Texnologiya fanidan diagnostika savollari Dekabr 4, 2023Dekabr 4, 2023 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Texnologiya fanidan diagnostika savollari ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Texnologiya fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Ota-onalar o’smir yoshdagi bolalar bilan qanday munosabatda bo’lganlari ma’qul? A) Do’stlashish B) Etibor bermaslik C) Ishlariga aralashmaslik D) Qattiq nazorat 2 / 50 2. O’smirlik davrining xarakterli xususiyatlaridan biri bu o’smirlik avtonomiyasidir uning turlarini ko’rsating. A) Emotsianal B) Huquqiy C) Makoniy D) Barchasi to’g’ri 3 / 50 3. L.S.Vigotskiy inson umrini davrlashtirishda tug’ilganda inqroz deb necha yoshlarni ko’rsatgan. A) 2-4 yosh B) 0dan 1 yoshgacha C) 1-3 yosh D) 6-7 yosh 4 / 50 4. E.Erikson o’zining psixosotsial davrlashtirishda yetuklik davri deb nechi yoshlarni ko’rsatgan? A) 20-55 B) 25-50 C) 26-64 D) 26-60 5 / 50 5. Individ so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) alohida mustaqil holda mavjud bo’lgan organism. B) nerv tizimining bazi genetik nazariyalari va xususiyati. C) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. D) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. 6 / 50 6. Temperamentning ta'rifi qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi B) Ijtimoiy munosabatlar ta'sirida orttirilgan sifatlar. C) Shaxs faoliyati va xulqining dinamik (o‘zguruvchan) va emotsional hissiyot tomonlarini xarakterlovchi xususiyatlar majmuasi. D) b)Insonni turli vaziyatga munosabati. 7 / 50 7. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 2 vositasi. B) 9 vositasi. C) 4 vositasi. D) 3 vositasi. 8 / 50 8. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) Oila B) a,b,c javoblar to‘g‘ri. C) b)Tashqi muhit. D) Jamoa 9 / 50 9. Inson faoliyatining asosiy turlari… A) O‘yin, mehnat va o‘qish. B) O‘yin va ehtiyoj C) O‘yin, mehnat D) O‘yin, o‘qish 10 / 50 10. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati B) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati C) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati D) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi 11 / 50 11. Nechanchi yil Yaponiyada boshlang’ich ta’lim majburiy 6 yillikka aylantiriladi? A) 1910 yil B) 1908 yil C) 1906 yil D) 1907 yil 12 / 50 12. Frantsiyada tarix, geografiya, mehnat, jismoniy tarbiya qanday fan hisoblanadi? A) Rivojlantiruvchi B) Bazaviy C) Qo’shimcha D) Asosiy 13 / 50 13. Yaponiyada o’quv yili necha kunni tashkil etadi? A) 240 kun B) 220 kun C) 210 kun D) 225 kun 14 / 50 14. Koreyada darslar necha daqiqadan etib belgilangan? A) 40 minut B) 50 minut C) 45 minut D) 55 minut 15 / 50 15. Koreyada quyi maktab necha yil? A) 3 yil B) 6 yil C) 7 yil D) 5 yil 16 / 50 16. Koreyada o’rta maktab necha yil? A) 3 yil B) 5 yil C) 4 yil D) 7 yil 17 / 50 17. Koreyada oliy maktab necha yil? A) 5 yil B) c) 2 yil C) 6 yil D) 3 yil 18 / 50 18. A1Q standart darajasi qanday nomlandi? A) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi B) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan boshlang’ich darajasi 19 / 50 19. A2Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi B) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi 20 / 50 20. Ikki va undan ortiq aylanani kesishmasidan hosil bo’ladigan diagramma shaklidagi metod niма деб номланади? A) Insert B) Klaster C) Venn diagrammasi D) Tushunchalar tahlili 21 / 50 21. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017 yil 15 martdagi 140-sonli Qarori bilan qanday xujjat imzolandi? A) ДТС тасдиқланди B) Umumta’lim maktablari 11 yillik bo’ldi C) Maktabgacha ma’lim vazirligi tashkil etildi D) Umumiy o’rta ta’lim to’g’risidagi Nizom tasdiqlandi 22 / 50 22. Tayanch kompetentsiyalar nechtadan iborat? A) 8 ta B) 3 ta C) 4 ta D) 6 ta 23 / 50 23. Sinfdan va maktabdan tashqari ta’lim jarayonini tashkiliy nuqtai nazardan va o’quv ishlarini unga jalb etilishi tomonidan ularni nechta turga ajratish mumkin? A) 2 ta turga (Individual va ommaviy) B) 4 ta turga (Individual, guruhiy, oilaviy va ommaviy) C) 1 ta turga (Ommaviy) D) 3 ta turga (Individual, guruhiy va ommaviy) 24 / 50 24. “Serviz xizmati” yo’nalishi bo’yicha 5-9 sinflarga yangi kiritilgan bo’limning nomi? A) Elektronik asoslari B) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi C) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” D) Ro’zg’orshunoslik asoslari 25 / 50 25. Texnologiya va dizayn yo’nalishi bo’yicha 8-9 sinflarda qanday yo’nalish kiritilgan? A) Ro’zg’orshunoslik asoslari B) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi C) Elektronik asoslari D) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” 26 / 50 26. ............... deb – polimerlar asosida olingan mustahkam, qattiq va elastik materialga aytiladi. A) Termoreaktiv polimerlar B) Plastmassa (plastik) C) Termoplastik polimerlar D) Sintetik tolalar 27 / 50 27. O’rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo’llay olish nima? A) Malaka B) Bilim C) Ko’nikma D) Kompetentsiya 28 / 50 28. O’rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima? A) Kompetentsiya B) Ko’nikma C) Malaka D) Bilim 29 / 50 29. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 8-9 sinflarda haftasiga 1nechasoatdan vaqt ajratiladi? A) 4 soatdan B) 3 soatdan C) 1 soatdan D) 2 soatdan 30 / 50 30. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 5-7 sinflarda haftasiga 1necha soatdan vaqt ajratiladi? A) 1 soatdan B) 3 soatdan C) 4 soatdan D) 2 soatdan 31 / 50 31. Texnologiya va kasb-hunarga yo’naltirish jarayonlari oldiga qo’yilgan yuqoridagi vazifalarning bajarilishini nazorat qilish qanday amalga oshiriladi? A) Davlat ta’lim standarti bo’yicha B) Tayanch o’quv dastur bo’yicha C) Tayanch o’quv reja bo’yicha D) Yuklama bo’yicha 32 / 50 32. Davlat ta’lim standartining bosh mezoni – bu.. A) Yuklama B) Tayanch o’quv reja C) Dars jadvali D) Tayanch o’quv dastur 33 / 50 33. Harakatlar strategiyasining nechanchi uchtuvor yo’nalishida “...ta’lim, madaniyat, ilm-fan, adabiyot, san’at va sport sohalarini rivojlantirish, yoshlarga oid davlat siyosatini takomillashtirish” masalalariga katta e’tibor qaratilgan? A) 5-chi ustuvor yo’nalishida B) 2-chi ustuvor yo’nalishida C) 4-chi ustuvor yo’nalishida D) 3-chi ustuvor yo’nalishida 34 / 50 34. 2017-2021 yillarda O’zbekiston Respublikasini rivojlantirishning nechta ustuvor yo’nalishi bo’yicha Harakatlar strategiyasi belgilab berildi? A) 5 ta yo’nalish B) 7 ta yo’nalish C) 4 ta yo’nalish D) 6 ta yo’nalish 35 / 50 35. O’zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoev tashabbuslari bilan “O’zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo’yicha Harakatlar strategiyasi to’g’risida”gi 2 PF-4947-sonli Farmoni qachon qabul qilindi? A) 2017 yilning 27 fevral kuni B) 2016 yilning 7 fevral kuni C) 2017 yilning 17 fevral kuni D) 2017 yilning 7 fevral kuni 36 / 50 36. Germaniya kasb-hunar ta’limining qanday tizimi mavjud? A) Tertiärbereich B) Quartärbereich C) Primarbereich D) Dual 37 / 50 37. Germaniya ta’lim tizimi necha bosqichdan iborat? A) 4 bosqichdan iborat B) 2 bosqichdan iborat C) 3 bosqichdan iborat D) 5 bosqichdan iborat 38 / 50 38. Koreyada davlat byudjetining necha foizi ta’limga sarflanadi? A) 24 foizi B) 20 foizi C) 28 foizi D) 21 foizi 39 / 50 39. Kommunikativ kompetentlik – bu... A) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; B) Ta’lim jarayonining barcha ishtirokchilari, jumladan, talabalar bilan samimiy muloqotda bo’lish, ularni tinglay bilish, ularga ijobiy ta’sir ko’rsata olish; C) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; D) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; 40 / 50 40. Innovatsion kompetentlik – bu... A) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; B) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; C) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish, ularni amaliyotga muvaffaqiyatli tatbiq etish; D) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; 41 / 50 41. Texnologik reja – bu... A) Ishchi tomonidan o’zining ish joyida bajariladigan, yakuniga etkazilgan harakat ko’rinishidagi jarayonning bir qismi. B) Ishlab chiqariladigan mahsulotga ishlov berishning yagona jarayonini hosil qiluvchi texnologik operatsiyalarning yig’indisi. C) Texnologik operatsiyalarni amalga oshirishni belgilovchi tartib bo’lib, ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarishda bajariladigan operatsiyalarning vaqti, shartlarini belgilaydi. D) Ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarish texnologik operatsiyalarning ketma-ketligini bayon qiluvchi texnik hujjat. 42 / 50 42. exnologik operatsiya – bu... A) Ishchi tomonidan o’zining ish joyida bajariladigan, yakuniga etkazilgan harakat ko’rinishidagi jarayonning bir qismi. B) Ishlab chiqariladigan mahsulotga ishlov berishning yagona jarayonini hosil qiluvchi texnologik operatsiyalarning yig’indisi. C) Texnologik operatsiyalarni amalga oshirishni belgilovchi tartib bo’lib, ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarishda bajariladigan operatsiyalarning vaqti, shartlarini belgilaydi D) Ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarish texnologik operatsiyalarning ketma-ketligini bayon qiluvchi texnik hujjat. 43 / 50 43. Texnologik jarayon - bu... A) Texnologik operatsiyalarni amalga oshirishni belgilovchi tartib bo’lib, ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarishda bajariladigan operatsiyalarning vaqti, shartlarini belgilaydi B) Ishlab chiqariladigan mahsulotga ishlov berishning yagona jarayonini hosil qiluvchi texnologik operatsiyalarning yig’indisi. C) Ma’lum bir mahsulotni ishlab chiqarish texnologik operatsiyalarning ketma-ketligini bayon qiluvchi texnik hujjat. D) Ishchi tomonidan o’zining ish joyida bajariladigan, yakuniga etkazilgan harakat ko’rinishidagi jarayonning bir qismi. 44 / 50 44. STEM atamasining lug’aviy ma’nosi nima? A) Muxandislik ishi, matematika, kimy, fizika. B) Tarix, texnologiya, tasviriy san’at, biologiya. C) Tabiy fanlar, texnologiya, kimy, fizika. D) Tabiy fanlar, texnologiya, muxandislik ishi, matematika. 45 / 50 45. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o’rta va o’rta maxsus, kasb-hunar ta’limining davlat ta’lim standartlarini tasdiqlash to’g’risida”gi 187-sonli qarori qachon qabul qilingan? A) 2017 yil 17 aprel B) 2016 yil 7 aprel C) 2017 yil 6 aprel D) 2016 yil 16 aprel 46 / 50 46. Kompetentsiyalar qanday turlarga bo’linadi? A) Tayanch va fanga oid umumiy kompetentsiyalar B) Tayanch va xususiy kompetentsiyalar C) Boshlang’ich va umumiy kompetentsiyalar D) Tayanch va umumiy kompetentsiyalar 47 / 50 47. Frantsiya boshlang’ich ta’lim maktablariga necha yoshdan necha yoshgacha bo’lgan bolalar jalb qilinadilar? A) 6 yoshdan 11 yoshgacha bo’lgan B) 6 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan C) 5 yoshdan 10 yoshgacha bo’lgan D) 6 yoshdan 12 yoshgacha bo’lgan 48 / 50 48. Germaniyada to’liq o’quv haftalik maktabiga borish majburiyati necha yoshgacha hisoblanadi? A) 17 yoshgacha B) 18 yoshgacha C) 19 yoshgacha D) 16 yoshgacha 49 / 50 49. Germaniya ta’lim tizimining birinchi bosqichi qanday nomlanadi? A) Quartärbereich B) Tertiärbereich C) Primarbereich D) Sekundarbereich 50 / 50 50. Amerika Qo’shma shtatlari (AQSh)da ta’lim tizimining tuzilishi qanday? A) Bolalar 2 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. B) Bolalar 3 yoshdan 5 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 13 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. C) Bolalar 2 yoshdan 4 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 12 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-17 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. D) Bolalar 2 yoshdan 6 yoshgacha tarbiyalanadigan MTM, 1 – 8 – sinflargacha bo’lgan boshlang’ich maktablar 6 yoshdan 11 yoshdagilar, 9-12-sinflardan iborat o’rta maktablar (14-15 yoshgacha). U quyi va yuqori bosqichdan iborat. 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin Diagnostika testlari