Pedagogik mahorat №3 Yanvar 17, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 1 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik mahorat №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? A) Abu rayxon beruniy “mashud qonuniy” B) Forobiyning ”baxt saodatga erishuv” to’g’risida C) Abdurahmon jomiyning ”musiqa” risolasi D) Alisher navoiyning”maxbub-ul qulub» 2 / 20 2. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? A) Innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar B) Moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi C) Talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. D) Elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish 3 / 20 3. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A) C.guzeev B) F.s.keller C) R.gang’e D) A.romishevskiy 4 / 20 4. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? A) Masofadan o’qitish B) Innovatsion o’qitish C) Lektor o’qitish D) Internet tarmoqlararo 5 / 20 5. Alil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Tushunish B) Bilish C) Analiz D) Sintez 6 / 20 6. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? A) O’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq B) O’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq C) Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq D) Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq 7 / 20 7. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. A) Sintez B) Bilish C) Analiz D) Baholash 8 / 20 8. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? A) Shaxsiy va kasbiy B) Ilmiylik va ijodiy tadqiqot C) Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot D) G’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish 9 / 20 9. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? A) Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash B) Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish C) Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi D) Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish 10 / 20 10. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? A) O’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya B) O’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi C) Kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi D) O’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya 11 / 20 11. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? A) 5 B) 3 C) 2 D) 4 12 / 20 12. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? A) Mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar B) Innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona C) Masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish D) Darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (internet saxifa), elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari 13 / 20 13. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? A) Masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish B) Testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish C) Elektron kutubxona, innovatsion o’qitish D) O’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavju 14 / 20 14. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? A) Innovatsion o’qitish B) Masofadan o’qitish C) Internet tarmoqlararo D) Lektor o’qitish 15 / 20 15. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? A) Ifodali, ko’rgazmali, amaliy B) (O’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi C) Reproduktiv va muammoli-ijodiy D) Induktiv va deduktiv 16 / 20 16. «Lektor» qanday tizim? A) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. D) Bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. 17 / 20 17. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? A) Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi B) Kasbiy faoliyatda yetukligi C) Kasbiy ahamiyatli madaniyat D) Ijtimoiy madaniyat 18 / 20 18. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Tushunish C) Qo’llash D) Bilish 19 / 20 19. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Qo’llash B) Baholash C) Tushunish D) Sintez 20 / 20 20. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Analiz C) Bilish D) Baholash 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik mahoratni aniqlash