Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 190 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 1 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Tasavvurning tafakkurdan farqi nimada? * A) Bir xil jarayon. B) Tasavvurning reallikka to’g’ri kelmasligi. C) Tasavvurning cheksizligi. D) Voqelikni umumlashtirgan holda, qonuniy bog’lanishlarni so’z va tajriba vositasida aks ettirishdir. 2 / 50 2. J. Piajening fikricha Ijtimoiy hayot uch narsaning ta’siri.... A) Mazmun B) Til C) Qoidlar D) Barchasi to’g’ri 3 / 50 3. D.B. Elkonin ilk bolalik davrining etakchi faoliyati turi… A) Muloqat B) Ta’lim C) Predmetli faoliyat D) O’quv kasbiy faoliyat 4 / 50 4. Individning o’z tajribasini esda olib qolishi, esda saqlashi va keyinchalik uni yana esga tushurishi nima deb ataladi? A) Xotira B) Sezgi C) Idrok D) Tafakkur 5 / 50 5. Individ so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) nerv tizimining bazi genetik nazariyalari va xususiyati. B) alohida mustaqil holda mavjud bo’lgan organism. C) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. D) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. 6 / 50 6. Muloqot deb nimaga aytiladi? A) Kishining dunyodagi voqyea hodisalar haqida ma'lumot olishi. B) Kishilar o‘rtasidagi o‘zaro aloqa o‘rnatilish va rivojlanish jarayoni. C) Boshqalardan nimalarnidir so‘rashi. D) Kishi o‘z fikrini boshqalarga tushuntirishi. 7 / 50 7. Qaysi faoliyat turi bilish jarayonlarini rivojlantiradi? A) O‘yin. B) O‘qish. C) Mehnat. D) a,b,c javoblar to‘g‘ri. 8 / 50 8. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) a,b,c javoblar to‘g‘ri. B) Jamoa C) b)Tashqi muhit. D) Oila 9 / 50 9. Yosh davrlar psixologiyasi fanining predmeti qaysi ta'rifda to‘g‘ri keltirilgan? A) Insonning hissiy emotsional hususiyatlarini o‘rganadi. B) Insonning yetuklik davrigacha bo‘lgan rivojlanish bosqichlarini o‘rganadi. C) Turli yoshdagi odamlarni ontogenezda (tug‘ilgandan to umrining oxirigacha) psixik rivojlanish jarayonini, shaxsning shakllanish hamda o‘zaro munosabati qonuniyatini o‘rganadi. D) b)Yoshlarni psixologik rivojlanish bosqichlarini o‘rganadi. 10 / 50 10. Shaxs aktivligining manbai nima? A) * a) Motiv va ehtiyojlar B) E'tiqod va idealar. C) Harakat. D) Instinktiv harakatlar. 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi qanday bilim va malakalarga ega bo’lmog’i lozim? A) pedagogika, bolalar psixologiyasi etika va estetika nazariyasi bilim malakalariga ega bo’lmogi lozim B) pedagogika va madaniyat malakalarini yaxshi bilmog’i lozim. C) kasb hunar, psixologiya, ahloq va adabiyot kabi malakalarga ega bo’lish D) musiqa metodikasi malakalarini bilishi lozim. 12 / 50 12. Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i B) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim C) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. D) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i 13 / 50 13. O’zbekiston Davlat teleradio qo’mitasi qoshida Sh.Yormatov boshchiligida bolalar xor jamoasi qachon tashkil qilingan? A) 1960- yilda B) 1965- yilda C) 1970 yilda D) 1977- yilda 14 / 50 14. Musiqa darsini kuylash, tinglash, suhbat, savol, javoblar orqali tashkil qilish qanday dars tipiga kiradi A) munozarali B) Mustahkamlash C) Aralash va takrorlash D) Aralash 15 / 50 15. Musiqa ta’limining tamoyillaridan biri qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan? A) tajribalilik, is’tedod, murakkablik B) qobiliyat, ilmiylik, bilim,ko’nikma C) ilmiylik , mehnat,qobiliyat, tanlash D) sistemalilik, davomiylik, ilmiylik 16 / 50 16. Musiqa idroki nimani o’stiradi? A) fikrlashga, xarakterlanishni o’zgartiradi B) hayotiy tajribasini, real voqiylikni badiiy his qilib qobiliyatni o’stiradi. C) estetik va his to’yg’ularni uyg’otadi D) ehtiroslarni va his to’yg’ularini shakllantiradic) 1965- yilda 17 / 50 17. «O’zbekiston Vatanim manim» qo’shiq tanlovi nechanchi yildan o’tqazila boshlandi? A) 1998 yildan B) 2000 yildan C) 1999yildan D) 1997 yildan 18 / 50 18. marosim bilan bog’lik qo’shiqlardan farqli o’laroq marsiya, yig’i-yo’qlovlar uchun badiha tarzida rivoj va metroritmik erkinlik xarakterli janrlar ham uchraydi ular qaysilar? A) vatanparvarlik va falsafiy janr B) “Sadr”, “Jaxrxonlik” C) pand - nasihat D) mexr – oqibat 19 / 50 19. Qo’shiq o’rgatish metodlari nimalardan iborat? A) Savol va topshiriqdan iborat. B) Qo’shiq o’rgatish, musiqa tinglash, suxbat, raqs xarakatlardan iboratdir. C) Qo’shiq kuylash, o’rgatish, uyga vazifani tekshirish. D) Barcha mtodlardan iboratdir. 20 / 50 20. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash B) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish C) Kirish ,suhbat, tushuncha D) Og’zaki tushintirib borish 21 / 50 21. Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Bir kelsin” B) “Bulbulcha” C) “Tanovar” D) “Gulqandim” 22 / 50 22. Kuy, ritm, temp bu qanday vosita? A) Musiqaning ifoda vositalari B) Yurqinli ifodalar C) Xarakatli ifodalar D) Xarfiy ifodalar 23 / 50 23. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan B) torli cholg’ular paydo bo’lgan C) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan D) puflab chalinadiigan cholg’ular 24 / 50 24. Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda B) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. C) Qoraqalpog’istonda. D) Samarqand va Buxoroda. 25 / 50 25. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) didaktika, romantika, ijodkorlik B) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar C) fantaziya, kino filmlar, texnikalar D) dadillik, xursandchilik, teatr 26 / 50 26. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) asarlarni tanlash imkoniyati B) xamma qo’iqlar kiritiladi C) imkoniyat berilmaydi D) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi 27 / 50 27. Darsda olingan har bir yangi bilim qanday o’zlashtiriladi? A) Dars faoliyatida va keyingi darslarda B) O’zlashtirilmaydi C) Yangi darsni o’rganilgan paytida D) Har doim o’zlashtirib boriladi 28 / 50 28. Darsda qo’shiqni frazaga bo’lib o’rganish nima deyiladi? A) Jumla B) Suxbatlar C) Mazmunli D) Xarakter 29 / 50 29. Davomiylik nima ? A) barcha darslarni takomillashtirib borish B) dars boshlanishi bog’lash C) dars yakunida xulosalash D) darsning har bir elementi o’z navbatida har bir darsga moslashish 30 / 50 30. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar haqida to’la tushintirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) asarni ohangini eshitirish D) turli xil ko’rgazmalar berish 31 / 50 31. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 4 qismli asar B) 3 qismli asar C) 2 qismli asar D) 1 qismli asar 32 / 50 32. 4 -sinf o’quv dasturidagi mexnat bilan bog’liq bo’lgan qanday qo’shiqlarni bilasiz? A) “Lolacha”, “Olmani qara”, “Bulbulcha” B) *a “Xo’p xayda”, “Urchuq”, “Qo’sh xaydash”, “Do’ppi tikdim” C) “Yor-yor”, “Shaftolim”, “Olmaxon” D) “Xo’p mayda”, “Bibigul”, “Cho’li iroq” 33 / 50 33. 4G’4 o’lchovi to’g’risida nechanchi sinf musiqa darslarida ma’lumot beriladi? A) 3-sinf B) 1-sinf C) 2-sinf D) 4-sinf 34 / 50 34. 1 sinflarda yuqori tovushlarni qanday tushuntirish mumkin? A) b Oyoq to’ppilatish orqali B) Gram zaps eshittirish orqali C) Yurish orqali D) *a Qush tovushlar orqali 35 / 50 35. 1- sinflarda o’quvchilar qaysi musiqa asboblari bilan tanishadilar? A) Barcha asboblar bilan B) Chet el musiqa asboblari bilan C) Fortopiano, rubob, doira , dutor D) Karnay , surnay,klarnet, doira 36 / 50 36. birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) D.Zokirov B) M.Ashrafiy C) Sh.Yormatov D) S.Boboev 37 / 50 37. birinchi o’zbek musiqasida, vokal-cholg’u syuita va kantata ijodkorlari kimlar A) S.Yudakov, M.Nasimov B) S.Boboev, M.Leviev C) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, 38 / 50 38. 5-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak: A) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. B) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak C) Orkestr, ansambl va xor,xor turlari,ovoz turlari,simfonik orkestr,sahnaviy musiqa asarlari,opera san’ati,opera ijodkorlari xaqida bilishlari kerak D) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish 39 / 50 39. 4-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. B) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. C) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak D) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak 40 / 50 40. 3-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida B) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida C) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish D) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. 41 / 50 41. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. B) R.Qodirov C) D.Zokirov D) T.Azimov 42 / 50 42. “Kompozitor”, “ijrochi”, “tinglovchi” kabi atamalar nechanchi sinf musiqa darslarida o’tiladi? A) 1-sinf B) 2-sinf C) 3-sinf D) 4-sinf 43 / 50 43. “Maysaraning ishi”operasini kim yaratgan? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) Sulaymon Yudakov D) Avaz Mansurov 44 / 50 44. «Ulug’bek burji» va «Nodira» milliy raqs uslubidagi baletlari kimga tegishli? A) Mustafo Bafoev B) Avaz Mansurov C) I.Akbarov D) I.Akbarov 45 / 50 45. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) A.Kozlovsikiy B) M.Ashrafiy C) I.Akbarov D) A. Xachaturyan 46 / 50 46. «Bog’chasaroy fontani»baletini kim yaratgan? A) A. Xachaturyan B) B.Asafev C) Petr Ilich Chaykovskiy D) B.Asafev 47 / 50 47. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) B.Asafev C) A.Kozlovsikiy D) A. Xachaturyan 48 / 50 48. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) M.Ashrafiy C) Avaz Mansurov D) P.I.Chaykovskiy 49 / 50 49. Chexiyada qo’llaniladigan ta’lim tizimining o’ziga xos uslubi qaysi variantda to’g’i ko’rsatilgan? A) cMusiqiy savodxonlik,jamoa bo’lib kuylash xususiyatlariga moslashtirilgan B) Materiallarni yig’ish, ishlov berish pedagogik interpretatsii qilish va pedagogik tizimning faoliyati to’g’risidagi ma’lumotlarni saqlash, ularning holatini uzluksiz kuzatilishini ta’minlash, zamonaviy korrektirovka qilish va rivojlanishini belgilab berish C) Solfedjio fanini chuqur o’rgatish xususiyatlariga moslashtirilgan D) Chexiyadagi musiqiy tarbiya - o’zgarib turuvchi tizim bo’lib, ta’lim o’quv faniga, pedagogning maqsad va niyatlari hamda o’quvchining shaxsiy xususiyatlariga moslashtirilgan. 50 / 50 50. Gollandiya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) D.B.Kabaleviskiy tomonidan B) Per van Xauven tomonidan C) Emil Jak-Dalkroz tomonidan D) B.M. Teplov tomonidan 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari