Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 289 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 2 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. K.D. Ushenskiyning fikricha bolaning maktabdagi o’qish faoliyatini tayyorligi nima bilan aniqlanadi? A) Umumiy taraqqiyot B) Munosabat C) Intelekt D) Emotsiya 2 / 50 2. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) emotsiya, temperament B) temperament, xarakter, qobiliyat C) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur D) emotsiya, iroda 3 / 50 3. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat B) Rolli o’yin C) Predmetli faoliyat D) Ta’lim 4 / 50 4. Individual psixologik xususiyatlarni ko’rsating? A) temperament, xarakter, qobiliyat B) sezgi, idrok, xotira C) emotsiya, iroda D) nutq, xotira 5 / 50 5. Xarakterning ekstrovert va introvert tiplarini fanda kim ajratgan A) Gippokrat B) Karl Yung C) Sechenov D) Pavlov 6 / 50 6. Ijtimoiy psixologiyada psixologik ta'sirning necha vositasi bor? A) 3 vositasi. B) 2 vositasi. C) 9 vositasi. D) 4 vositasi. 7 / 50 7. Muloqot deb nimaga aytiladi? A) Kishi o‘z fikrini boshqalarga tushuntirishi. B) Boshqalardan nimalarnidir so‘rashi. C) Kishining dunyodagi voqyea hodisalar haqida ma'lumot olishi. D) Kishilar o‘rtasidagi o‘zaro aloqa o‘rnatilish va rivojlanish jarayoni. 8 / 50 8. O‘smir hulk atvorini o‘rganishda qaysi metoddan foydalaniladi? A) Test. B) a,b,c javob to‘g‘ri. C) Kuzatish. D) Suhbat. 9 / 50 9. Psixologiya fani nimani o‘rganadi? A) Psixik faktlar, ularning qonuniyatlari va yuzaga kelish mexanizmlarini o‘rganadi. B) Psixologiya jon, ruh haqidagi fan. Psixologiya insonning psixik jarayonlarini, individual tipologik xususiyatlarini va Shaxslararo bo‘ladigan munosabatlarni o‘rganadi. C) Psixologiya ong haqidagi fan, ongning kelib chiqish sabablarini o‘rganadi. D) Uyquni xususiyatlarini o‘rganadi. 10 / 50 10. Mashxur amerikalik olim Megrabyan formulasiga ko‘ra, birinchi marta ko‘rishib turgan, suhbatdoshlardagi ta'assurotlarning ijobiy bo‘lishiga verbal xarakatlar necha % gacha ta'sir qiladi? A) 58 % gacha B) 7 % gacha C) 10 % gacha D) 38 % gacha 11 / 50 11. Musiqa ta’limining tamoyillaridan biri qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan? A) tajribalilik, is’tedod, murakkablik B) ilmiylik , mehnat,qobiliyat, tanlash C) qobiliyat, ilmiylik, bilim,ko’nikma D) sistemalilik, davomiylik, ilmiylik 12 / 50 12. Madxiya qaysi janrga kiradi? A) Raqs B) Vokal C) Marsh D) Qo’shiq 13 / 50 13. Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Gulqandim” B) “Tanovar” C) “Bulbulcha” D) “Bir kelsin” 14 / 50 14. qaysi allomalar o’zining "Maqosid-ul-alhon", (Kuylar maqsadlari) asarida 40 ga yaqin musiqa cholg’ulari haqida ma’lumot berib, tanburning komon vositasida ijro etiladigan nusxasi "Nay tanbur" haqida ma’lumot bergan. A) Abdurauf Fitrat B) Forobiy C) Komonli tanbur haqida Omuliy keyinchalik Abdulqodir Marog’iy D) Kavkabiy, 15 / 50 15. Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Samarqand va Buxoroda. B) Qoraqalpog’istonda. C) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda D) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. 16 / 50 16. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) dadillik, xursandchilik, teatr B) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar C) didaktika, romantika, ijodkorlik D) fantaziya, kino filmlar, texnikalar 17 / 50 17. Didaktiv jarayon barcha sinflarda qaysi paytda keng qo’llanilib boriladi? A) dars yakunida qo’llaniladi B) darsga tayyorgarlik ko’rish va uni sinfda olib borish davrida. C) savol va javoblar o’tkazilayotganda D) o’quvchilar bilan darsga kirganda 18 / 50 18. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi B) xamma qo’iqlar kiritiladi C) asarlarni tanlash imkoniyati D) imkoniyat berilmaydi 19 / 50 19. Dars o’tish jarayonida nechta tamoyilga jiddiy amal qilish kerak? A) 5ta B) 4 ta C) 6 ta D) 3 ta 20 / 50 20. Davomiylik nima ? A) barcha darslarni takomillashtirib borish B) dars boshlanishi bog’lash C) darsning har bir elementi o’z navbatida har bir darsga moslashish D) dars yakunida xulosalash 21 / 50 21. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerak A) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish B) turli xil ko’rgazmalar berish C) asar haqida to’la tushintirish D) asarni ohangini eshitirish 22 / 50 22. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 3-sinf B) 2-sinf C) d 1-sinf D) 4-sinf 23 / 50 23. 1-2 sinflarni musiqa darsida qiziqtirish uchun qanday metodlar qullash mumkin? A) qo’shiqlar kuylash B) ritmik harakatlar C) o’yin D) qo’shiq eshitirish va kuylash 24 / 50 24. 1 sinflarda yuqori tovushlarni qanday tushuntirish mumkin? A) *a Qush tovushlar orqali B) b Oyoq to’ppilatish orqali C) Yurish orqali D) Gram zaps eshittirish orqali 25 / 50 25. birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) M.Ashrafiy B) Sh.Yormatov C) D.Zokirov D) S.Boboev 26 / 50 26. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) Avaz Mansurov,M.Ashrafiy, R. Glier C) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov D) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil 27 / 50 27. birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy C) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, D) S.Boboev, M.Leviev 28 / 50 28. 5-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak: A) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. B) Orkestr, ansambl va xor,xor turlari,ovoz turlari,simfonik orkestr,sahnaviy musiqa asarlari,opera san’ati,opera ijodkorlari xaqida bilishlari kerak C) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak D) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish 29 / 50 29. 4-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. B) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. C) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak D) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak 30 / 50 30. “Nisholda” qo’shig’ini o’quvchilarga qaysi paytda o’rgatasiz? A) Mavsumiy marosim oylarida B) Erta baxorda C) Xufton paytida D) Ramazon paytida 31 / 50 31. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) R.Qodirov B) T.Azimov C) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. D) D.Zokirov 32 / 50 32. “Qachonki so’z beoqibat qolsa, musiqa yordamga keladi”. Ushbu so’zlar kimga tegishli? A) Motsartga. B) al-Forobiyga C) M.Burxonovga D) P.I.Chaykovskiyga 33 / 50 33. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) Avaz Mansurov D) Shermat Yormatov 34 / 50 34. “Maysaraning ishi”operasini kim yaratgan? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) Sulaymon Yudakov D) Avaz Mansurov 35 / 50 35. «Ulug’bek burji» va «Nodira» milliy raqs uslubidagi baletlari kimga tegishli? A) I.Akbarov B) Avaz Mansurov C) Mustafo Bafoev D) I.Akbarov 36 / 50 36. «Hind dostoni» va «To’maris»,baleti yaratuvchisi kim? A) Ulug’bek Musaev B) I.Akbarov C) M.Ashrafiy. D) Avaz Mansurov 37 / 50 37. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) A.Kozlovsikiy B) I.Akbarov C) A. Xachaturyan D) M.Ashrafiy 38 / 50 38. «Bog’chasaroy fontani»baletini kim yaratgan? A) Petr Ilich Chaykovskiy B) B.Asafev C) A. Xachaturyan D) B.Asafev 39 / 50 39. XX asrda yaratilgan «Gayane», «Spartak»baletlarini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) Petr Ilich Chaykovskiy C) S.Prokofev D) A.I. Xachaturyan 40 / 50 40. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) P.I.Chaykovskiy D) Avaz Mansurov 41 / 50 41. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) A.Kozlovsikiy B) B.Asafev C) S.Prokofev D) A. Xachaturyan 42 / 50 42. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) A. Xachaturyan B) A.Kozlovsikiy C) S.Prokofev D) Petr Ilich Chaykovskiy 43 / 50 43. “BUMERANG” texnikasi nimaga qaratilgan? A) o’quvchini dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o’rganilgan materialni yodida saqlab qolish, so’zlab bera olish, fikrni erkin holda bayon eta olish hamda bir dars davomida barcha o’quvchi – o’quvchilarni baholay olishga qaratilgan. B) o’quvchi erkin fikrlash, keng doirada turli g’oyalarni bera olish, ta’lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olish, ta’rif bera olishiga qaratilgan. C) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. D) savol berish, eshita olish, to’g’ri javob berish, savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. 44 / 50 44. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) to’g’ri javob berishga qaratilgan B) “3x4” metodi nimaga qaratilgan? C) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. D) o’quvchi erkin fikrlash, keng doirada turli g’oyalarni bera olish, ta’lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olish, ta’rif bera olishiga qaratilgan. 45 / 50 45. Chexiyada qo’llaniladigan ta’lim tizimining o’ziga xos uslubi qaysi variantda to’g’i ko’rsatilgan? A) Solfedjio fanini chuqur o’rgatish xususiyatlariga moslashtirilgan B) Materiallarni yig’ish, ishlov berish pedagogik interpretatsii qilish va pedagogik tizimning faoliyati to’g’risidagi ma’lumotlarni saqlash, ularning holatini uzluksiz kuzatilishini ta’minlash, zamonaviy korrektirovka qilish va rivojlanishini belgilab berish C) cMusiqiy savodxonlik,jamoa bo’lib kuylash xususiyatlariga moslashtirilgan D) Chexiyadagi musiqiy tarbiya - o’zgarib turuvchi tizim bo’lib, ta’lim o’quv faniga, pedagogning maqsad va niyatlari hamda o’quvchining shaxsiy xususiyatlariga moslashtirilgan. 46 / 50 46. “Bir kuyni o’rganish uchun ko’p vaqt ketmaydi, ammo uni chalish uchun, tayyor ijod mahsuliga keltirish uchun yillar kerak bo’ladi”degan ibora kimga ta’luqli? A) Komiljon Otaniyozov B) Turg’un Alimatov C) Dilorom Omonnullaeva D) Shermat Yormatov 47 / 50 47. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. B) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? C) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. 48 / 50 48. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. B) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. C) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. D) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 49 / 50 49. Angliya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim B) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimi. C) Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Zoltan Koday tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. 50 / 50 50. Musiqa tinglash faoliyati necha bosqichda amalga oshiriladi? A) 5ta B) 6ta C) 4ta D) 7ta 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari