Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 219 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 12 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri insonni bolalikdan yoshlikka o’tuvchi o’z navbatida boshqa davrlardan qaysi tamonlari bilan farq qiladi? A) Kasb-hunar B) Keskinroq-murakkabroq do’stlik tuyg’ulari ortadi C) Intelekt D) Ta’limga bo’lgan munosabati 2 / 50 2. Insonning fikrlash jarayonlari orqali qaror qabul qilishi, hamda qabul qilingan qaror asosida o’z xarakterlarini yo’naltirish bu .... A) Iroda B) Idrok C) Xotira D) Tafakkur 3 / 50 3. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur B) emotsiya, iroda C) emotsiya, temperament D) temperament, xarakter, qobiliyat 4 / 50 4. L.S.Vigotskiy ilk bolalik davri iniqirozi deb nechi yoshlarni ko’rsatgan. A) 1-3 yosh B) 3-7 yosh C) 11-12 yosh D) 4-5 yosh 5 / 50 5. Individual so’ziga to’g’ri ta’rif berilgan qatorni toping? A) insondagi yangi harakat obraz va tushunchalarning paydo bo’lishi. B) inson psixikasini va ongini jamlagan holga keltirish maqsadida unga aqliy ta’sir o’tkazish. C) tashqi muhit va nutqga suyangan holda idrokning ichki rejalari. D) individning tug’ilgandan boshlab to hayotining so’ngigacha davom etadigan o’ziga xos shakllanish jarayoni. 6 / 50 6. Pantomimika bu..? A) b)Odatda kishi uchun juda muhim ahamiyatga ega bo‘lgan moddiy extiyojlarning qondirilmaganligi bilan bog‘liq bo‘lgan kuchli va jo‘shqin va nisbatan qisqa muddatli emotsional kechinmalar tariqasida ro‘y beradigan psixologik xolat. B) Butun a'zo ishtirokida amalga oshiriladigan ifodali xarakatlar tizimi. C) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. D) Aniq maqsadga yo‘naltirilgan pedagogik faoliyat. 7 / 50 7. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) Oila B) Jamoa C) b)Tashqi muhit. D) a,b,c javoblar to‘g‘ri. 8 / 50 8. Inson faoliyatining asosiy turlari… A) O‘yin, mehnat B) O‘yin, o‘qish C) O‘yin va ehtiyoj D) O‘yin, mehnat va o‘qish. 9 / 50 9. Verbal ta'sir deb nimaga aytiladi? A) Bu nutqning atrofdagi nutqni bezovchi, uni kuchaytiruvchi yoki susaytiruvchi omillariga B) So‘z va nutqimiz orqali ko‘rsatadigan ta'sirimizga C) Fiziologik ta'sir ko‘rsatishga D) “Nutqsiz” ta'sirga 10 / 50 10. Oson yo‘l bilan murakkab mavzularni, bilimlarni tushuntirish uquvchanligi qanday pedagogik qobiliyat deb ataladi? A) Perseptiv qobiliyat. B) Didaktik qobiliyat C) Gnostik qobiliyat D) Akademik qobiliyat 11 / 50 11. «Bizning kelajagimiz» bolalar ijodiy festivali qachon tashkil qilingan? A) 2002 yilda B) 1999 yilda C) 1998 yilda D) 2000 yilda 12 / 50 12. Musiqa darslari boshqa fanlar bilan qanday farqlanadi? A) Badiyligi qiziqarliligi,ijro yo’llari bilan muammoli savol va topshiriqlari bilan B) Badiyligi, qiziqarliligi, bolalarda ko’proq ijodiy zavq, tuyg’u va obraz kechinmalar uyg’otish bilan C) Qiziqarli va munozaraligi bilan D) Tarbiyaviyligi va raqsbopligi bilan 13 / 50 13. Musiqa darsini kuylash, tinglash, suhbat, savol, javoblar orqali tashkil qilish qanday dars tipiga kiradi A) Aralash va takrorlash B) Mustahkamlash C) Aralash D) munozarali 14 / 50 14. Musiqa idroki nimani o’stiradi? A) fikrlashga, xarakterlanishni o’zgartiradi B) ehtiroslarni va his to’yg’ularini shakllantiradic) 1965- yilda C) hayotiy tajribasini, real voqiylikni badiiy his qilib qobiliyatni o’stiradi. D) estetik va his to’yg’ularni uyg’otadi 15 / 50 15. Madxiya qaysi janrga kiradi? A) Qo’shiq B) Marsh C) Raqs D) Vokal 16 / 50 16. marosim bilan bog’lik qo’shiqlardan farqli o’laroq marsiya, yig’i-yo’qlovlar uchun badiha tarzida rivoj va metroritmik erkinlik xarakterli janrlar ham uchraydi ular qaysilar? A) vatanparvarlik va falsafiy janr B) mexr – oqibat C) pand - nasihat D) “Sadr”, “Jaxrxonlik” 17 / 50 17. ashulachilik nafasi deb nimaga aytiladi? A) sun’iy ya’ni extiyojga qarab olinadigan nafas B) erkin nafas C) tez, qiska nafas D) Fiziologik nafas 18 / 50 18. Qo’shiqni o’rgatishda qanday turlarga ajratib o’rgatish mumkin? A) Turlicha o’rgatish mumkin B) Jamoaviy tarzda C) Guruhga bo’lib, yakka holda, jamoa tarzda D) Baland.past, o’rtacha, tez jamoa va birgalikda 19 / 50 19. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Og’zaki tushintirib borish B) Kirish ,suhbat, tushuncha C) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash D) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish 20 / 50 20. Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Bulbulcha” B) “Tanovar” C) “Gulqandim” D) “Bir kelsin” 21 / 50 21. Kuy, ritm, temp bu qanday vosita? A) Xarfiy ifodalar B) Yurqinli ifodalar C) Musiqaning ifoda vositalari D) Xarakatli ifodalar 22 / 50 22. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak B) Faqatgina yakka xolatda C) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak D) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak 23 / 50 23. Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Qoraqalpog’istonda. B) Samarqand va Buxoroda. C) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda D) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. 24 / 50 24. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerak A) asarni ohangini eshitirish B) asar haqida to’la tushintirish C) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish D) turli xil ko’rgazmalar berish 25 / 50 25. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish B) asar haqida to’la tushintirish C) turli xil ko’rgazmalar berish D) asarni ohangini eshitirish 26 / 50 26. 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) mumtoz qo’shiqlar B) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar C) terma, lapar, aytishuv,mumtoz D) an’anaviy terma qo’shiqlar 27 / 50 27. 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 2-sinf B) d 1-sinf C) 4-sinf D) 3-sinf 28 / 50 28. 1 sinflarda yuqori tovushlarni qanday tushuntirish mumkin? A) *a Qush tovushlar orqali B) b Oyoq to’ppilatish orqali C) Yurish orqali D) Gram zaps eshittirish orqali 29 / 50 29. 1- sinf o’quvchilarda musiqa darsi qay tarzda o’tkaziladi? A) O’yin, qo’shiqlar, raqs va musiqalar orqali B) Qo’shiq yodlash, o’rganish, ohangga mos kuylash C) Jamoa bo’lib kuylay olish D) O’yin, raqs, mehnat qilish va baland past tovushlarni o’rganish 30 / 50 30. birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov B) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil C) Avaz Mansurov,M.Ashrafiy, R. Glier D) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy 31 / 50 31. birinchi o’zbek musiqasida, vokal-cholg’u syuita va kantata ijodkorlari kimlar A) S.Yudakov, M.Nasimov B) S.Boboev, M.Leviev C) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, D) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil 32 / 50 32. Birinchi o’zbek musiqasida opera va drama ijodkorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, C) M.Ashrafiy, R. Glier, S.Vasilenko, T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Yudakov, S.Jalil, S.Boboev, M.Leviev D) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 33 / 50 33. 2-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish B) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak C) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. D) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. 34 / 50 34. 2-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak? A) shoir va bastakorlarni bir-biridan farqi,musiqaning badiiy tavsifi,musiqaning tasviriy tavsifi,nota chizig’i, skripka kaliti, etti tovush haqida,musiqiy ifoda vositalari,kuyga tavsif berish,xalq cholg’u asboblari xaqida B) kuy, ritm-usul, sur’at, o’lchov, registr, dinamik belgilarni bilishlari kerak C) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish D) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. 35 / 50 35. “Pionino” qo’shig’i qaysi sinfga mo’ljallagan? A) 1-sinfga B) Barchasiga C) 5-sinfga D) 3-sinfga 36 / 50 36. “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 3 sinfda B) 6 sinfda C) 4 sinfda D) 1 sinfda 37 / 50 37. “Nisholda” qo’shig’ini o’quvchilarga qaysi paytda o’rgatasiz? A) Erta baxorda B) Mavsumiy marosim oylarida C) Ramazon paytida D) Xufton paytida 38 / 50 38. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) T.Azimov B) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. C) R.Qodirov D) D.Zokirov 39 / 50 39. “Binafsha”, “Laylak qor” qanday mavzuga tegishli qo’shiqlar? A) Mexnat mavzusiga B) Vatanparvarlik mavzusiga C) Tabiat mavzusiga D) Jangovarlik mavzusiga 40 / 50 40. “Asp bo’laman”o’zbek xalq kuyiga asosan qaysi sinflarda xarakatlar o’rgatilib boriladi? A) 4-5 sinflarda B) 1-2 sinflarda C) 2-3 sinflarda D) 6-7 sinflarda 41 / 50 41. “Dilorom”operasini kim yaratgan? A) Avaz Mansurov B) Muxtor Ashrafi C) Ulug’bek Musaev D) B.Asafev 42 / 50 42. «Sharq afsonasi» baletini yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) Avaz Mansurov D) A.Kozlovsikiy 43 / 50 43. «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) A.Kozlovsikiy B) M.Ashrafiy C) I.Akbarov D) A. Xachaturyan 44 / 50 44. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) B.Asafev B) S.Prokofev C) A.Kozlovsikiy D) A. Xachaturyan 45 / 50 45. Bolalar uchun yaratilgan«Orzu»baleti yaratuvchisi kim? A) M.Ashrafiy B) I.Akbarov C) P.I.Chaykovskiy D) Avaz Mansurov 46 / 50 46. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) B.Asafev C) A.Kozlovsikiy D) A. Xachaturyan 47 / 50 47. “BUMERANG” texnikasi nimaga qaratilgan? A) o’quvchini dars jarayonida, darsdan tashqarida turli adabiyotlar, matnlar bilan ishlash, o’rganilgan materialni yodida saqlab qolish, so’zlab bera olish, fikrni erkin holda bayon eta olish hamda bir dars davomida barcha o’quvchi – o’quvchilarni baholay olishga qaratilgan. B) savol berish, eshita olish, to’g’ri javob berish, savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. C) o’quvchi erkin fikrlash, keng doirada turli g’oyalarni bera olish, ta’lim jarayonida yakka, kichik guruh holda tahlil etib, xulosa chiqara olish, ta’rif bera olishiga qaratilgan. D) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. 48 / 50 48. “INTERVYu” texnikasi o’quvchiga nimani o’rgatishga qaratilgan? A) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. B) mustaqil ravishda adabiyotlardan foydalanishni o’rgatishga qaratilgan. C) savol berish, eshita olish, to’g’ri javob berish, savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. D) o’quvchini mantiqiy fikrlashiga 49 / 50 49. Rumeniya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqdad) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? B) D.B.Kabaleviskiy musiqa uslubi qo’llanilmoqda C) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqda D) Z.Koday, K.Orf, E Jak Dalkroz,E Villem usullarini ijodiy o’rganish bilan uyg’unlashib ketgan musiqa uslubi qo’llanilmoqda 50 / 50 50. Angliya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimi. B) Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. C) Zoltan Koday tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. D) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari