Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 239 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 14 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. Elkonin chaqolaqlik davri deb necha yoshlarni ajratgan etakchi faoliyat tipini xam ko’rsating. A) Ta’lim 4-6 yosh B) 2-4 yosh roli o’yin C) 0-1 bevosita emotsianal muloqat D) 2-3 yosh ishonch 2 / 50 2. O’smirlik davrida shaxsda egosentrizm qanaqa ko’rinishda bo’ladi? A) Sezilmaydi B) Yuqori C) O’rtacha D) Sust 3 / 50 3. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 12-13 yosh B) 11-15 yosh C) 7-10 yosh D) 15-17 yosh 4 / 50 4. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) emotsiya, iroda B) emotsiya, temperament C) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur D) temperament, xarakter, qobiliyat 5 / 50 5. E.Erikson o’zining psixosotsial davrlashtirishda maktab yoshidagi bolalarda qaysi faoliyat turi yetakchilik qiladi deb ko’rsatgan? A) ishonch va ishonchsizlik. B) jinsiy identifikatsiya. C) o’yinlar yetakchilik qiladi. D) mehnatsevarlik, noto’liqlik, ta’lim va o’z ustida ishlash. 6 / 50 6. Muloqot deb nimaga aytiladi? A) Kishining dunyodagi voqyea hodisalar haqida ma'lumot olishi. B) Kishilar o‘rtasidagi o‘zaro aloqa o‘rnatilish va rivojlanish jarayoni. C) Kishi o‘z fikrini boshqalarga tushuntirishi. D) Boshqalardan nimalarnidir so‘rashi. 7 / 50 7. Bilish jarayonlari qaysi davrdan rivojlanadi? A) Bolalik. B) 7-8 yoshdan. C) Kichik maktab yoshidan. D) *a)Chaqaloqlik. 8 / 50 8. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) Jamoa B) b)Tashqi muhit. C) a,b,c javoblar to‘g‘ri. D) Oila 9 / 50 9. Insonni tug‘ilganidan to umrining oxirigacha bo‘lgan davri nima deb ataladi? A) Hayot. B) Filogenez. C) Bosqichli davr. D) Ontogonez. 10 / 50 10. Inson temperamentini qaysi yoshdan boshlab aniqlash mumkin? A) Chaqaloqlik davrida. B) 10 yoshdan. C) 5yoshdan D) 15-17 yoshdan. 11 / 50 11. Musiqa o’qituvchisi qanday bilim va malakalarga ega bo’lmog’i lozim? A) pedagogika va madaniyat malakalarini yaxshi bilmog’i lozim. B) kasb hunar, psixologiya, ahloq va adabiyot kabi malakalarga ega bo’lish C) musiqa metodikasi malakalarini bilishi lozim. D) pedagogika, bolalar psixologiyasi etika va estetika nazariyasi bilim malakalariga ega bo’lmogi lozim 12 / 50 12. «Bizning kelajagimiz» bolalar ijodiy festivali qachon tashkil qilingan? A) 1999 yilda B) 2000 yilda C) 1998 yilda D) 2002 yilda 13 / 50 13. Musiqa idroki nimani o’stiradi? A) ehtiroslarni va his to’yg’ularini shakllantiradic) 1965- yilda B) fikrlashga, xarakterlanishni o’zgartiradi C) estetik va his to’yg’ularni uyg’otadi D) hayotiy tajribasini, real voqiylikni badiiy his qilib qobiliyatni o’stiradi. 14 / 50 14. Qo’shiqni o’rgatishda qanday turlarga ajratib o’rgatish mumkin? A) Jamoaviy tarzda B) Turlicha o’rgatish mumkin C) Guruhga bo’lib, yakka holda, jamoa tarzda D) Baland.past, o’rtacha, tez jamoa va birgalikda 15 / 50 15. Qo’shiq o’rgatish metodlari nimalardan iborat? A) Barcha mtodlardan iboratdir. B) Savol va topshiriqdan iborat. C) Qo’shiq o’rgatish, musiqa tinglash, suxbat, raqs xarakatlardan iboratdir. D) Qo’shiq kuylash, o’rgatish, uyga vazifani tekshirish. 16 / 50 16. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Kirish ,suhbat, tushuncha B) Og’zaki tushintirib borish C) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash D) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish 17 / 50 17. Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Tanovar” B) “Bulbulcha” C) “Bir kelsin” D) “Gulqandim” 18 / 50 18. qaysi allomalar o’zining "Maqosid-ul-alhon", (Kuylar maqsadlari) asarida 40 ga yaqin musiqa cholg’ulari haqida ma’lumot berib, tanburning komon vositasida ijro etiladigan nusxasi "Nay tanbur" haqida ma’lumot bergan. A) Kavkabiy, B) Forobiy C) Abdurauf Fitrat D) Komonli tanbur haqida Omuliy keyinchalik Abdulqodir Marog’iy 19 / 50 19. Kuy, ritm, temp bu qanday vosita? A) Xarfiy ifodalar B) Musiqaning ifoda vositalari C) Xarakatli ifodalar D) Yurqinli ifodalar 20 / 50 20. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan B) torli cholg’ular paydo bo’lgan C) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan D) puflab chalinadiigan cholg’ular 21 / 50 21. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak B) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak C) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak D) Faqatgina yakka xolatda 22 / 50 22. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) dadillik, xursandchilik, teatr B) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar C) fantaziya, kino filmlar, texnikalar D) didaktika, romantika, ijodkorlik 23 / 50 23. Didaktiv jarayon barcha sinflarda qaysi paytda keng qo’llanilib boriladi? A) darsga tayyorgarlik ko’rish va uni sinfda olib borish davrida. B) o’quvchilar bilan darsga kirganda C) dars yakunida qo’llaniladi D) savol va javoblar o’tkazilayotganda 24 / 50 24. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi B) imkoniyat berilmaydi C) xamma qo’iqlar kiritiladi D) asarlarni tanlash imkoniyati 25 / 50 25. Davomiylik nima ? A) barcha darslarni takomillashtirib borish B) dars boshlanishi bog’lash C) darsning har bir elementi o’z navbatida har bir darsga moslashish D) dars yakunida xulosalash 26 / 50 26. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish B) asar haqida to’la tushintirish C) turli xil ko’rgazmalar berish D) asarni ohangini eshitirish 27 / 50 27. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 4 qismli asar B) 3 qismli asar C) 2 qismli asar D) 1 qismli asar 28 / 50 28. 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) an’anaviy terma qo’shiqlar B) terma, lapar, aytishuv,mumtoz C) mumtoz qo’shiqlar D) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar 29 / 50 29. 4 -sinf o’quv dasturidagi mexnat bilan bog’liq bo’lgan qanday qo’shiqlarni bilasiz? A) “Yor-yor”, “Shaftolim”, “Olmaxon” B) “Xo’p mayda”, “Bibigul”, “Cho’li iroq” C) “Lolacha”, “Olmani qara”, “Bulbulcha” D) *a “Xo’p xayda”, “Urchuq”, “Qo’sh xaydash”, “Do’ppi tikdim” 30 / 50 30. birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) M.Ashrafiy B) Sh.Yormatov C) S.Boboev D) D.Zokirov 31 / 50 31. 4-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. B) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak C) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. D) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak 32 / 50 32. 2-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish B) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak C) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. D) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. 33 / 50 33. 1-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida B) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak C) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish D) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak 34 / 50 34. nima O’zbekiston Respublikasi hududida faoliyat ko’rsatayotgan mulkchilik shakli va idoraviy bo’ysunishidan qat’i nazar, barcha ta’lim muassasalari uchun majburiydir? A) “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to’g’risida”gi O’zbekiston Respublikasining qonunlari B) qo’llanmalar C) Davlat ta’lim standarti D) “Ta’lim to’g’risida”gi qonun 35 / 50 35. “Pionino” qo’shig’i qaysi sinfga mo’ljallagan? A) 3-sinfga B) 5-sinfga C) Barchasiga D) 1-sinfga 36 / 50 36. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) T.Azimov B) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. C) R.Qodirov D) D.Zokirov 37 / 50 37. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) M.Ashrafiy C) Avaz Mansurov D) Shermat Yormatov 38 / 50 38. “Dilorom”operasini kim yaratgan? A) Ulug’bek Musaev B) Avaz Mansurov C) Muxtor Ashrafi D) B.Asafev 39 / 50 39. «Ulug’bek burji» va «Nodira» milliy raqs uslubidagi baletlari kimga tegishli? A) Avaz Mansurov B) Mustafo Bafoev C) I.Akbarov D) I.Akbarov 40 / 50 40. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) A.Kozlovsikiy B) I.Akbarov C) A. Xachaturyan D) M.Ashrafiy 41 / 50 41. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) Avaz Mansurov B) M.Ashrafiy C) I.Akbarov D) P.I.Chaykovskiy 42 / 50 42. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) B.Asafev B) A.Kozlovsikiy C) S.Prokofev D) A. Xachaturyan 43 / 50 43. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) A.Kozlovsikiy B) A. Xachaturyan C) S.Prokofev D) Petr Ilich Chaykovskiy 44 / 50 44. “INTERVYu” texnikasi o’quvchiga nimani o’rgatishga qaratilgan? A) o’quvchini mantiqiy fikrlashiga B) mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o’rgatishga qaratilgan. C) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. D) savol berish, eshita olish, to’g’ri javob berish, savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. 45 / 50 45. “BLITs –O’YIN” metodi nimaga qaratilgan? A) ta’rif bera olishiga qaratilgan. B) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. C) kichik guruh holda tahlil etishga qaratilgan D) keng doirada turli g’oyalarni bera olishga qaratilgan 46 / 50 46. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) o’quvchi erkin fikrlash, keng doirada turli g’oyalarni bera olish, ta’lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olish, ta’rif bera olishiga qaratilgan. B) to’g’ri javob berishga qaratilgan C) “3x4” metodi nimaga qaratilgan? D) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. 47 / 50 47. “Bir kuyni o’rganish uchun ko’p vaqt ketmaydi, ammo uni chalish uchun, tayyor ijod mahsuliga keltirish uchun yillar kerak bo’ladi”degan ibora kimga ta’luqli? A) Shermat Yormatov B) Turg’un Alimatov C) Komiljon Otaniyozov D) Dilorom Omonnullaeva 48 / 50 48. Rumeniya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Z.Koday, K.Orf, E Jak Dalkroz,E Villem usullarini ijodiy o’rganish bilan uyg’unlashib ketgan musiqa uslubi qo’llanilmoqda B) D.B.Kabaleviskiy musiqa uslubi qo’llanilmoqda C) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqda D) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqdad) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 49 / 50 49. “Stolbitsa” metodi qaysi mamlakat musiqa ta’limi tizimida keng tarqalgan ? A) Balgariyada B) Yaponiyada C) Germaniyada D) Shvedtsariyada 50 / 50 50. Musiqa madaniyati fanidan 4-7-sinflarda xaftalik o’quv soatlari qancha? A) 2 B) 4 C) 1 D) 3 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari