Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 479 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. J. Piajening fikricha Ijtimoiy hayot uch narsaning ta’siri.... A) Barchasi to’g’ri B) Qoidlar C) Til D) Mazmun 2 / 50 2. Sezgiga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. B) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. C) odamning real yoki abstrakt obektlarga subektiv munosabatini ifodalovchi hissiy jarayon. D) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. 3 / 50 3. Bola rolli o’yinlar orqali... A) Ijtimoiylashadi B) Kasbiy faoliyat ko’nikmalari ortadi C) Ta’lim D) Mexnatsevarlik 4 / 50 4. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 15-17 yosh B) 11-15 yosh C) 12-13 yosh D) 7-10 yosh 5 / 50 5. Individ so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) alohida mustaqil holda mavjud bo’lgan organism. B) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. C) nerv tizimining bazi genetik nazariyalari va xususiyati. D) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. 6 / 50 6. Qaysi faoliyat turi bilish jarayonlarini rivojlantiradi? A) a,b,c javoblar to‘g‘ri. B) Mehnat. C) O‘qish. D) O‘yin. 7 / 50 7. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) Oila B) Jamoa C) b)Tashqi muhit. D) a,b,c javoblar to‘g‘ri. 8 / 50 8. Insonni tug‘ilganidan to umrining oxirigacha bo‘lgan davri nima deb ataladi? A) Hayot. B) Bosqichli davr. C) Ontogonez. D) Filogenez. 9 / 50 9. Shaxsning shakllanishiga ta'sir etuvchi omillarni sanang? A) Sog‘lom va qobilyatli shaxsning aqliy faoliyati B) Irsiyat, ijtimoiy muhit, ta'lim-tarbiya hamda shaxs faoliyati C) Ijtimoiy muhit, insoning mustaqil faoliyati D) Irsiyat, ota-ona, bobo-buvi 10 / 50 10. Oson yo‘l bilan murakkab mavzularni, bilimlarni tushuntirish uquvchanligi qanday pedagogik qobiliyat deb ataladi? A) Perseptiv qobiliyat. B) Didaktik qobiliyat C) Akademik qobiliyat D) Gnostik qobiliyat 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i B) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. C) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i D) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim 12 / 50 12. Musiqa darslari boshqa fanlar bilan qanday farqlanadi? A) Qiziqarli va munozaraligi bilan B) Badiyligi, qiziqarliligi, bolalarda ko’proq ijodiy zavq, tuyg’u va obraz kechinmalar uyg’otish bilan C) Tarbiyaviyligi va raqsbopligi bilan D) Badiyligi qiziqarliligi,ijro yo’llari bilan muammoli savol va topshiriqlari bilan 13 / 50 13. Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Bulbulcha” B) “Gulqandim” C) “Bir kelsin” D) “Tanovar” 14 / 50 14. Kuy, ritm, temp bu qanday vosita? A) Musiqaning ifoda vositalari B) Xarfiy ifodalar C) Xarakatli ifodalar D) Yurqinli ifodalar 15 / 50 15. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak B) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak C) Faqatgina yakka xolatda D) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak 16 / 50 16. Katta ashulalarda ko’proq kimlarning she’rlari aytilgan? A) Navoiy,Fitrat,Abdulla Avloniy,Abdulla Oripov B) Erkin Voxidov C) Navoiy, Muqimiy, Furqat, Zavqiy she’rlari. D) Muqimiy,Sakkokiy,Erkin Voxidov,Po’lat Mo’min 17 / 50 17. Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. B) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda C) Qoraqalpog’istonda. D) Samarqand va Buxoroda. 18 / 50 18. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) imkoniyat berilmaydi B) xamma qo’iqlar kiritiladi C) asarlarni tanlash imkoniyati D) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi 19 / 50 19. Dars o’tish jarayonida nechta tamoyilga jiddiy amal qilish kerak? A) 6 ta B) 5ta C) 3 ta D) 4 ta 20 / 50 20. Davomiylik nima ? A) dars boshlanishi bog’lash B) darsning har bir elementi o’z navbatida har bir darsga moslashish C) dars yakunida xulosalash D) barcha darslarni takomillashtirib borish 21 / 50 21. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar haqida to’la tushintirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) asarni ohangini eshitirish D) turli xil ko’rgazmalar berish 22 / 50 22. 4 -sinf o’quv dasturidagi mexnat bilan bog’liq bo’lgan qanday qo’shiqlarni bilasiz? A) *a “Xo’p xayda”, “Urchuq”, “Qo’sh xaydash”, “Do’ppi tikdim” B) “Xo’p mayda”, “Bibigul”, “Cho’li iroq” C) “Lolacha”, “Olmani qara”, “Bulbulcha” D) “Yor-yor”, “Shaftolim”, “Olmaxon” 23 / 50 23. 4G’4 o’lchovi to’g’risida nechanchi sinf musiqa darslarida ma’lumot beriladi? A) 3-sinf B) 2-sinf C) 1-sinf D) 4-sinf 24 / 50 24. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 3-sinf B) 4-sinf C) d 1-sinf D) 2-sinf 25 / 50 25. 1-2 sinflarni musiqa darsida qiziqtirish uchun qanday metodlar qullash mumkin? A) ritmik harakatlar B) o’yin C) qo’shiq eshitirish va kuylash D) qo’shiqlar kuylash 26 / 50 26. 1- sinflarda o’quvchilar qaysi musiqa asboblari bilan tanishadilar? A) Fortopiano, rubob, doira , dutor B) Barcha asboblar bilan C) Karnay , surnay,klarnet, doira D) Chet el musiqa asboblari bilan 27 / 50 27. 1- sinf o’quvchilarda musiqa darsi qay tarzda o’tkaziladi? A) O’yin, qo’shiqlar, raqs va musiqalar orqali B) O’yin, raqs, mehnat qilish va baland past tovushlarni o’rganish C) Jamoa bo’lib kuylay olish D) Qo’shiq yodlash, o’rganish, ohangga mos kuylash 28 / 50 28. birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) S.Boboev B) M.Ashrafiy C) D.Zokirov D) Sh.Yormatov 29 / 50 29. birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil C) S.Boboev, M.Leviev D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, 30 / 50 30. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) S.Boboev, M.Leviev C) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, 31 / 50 31. birinchi o’zbek musiqasida, vokal-cholg’u syuita va kantata ijodkorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) S.Yudakov, M.Nasimov C) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, D) S.Boboev, M.Leviev 32 / 50 32. “Pionino” qo’shig’i qaysi sinfga mo’ljallagan? A) 5-sinfga B) 1-sinfga C) Barchasiga D) 3-sinfga 33 / 50 33. “Nisholda” qo’shig’ini o’quvchilarga qaysi paytda o’rgatasiz? A) Ramazon paytida B) Mavsumiy marosim oylarida C) Xufton paytida D) Erta baxorda 34 / 50 34. “Kompozitor”, “ijrochi”, “tinglovchi” kabi atamalar nechanchi sinf musiqa darslarida o’tiladi? A) 2-sinf B) 1-sinf C) 3-sinf D) 4-sinf 35 / 50 35. “Kichkintoymiz-gijingtoymiz” qo’shig’i qaysi sinflarga xos? A) 3-4-sinflarga B) 6-7-sinflarga C) Barcha sinflarga D) 1-2-sinflarga 36 / 50 36. “Qachonki so’z beoqibat qolsa, musiqa yordamga keladi”. Ushbu so’zlar kimga tegishli? A) al-Forobiyga B) Motsartga. C) M.Burxonovga D) P.I.Chaykovskiyga 37 / 50 37. “Binafsha”, “Laylak qor” qanday mavzuga tegishli qo’shiqlar? A) Tabiat mavzusiga B) Jangovarlik mavzusiga C) Vatanparvarlik mavzusiga D) Mexnat mavzusiga 38 / 50 38. “Asp bo’laman”o’zbek xalq kuyiga asosan qaysi sinflarda xarakatlar o’rgatilib boriladi? A) 1-2 sinflarda B) 2-3 sinflarda C) 4-5 sinflarda D) 6-7 sinflarda 39 / 50 39. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) Avaz Mansurov B) Shermat Yormatov C) I.Akbarov D) M.Ashrafiy 40 / 50 40. “Dilorom”operasini kim yaratgan? A) Avaz Mansurov B) Muxtor Ashrafi C) Ulug’bek Musaev D) B.Asafev 41 / 50 41. «Sharq afsonasi» baletini yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) Avaz Mansurov C) A.Kozlovsikiy D) M.Ashrafiy 42 / 50 42. «Bog’chasaroy fontani»baletini kim yaratgan? A) Petr Ilich Chaykovskiy B) B.Asafev C) B.Asafev D) A. Xachaturyan 43 / 50 43. XX asrda yaratilgan «Gayane», «Spartak»baletlarini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) A.I. Xachaturyan C) S.Prokofev D) Petr Ilich Chaykovskiy 44 / 50 44. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) A. Xachaturyan B) B.Asafev C) A.Kozlovsikiy D) S.Prokofev 45 / 50 45. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) Avaz Mansurov C) I.Akbarov D) P.I.Chaykovskiy 46 / 50 46. “IERARXIYA” texnikasi nimaga qaratilgan? A) *aoddiydan murakkabga, murakkabdan oddiyga o’tish usullarini qo’llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o’rgatishga qaratilgan. B) bsavol berish, eshita olishga qaratilgan C) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. D) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. 47 / 50 47. “BLITs –O’YIN” metodi nimaga qaratilgan? A) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. B) ta’rif bera olishiga qaratilgan. C) keng doirada turli g’oyalarni bera olishga qaratilgan D) kichik guruh holda tahlil etishga qaratilgan 48 / 50 48. “Bir kuyni o’rganish uchun ko’p vaqt ketmaydi, ammo uni chalish uchun, tayyor ijod mahsuliga keltirish uchun yillar kerak bo’ladi”degan ibora kimga ta’luqli? A) Shermat Yormatov B) Turg’un Alimatov C) Dilorom Omonnullaeva D) Komiljon Otaniyozov 49 / 50 49. Germaniya musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? A) D.B.Kabaleviskiy tomonidan yaratilgan musiqa ta’limi tizimi. B) Karl Orf Shulverk” uslubiy qo’llanmasi, asosan umumtaulim maktablari va bolalar muassasalaridagi 4 yoshdan -16 yoshgacha bolgan bolalarning uzluksiz musiqiy ta’lim tarbiya tizimi qo’llanilmoqda. C) Emil Jak-Dalkroz (1865-1950) Shveytsariyalik pedagog, kompozitor, musiqachi, yozuvchiva jamoat arbobi, musiqiy-ritmik tarbiya tizimi. D) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi. 50 / 50 50. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. B) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. C) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. D) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari