Uy » Diagnostika testlari » Texnologiya fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Texnologiya fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 272 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 16 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Texnologiya fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri insonni bolalikdan yoshlikka o’tuvchi o’z navbatida boshqa davrlardan qaysi tamonlari bilan farq qiladi? A) Intelekt B) Kasb-hunar C) Keskinroq-murakkabroq do’stlik tuyg’ulari ortadi D) Ta’limga bo’lgan munosabati 2 / 50 2. E. Erikson 3-6 yoshlarda bollarda qaysi faoliyat turi etakchilik qiladi deb ko’rsatgan? A) Maktab yoshi B) Intelekt C) Ta’lim D) O’yin 3 / 50 3. Xolerik temperamentiga xos psixologik xususiyatlarni ko’rsating? A) Kuchsiz qo’zg’aluvchan kam gap extiyotkor B) Muloqatga kirishuvchan ikkilanuvchan qatiyatsiz C) Qo’zg’alishi sust kam gap ikkilanuvchan D) Kuchli qo’zg’aluvchan besabr jo’shqin muloqatga kirishuvchan 4 / 50 4. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) temperament, xarakter, qobiliyat B) emotsiya, iroda C) emotsiya, temperament D) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur 5 / 50 5. L.S.Vigotskiy ilk bolalik davri iniqirozi deb nechi yoshlarni ko’rsatgan. A) 3-7 yosh B) 4-5 yosh C) 11-12 yosh D) 1-3 yosh 6 / 50 6. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 3 vositasi. B) 9 vositasi. C) 2 vositasi. D) 4 vositasi. 7 / 50 7. Bilish jarayonlari qaysi davrdan rivojlanadi? A) *a)Chaqaloqlik. B) 7-8 yoshdan. C) Bolalik. D) Kichik maktab yoshidan. 8 / 50 8. O‘qish faoliyati qaysi davrlarda amalga oshadi? A) yetuklik. B) O‘smirlik. C) O‘spirinlik. D) b c javoblar to‘g‘ri. 9 / 50 9. O‘smir hulk atvorini o‘rganishda qaysi metoddan foydalaniladi? A) Kuzatish. B) Suhbat. C) Test. D) a,b,c javob to‘g‘ri. 10 / 50 10. Yosh davrlar psixologiyasi fanining predmeti qaysi ta'rifda to‘g‘ri keltirilgan? A) b)Yoshlarni psixologik rivojlanish bosqichlarini o‘rganadi. B) Insonning hissiy emotsional hususiyatlarini o‘rganadi. C) Insonning yetuklik davrigacha bo‘lgan rivojlanish bosqichlarini o‘rganadi. D) Turli yoshdagi odamlarni ontogenezda (tug‘ilgandan to umrining oxirigacha) psixik rivojlanish jarayonini, shaxsning shakllanish hamda o‘zaro munosabati qonuniyatini o‘rganadi. 11 / 50 11. Frantsiyada ta’lim tizimini rivojlantirish uchun davlatning necha foiz mablag’i ajratiladi? A) 19 foizi B) 21 foizi C) 23 foizi D) 17 foizi 12 / 50 12. Yaponiyada o’quv yili necha kunni tashkil etadi? A) 220 kun B) 240 kun C) 210 kun D) 225 kun 13 / 50 13. Yaponiyada necha universitet mavjud? A) 400 ta B) 450 ta C) 550 ta D) 500 ta 14 / 50 14. Koreyada necha yil davom etadigan boshlang’ich ta’lim majburiy etib belgilangan? A) 7 yil B) 4 yil C) 5 yil D) 6 yil 15 / 50 15. Koreyada darslar bir yilda necha soatni tashkil etadi? A) 1222 soatni B) 1022 soatni C) 1200 soatni D) 1322 soatni 16 / 50 16. Koreya Respublikasida Ta’lim vazirligi maxsus tashkil etgan qanday maktablar ham bor? A) Gimnaziya maktab B) Oliy maktab C) O’rta maxsus D) Yuqori 17 / 50 17. Koreyada har yili maktablarni bitiruvchilarning necha foizi o’qishga kiradi? A) 40 foizi B) 45 foizi C) 75 foizi D) 50 foizi 18 / 50 18. Koreya Oliy maktablarida darsning davomiyligi necha minutga teng? A) 55 minutga B) 45 minutga C) 50 minutga D) 40 minutga 19 / 50 19. A1Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan boshlang’ich darajasi 20 / 50 20. A1 standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganish darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi 21 / 50 21. A2Q standart darajasi qanday nomlandi? A) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi D) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi 22 / 50 22. Ikki va undan ortiq aylanani kesishmasidan hosil bo’ladigan diagramma shaklidagi metod niма деб номланади? A) Insert B) Tushunchalar tahlili C) Klaster D) Venn diagrammasi 23 / 50 23. Umumiy o’rta ta’limning malaka talablari qanday tarkibiy qismlardan iborat? A) Bilim, ko’nikma, amaliy malaka, kompetentsiya B) Bilim, amaliy ko’nikma, malaka, tayanch va xususiy kompetentsiya C) Bilim, ko’nikma, malaka, kompetentsiya D) Nazariy bilim, ko’nikma, malaka, kompetentsiya 24 / 50 24. “Keys – stadi” so’zining izohiy lug’atdagi ma’nosi qaysi bandda to’g’ri ko’rsatilgan? A) ingl. “integrtion” – yangilik kiritish B) biror ishda, mahoratda, san’atda qo’llaniladigan usullar, yo’llar yig’indisi. C) “integration” so’zidan olingan bo’lib, qayta, qurish, tiklash, to’ldirish; “integr”-to’liq, butun, yaxlit degan ma’noni anglatadi D) Keys – stadi inglizcha “sase” – aniq vaziyat, “stadi” – ta’lim co’zlarining birikuvidan hosil qilingan 25 / 50 25. Ukuv ustaxonalari necha xil buladi? A) Buyum tikishga moslashtirilgan B) Slesarlik C) Ko’p qirrali, kombinatsiyalashgan D) Duradgorlik 26 / 50 26. Robotlar, asosan necha turga bo’linadi? A) 2 turga B) 4 turga C) 5 turga D) 3 turga 27 / 50 27. Sinfdan va maktabdan tashqari ta’lim jarayonini tashkiliy nuqtai nazardan va o’quv ishlarini unga jalb etilishi tomonidan ularni nechta turga ajratish mumkin? A) 2 ta turga (Individual va ommaviy) B) 3 ta turga (Individual, guruhiy va ommaviy) C) 4 ta turga (Individual, guruhiy, oilaviy va ommaviy) D) 1 ta turga (Ommaviy) 28 / 50 28. Texnologiya va dizayn yo’nalishi bo’yicha 8-9 sinflarda qanday yo’nalish kiritilgan? A) Elektronik asoslari B) Ro’zg’orshunoslik asoslari C) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” D) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi 29 / 50 29. .............bir marta qizdirilib (yumshatilib) ma’lum shaklga solingandan keyin harorat ta’sirida yumshamaydigan bo’lib qoladi. A) Termoreaktiv polimerlar B) Termoplastik polimerlar C) Polimer D) Ratsionalizator 30 / 50 30. Molekulalari yuzlab va minglab atomlarning o’zaro valentlik bog’lanishidan hosil bo’lgan yuqori molekulyar birikma bu-... A) Sintetika B) Kauchuk C) Polimer D) Rezina 31 / 50 31. O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish nima? A) Kompetentsiya B) Malaka C) Ko’nikma D) Bilim 32 / 50 32. O’rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo’llay olish nima? A) Ko’nikma B) Bilim C) Malaka D) Kompetentsiya 33 / 50 33. O’rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima? A) Ko’nikma B) Kompetentsiya C) Malaka D) Bilim 34 / 50 34. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 8-9 sinflarda haftasiga 1nechasoatdan vaqt ajratiladi? A) 3 soatdan B) 1 soatdan C) 4 soatdan D) 2 soatdan 35 / 50 35. Texnologiya fanini o’qitishda uning o’ziga xos xususiyatlari, mazmuni va vazifalarini hisobga olgan holda ta’lim-tarbiya jarayonining asosini tashkil qiluvchi qanday tamoillar mavjud? A) Umumdidaktik va maxsus tamoillar B) Maxsus tamoillar C) Umumdidaktik tamoillar D) Ijtimoiy tamoillar 36 / 50 36. Davlat ta’lim standartining bosh mezoni – bu.. A) Yuklama B) Tayanch o’quv reja C) Tayanch o’quv dastur D) Dars jadvali 37 / 50 37. AQShda o’rta maktablarda kasb- hunar o’rganish necha xil yo’nalishda ? A) 2 yo’nalishda B) 4 yo’nalishda C) 5 yo’nalishda D) 3 yo’nalishda 38 / 50 38. Ekstremal kompetentlik – bu... A) favqulotda vaziyatlar (tabiiy ofatlar, texnologik jarayon ishdan chiqqan)da, pedagogik nizolar yuzaga kelganda oqilona qaror qabul qilish, to’g’ri harakatlanish malakasiga egalik; B) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; C) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; D) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; 39 / 50 39. Texnologik kompetentlik – bu... A) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; B) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; C) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; D) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish, zamonaviy vosita, texnika va texnologiyalardan foydalana olish; 40 / 50 40. Kommunikativ kompetentlik – bu... A) Ta’lim jarayonining barcha ishtirokchilari, jumladan, talabalar bilan samimiy muloqotda bo’lish, ularni tinglay bilish, ularga ijobiy ta’sir ko’rsata olish; B) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; C) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; D) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; 41 / 50 41. Innovatsion kompetentlik – bu... A) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish, ularni amaliyotga muvaffaqiyatli tatbiq etish; B) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; C) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; D) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; 42 / 50 42. “Texnologiya”ning fan sifatida vujudga kelishiga nechanchi asrga to’g’ri keladi? A) XIV asrga B) XV asrga C) XVIII asrga D) XVII asrga 43 / 50 43. Texnologik xarita – bu... A) Ishlab chiqariladigan mahsulotga ishlov berishning yagona jarayonini hosil qiluvchi texnologik operatsiyalarning yig’indisi. B) Texnologik operatsiyalarni amalga oshirishni belgilovchi tartib bo’lib, ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarishda bajariladigan operatsiyalarning vaqti, shartlarini belgilaydi C) ) Ishchi tomonidan o’zining ish joyida bajariladigan, yakuniga etkazilgan harakat ko’rinishidagi jarayonning bir qismi. D) Ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarish texnologik operatsiyalarning ketma-ketligini bayon qiluvchi texnik hujjat. 44 / 50 44. STEM atamasi ilk bor qaysi davlatning maktab dasturiga kiritilgan? A) Germaniyada B) AQShda C) Koreyada D) Frantsiyada 45 / 50 45. Kompetentsiyalar qanday turlarga bo’linadi? A) Tayanch va fanga oid umumiy kompetentsiyalar B) Boshlang’ich va umumiy kompetentsiyalar C) Tayanch va umumiy kompetentsiyalar D) Tayanch va xususiy kompetentsiyalar 46 / 50 46. “Keys-stadi” metodi qanday ma’noni anglatadi? A) nemischa so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq B) fransuzcha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq C) inglizcha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq. D) lotincha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq 47 / 50 47. Koreyada nechta oliy o’quv yurti mavjud? A) 114 ta B) 104 ta C) 204 ta D) 124 ta 48 / 50 48. Frantsiya boshlang’ich ta’lim maktablariga necha yoshdan necha yoshgacha bo’lgan bolalar jalb qilinadilar? A) 5 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan B) 6 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan C) 6 yoshdan 12 yoshgacha bo’lgan D) 6 yoshdan 11 yoshgacha bo’lgan 49 / 50 49. Germaniyada to’liq o’quv haftalik maktabiga borish majburiyati necha yoshgacha hisoblanadi? A) 16 yoshgacha B) 17 yoshgacha C) 19 yoshgacha D) 18 yoshgacha 50 / 50 50. Germaniya ta’lim tizimining birinchi bosqichi qanday nomlanadi? A) Tertiärbereich B) Sekundarbereich C) Primarbereich D) Quartärbereich 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari