Texnologiya fanidan diagnostika savollari Dekabr 4, 2023Dekabr 4, 2023 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Texnologiya fanidan diagnostika savollari ga fikr bildirilmagan. 0% 42 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Texnologiya fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri nechanchi sinflarga to’g’ri keladi? A) 5-Jun B) 5-Aug C) 4-May D) 7-Aug 2 / 50 2. Ota-onalar o’smir yoshdagi bolalar bilan qanday munosabatda bo’lganlari ma’qul? A) Etibor bermaslik B) Do’stlashish C) Qattiq nazorat D) Ishlariga aralashmaslik 3 / 50 3. Sezgiga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. B) odamning real yoki abstrakt obektlarga subektiv munosabatini ifodalovchi hissiy jarayon. C) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. D) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. 4 / 50 4. O’smirlik davri insonni bolalikdan yoshlikka o’tuvchi o’z navbatida boshqa davrlardan qaysi tamonlari bilan farq qiladi? A) Keskinroq-murakkabroq do’stlik tuyg’ulari ortadi B) Kasb-hunar C) Intelekt D) Ta’limga bo’lgan munosabati 5 / 50 5. Individning o’z tajribasini esda olib qolishi, esda saqlashi va keyinchalik uni yana esga tushurishi nima deb ataladi? A) Tafakkur B) Idrok C) Xotira D) Sezgi 6 / 50 6. Muloqot deb nimaga aytiladi? A) Kishilar o‘rtasidagi o‘zaro aloqa o‘rnatilish va rivojlanish jarayoni. B) Boshqalardan nimalarnidir so‘rashi. C) Kishining dunyodagi voqyea hodisalar haqida ma'lumot olishi. D) Kishi o‘z fikrini boshqalarga tushuntirishi. 7 / 50 7. Qaysi faoliyat turi bilish jarayonlarini rivojlantiradi? A) O‘qish. B) O‘yin. C) Mehnat. D) a,b,c javoblar to‘g‘ri. 8 / 50 8. Insonni tug‘ilganidan to umrining oxirigacha bo‘lgan davri nima deb ataladi? A) Hayot. B) Filogenez. C) Bosqichli davr. D) Ontogonez. 9 / 50 9. Psixikaga to‘g‘ri ta'rif berilgan qatorni aniqlang? A) Diqqatning ko‘lami va tafakkurning rivojlanishiga psixika deb ataladi. B) Qobiliyat darajalari va psixolingvistikaga psixika deb ataladi. C) Insonlarning xarakterlari, xususiyatlari, ichki kechinmalari haqidagi fan. D) Oliy nerv faoliyatining ob'ektiv olamga real ko‘rsatadigan ta'sirlarning yo‘naltirilganligi, inson xulqining ob'ektida bo‘lgan reaksiyasiga psixika deb ataladi. 10 / 50 10. Inson faoliyatining asosiy turlari… A) O‘yin, mehnat B) O‘yin, mehnat va o‘qish. C) O‘yin va ehtiyoj D) O‘yin, o‘qish 11 / 50 11. Nechanchi yil Yaponiyada boshlang’ich ta’lim majburiy 6 yillikka aylantiriladi? A) 1907 yil B) 1910 yil C) 1908 yil D) 1906 yil 12 / 50 12. Frantsiyada o’quv yili necha chorakka bo’linadi? A) 4 chorakka B) 6 chorakka C) 5 chorakka D) 3 chorakka 13 / 50 13. Yaponiyada o’quv yili necha kunni tashkil etadi? A) 225 kun B) 240 kun C) 210 kun D) 220 kun 14 / 50 14. Yaponiyada darslar necha soatdan o’tiladi? A) 6 soatdan B) 7 soatdan C) 8 soatdan D) 5 soatdan 15 / 50 15. Yaponiyada necha universitet mavjud? A) 500 ta B) 400 ta C) 550 ta D) 450 ta 16 / 50 16. Koreyada darslar bir yilda necha soatni tashkil etadi? A) 1022 soatni B) 1200 soatni C) 1222 soatni D) 1322 soatni 17 / 50 17. Koreyada quyi maktab necha yil? A) 3 yil B) 7 yil C) 5 yil D) 6 yil 18 / 50 18. Koreya Respublikasida Ta’lim vazirligi maxsus tashkil etgan qanday maktablar ham bor? A) Yuqori B) O’rta maxsus C) Gimnaziya maktab D) Oliy maktab 19 / 50 19. Koreyada boshlang’ich maktablarning har sinfda necha nafargacha bola o’qiydi? A) 35 nafargacha B) 45 nafargacha C) 50 nafargacha D) 40 nafargacha 20 / 50 20. Koreya Oliy maktablarida darsning davomiyligi necha minutga teng? A) 45 minutga B) 40 minutga C) 50 minutga D) 55 minutga 21 / 50 21. A2 standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning tayanch darajasi B) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganish darajasi D) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganish darajasi 22 / 50 22. A2Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan darajasi D) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi 23 / 50 23. Ikki va undan ortiq aylanani kesishmasidan hosil bo’ladigan diagramma shaklidagi metod niма деб номланади? A) Insert B) Venn diagrammasi C) Klaster D) Tushunchalar tahlili 24 / 50 24. “Keys – stadi” so’zining izohiy lug’atdagi ma’nosi qaysi bandda to’g’ri ko’rsatilgan? A) ingl. “integrtion” – yangilik kiritish B) biror ishda, mahoratda, san’atda qo’llaniladigan usullar, yo’llar yig’indisi. C) “integration” so’zidan olingan bo’lib, qayta, qurish, tiklash, to’ldirish; “integr”-to’liq, butun, yaxlit degan ma’noni anglatadi D) Keys – stadi inglizcha “sase” – aniq vaziyat, “stadi” – ta’lim co’zlarining birikuvidan hosil qilingan 25 / 50 25. Ukuv ustaxonalari necha xil buladi? A) Duradgorlik B) Slesarlik C) Buyum tikishga moslashtirilgan D) Ko’p qirrali, kombinatsiyalashgan 26 / 50 26. Sinfdan va maktabdan tashqari ta’lim jarayonini tashkiliy nuqtai nazardan va o’quv ishlarini unga jalb etilishi tomonidan ularni nechta turga ajratish mumkin? A) 1 ta turga (Ommaviy) B) 2 ta turga (Individual va ommaviy) C) 3 ta turga (Individual, guruhiy va ommaviy) D) 4 ta turga (Individual, guruhiy, oilaviy va ommaviy) 27 / 50 27. Texnologiya va dizayn”, servis xizmati yonalishlari nechanchi sinflarda o’qitiladi? A) 5-7 sinflarda B) 8-9 sinflarda C) 1-4 sinflarda D) 5-9 sinflarda 28 / 50 28. .................inglizcha “resisto” so’zidan olingan bo’lib qarshilik ko’rsataman ma’nosini anglatadi A) Ampermetr B) Rzistor C) Voltmetr D) Datchik 29 / 50 29. ............... deb – polimerlar asosida olingan mustahkam, qattiq va elastik materialga aytiladi. A) Plastmassa (plastik) B) Termoreaktiv polimerlar C) Sintetik tolalar D) Termoplastik polimerlar 30 / 50 30. Sintetik tolalar kamida ..............oS(gradus) dan keyin yumshab cho’ziladi. A) 180-200 B) 60-80 C) 220-260 D) 100-120 31 / 50 31. Monomerlarning o’zaro qo’shimcha mahsulotlar (chiqindi) ajratmasdan birikish jarayoni deb nimaga aytiladi? A) Sintetiklash B) Sintetik polimerlarlash C) Tabiiy polimerlarlash D) Polimerlash 32 / 50 32. Neft, tabiiy gaz va toshko’mir kabi materiallarga kimyoviy ishlov beriish orqali olinadigan materiallar bu-... A) Tabiiy polimerlar B) Polimer C) Sun’iy polimerlar D) Sintetik polimerlar 33 / 50 33. O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish nima? A) Ko’nikma B) Kompetentsiya C) Bilim D) Malaka 34 / 50 34. O’rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima? A) Bilim B) Kompetentsiya C) Ko’nikma D) Malaka 35 / 50 35. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga jami necha soat vaqt ajratiladi? A) 407 soat B) 258 soat C) 428 soat D) 308 soat 36 / 50 36. Frantsiyada boshlang’ich sinflarda o’qish nechta bosqichda amalga oshiriladi? A) 3 bosqichda amalga oshiriladi B) 1 bosqichda amalga oshiriladi C) 2 bosqichda amalga oshiriladi D) 4 bosqichda amalga oshiriladi 37 / 50 37. AQShda o’rta maktablarda kasb- hunar o’rganish necha xil yo’nalishda ? A) 4 yo’nalishda B) 2 yo’nalishda C) 5 yo’nalishda D) 3 yo’nalishda 38 / 50 38. AQShda majburiy ta’lim necha yoshgacha? A) 16 yoshgacha B) 18 yoshgacha C) 17 yoshgacha D) 15 yoshgacha 39 / 50 39. Koreyada davlat byudjetining necha foizi ta’limga sarflanadi? A) 20 foizi B) 28 foizi C) 24 foizi D) 21 foizi 40 / 50 40. Texnologik kompetentlik – bu... A) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish, zamonaviy vosita, texnika va texnologiyalardan foydalana olish; B) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; C) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; D) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; 41 / 50 41. Shaxsiy kompetentlik – bu... A) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; B) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; C) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; D) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; 42 / 50 42. Kommunikativ kompetentlik – bu... A) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; B) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; C) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; D) Ta’lim jarayonining barcha ishtirokchilari, jumladan, talabalar bilan samimiy muloqotda bo’lish, ularni tinglay bilish, ularga ijobiy ta’sir ko’rsata olish; 43 / 50 43. Qaysi yildan boshlab “Mehnat ta’limi” nomi “Texnologiya” deb atala boshlandi? A) 2014 yildan boshlab B) 2015 yildan boshlab C) 2017 yildan boshlab D) 2016 yildan boshlab 44 / 50 44. Texnologik xarita – bu... A) Ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarish texnologik operatsiyalarning ketma-ketligini bayon qiluvchi texnik hujjat. B) ) Ishchi tomonidan o’zining ish joyida bajariladigan, yakuniga etkazilgan harakat ko’rinishidagi jarayonning bir qismi. C) Texnologik operatsiyalarni amalga oshirishni belgilovchi tartib bo’lib, ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarishda bajariladigan operatsiyalarning vaqti, shartlarini belgilaydi D) Ishlab chiqariladigan mahsulotga ishlov berishning yagona jarayonini hosil qiluvchi texnologik operatsiyalarning yig’indisi. 45 / 50 45. exnologik operatsiya – bu... A) Texnologik operatsiyalarni amalga oshirishni belgilovchi tartib bo’lib, ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarishda bajariladigan operatsiyalarning vaqti, shartlarini belgilaydi B) Ishlab chiqariladigan mahsulotga ishlov berishning yagona jarayonini hosil qiluvchi texnologik operatsiyalarning yig’indisi. C) Ishchi tomonidan o’zining ish joyida bajariladigan, yakuniga etkazilgan harakat ko’rinishidagi jarayonning bir qismi. D) Ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarish texnologik operatsiyalarning ketma-ketligini bayon qiluvchi texnik hujjat. 46 / 50 46. STEM atamasining lug’aviy ma’nosi nima? A) Tarix, texnologiya, tasviriy san’at, biologiya. B) Tabiy fanlar, texnologiya, muxandislik ishi, matematika. C) Muxandislik ishi, matematika, kimy, fizika. D) Tabiy fanlar, texnologiya, kimy, fizika. 47 / 50 47. Kompetentsiyalar qanday turlarga bo’linadi? A) Tayanch va umumiy kompetentsiyalar B) Tayanch va xususiy kompetentsiyalar C) Boshlang’ich va umumiy kompetentsiyalar D) Tayanch va fanga oid umumiy kompetentsiyalar 48 / 50 48. Muammoli ta’lim yondashuvlarining kuchli, kuchsiz, imkoniyat va to’siqlarini tahlil qilishga qaratilgan metod bu... A) Muammoli ta’lim B) SWOT tahlil C) Muammoli vaziyat D) FSMU 49 / 50 49. Frantsiya boshlang’ich ta’lim maktablariga necha yoshdan necha yoshgacha bo’lgan bolalar jalb qilinadilar? A) 5 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan B) 6 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan C) 6 yoshdan 12 yoshgacha bo’lgan D) 6 yoshdan 11 yoshgacha bo’lgan 50 / 50 50. Amerika Qo’shma shtatlari (AQSh)da ta’lim tizimining tuzilishi qanday? A) Bolalar 2 yoshdan 6 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 11 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. B) Bolalar 2 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. C) Bolalar 2 yoshdan 4 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 12 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. D) Bolalar 3 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Diagnostika testlari