Uy » Diagnostika testlari » Texnologiya fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Texnologiya fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 179 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Texnologiya fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davrida shaxsda egosentrizm qanaqa ko’rinishda bo’ladi? A) O’rtacha B) Sezilmaydi C) Sust D) Yuqori 2 / 50 2. Ota-onalar o’smir yoshdagi bolalar bilan qanday munosabatda bo’lganlari ma’qul? A) Etibor bermaslik B) Ishlariga aralashmaslik C) Do’stlashish D) Qattiq nazorat 3 / 50 3. Sezgiga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. B) odamning real yoki abstrakt obektlarga subektiv munosabatini ifodalovchi hissiy jarayon. C) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. D) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. 4 / 50 4. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Ilk bolalik B) Kichik maktab yoshi C) Chaqaloklik D) Go’daklik 5 / 50 5. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Sechenov B) Karl Yung C) Pavlov D) Gippokrat 6 / 50 6. Katta maktab yosh davri o‘smirlik yosh davridan nimasi bilan farqlanadi? A) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. B) Ilmiy dunyoqarash shakllanganligi. C) Muhabbat, sevgi hissining vujudga kelishi. D) Kasb tanlash. 7 / 50 7. Temperamentning ta'rifi qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) Shaxs faoliyati va xulqining dinamik (o‘zguruvchan) va emotsional hissiyot tomonlarini xarakterlovchi xususiyatlar majmuasi. B) b)Insonni turli vaziyatga munosabati. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi D) Ijtimoiy munosabatlar ta'sirida orttirilgan sifatlar. 8 / 50 8. Qaysi javobda idrokka to‘g‘ri ta'rif berilgan? A) Ko‘rgan narsalar haqida tushuncha hosil bo‘lishi. B) Tashqi muhitdagi ta'sirga javob reaksiyasi. C) Narsa va hodisalarni bir butun va (yaxlit) holda aks ettirilishi. D) Narsa va hodisalar haqida to‘g‘ri tushunchaning hosil bo‘lishi. 9 / 50 9. Psixikaga to‘g‘ri ta'rif berilgan qatorni aniqlang? A) Qobiliyat darajalari va psixolingvistikaga psixika deb ataladi. B) Insonlarning xarakterlari, xususiyatlari, ichki kechinmalari haqidagi fan. C) Diqqatning ko‘lami va tafakkurning rivojlanishiga psixika deb ataladi. D) Oliy nerv faoliyatining ob'ektiv olamga real ko‘rsatadigan ta'sirlarning yo‘naltirilganligi, inson xulqining ob'ektida bo‘lgan reaksiyasiga psixika deb ataladi. 10 / 50 10. Inson faoliyatining asosiy turlari… A) O‘yin, mehnat B) O‘yin, o‘qish C) O‘yin va ehtiyoj D) O‘yin, mehnat va o‘qish. 11 / 50 11. Frantsiyada tarix, geografiya, mehnat, jismoniy tarbiya qanday fan hisoblanadi? A) Bazaviy B) Qo’shimcha C) Rivojlantiruvchi D) Asosiy 12 / 50 12. Frantsiyada Matematika, ona tili va adabiyoti kabi fanlar qanday fan hisoblanadi? A) Qo’shimcha B) Rivojlantiruvchi C) Asosiy D) Bazaviy 13 / 50 13. Yaponiyada yuqori bosqich o’rta maktab nechanchi sinflarni o’z ichiga oladi? A) 8, 9, 10 -sinflarni B) 7, 8, 9 –sinflarni C) 10, 11, 12 -sinflarni D) 9, 10, 11 -sinflarni 14 / 50 14. Yaponiyada darslar necha soatdan o’tiladi? A) 7 soatdan B) 8 soatdan C) 6 soatdan D) 5 soatdan 15 / 50 15. Yaponiyada necha universitet mavjud? A) 550 ta B) 500 ta C) 450 ta D) 400 ta 16 / 50 16. Koreyada necha yil davom etadigan boshlang’ich ta’lim majburiy etib belgilangan? A) 4 yil B) 7 yil C) 5 yil D) 6 yil 17 / 50 17. Janubiy Koreyada ta’lim haqidagi Qonun nechanchi yilda qabul qilingan? A) 1947 yil B) 1946yil C) 1948 yil D) 1938 yil 18 / 50 18. Koreya Ta’lim tizimiga asos qilib qaysi mamlakat modeli olingan? A) An’anaviy g’arb modeli B) Osiyo modeli C) An’anaviy sharq modeli D) An’anaviy janub modeli 19 / 50 19. Koreyada oliy maktab necha yil? A) 5 yil B) c) 2 yil C) 3 yil D) 6 yil 20 / 50 20. Koreyada har yili maktablarni bitiruvchilarning necha foizi o’qishga kiradi? A) 50 foizi B) 75 foizi C) 45 foizi D) 40 foizi 21 / 50 21. A1Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi B) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan boshlang’ich darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi 22 / 50 22. A1 standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganish darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi D) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi 23 / 50 23. A2Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi D) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan darajasi 24 / 50 24. Ikki va undan ortiq aylanani kesishmasidan hosil bo’ladigan diagramma shaklidagi metod niма деб номланади? A) Tushunchalar tahlili B) Venn diagrammasi C) Klaster D) Insert 25 / 50 25. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 15 martdagi 140-sonli Qarori bilan qanday xujjat imzolandi? A) ДТС тасдиқланди B) Umumta’lim maktablari 11 yillik bo’ldi C) Maktabgacha ma’lim vazirligi tashkil etildi D) Umumiy o’rta ta’lim to’g’risidagi Nizom tasdiqlandi 26 / 50 26. Kasb nima? A) Jamiyat uchun foydali mehnat qilish B) Maqsadli mehnat faoliyati C) Diplom yoki tegishli hujjatda ko’rsatilgan ixtisoslik nomi D) Unumli mehnat bilan shug’illanish 27 / 50 27. Sinfdan va maktabdan tashqari ta’lim jarayonini tashkiliy nuqtai nazardan va o’quv ishlarini unga jalb etilishi tomonidan ularni nechta turga ajratish mumkin? A) 4 ta turga (Individual, guruhiy, oilaviy va ommaviy) B) 3 ta turga (Individual, guruhiy va ommaviy) C) 2 ta turga (Individual va ommaviy) D) 1 ta turga (Ommaviy) 28 / 50 28. Nima shaxsning individual kamol topishi uchun zarur bo’ladigan hayotiy ko’nikma va malakalarini rivojlantirish sanaladi? A) Rivojlantiruvchi ta’limning predmeti B) Rivojlantiruvchi ta’limning maqsadi C) Rivojlantiruvchi ta’limning vazifasi D) Rivojlantiruvchi ta’limning o’ziga xos xususiyatlari 29 / 50 29. Plastmassalarni yopiq kameralarda bosim ostida ta’sir ettirib ishlash bu-... A) Plastmassani ezish B) Plastmassani shtamplash C) Plastmassani prokatlash D) Plastmassani presslash 30 / 50 30. .............bir marta qizdirilib (yumshatilib) ma’lum shaklga solingandan keyin harorat ta’sirida yumshamaydigan bo’lib qoladi. A) Termoreaktiv polimerlar B) Ratsionalizator C) Termoplastik polimerlar D) Polimer 31 / 50 31. Monomerlarning o’zaro qo’shimcha mahsulotlar (chiqindi) ajratmasdan birikish jarayoni deb nimaga aytiladi? A) Tabiiy polimerlarlash B) Sintetiklash C) Polimerlash D) Sintetik polimerlarlash 32 / 50 32. Molekulalari yuzlab va minglab atomlarning o’zaro valentlik bog’lanishidan hosil bo’lgan yuqori molekulyar birikma bu-... A) Sintetika B) Polimer C) Rezina D) Kauchuk 33 / 50 33. O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish nima? A) Malaka B) Ko’nikma C) Bilim D) Kompetentsiya 34 / 50 34. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga jami necha soat vaqt ajratiladi? A) 407 soat B) 428 soat C) 258 soat D) 308 soat 35 / 50 35. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 8-9 sinflarda haftasiga 1nechasoatdan vaqt ajratiladi? A) 4 soatdan B) 1 soatdan C) 2 soatdan D) 3 soatdan 36 / 50 36. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 5-7 sinflarda haftasiga 1necha soatdan vaqt ajratiladi? A) 3 soatdan B) 2 soatdan C) 4 soatdan D) 1 soatdan 37 / 50 37. Texnologiya va kasb-hunarga yo’naltirish jarayonlari oldiga qo’yilgan yuqoridagi vazifalarning bajarilishini nazorat qilish qanday amalga oshiriladi? A) Tayanch o’quv reja bo’yicha B) Davlat ta’lim standarti bo’yicha C) Tayanch o’quv dastur bo’yicha D) Yuklama bo’yicha 38 / 50 38. Davlat ta’lim standartining bosh mezoni – bu.. A) Yuklama B) Tayanch o’quv dastur C) Tayanch o’quv reja D) Dars jadvali 39 / 50 39. Harakatlar strategiyasining nechanchi uchtuvor yo’nalishida “...ta’lim, madaniyat, ilm-fan, adabiyot, san’at va sport sohalarini rivojlantirish, yoshlarga oid davlat siyosatini takomillashtirish” masalalariga katta e’tibor qaratilgan? A) 2-chi ustuvor yo’nalishida B) 4-chi ustuvor yo’nalishida C) 5-chi ustuvor yo’nalishida D) 3-chi ustuvor yo’nalishida 40 / 50 40. Germaniya kasb-hunar ta’limining qanday tizimi mavjud? A) Tertiärbereich B) Dual C) Quartärbereich D) Primarbereich 41 / 50 41. Ekstremal kompetentlik – bu... A) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; B) favqulotda vaziyatlar (tabiiy ofatlar, texnologik jarayon ishdan chiqqan)da, pedagogik nizolar yuzaga kelganda oqilona qaror qabul qilish, to’g’ri harakatlanish malakasiga egalik; C) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; D) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; 42 / 50 42. Texnologik kompetentlik – bu... A) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish, zamonaviy vosita, texnika va texnologiyalardan foydalana olish; B) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; C) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; D) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; 43 / 50 43. “Texnologiya”ning fan sifatida vujudga kelishiga nechanchi asrga to’g’ri keladi? A) XVIII asrga B) XVII asrga C) XV asrga D) XIV asrga 44 / 50 44. Kompetentsiyalar qanday turlarga bo’linadi? A) Tayanch va xususiy kompetentsiyalar B) Tayanch va umumiy kompetentsiyalar C) Boshlang’ich va umumiy kompetentsiyalar D) Tayanch va fanga oid umumiy kompetentsiyalar 45 / 50 45. Kompetentsiya nima? A) O’rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo’llay olish B) Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni amalda qo’llay olish qobiliyati. C) O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish. D) Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni kundalik faoliyatda qo’llay olish qobiliyati. 46 / 50 46. “Keys-stadi” metodi qanday ma’noni anglatadi? A) nemischa so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq B) lotincha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq C) inglizcha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq. D) fransuzcha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq 47 / 50 47. Frantsiya boshlang’ich ta’lim maktablariga necha yoshdan necha yoshgacha bo’lgan bolalar jalb qilinadilar? A) 5 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan B) 6 yoshdan 11 yoshgacha bo’lgan C) 6 yoshdan 12 yoshgacha bo’lgan D) 6 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan 48 / 50 48. Germaniyada to’liq o’quv haftalik maktabiga borish majburiyati necha yoshgacha hisoblanadi? A) 16 yoshgacha B) 17 yoshgacha C) 19 yoshgacha D) 18 yoshgacha 49 / 50 49. Germaniya ta’lim tizimining birinchi bosqichi qanday nomlanadi? A) Quartärbereich B) Tertiärbereich C) Primarbereich D) Sekundarbereich 50 / 50 50. Amerika Qo’shma shtatlari (AQSh)da ta’lim tizimining tuzilishi qanday? A) Bolalar 2 yoshdan 4 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 12 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. B) Bolalar 2 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. C) Bolalar 3 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. D) Bolalar 2 yoshdan 6 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 11 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari