Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 100 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri nechanchi sinflarga to’g’ri keladi? A) 7-Aug B) 4-May C) 5-Aug D) 5-Jun 2 / 50 2. K.D. Ushenskiyning fikricha bolaning maktabdagi o’qish faoliyatini tayyorligi nima bilan aniqlanadi? A) Emotsiya B) Umumiy taraqqiyot C) Intelekt D) Munosabat 3 / 50 3. O’smirlik davri insonni bolalikdan yoshlikka o’tuvchi o’z navbatida boshqa davrlardan qaysi tamonlari bilan farq qiladi? A) Keskinroq-murakkabroq do’stlik tuyg’ulari ortadi B) Ta’limga bo’lgan munosabati C) Kasb-hunar D) Intelekt 4 / 50 4. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Karl Yung B) Gippokrat C) Pavlov D) Sechenov 5 / 50 5. L.S.Vigotskiy ilk bolalik davri iniqirozi deb nechi yoshlarni ko’rsatgan. A) 4-5 yosh B) 3-7 yosh C) 1-3 yosh D) 11-12 yosh 6 / 50 6. O‘smir hulk atvorini o‘rganishda qaysi metoddan foydalaniladi? A) a,b,c javob to‘g‘ri. B) Suhbat. C) Kuzatish. D) Test. 7 / 50 7. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi B) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati C) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati D) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati 8 / 50 8. O‘quv faoliyatini boshqarish uslublari qaysilar? A) Verbal, demokratik, monolog B) Verbal, noverbal, porolingvistik C) Demokratik, avtoritar, libiral D) Monolog, diolog, polilog 9 / 50 9. Shaxslararo munosabatlar – bu......... A) Odamlar o‘rtasidagi faoliyatda va guruhlardagi muloqotda yuzaga keladigan munosabatlar B) Faoliyat jarayonida odamlar o‘rtasidagi dialog C) Rahbarlar va xodimlar o‘rtasidagi munosabatlar D) Tarbiyachi va tarbiyalanuvchilar o‘rtasidagi munosabatlar 10 / 50 10. Oson yo‘l bilan murakkab mavzularni, bilimlarni tushuntirish uquvchanligi qanday pedagogik qobiliyat deb ataladi? A) Gnostik qobiliyat B) Akademik qobiliyat C) Perseptiv qobiliyat. D) Didaktik qobiliyat 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi qanday bilim va malakalarga ega bo’lmog’i lozim? A) kasb hunar, psixologiya, ahloq va adabiyot kabi malakalarga ega bo’lish B) pedagogika va madaniyat malakalarini yaxshi bilmog’i lozim. C) musiqa metodikasi malakalarini bilishi lozim. D) pedagogika, bolalar psixologiyasi etika va estetika nazariyasi bilim malakalariga ega bo’lmogi lozim 12 / 50 12. Musiqa darslari boshqa fanlar bilan qanday farqlanadi? A) Badiyligi qiziqarliligi,ijro yo’llari bilan muammoli savol va topshiriqlari bilan B) Tarbiyaviyligi va raqsbopligi bilan C) Badiyligi, qiziqarliligi, bolalarda ko’proq ijodiy zavq, tuyg’u va obraz kechinmalar uyg’otish bilan D) Qiziqarli va munozaraligi bilan 13 / 50 13. Musiqa darsini kuylash, tinglash, suhbat, savol, javoblar orqali tashkil qilish qanday dars tipiga kiradi A) Aralash B) Mustahkamlash C) Aralash va takrorlash D) munozarali 14 / 50 14. «O’zbekiston Vatanim manim» qo’shiq tanlovi nechanchi yildan o’tqazila boshlandi? A) 2000 yildan B) 1998 yildan C) 1997 yildan D) 1999yildan 15 / 50 15. ashulachilik nafasi deb nimaga aytiladi? A) erkin nafas B) tez, qiska nafas C) sun’iy ya’ni extiyojga qarab olinadigan nafas D) Fiziologik nafas 16 / 50 16. qaysi allomalar o’zining "Maqosid-ul-alhon", (Kuylar maqsadlari) asarida 40 ga yaqin musiqa cholg’ulari haqida ma’lumot berib, tanburning komon vositasida ijro etiladigan nusxasi "Nay tanbur" haqida ma’lumot bergan. A) Komonli tanbur haqida Omuliy keyinchalik Abdulqodir Marog’iy B) Kavkabiy, C) Forobiy D) Abdurauf Fitrat 17 / 50 17. Kuy, ritm, temp bu qanday vosita? A) Musiqaning ifoda vositalari B) Xarfiy ifodalar C) Xarakatli ifodalar D) Yurqinli ifodalar 18 / 50 18. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) puflab chalinadiigan cholg’ular B) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan C) torli cholg’ular paydo bo’lgan D) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan 19 / 50 19. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Faqatgina yakka xolatda B) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak C) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak D) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak 20 / 50 20. Katta ashulalarda ko’proq kimlarning she’rlari aytilgan? A) Navoiy,Fitrat,Abdulla Avloniy,Abdulla Oripov B) Muqimiy,Sakkokiy,Erkin Voxidov,Po’lat Mo’min C) Navoiy, Muqimiy, Furqat, Zavqiy she’rlari. D) Erkin Voxidov 21 / 50 21. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) fantaziya, kino filmlar, texnikalar B) dadillik, xursandchilik, teatr C) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar D) didaktika, romantika, ijodkorlik 22 / 50 22. O’zbekistonda Qashqar rubobi nechanchi yillardan boshlab qo’llanila boshlagan? A) 1948-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan B) 1937-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan C) 1949-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan D) 1950-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan 23 / 50 23. Darsda olingan har bir yangi bilim qanday o’zlashtiriladi? A) Dars faoliyatida va keyingi darslarda B) Yangi darsni o’rganilgan paytida C) O’zlashtirilmaydi D) Har doim o’zlashtirib boriladi 24 / 50 24. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 1 qismli asar B) 2 qismli asar C) 3 qismli asar D) 4 qismli asar 25 / 50 25. 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar B) terma, lapar, aytishuv,mumtoz C) an’anaviy terma qo’shiqlar D) mumtoz qo’shiqlar 26 / 50 26. 4G’4 o’lchovi to’g’risida nechanchi sinf musiqa darslarida ma’lumot beriladi? A) 2-sinf B) 3-sinf C) 4-sinf D) 1-sinf 27 / 50 27. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 4-sinf B) 3-sinf C) d 1-sinf D) 2-sinf 28 / 50 28. 1- sinf o’quvchilarda musiqa darsi qay tarzda o’tkaziladi? A) Qo’shiq yodlash, o’rganish, ohangga mos kuylash B) O’yin, qo’shiqlar, raqs va musiqalar orqali C) O’yin, raqs, mehnat qilish va baland past tovushlarni o’rganish D) Jamoa bo’lib kuylay olish 29 / 50 29. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov B) S.Boboev, M.Leviev C) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, 30 / 50 30. Birinchi o’zbek musiqasida opera va drama ijodkorlari kimlar A) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? B) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy C) M.Ashrafiy, R. Glier, S.Vasilenko, T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Yudakov, S.Jalil, S.Boboev, M.Leviev D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, 31 / 50 31. 5-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak: A) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak B) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish C) Orkestr, ansambl va xor,xor turlari,ovoz turlari,simfonik orkestr,sahnaviy musiqa asarlari,opera san’ati,opera ijodkorlari xaqida bilishlari kerak D) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. 32 / 50 32. 1-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak B) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak C) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida D) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish 33 / 50 33. “Pionino” qo’shig’i qaysi sinfga mo’ljallagan? A) Barchasiga B) 1-sinfga C) 5-sinfga D) 3-sinfga 34 / 50 34. “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 6 sinfda B) 4 sinfda C) 1 sinfda D) 3 sinfda 35 / 50 35. “Nisholda” qo’shig’ini o’quvchilarga qaysi paytda o’rgatasiz? A) Ramazon paytida B) Erta baxorda C) Mavsumiy marosim oylarida D) Xufton paytida 36 / 50 36. «Ulug’bek burji» va «Nodira» milliy raqs uslubidagi baletlari kimga tegishli? A) Mustafo Bafoev B) Avaz Mansurov C) I.Akbarov D) I.Akbarov 37 / 50 37. «Hind dostoni» va «To’maris»,baleti yaratuvchisi kim? A) Avaz Mansurov B) Ulug’bek Musaev C) M.Ashrafiy. D) I.Akbarov 38 / 50 38. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) A. Xachaturyan B) I.Akbarov C) A.Kozlovsikiy D) M.Ashrafiy 39 / 50 39. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) A. Xachaturyan B) B.Asafev C) S.Prokofev D) A.Kozlovsikiy 40 / 50 40. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) A. Xachaturyan B) S.Prokofev C) B.Asafev D) A.Kozlovsikiy 41 / 50 41. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) S.Prokofev B) A. Xachaturyan C) Petr Ilich Chaykovskiy D) A.Kozlovsikiy 42 / 50 42. “Bir kuyni o’rganish uchun ko’p vaqt ketmaydi, ammo uni chalish uchun, tayyor ijod mahsuliga keltirish uchun yillar kerak bo’ladi”degan ibora kimga ta’luqli? A) Shermat Yormatov B) Turg’un Alimatov C) Dilorom Omonnullaeva D) Komiljon Otaniyozov 43 / 50 43. Gollandiya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Per van Xauven tomonidan B) B.M. Teplov tomonidan C) D.B.Kabaleviskiy tomonidan D) Emil Jak-Dalkroz tomonidan 44 / 50 44. “Stolbitsa” metodi qaysi mamlakat musiqa ta’limi tizimida keng tarqalgan ? A) Balgariyada B) Shvedtsariyada C) Germaniyada D) Yaponiyada 45 / 50 45. Germaniya musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. B) Karl Orf Shulverk” uslubiy qo’llanmasi, asosan umumtaulim maktablari va bolalar muassasalaridagi 4 yoshdan -16 yoshgacha bolgan bolalarning uzluksiz musiqiy ta’lim tarbiya tizimi qo’llanilmoqda. C) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. D) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. 46 / 50 46. Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. B) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim. C) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. D) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. 47 / 50 47. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? B) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. C) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. D) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. 48 / 50 48. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. B) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 49 / 50 49. Angliya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Zoltan Koday tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. B) Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim D) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimi. 50 / 50 50. Musiqa tinglash faoliyati necha bosqichda amalga oshiriladi? A) 6ta B) 7ta C) 4ta D) 5ta 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari