolalar muassasalaridagi 4 yoshdan -16 yoshgacha bolgan bolalarning uzluksiz musiqiy ta’lim tarbiya tizimi qo’llanilmoqda. 50 / 50 50. Musiqa madaniyati fanidan 4-7-sinflarda xaftalik o’quv soatlari qancha? A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari