Uy » Diagnostika testlari » Matematika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Matematika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 183 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davrining xarakterli xususiyatlaridan biri bu o’smirlik avtonomiyasidir uning turlarini ko’rsating. A) Emotsianal B) Huquqiy C) Barchasi to’g’ri D) Makoniy 2 / 50 2. Bola rolli o’yinlar orqali... A) Ijtimoiylashadi B) Ta’lim C) Kasbiy faoliyat ko’nikmalari ortadi D) Mexnatsevarlik 3 / 50 3. Insonning fikrlash jarayonlari orqali qaror qabul qilishi, hamda qabul qilingan qaror asosida o’z xarakterlarini yo’naltirish bu .... A) Idrok B) Iroda C) Xotira D) Tafakkur 4 / 50 4. L.S.Vigotskiy inson umrini davrlashtirishda tug’ilganda inqroz deb necha yoshlarni ko’rsatgan. A) 6-7 yosh B) 1-3 yosh C) 2-4 yosh D) 0dan 1 yoshgacha 5 / 50 5. E.Erikson o’zining psixosotsial davrlashtirishda maktab yoshidagi bolalarda qaysi faoliyat turi yetakchilik qiladi deb ko’rsatgan? A) jinsiy identifikatsiya. B) ishonch va ishonchsizlik. C) mehnatsevarlik, noto’liqlik, ta’lim va o’z ustida ishlash. D) o’yinlar yetakchilik qiladi. 6 / 50 6. O‘smirlarning o‘zini katta bo‘lganini his qila olishi ularga nisbatan qanday munosabat o‘rnatishni taqozo qiladi? A) Cheklangan tenglik munosabatlari. B) O‘rtoqlik munosabatlari C) Rahbarlik va bo‘ysunish munosabatlari D) Tenglik munosabatlari. 7 / 50 7. Temperamentning ta'rifi qaysi javobda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) Shaxs faoliyati va xulqining dinamik (o‘zguruvchan) va emotsional hissiyot tomonlarini xarakterlovchi xususiyatlar majmuasi. B) b)Insonni turli vaziyatga munosabati. C) Ijtimoiy munosabatlar ta'sirida orttirilgan sifatlar. D) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi 8 / 50 8. Shaxs aktivligining manbai nima? A) Instinktiv harakatlar. B) E'tiqod va idealar. C) Harakat. D) * a) Motiv va ehtiyojlar 9 / 50 9. Psixologiya fani nimani o‘rganadi? A) Psixik faktlar, ularning qonuniyatlari va yuzaga kelish mexanizmlarini o‘rganadi. B) Psixologiya jon, ruh haqidagi fan. Psixologiya insonning psixik jarayonlarini, individual tipologik xususiyatlarini va Shaxslararo bo‘ladigan munosabatlarni o‘rganadi. C) Uyquni xususiyatlarini o‘rganadi. D) Psixologiya ong haqidagi fan, ongning kelib chiqish sabablarini o‘rganadi. 10 / 50 10. O‘quv faoliyatini boshqarish uslublari qaysilar? A) Demokratik, avtoritar, libiral B) Verbal, noverbal, porolingvistik C) Monolog, diolog, polilog D) Verbal, demokratik, monolog 11 / 50 11. Abu Ali Ibn Sino «Ash-SHifo» kitobidagi natural sonlar ustida bajarilgan arifmetik amallarni va kvadratga ko‘tarish amalining to‘g‘riligini qaysi raqam yordamida tekshirish usulini o‘ylab topgan? A) 5 B) 7 C) 9 D) 6 12 / 50 12. O‘quvchilarning ta’lim tayyorgarligi darajasini baholashning reyting tizimi qanday nazorat turlaridan iborat? A) Oraliq nazorat, ijodiy faollik nazorat, bosqichli nazorat, yakuniy nazorat B) Oraliq nazorat, joriy nazorat, bosqichli nazorat, yakuniy nazorat C) Oraliq nazorat, joriy nazorat, ijodiy faollik nazorat, bosqichli nazorat D) Oraliq nazorat, joriy nazorat, ijodiy faollik nazorat, bosqichli nazorat, yakuniy nazorat 13 / 50 13. Hovuzdagi suv 2 quvur orqali chiqariladi. Birinchi quvur to‘la hovuzni 30 minutda, ikkala quvur birgalikda uni 18 minutda bo‘shatadi. Ikkinchi quvur to‘la hovuzni necha minutda bo‘shatadi? A) 45 B) 42 C) 50 D) 48 14 / 50 14. Umumiy ma’lumotlarga tayanib ayrim yoki xususiy xulosa chiqarish nima deyiladi? A) deduksiya B) sintez C) analogiya D) Induksiya 15 / 50 15. O‘qitishdagi ilmiy izlanish metodlari nechta? A) 6 B) 8 C) 7 D) 5 16 / 50 16. Tassavvur deb nimaga aytiladi? A) ob’ektiv olamning sub’ektiv obrazining ma’lum vaqt o‘tgandan keyin qayta tiklanish jarayoni B) ob’ektdagi narsa to‘g‘risida ma’lum bir matematik tushuncha C) Matematik ob’ektdagi narsalarningasosiy xossalarni aks ettiruvchi tafakkur to‘plamasi D) Mantiqiy bilish 17 / 50 17. Evrestik degan so‘zning ma’nosi qanday? A) masala yoki topshiriq B) Hosil qilingan yechim C) Savol javobga asosan ―topaman D) masala yoki topshiriq 18 / 50 18. Kichik guruhlarda ijodiy izlanishni tashkil etish metodi nechanchi yili ishlab chiqilgan? A) 1989 B) 1976 C) 1897 D) 1678 19 / 50 19. Matematik obyektdagi narsalarning xossalari va ularning o‘zaro munosabatlarini belgilovchi metod ……….. deyiladi. A) taqqoslash B) analiz C) tajriba D) kuzatish 20 / 50 20. Uchinchi turdagi muammolar qanday nomlanadi? A) Ritorik masalalar B) Matnli masalalar C) Ritorik muammolar D) Matnli muammmolar 21 / 50 21. Singapur o‘qituvchilari kuniga necha soatdan ishlaydilar? A) 7 – 9 B) 10 – 12 C) 6 – 8 D) 9-Oct 22 / 50 22. Singapur matematikasida tushunchalarni o‘rgatishning 1 bosqichida… A) tushunchalarga oid ma’lumotlarni o‘rganadilar B) Kiritilayotgan tushunchalarga oid faoliyat o‘yinlarini o‘ynaydilar C) Kiritilayotgan tushunchalarga oid formulalarni o‘rganadilar D) faoliyat o‘yinlarini o‘ynaydilar 23 / 50 23. Muammoni yechish bosqichlari qaysilar? A) muammoni shakllantirish, muammolarni kelishish, muammoni yechish B) muammoni shakllantirish, amaliy tahlil o‘tkazish, muammo ustida ishlash, muammoni yechish C) muammoni shakllantirish, muammoni kuzatish, muammo buyicha ma’ruza tayyorlash D) muammoni shakllantirish, muammo ustida ishlash, muammoni yechish 24 / 50 24. “Har doim, har joyda va istalgan vaqtda” ta’lim olish imkonini beruvchi ta’lim… A) Boshlang‘ich ta’lim B) O‘rta ta’lim C) Smart ta’lim D) Oliy ta’lim 25 / 50 25. 1995 yildan boshlab qaysi davlat maktab o‘quvchilari halqaro matematika olimpiadalarida g‘olib bo‘lmoqdalar? A) AQSH B) Singapur C) Yaponiya D) Germaniya 26 / 50 26. Pisa xalqaro dasturi bo‘yicha har bir o‘quvchining bilimi necha balli tizimda baholanadi? A) 100 B) 5 C) 1000 D) 10 27 / 50 27. Pisa xalqaro dasturi nechanchi yildan o‘z faoliyatini boshlagan? A) 2006 B) 2000 C) 2002 D) 2003 28 / 50 28. «GeoGebra»a qanday dastur? A) bu kimyo darslariga qo‘shimcha Dastur virtual laboratoriya sifatida amalga oshiriladi. Bu yerda har bir kishi "‘rofessor" sifatida eng ajoyib tajribalarni o‘tkazishi mumkin B) bu o‘qituvchilar va ta’lim olayotganlarga vaqt va manzilidan qat’iy nazar doimiy ravishda o‘zaro aloqa qilish, bog‘lanish imkoniyatini ta’minlaydigan dastur C) yulduz osmonni o‘rganish uchun mo‘ljallangan. Unda o‘quvchilar barcha yulduzlar va galaktikalar nomini va manzilini ko‘rishlari, shuningdek, ular haqida ma’lumot olishlari mumkin D) barcha darajalarda matematikani o‘rganish uchun mo‘ljallangan dastur hisoblanadi. Unda geometriya, algebra, statistika va boshqa ko‘’lab qo‘llanmalarni to‘ishingiz mumkin. 29 / 50 29. Umumiy o‘rat ta’lim tizimi mohiyatidan kelib chiqib, ta’lim muassasasi bitiruvchisi egallashi lozim bo‘lgan tayanch kompetentsiyalar(TK) nechta? A) 7 B) 6 C) 5 D) 11 30 / 50 30. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning umumiy darajasi qanday nomlanadi? A) A1 B) B1+ C) B1 D) A2 31 / 50 31. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi qanday nomlanadi? A) A1+ B) B1+ C) A2 D) A2+ 32 / 50 32. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi qanday nomlanadi? A) A2 B) A1 C) A2+ D) B1+ 33 / 50 33. Aniq hisob-kitoblarga asoslangan holda shaxsiy, oilaviy, kasbiy va iqtisodiy rejalarni tuza olish, kundalik faoliyatda turli diagramma, chizma va modellarni o‘qiy olish, inson mehnatini yengillashtiradigan, mehnat unumdorligini oshiradigan, qulay shart-sharoitga olib keladigan fan va texnika yangiliklaridan foydalana olish layoqatlarini shakllantirishni nazarda tutadi. A) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi B) Matematik savodxonlik, fan va texnika yangiliklaridan xabardor bo‘lish hamda foydalanish kompetentsiyasi C) Kommunikativ kompetentsiya D) Axborotlar bilan ishlash kompetentsiyasi 34 / 50 34. Jamiyatda bo‘layotgan voqea, hodisa va jarayonlarga daxldorlikni his etish va ularda faol ishtirok etish, o‘zining fuqarolik burch va huquqlarini bilish, unga rioya qilish, mehnat va fuqarolik munosabatlarida muomala va huquqiy madaniyatga ega bo‘lish layoqatlarini shakllantirishni nazarda tutadi. A) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi B) Axborotlar bilan ishlash kompetentsiyasi C) Kommunikativ kompetentsiya D) Ijtimoiy faol fuqarolik kompetentsiyasi 35 / 50 35. Doimiy ravishda o‘z-o‘zini jismoniy, ma’naviy, ruhiy, intellektual va kreativ rivojlantirish, kamolotga intilish, hayot davomida mustaqil o‘qib-o‘rganish, kognitivlik ko‘nikmalarini va hayotiy tajribani mustaqil ravishda muntazam oshirib borish, o‘z xatti-harakatini muqobil baholash va mustaqil qaror qabul qila olish ko‘nikmalarini egallashni nazarda tutadi. A) Axborotlar bilan ishlash kompetentsiyasi B) Milliy va umummadaniy kompetentsiya C) Kommunikativ kompetentsiya D) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi 36 / 50 36. Ijtimoiy vaziyatlarda ona tilida hamda birorta xorijiy tilda o‘zaro muloqotga kirisha olishni, muloqotda muomala madaniyatiga amal qilishni, ijtimoiy moslashuvchanlikni, hamkorlikda jamoada samarali ishlay olish layoqatlarini shakllantirishni nazarda tutadi. A) Ijtimoiy faol fuqarolik kompetentsiyasi B) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi C) Milliy va umummadaniy kompetentsiya D) Kommunikativ kompetentsiya 37 / 50 37. O‘zining “Zij”kitobida bir gradusning sinusini hisoblash uchun alohida risola yozgan alloma? A) Abu Rayxon Beruniy B) Umar Xayyom C) Abu Ali Ibn Sino D) Mirzo Ulug‘bek 38 / 50 38. N’yuton binomi yoyilmasini istalgan n natural son uchun isbotlagan alloma? A) Abu Ali Ibn Sino B) Nasriddin Al-Tusiy C) Umar Xayyom D) Abu Rayxon Beruniy 39 / 50 39. Dars nima? A) Mustaqil va nazorat ishlari B) Mantiqan tugallangan, butun vaqt bilan chegaralangan o‘quv-tarbiya jarayonining qismidir. C) o‘quv mashg‘uloti D) Umumiy qoida 40 / 50 40. Mavjud bilim, ko‘nikma va malakalarni kundalik faoliyatda qo‘llay olish qobiliyati nima deyiladi? A) kompetensiya B) ko‘nikma C) malaka D) Bilim 41 / 50 41. O‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish nima deyiladi? A) kompetensiya B) Bilim C) malaka D) ko‘nikma 42 / 50 42. O‘rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo‘llay olish nima deyiladi? A) Bilim B) izoh C) ko‘nikma D) malaka 43 / 50 43. O‘rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima deyiladi? A) Bilim B) izoh C) Ko‘nikma D) malaka 44 / 50 44. Miqdorlari teng bo‘lgan ikki g‘ildirakli va uch g‘ildirakli velosipedlar bolalar o‘yinchoq do‘konida sotilmoqda. Barcha velosipedlar g‘ildiraklari umumiy soni qancha bo‘lishi mumkin? A) 33 B) 25 C) 28 D) 16 45 / 50 45. PISA-2012 tadqiqoti nechta davlat miqyosida o‘tkazilgan? A) 56 B) 70 C) 65 D) 48 46 / 50 46. TIMSS-2011yilda nechta mamlakatdan 8- sinf o‘quvchilari ishtirok etishdi? A) 42 B) 45 C) 48 D) 50 47 / 50 47. TALIS – (The Teaching and Learning International Survey) tadqiqotining maqsadi nimadan iborat? A) 15 yoshli o‘quvchilarning matematika va tabiiy fanlar bo‘yicha hamda o‘qish savodxonligini baholash B) Maktab o‘qituvchilari bilimini baholash C) boshlang‘ich 4-sinf o‘quvchilarining matnni o‘qish va tushunish darajasini baholash D) rahbar va pedagog kadrlarning umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘qitish va ta’lim olish muhitini hamda o‘qituvchilarning ish sharoitlarini o‘rganish. 48 / 50 48. STEAM yondashuvi dastlab qaysi davlatda islab chiqilgan? A) AQSH B) Koreya C) Frantsiya D) Rossiya 49 / 50 49. STEAM – dasturining maqsadini aniqlang? A) Intarfaol metodlarga asoslangan ta’lim B) Dasturlashtirilgan ta’lim C) fanlararo integratsiya yondashuvga asoslangan o‘qituvchi va o‘quvchining hamkorlikdagi faoliyati D) o‘qituvchi va o‘quvchining hamkorlikdagi ta’lim usuli 50 / 50 50. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 997-sonli qarori qachon qabul qilingan? A) 2018 yil 15 oktabr B) 2017 yil 15 mart C) 2017 yil 6 aprel D) 2018 yil 8 dekabrda 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari