Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 198 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 1 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Go’daklik B) Kichik maktab yoshi C) Ilk bolalik D) Chaqaloklik 2 / 50 2. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 11-15 yosh B) 7-10 yosh C) 15-17 yosh D) 12-13 yosh 3 / 50 3. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Rolli o’yin B) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat C) Predmetli faoliyat D) Ta’lim 4 / 50 4. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Pavlov B) Sechenov C) Karl Yung D) Gippokrat 5 / 50 5. L.S.Vigotskiy inson umrini davrlashtirishda tug’ilganda inqroz deb necha yoshlarni ko’rsatgan. A) 2-4 yosh B) 0dan 1 yoshgacha C) 6-7 yosh D) 1-3 yosh 6 / 50 6. Pantomimika bu..? A) Butun a'zo ishtirokida amalga oshiriladigan ifodali xarakatlar tizimi. B) b)Odatda kishi uchun juda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan moddiy extiyojlarning qondirilmaganligi bilan bog‘liq bo‘lgan kuchli va jo‘shqin va nisbatan qisqa muddatli emotsional kechinmalar tariqasida ro‘y beradigan psixologik xolat. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. D) Aniq maqsadga yo‘naltirilgan pedagogik faoliyat. 7 / 50 7. Muloqot deb nimaga aytiladi? A) Kishining dunyodagi voqyea hodisalar haqida ma'lumot olishi. B) Kishi o‘z fikrini boshqalarga tushuntirishi. C) Boshqalardan nimalarnidir so‘rashi. D) Kishilar o‘rtasidagi o‘zaro aloqa o‘rnatilish va rivojlanish jarayoni. 8 / 50 8. Insonni tug‘ilganidan to umrining oxirigacha bo‘lgan davri nima deb ataladi? A) Hayot. B) Filogenez. C) Ontogonez. D) Bosqichli davr. 9 / 50 9. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati B) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati C) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi D) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati 10 / 50 10. Oson yo‘l bilan murakkab mavzularni, bilimlarni tushuntirish uquvchanligi qanday pedagogik qobiliyat deb ataladi? A) Perseptiv qobiliyat. B) Gnostik qobiliyat C) Didaktik qobiliyat D) Akademik qobiliyat 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim B) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. C) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i D) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i 12 / 50 12. Madxiya qaysi janrga kiradi? A) Vokal B) Qo’shiq C) Marsh D) Raqs 13 / 50 13. marosim bilan bog’lik qo’shiqlardan farqli o’laroq marsiya, yig’i-yo’qlovlar uchun badiha tarzida rivoj va metroritmik erkinlik xarakterli janrlar ham uchraydi ular qaysilar? A) pand - nasihat B) mexr – oqibat C) vatanparvarlik va falsafiy janr D) “Sadr”, “Jaxrxonlik” 14 / 50 14. Qo’shiqni o’rgatishda qanday turlarga ajratib o’rgatish mumkin? A) Jamoaviy tarzda B) Baland.past, o’rtacha, tez jamoa va birgalikda C) Turlicha o’rgatish mumkin D) Guruhga bo’lib, yakka holda, jamoa tarzda 15 / 50 15. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Kirish ,suhbat, tushuncha B) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash C) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish D) Og’zaki tushintirib borish 16 / 50 16. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan B) puflab chalinadiigan cholg’ular C) torli cholg’ular paydo bo’lgan D) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan 17 / 50 17. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak B) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak C) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak D) Faqatgina yakka xolatda 18 / 50 18. Katta ashulalarda ko’proq kimlarning she’rlari aytilgan? A) Navoiy, Muqimiy, Furqat, Zavqiy she’rlari. B) Muqimiy,Sakkokiy,Erkin Voxidov,Po’lat Mo’min C) Navoiy,Fitrat,Abdulla Avloniy,Abdulla Oripov D) Erkin Voxidov 19 / 50 19. nechanchi- yilda O’zbekiston radiosi va televideniyasi qoshida Yunus Rajabiy rahbarligida milliy, maqom an’sambli tashkil etildi? A) 1960- yilda B) 1957- yilda C) 1965- yilda D) 1970- yilda 20 / 50 20. O’zbekistonda Qashqar rubobi nechanchi yillardan boshlab qo’llanila boshlagan? A) 1948-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan B) 1950-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan C) 1949-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan D) 1937-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan 21 / 50 21. Ikki ovozlilik elementlari nechanchi sinf musiqa darslarida qo’llaniladi? A) 2-sinf B) 3-sinf C) 1-sinf D) 4-sinf 22 / 50 22. Didaktiv jarayon barcha sinflarda qaysi paytda keng qo’llanilib boriladi? A) darsga tayyorgarlik ko’rish va uni sinfda olib borish davrida. B) savol va javoblar o’tkazilayotganda C) o’quvchilar bilan darsga kirganda D) dars yakunida qo’llaniladi 23 / 50 23. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi B) xamma qo’iqlar kiritiladi C) asarlarni tanlash imkoniyati D) imkoniyat berilmaydi 24 / 50 24. Darsda olingan har bir yangi bilim qanday o’zlashtiriladi? A) Har doim o’zlashtirib boriladi B) Dars faoliyatida va keyingi darslarda C) Yangi darsni o’rganilgan paytida D) O’zlashtirilmaydi 25 / 50 25. Dars o’tish jarayonida soddadan murakkabga qarab o’zlashtirish nima deb ataladi? A) sistemalilik B) murakkablilik C) davomiylik D) c )ilmiylik 26 / 50 26. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar haqida to’la tushintirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) asarni ohangini eshitirish D) turli xil ko’rgazmalar berish 27 / 50 27. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 2 qismli asar B) 3 qismli asar C) 1 qismli asar D) 4 qismli asar 28 / 50 28. 1- sinf o’quvchilarda musiqa darsi qay tarzda o’tkaziladi? A) O’yin, raqs, mehnat qilish va baland past tovushlarni o’rganish B) O’yin, qo’shiqlar, raqs va musiqalar orqali C) Jamoa bo’lib kuylay olish D) Qo’shiq yodlash, o’rganish, ohangga mos kuylash 29 / 50 29. birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) S.Boboev B) Sh.Yormatov C) M.Ashrafiy D) D.Zokirov 30 / 50 30. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil C) Avaz Mansurov,M.Ashrafiy, R. Glier D) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov 31 / 50 31. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) S.Boboev, M.Leviev B) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov C) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, D) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil 32 / 50 32. birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, C) S.Boboev, M.Leviev D) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy 33 / 50 33. Birinchi o’zbek musiqasida opera va drama ijodkorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? C) M.Ashrafiy, R. Glier, S.Vasilenko, T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Yudakov, S.Jalil, S.Boboev, M.Leviev D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, 34 / 50 34. 2-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak B) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish C) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. D) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. 35 / 50 35. 1-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida B) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak C) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish D) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak 36 / 50 36. “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 1 sinfda B) 4 sinfda C) 6 sinfda D) 3 sinfda 37 / 50 37. “Kichkintoymiz-gijingtoymiz” qo’shig’i qaysi sinflarga xos? A) 6-7-sinflarga B) 3-4-sinflarga C) Barcha sinflarga D) 1-2-sinflarga 38 / 50 38. “Qachonki so’z beoqibat qolsa, musiqa yordamga keladi”. Ushbu so’zlar kimga tegishli? A) M.Burxonovga B) Motsartga. C) al-Forobiyga D) P.I.Chaykovskiyga 39 / 50 39. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) Shermat Yormatov C) Avaz Mansurov D) M.Ashrafiy 40 / 50 40. «Hind dostoni» va «To’maris»,baleti yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy. B) I.Akbarov C) Ulug’bek Musaev D) Avaz Mansurov 41 / 50 41. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) A.Kozlovsikiy B) A. Xachaturyan C) M.Ashrafiy D) I.Akbarov 42 / 50 42. “IERARXIYA” texnikasi nimaga qaratilgan? A) *aoddiydan murakkabga, murakkabdan oddiyga o’tish usullarini qo’llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o’rgatishga qaratilgan. B) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. C) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. D) bsavol berish, eshita olishga qaratilgan 43 / 50 43. “BLITs –O’YIN” metodi nimaga qaratilgan? A) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. B) ta’rif bera olishiga qaratilgan. C) kichik guruh holda tahlil etishga qaratilgan D) keng doirada turli g’oyalarni bera olishga qaratilgan 44 / 50 44. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) “3x4” metodi nimaga qaratilgan? B) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. C) o’quvchi erkin fikrlash, keng doirada turli g’oyalarni bera olish, ta’lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olish, ta’rif bera olishiga qaratilgan. D) to’g’ri javob berishga qaratilgan 45 / 50 45. Chexiyada qo’llaniladigan ta’lim tizimining o’ziga xos uslubi qaysi variantda to’g’i ko’rsatilgan? A) Solfedjio fanini chuqur o’rgatish xususiyatlariga moslashtirilgan B) Chexiyadagi musiqiy tarbiya - o’zgarib turuvchi tizim bo’lib, ta’lim o’quv faniga, pedagogning maqsad va niyatlari hamda o’quvchining shaxsiy xususiyatlariga moslashtirilgan. C) Materiallarni yig’ish, ishlov berish pedagogik interpretatsii qilish va pedagogik tizimning faoliyati to’g’risidagi ma’lumotlarni saqlash, ularning holatini uzluksiz kuzatilishini ta’minlash, zamonaviy korrektirovka qilish va rivojlanishini belgilab berish D) cMusiqiy savodxonlik,jamoa bo’lib kuylash xususiyatlariga moslashtirilgan 46 / 50 46. Germaniya musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. B) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. C) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. D) Karl Orf Shulverk” uslubiy qo’llanmasi, asosan umumtaulim maktablari va bolalar muassasalaridagi 4 yoshdan -16 yoshgacha bolgan bolalarning uzluksiz musiqiy ta’lim tarbiya tizimi qo’llanilmoqda. 47 / 50 47. Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. B) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim. C) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. D) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. 48 / 50 48. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? B) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. 49 / 50 49. Musiqa madaniyati fanidan 4-7-sinflarda xaftalik o’quv soatlari qancha? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 50 / 50 50. Musiqa tinglash faoliyati necha bosqichda amalga oshiriladi? A) 7ta B) 4ta C) 6ta D) 5ta 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari