Uy » Diagnostika testlari » Texnologiya fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Texnologiya fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 149 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Texnologiya fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri nechanchi sinflarga to’g’ri keladi? A) 4-May B) 7-Aug C) 5-Aug D) 5-Jun 2 / 50 2. K.D. Ushenskiyning fikricha bolaning maktabdagi o’qish faoliyatini tayyorligi nima bilan aniqlanadi? A) Munosabat B) Emotsiya C) Umumiy taraqqiyot D) Intelekt 3 / 50 3. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 15-17 yosh B) 7-10 yosh C) 11-15 yosh D) 12-13 yosh 4 / 50 4. Insonning fikrlash jarayonlari orqali qaror qabul qilishi, hamda qabul qilingan qaror asosida o’z xarakterlarini yo’naltirish bu .... A) Iroda B) Tafakkur C) Idrok D) Xotira 5 / 50 5. Individning o’z tajribasini esda olib qolishi, esda saqlashi va keyinchalik uni yana esga tushurishi nima deb ataladi? A) Sezgi B) Xotira C) Idrok D) Tafakkur 6 / 50 6. Shaxs aktivligining manbai nima? A) Instinktiv harakatlar. B) E'tiqod va idealar. C) * a) Motiv va ehtiyojlar D) Harakat. 7 / 50 7. Psixikaga to‘g‘ri ta'rif berilgan qatorni aniqlang? A) Diqqatning ko‘lami va tafakkurning rivojlanishiga psixika deb ataladi. B) Qobiliyat darajalari va psixolingvistikaga psixika deb ataladi. C) Insonlarning xarakterlari, xususiyatlari, ichki kechinmalari haqidagi fan. D) Oliy nerv faoliyatining ob'ektiv olamga real ko‘rsatadigan ta'sirlarning yo‘naltirilganligi, inson xulqining ob'ektida bo‘lgan reaksiyasiga psixika deb ataladi. 8 / 50 8. O‘quvchingiz quvnoq, kayfiyati tez o‘zgaradigan, tinib tinchimas, qiziquvchanligi barqaror, boshlagan ishini turli yo‘llar bilan bajara oladigan chaqqon bola, aytingchi bu bola qaysi temperament tipiga kiradi? A) Sangvinik B) Xolerik C) Flegmatik D) Melanxolik 9 / 50 9. O‘quv faoliyatini boshqarish uslublari qaysilar? A) Monolog, diolog, polilog B) Demokratik, avtoritar, libiral C) Verbal, noverbal, porolingvistik D) Verbal, demokratik, monolog 10 / 50 10. O‘zi nihoyatda og‘ir, yuvosh, bamaylixotir harakatlari salmoqli, bosiqlik bilan ish boshlaydi, boshlagan ishini oxiriga yetkazadi, bu bolaning temperament tipini aniqlang? A) Sangvinik. B) Melanxolik C) Xolerik. D) Flegmatik. 11 / 50 11. Frantsiyada tarix, geografiya, mehnat, jismoniy tarbiya qanday fan hisoblanadi? A) Bazaviy B) Qo’shimcha C) Rivojlantiruvchi D) Asosiy 12 / 50 12. Yaponiyada yuqori bosqich o’rta maktab nechanchi sinflarni o’z ichiga oladi? A) 8, 9, 10 -sinflarni B) 7, 8, 9 –sinflarni C) 9, 10, 11 -sinflarni D) 10, 11, 12 -sinflarni 13 / 50 13. Yaponiyada darslar necha soatdan o’tiladi? A) 6 soatdan B) 5 soatdan C) 7 soatdan D) 8 soatdan 14 / 50 14. Yaponiyada necha universitet mavjud? A) 450 ta B) 500 ta C) 550 ta D) 400 ta 15 / 50 15. Koreyada darslar necha daqiqadan etib belgilangan? A) 55 minut B) 45 minut C) 50 minut D) 40 minut 16 / 50 16. Koreyada quyi maktab necha yil? A) 3 yil B) 6 yil C) 7 yil D) 5 yil 17 / 50 17. Koreyada oliy maktab necha yil? A) c) 2 yil B) 5 yil C) 6 yil D) 3 yil 18 / 50 18. Koreya Respublikasida Ta’lim vazirligi maxsus tashkil etgan qanday maktablar ham bor? A) Gimnaziya maktab B) Yuqori C) Oliy maktab D) O’rta maxsus 19 / 50 19. Koreyada nechta hunar maktablari mavjud? A) 600 ta B) 500 ta C) 550 ta D) 400 ta 20 / 50 20. “Integratsiya” so’zining izohiy lug’atdagi ma’nosi qaysi bandda to’g’ri ko’rsatilgan? A) Ingl. “integrtion” – yangilik kiritish, ixtiro B) “integration” so’zidan olingan bo’lib, qayta, qurish, tiklash, to’ldirish; “integr”-to’liq, butun, yaxlit degan ma’noni anglatadi C) Biror ishda, mahoratda, san’atda qo’llaniladigan usullar, yo’llar yig’indisi. D) “Yangilik kiritish” 21 / 50 21. A1 standart darajasi qanday nomlandi? A) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganish darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi 22 / 50 22. A2Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan darajasi D) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi 23 / 50 23. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 15 martdagi 140-sonli Qarori bilan qanday xujjat imzolandi? A) Umumta’lim maktablari 11 yillik bo’ldi B) Umumiy o’rta ta’lim to’g’risidagi Nizom tasdiqlandi C) ДТС тасдиқланди D) Maktabgacha ma’lim vazirligi tashkil etildi 24 / 50 24. Texnologiya fanining o’quv dasturidan chiqarilgan yo’nalishning nomini aniqlang? A) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi B) Elektronik asoslari C) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” D) Qishloq xshjaligi asoslari 25 / 50 25. Texnologiya va dizayn yo’nalishi bo’yicha 8-9 sinflarda qanday yo’nalish kiritilgan? A) Elektronik asoslari B) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi C) Ro’zg’orshunoslik asoslari D) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” 26 / 50 26. Texnologiya va dizayn yo’nalishi bo’yicha 5-7 sinflarda qanday bo’limlar yangidan kiritilgan? A) “Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” B) Ro’zg’orshunoslik asoslari C) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi D) Elektronik asoslari 27 / 50 27. Texnologiya va dizayn”, servis xizmati yonalishlari nechanchi sinflarda o’qitiladi? A) 8-9 sinflarda B) 5-9 sinflarda C) 1-4 sinflarda D) 5-7 sinflarda 28 / 50 28. Nima shaxsning individual kamol topishi uchun zarur bo’ladigan hayotiy ko’nikma va malakalarini rivojlantirish sanaladi? A) Rivojlantiruvchi ta’limning o’ziga xos xususiyatlari B) Rivojlantiruvchi ta’limning vazifasi C) Rivojlantiruvchi ta’limning predmeti D) Rivojlantiruvchi ta’limning maqsadi 29 / 50 29. Plastmassalarni yopiq kameralarda bosim ostida ta’sir ettirib ishlash bu-... A) Plastmassani ezish B) Plastmassani shtamplash C) Plastmassani prokatlash D) Plastmassani presslash 30 / 50 30. ............... deb – polimerlar asosida olingan mustahkam, qattiq va elastik materialga aytiladi. A) Sintetik tolalar B) Termoreaktiv polimerlar C) Plastmassa (plastik) D) Termoplastik polimerlar 31 / 50 31. .............bir marta qizdirilib (yumshatilib) ma’lum shaklga solingandan keyin harorat ta’sirida yumshamaydigan bo’lib qoladi. A) Termoplastik polimerlar B) Polimer C) Ratsionalizator D) Termoreaktiv polimerlar 32 / 50 32. ...........ni bir necha marta qizdirib (yumshatib) har xil shaklga keltirish va ishlov berish mumkin. A) Ratsionalizator B) Termoplastik polimerlar C) Polimer D) Termoreaktiv polimerlar 33 / 50 33. Monomerlarning o’zaro qo’shimcha mahsulotlar (chiqindi) ajratmasdan birikish jarayoni deb nimaga aytiladi? A) Tabiiy polimerlarlash B) Sintetiklash C) Sintetik polimerlarlash D) Polimerlash 34 / 50 34. Neft, tabiiy gaz va toshko’mir kabi materiallarga kimyoviy ishlov beriish orqali olinadigan materiallar bu-... A) Sun’iy polimerlar B) Polimer C) Sintetik polimerlar D) Tabiiy polimerlar 35 / 50 35. Molekulalari yuzlab va minglab atomlarning o’zaro valentlik bog’lanishidan hosil bo’lgan yuqori molekulyar birikma bu-... A) Kauchuk B) Polimer C) Rezina D) Sintetika 36 / 50 36. O’rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima? A) Kompetentsiya B) Bilim C) Malaka D) Ko’nikma 37 / 50 37. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 5-7 sinflarda haftasiga 1necha soatdan vaqt ajratiladi? A) 3 soatdan B) 2 soatdan C) 4 soatdan D) 1 soatdan 38 / 50 38. Texnologiya va kasb-hunarga yo’naltirish jarayonlari oldiga qo’yilgan yuqoridagi vazifalarning bajarilishini nazorat qilish qanday amalga oshiriladi? A) Yuklama bo’yicha B) Tayanch o’quv reja bo’yicha C) Davlat ta’lim standarti bo’yicha D) Tayanch o’quv dastur bo’yicha 39 / 50 39. Tajriba-tayanch o’quv rejasi, davlat ta’lim standarti loyihalari, sinov o’quv dasturlari hamda baholashning reyting usuli qaysi qarorga muvofiq tajriba-sinovdan o’tkazildi? A) O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1998 yil 14 maydagi B) O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1997 yil 14 maydagi C) O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1997 yil 13 maydagi D) O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1998 yil 13 maydagi 40 / 50 40. Germaniya kasb-hunar ta’limining qanday tizimi mavjud? A) Primarbereich B) Quartärbereich C) Dual D) Tertiärbereich 41 / 50 41. Ekstremal kompetentlik – bu... A) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; B) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; C) favqulotda vaziyatlar (tabiiy ofatlar, texnologik jarayon ishdan chiqqan)da, pedagogik nizolar yuzaga kelganda oqilona qaror qabul qilish, to’g’ri harakatlanish malakasiga egalik; D) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; 42 / 50 42. Kommunikativ kompetentlik – bu... A) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; B) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; C) Ta’lim jarayonining barcha ishtirokchilari, jumladan, talabalar bilan samimiy muloqotda bo’lish, ularni tinglay bilish, ularga ijobiy ta’sir ko’rsata olish; D) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; 43 / 50 43. Innovatsion kompetentlik – bu... A) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; B) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; C) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; D) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish, ularni amaliyotga muvaffaqiyatli tatbiq etish; 44 / 50 44. “Texnologiya”ning fan sifatida vujudga kelishiga nechanchi asrga to’g’ri keladi? A) XVII asrga B) XVIII asrga C) XV asrga D) XIV asrga 45 / 50 45. STEM atamasi ilk bor qaysi davlatning maktab dasturiga kiritilgan? A) AQShda B) Germaniyada C) Frantsiyada D) Koreyada 46 / 50 46. Kompetentsiya nima? A) Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni kundalik faoliyatda qo’llay olish qobiliyati. B) O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish. C) Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni amalda qo’llay olish qobiliyati. D) O’rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo’llay olish 47 / 50 47. Muammoli ta’lim yondashuvlarining kuchli, kuchsiz, imkoniyat va to’siqlarini tahlil qilishga qaratilgan metod bu... A) Muammoli vaziyat B) FSMU C) Muammoli ta’lim D) SWOT tahlil 48 / 50 48. Koreyada necha foiz oliy o’quv yurti xususiy hisoblanadi? A) 75 foizi B) 65 foizi C) 57 foizi D) 80 foizi 49 / 50 49. Germaniyada to’liq o’quv haftalik maktabiga borish majburiyati necha yoshgacha hisoblanadi? A) 18 yoshgacha B) 19 yoshgacha C) 16 yoshgacha D) 17 yoshgacha 50 / 50 50. Amerika Qo’shma shtatlari (AQSh)da ta’lim tizimining tuzilishi qanday? A) Bolalar 2 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. B) Bolalar 3 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. C) Bolalar 2 yoshdan 6 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 11 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. D) Bolalar 2 yoshdan 4 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 12 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari