Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №3 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №3 InfoMaster Yanvar 17, 2024 230 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 0 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Qo’llash B) Tushunish C) Baholash D) Bilish 2 / 20 2. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? A) Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi B) Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash C) Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish D) Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish 3 / 20 3. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? A) Alisher navoiyning”maxbub-ul qulub» B) Abu rayxon beruniy “mashud qonuniy” C) Forobiyning ”baxt saodatga erishuv” to’g’risida D) Abdurahmon jomiyning ”musiqa” risolasi 4 / 20 4. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? A) Analiz B) Bilish C) Baholash D) Sintez 5 / 20 5. Alil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Analiz C) Bilish D) Tushunish 6 / 20 6. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. A) Sintez B) Bilish C) Baholash D) Analiz 7 / 20 7. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? A) Ilmiylik va ijodiy tadqiqot B) G’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish C) Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot D) Shaxsiy va kasbiy 8 / 20 8. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? A) O’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya B) Kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi C) O’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi D) O’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya 9 / 20 9. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? A) Lektor o’qitish B) Internet tarmoqlararo C) Masofadan o’qitish D) Innovatsion o’qitish 10 / 20 10. «Lektor» qanday tizim? A) Bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. 11 / 20 11. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A) F.s.keller B) R.gang’e C) C.guzeev D) A.romishevskiy 12 / 20 12. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? A) Kasbiy ahamiyatli madaniyat B) Ijtimoiy madaniyat C) Kasbiy faoliyatda yetukligi D) Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi 13 / 20 13. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? A) Innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona B) Darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (internet saxifa), elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari C) Masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish D) Mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar 14 / 20 14. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Qo’llash C) Tushunish D) Sintez 15 / 20 15. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? A) Elektron kutubxona, innovatsion o’qitish B) Testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish C) Masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish D) O’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavju 16 / 20 16. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? A) Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq B) O’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq C) O’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq D) Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq 17 / 20 17. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? A) Innovatsion o’qitish B) Internet tarmoqlararo C) Lektor o’qitish D) Masofadan o’qitish 18 / 20 18. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? A) 4 B) 2 C) 3 D) 5 19 / 20 19. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? A) (O’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi B) Reproduktiv va muammoli-ijodiy C) Induktiv va deduktiv D) Ifodali, ko’rgazmali, amaliy 20 / 20 20. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? A) Elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish B) Moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi C) Talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. D) Innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 15 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 8 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 22 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1