Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 171 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating. A) 2-4 yosh roli o’yin B) 2-3 yosh ishonch C) Ta’lim 4-6 yosh D) 0-1 bevosita emotsianal muloqat 2 / 50 2. J. Piajening fikricha Ijtimoiy hayot uch narsaning ta’siri.... A) Mazmun B) Qoidlar C) Til D) Barchasi to’g’ri 3 / 50 3. Sezgiga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. B) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. C) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. D) odamning real yoki abstrakt obektlarga subektiv munosabatini ifodalovchi hissiy jarayon. 4 / 50 4. Bola rolli o’yinlar orqali... A) Kasbiy faoliyat ko’nikmalari ortadi B) Ijtimoiylashadi C) Ta’lim D) Mexnatsevarlik 5 / 50 5. D.B.Elkonin nazariyasida 7-10 yoshli bolalardagi etakchi faoliyati bu? A) Ta’lim B) O’quv-kasbiy faoliyat C) Rolli o’yin D) Predmetli faoliyat 6 / 50 6. Muloqot deb nimaga aytiladi? A) Kishi o‘z fikrini boshqalarga tushuntirishi. B) Kishilar o‘rtasidagi o‘zaro aloqa o‘rnatilish va rivojlanish jarayoni. C) Kishining dunyodagi voqyea hodisalar haqida ma'lumot olishi. D) Boshqalardan nimalarnidir so‘rashi. 7 / 50 7. Bilish jarayonlari qaysi davrdan rivojlanadi? A) 7-8 yoshdan. B) Kichik maktab yoshidan. C) *a)Chaqaloqlik. D) Bolalik. 8 / 50 8. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi B) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati C) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati D) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati 9 / 50 9. Verbal ta'sir deb nimaga aytiladi? A) “Nutqsiz” ta'sirga B) So‘z va nutqimiz orqali ko‘rsatadigan ta'sirimizga C) Bu nutqning atrofdagi nutqni bezovchi, uni kuchaytiruvchi yoki susaytiruvchi omillariga D) Fiziologik ta'sir ko‘rsatishga 10 / 50 10. Shaxslararo munosabatlar – bu......... A) Rahbarlar va xodimlar o‘rtasidagi munosabatlar B) Faoliyat jarayonida odamlar o‘rtasidagi dialog C) Tarbiyachi va tarbiyalanuvchilar o‘rtasidagi munosabatlar D) Odamlar o‘rtasidagi faoliyatda va guruhlardagi muloqotda yuzaga keladigan munosabatlar 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi qanday bilim va malakalarga ega bo’lmog’i lozim? A) kasb hunar, psixologiya, ahloq va adabiyot kabi malakalarga ega bo’lish B) pedagogika, bolalar psixologiyasi etika va estetika nazariyasi bilim malakalariga ega bo’lmogi lozim C) musiqa metodikasi malakalarini bilishi lozim. D) pedagogika va madaniyat malakalarini yaxshi bilmog’i lozim. 12 / 50 12. Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim B) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i C) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. D) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i 13 / 50 13. O’zbekiston Davlat teleradio qo’mitasi qoshida Sh.Yormatov boshchiligida bolalar xor jamoasi qachon tashkil qilingan? A) 1970 yilda B) 1960- yilda C) 1977- yilda D) 1965- yilda 14 / 50 14. Musiqa ta’limining tamoyillaridan biri qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan? A) ilmiylik , mehnat,qobiliyat, tanlash B) sistemalilik, davomiylik, ilmiylik C) qobiliyat, ilmiylik, bilim,ko’nikma D) tajribalilik, is’tedod, murakkablik 15 / 50 15. «O’zbekiston Vatanim manim» qo’shiq tanlovi nechanchi yildan o’tqazila boshlandi? A) 2000 yildan B) 1997 yildan C) 1999yildan D) 1998 yildan 16 / 50 16. Madxiya qaysi janrga kiradi? A) Vokal B) Marsh C) Raqs D) Qo’shiq 17 / 50 17. marosim bilan bog’lik qo’shiqlardan farqli o’laroq marsiya, yig’i-yo’qlovlar uchun badiha tarzida rivoj va metroritmik erkinlik xarakterli janrlar ham uchraydi ular qaysilar? A) pand - nasihat B) mexr – oqibat C) vatanparvarlik va falsafiy janr D) “Sadr”, “Jaxrxonlik” 18 / 50 18. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan B) puflab chalinadiigan cholg’ular C) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan D) torli cholg’ular paydo bo’lgan 19 / 50 19. Katta ashulalarda ko’proq kimlarning she’rlari aytilgan? A) Muqimiy,Sakkokiy,Erkin Voxidov,Po’lat Mo’min B) Navoiy,Fitrat,Abdulla Avloniy,Abdulla Oripov C) Navoiy, Muqimiy, Furqat, Zavqiy she’rlari. D) Erkin Voxidov 20 / 50 20. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) fantaziya, kino filmlar, texnikalar B) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar C) dadillik, xursandchilik, teatr D) didaktika, romantika, ijodkorlik 21 / 50 21. Ikki ovozlilik elementlari nechanchi sinf musiqa darslarida qo’llaniladi? A) 4-sinf B) 2-sinf C) 1-sinf D) 3-sinf 22 / 50 22. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) xamma qo’iqlar kiritiladi B) asarlarni tanlash imkoniyati C) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi D) imkoniyat berilmaydi 23 / 50 23. Dars o’tish jarayonida nechta tamoyilga jiddiy amal qilish kerak? A) 3 ta B) 5ta C) 6 ta D) 4 ta 24 / 50 24. Dars o’tish jarayonida kuylash va tinglash malakalari qanday shakllanadi? A) Barcha javoblar to’g’ri B) Dars yakunida C) Amaliy faoliyat jarayonida D) Dars boshlanishida 25 / 50 25. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 2 qismli asar B) 4 qismli asar C) 1 qismli asar D) 3 qismli asar 26 / 50 26. 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar B) an’anaviy terma qo’shiqlar C) terma, lapar, aytishuv,mumtoz D) mumtoz qo’shiqlar 27 / 50 27. 4G’4 o’lchovi to’g’risida nechanchi sinf musiqa darslarida ma’lumot beriladi? A) 3-sinf B) 1-sinf C) 4-sinf D) 2-sinf 28 / 50 28. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 4-sinf B) 3-sinf C) d 1-sinf D) 2-sinf 29 / 50 29. 1-2 sinflarni musiqa darsida qiziqtirish uchun qanday metodlar qullash mumkin? A) o’yin B) qo’shiq eshitirish va kuylash C) ritmik harakatlar D) qo’shiqlar kuylash 30 / 50 30. 1- sinflarda o’quvchilar qaysi musiqa asboblari bilan tanishadilar? A) Chet el musiqa asboblari bilan B) Fortopiano, rubob, doira , dutor C) Barcha asboblar bilan D) Karnay , surnay,klarnet, doira 31 / 50 31. birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) Sh.Yormatov B) D.Zokirov C) S.Boboev D) M.Ashrafiy 32 / 50 32. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov C) S.Boboev, M.Leviev D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, 33 / 50 33. birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil C) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, D) S.Boboev, M.Leviev 34 / 50 34. Birinchi o’zbek musiqasida opera va drama ijodkorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) M.Ashrafiy, R. Glier, S.Vasilenko, T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Yudakov, S.Jalil, S.Boboev, M.Leviev C) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, 35 / 50 35. 4-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak B) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. C) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak D) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. 36 / 50 36. 2-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. B) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish C) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak D) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. 37 / 50 37. 1-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida B) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish C) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak D) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak 38 / 50 38. “Pionino” qo’shig’i qaysi sinfga mo’ljallagan? A) 5-sinfga B) Barchasiga C) 1-sinfga D) 3-sinfga 39 / 50 39. “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 3 sinfda B) 6 sinfda C) 4 sinfda D) 1 sinfda 40 / 50 40. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) T.Azimov B) D.Zokirov C) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. D) R.Qodirov 41 / 50 41. “Kichkintoymiz-gijingtoymiz” qo’shig’i qaysi sinflarga xos? A) 1-2-sinflarga B) 3-4-sinflarga C) 6-7-sinflarga D) Barcha sinflarga 42 / 50 42. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) Avaz Mansurov B) I.Akbarov C) Shermat Yormatov D) M.Ashrafiy 43 / 50 43. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) P.I.Chaykovskiy D) Avaz Mansurov 44 / 50 44. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) Petr Ilich Chaykovskiy B) S.Prokofev C) A.Kozlovsikiy D) A. Xachaturyan 45 / 50 45. Chexiyada qo’llaniladigan ta’lim tizimining o’ziga xos uslubi qaysi variantda to’g’i ko’rsatilgan? A) cMusiqiy savodxonlik,jamoa bo’lib kuylash xususiyatlariga moslashtirilgan B) Solfedjio fanini chuqur o’rgatish xususiyatlariga moslashtirilgan C) Materiallarni yig’ish, ishlov berish pedagogik interpretatsii qilish va pedagogik tizimning faoliyati to’g’risidagi ma’lumotlarni saqlash, ularning holatini uzluksiz kuzatilishini ta’minlash, zamonaviy korrektirovka qilish va rivojlanishini belgilab berish D) Chexiyadagi musiqiy tarbiya - o’zgarib turuvchi tizim bo’lib, ta’lim o’quv faniga, pedagogning maqsad va niyatlari hamda o’quvchining shaxsiy xususiyatlariga moslashtirilgan. 46 / 50 46. “Bir kuyni o’rganish uchun ko’p vaqt ketmaydi, ammo uni chalish uchun, tayyor ijod mahsuliga keltirish uchun yillar kerak bo’ladi”degan ibora kimga ta’luqli? A) Turg’un Alimatov B) Komiljon Otaniyozov C) Dilorom Omonnullaeva D) Shermat Yormatov 47 / 50 47. Gollandiya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) D.B.Kabaleviskiy tomonidan B) Per van Xauven tomonidan C) B.M. Teplov tomonidan D) Emil Jak-Dalkroz tomonidan 48 / 50 48. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. B) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? C) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. D) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. 49 / 50 49. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. B) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. 50 / 50 50. Musiqa madaniyati fanidan 4-7-sinflarda xaftalik o’quv soatlari qancha? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari