Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 412 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 11-15 yosh B) 12-13 yosh C) 15-17 yosh D) 7-10 yosh 2 / 50 2. D.B. Elkonin ilk bolalik davrining etakchi faoliyati turi… A) Predmetli faoliyat B) Muloqat C) O’quv kasbiy faoliyat D) Ta’lim 3 / 50 3. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Pavlov B) Gippokrat C) Karl Yung D) Sechenov 4 / 50 4. L.S.Vigotskiy inson umrini davrlashtirishda tug’ilganda inqroz deb necha yoshlarni ko’rsatgan. A) 1-3 yosh B) 0dan 1 yoshgacha C) 6-7 yosh D) 2-4 yosh 5 / 50 5. E.Erikson o’zining psixosotsial davrlashtirishda maktab yoshidagi bolalarda qaysi faoliyat turi yetakchilik qiladi deb ko’rsatgan? A) mehnatsevarlik, noto’liqlik, ta’lim va o’z ustida ishlash. B) o’yinlar yetakchilik qiladi. C) jinsiy identifikatsiya. D) ishonch va ishonchsizlik. 6 / 50 6. Pantomimika bu..? A) b)Odatda kishi uchun juda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan moddiy extiyojlarning qondirilmaganligi bilan bog‘liq bo‘lgan kuchli va jo‘shqin va nisbatan qisqa muddatli emotsional kechinmalar tariqasida ro‘y beradigan psixologik xolat. B) Butun a'zo ishtirokida amalga oshiriladigan ifodali xarakatlar tizimi. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. D) Aniq maqsadga yo‘naltirilgan pedagogik faoliyat. 7 / 50 7. O‘qish faoliyati qaysi davrlarda amalga oshadi? A) O‘spirinlik. B) b c javoblar to‘g‘ri. C) O‘smirlik. D) yetuklik. 8 / 50 8. Shaxs aktivligining manbai nima? A) Harakat. B) Instinktiv harakatlar. C) * a) Motiv va ehtiyojlar D) E'tiqod va idealar. 9 / 50 9. Verbal ta'sir deb nimaga aytiladi? A) “Nutqsiz” ta'sirga B) Fiziologik ta'sir ko‘rsatishga C) So‘z va nutqimiz orqali ko‘rsatadigan ta'sirimizga D) Bu nutqning atrofdagi nutqni bezovchi, uni kuchaytiruvchi yoki susaytiruvchi omillariga 10 / 50 10. O‘zi nihoyatda og‘ir, yuvosh, bamaylixotir harakatlari salmoqli, bosiqlik bilan ish boshlaydi, boshlagan ishini oxiriga yetkazadi, bu bolaning temperament tipini aniqlang? A) Flegmatik. B) Sangvinik. C) Xolerik. D) Melanxolik 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim B) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. C) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i D) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i 12 / 50 12. «Bizning kelajagimiz» bolalar ijodiy festivali qachon tashkil qilingan? A) 2002 yilda B) 1998 yilda C) 1999 yilda D) 2000 yilda 13 / 50 13. «O’zbekiston Vatanim manim» qo’shiq tanlovi nechanchi yildan o’tqazila boshlandi? A) 2000 yildan B) 1997 yildan C) 1999yildan D) 1998 yildan 14 / 50 14. Madxiya qaysi janrga kiradi? A) Vokal B) Marsh C) Qo’shiq D) Raqs 15 / 50 15. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Og’zaki tushintirib borish B) Kirish ,suhbat, tushuncha C) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash D) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish 16 / 50 16. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) puflab chalinadiigan cholg’ular B) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan C) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan D) torli cholg’ular paydo bo’lgan 17 / 50 17. Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. B) Qoraqalpog’istonda. C) Samarqand va Buxoroda. D) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda 18 / 50 18. Darsda olingan har bir yangi bilim qanday o’zlashtiriladi? A) Yangi darsni o’rganilgan paytida B) O’zlashtirilmaydi C) Har doim o’zlashtirib boriladi D) Dars faoliyatida va keyingi darslarda 19 / 50 19. Darsda qo’shiqni frazaga bo’lib o’rganish nima deyiladi? A) Jumla B) Mazmunli C) Suxbatlar D) Xarakter 20 / 50 20. Dars o’tish jarayonida soddadan murakkabga qarab o’zlashtirish nima deb ataladi? A) murakkablilik B) sistemalilik C) c )ilmiylik D) davomiylik 21 / 50 21. Dars o’tish jarayonida nechta tamoyilga jiddiy amal qilish kerak? A) 4 ta B) 3 ta C) 6 ta D) 5ta 22 / 50 22. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar haqida to’la tushintirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) turli xil ko’rgazmalar berish D) asarni ohangini eshitirish 23 / 50 23. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 2 qismli asar B) 1 qismli asar C) 4 qismli asar D) 3 qismli asar 24 / 50 24. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 2-sinf B) 4-sinf C) 3-sinf D) d 1-sinf 25 / 50 25. 1 sinflarda yuqori tovushlarni qanday tushuntirish mumkin? A) Yurish orqali B) Gram zaps eshittirish orqali C) b Oyoq to’ppilatish orqali D) *a Qush tovushlar orqali 26 / 50 26. 1- sinf o’quvchilarda musiqa darsi qay tarzda o’tkaziladi? A) Qo’shiq yodlash, o’rganish, ohangga mos kuylash B) O’yin, raqs, mehnat qilish va baland past tovushlarni o’rganish C) Jamoa bo’lib kuylay olish D) O’yin, qo’shiqlar, raqs va musiqalar orqali 27 / 50 27. birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, B) S.Boboev, M.Leviev C) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil D) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy 28 / 50 28. Birinchi o’zbek musiqasida opera va drama ijodkorlari kimlar A) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? B) M.Ashrafiy, R. Glier, S.Vasilenko, T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Yudakov, S.Jalil, S.Boboev, M.Leviev C) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, 29 / 50 29. 5-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak: A) Orkestr, ansambl va xor,xor turlari,ovoz turlari,simfonik orkestr,sahnaviy musiqa asarlari,opera san’ati,opera ijodkorlari xaqida bilishlari kerak B) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish C) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. D) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak 30 / 50 30. 4-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. B) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. C) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak D) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak 31 / 50 31. “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 4 sinfda B) 3 sinfda C) 1 sinfda D) 6 sinfda 32 / 50 32. “Nisholda” qo’shig’ini o’quvchilarga qaysi paytda o’rgatasiz? A) Xufton paytida B) Ramazon paytida C) Mavsumiy marosim oylarida D) Erta baxorda 33 / 50 33. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. B) R.Qodirov C) D.Zokirov D) T.Azimov 34 / 50 34. “Kichkintoymiz-gijingtoymiz” qo’shig’i qaysi sinflarga xos? A) 3-4-sinflarga B) Barcha sinflarga C) 1-2-sinflarga D) 6-7-sinflarga 35 / 50 35. “Qachonki so’z beoqibat qolsa, musiqa yordamga keladi”. Ushbu so’zlar kimga tegishli? A) al-Forobiyga B) M.Burxonovga C) Motsartga. D) P.I.Chaykovskiyga 36 / 50 36. “Asp bo’laman”o’zbek xalq kuyiga asosan qaysi sinflarda xarakatlar o’rgatilib boriladi? A) 4-5 sinflarda B) 1-2 sinflarda C) 6-7 sinflarda D) 2-3 sinflarda 37 / 50 37. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) Shermat Yormatov C) I.Akbarov D) Avaz Mansurov 38 / 50 38. “Maysaraning ishi”operasini kim yaratgan? A) Avaz Mansurov B) Sulaymon Yudakov C) M.Ashrafiy D) I.Akbarov 39 / 50 39. «Ulug’bek burji» va «Nodira» milliy raqs uslubidagi baletlari kimga tegishli? A) I.Akbarov B) I.Akbarov C) Avaz Mansurov D) Mustafo Bafoev 40 / 50 40. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) A.Kozlovsikiy D) A. Xachaturyan 41 / 50 41. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) Avaz Mansurov D) P.I.Chaykovskiy 42 / 50 42. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) B.Asafev B) A. Xachaturyan C) S.Prokofev D) A.Kozlovsikiy 43 / 50 43. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) A. Xachaturyan B) Petr Ilich Chaykovskiy C) A.Kozlovsikiy D) S.Prokofev 44 / 50 44. “IERARXIYA” texnikasi nimaga qaratilgan? A) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. B) bsavol berish, eshita olishga qaratilgan C) *aoddiydan murakkabga, murakkabdan oddiyga o’tish usullarini qo’llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o’rgatishga qaratilgan. D) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. 45 / 50 45. “BLITs –O’YIN” metodi nimaga qaratilgan? A) kichik guruh holda tahlil etishga qaratilgan B) ta’rif bera olishiga qaratilgan. C) keng doirada turli g’oyalarni bera olishga qaratilgan D) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. 46 / 50 46. “Stolbitsa” metodi qaysi mamlakat musiqa ta’limi tizimida keng tarqalgan ? A) Germaniyada B) Shvedtsariyada C) Yaponiyada D) Balgariyada 47 / 50 47. Germaniya musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. B) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. C) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. D) Karl Orf Shulverk” uslubiy qo’llanmasi, asosan umumtaulim maktablari va bolalar muassasalaridagi 4 yoshdan -16 yoshgacha bolgan bolalarning uzluksiz musiqiy ta’lim tarbiya tizimi qo’llanilmoqda. 48 / 50 48. Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim. B) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. C) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. D) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. 49 / 50 49. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. B) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. C) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. D) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 50 / 50 50. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. B) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari