Uy » Diagnostika testlari » Matematika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Matematika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 107 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. K.D. Ushenskiyning fikricha bolaning maktabdagi o’qish faoliyatini tayyorligi nima bilan aniqlanadi? A) Umumiy taraqqiyot B) Emotsiya C) Intelekt D) Munosabat 2 / 50 2. Endi u bola emas-u Hali katta ham emas bu formula qaysi davr xarakterini bildiradi? A) Etuklik B) O’smirlik C) Kichik maktab yoshi D) Bolalik 3 / 50 3. D.B. Elkonin ilk bolalik davrining etakchi faoliyati turi… A) Muloqat B) O’quv kasbiy faoliyat C) Ta’lim D) Predmetli faoliyat 4 / 50 4. Insonning fikrlash jarayonlari orqali qaror qabul qilishi, hamda qabul qilingan qaror asosida o’z xarakterlarini yo’naltirish bu .... A) Tafakkur B) Iroda C) Xotira D) Idrok 5 / 50 5. L.S.Vigotskiy ilk bolalik davri iniqirozi deb nechi yoshlarni ko’rsatgan. A) 11-12 yosh B) 3-7 yosh C) 1-3 yosh D) 4-5 yosh 6 / 50 6. Sevgi tuyg‘usi qaysi yoshlarga xos? A) 7-10. B) 16-45. C) 16-18. D) barcha yoshlarga xos. 7 / 50 7. Insonni tug‘ilganidan to umrining oxirigacha bo‘lgan davri nima deb ataladi? A) Bosqichli davr. B) Filogenez. C) Hayot. D) Ontogonez. 8 / 50 8. O‘qish faoliyati qaysi davrlarda amalga oshadi? A) yetuklik. B) O‘spirinlik. C) O‘smirlik. D) b c javoblar to‘g‘ri. 9 / 50 9. Psixologiya fani nimani o‘rganadi? A) Psixologiya jon, ruh haqidagi fan. Psixologiya insonning psixik jarayonlarini, individual tipologik xususiyatlarini va Shaxslararo bo‘ladigan munosabatlarni o‘rganadi. B) Uyquni xususiyatlarini o‘rganadi. C) Psixologiya ong haqidagi fan, ongning kelib chiqish sabablarini o‘rganadi. D) Psixik faktlar, ularning qonuniyatlari va yuzaga kelish mexanizmlarini o‘rganadi. 10 / 50 10. O‘zi nihoyatda og‘ir, yuvosh, bamaylixotir harakatlari salmoqli, bosiqlik bilan ish boshlaydi, boshlagan ishini oxiriga yetkazadi, bu bolaning temperament tipini aniqlang? A) Flegmatik. B) Melanxolik C) Sangvinik. D) Xolerik. 11 / 50 11. . Standard komponentalar palitrasida qabday komponentalar joylashgan? A) Button, checkbox B) Dbgrid, edit C) Table, stringrid D) Animate, label 12 / 50 12. Abu Ali Ibn Sino «Ash-SHifo» kitobidagi natural sonlar ustida bajarilgan arifmetik amallarni va kvadratga ko‘tarish amalining to‘g‘riligini qaysi raqam yordamida tekshirish usulini o‘ylab topgan? A) 7 B) 6 C) 9 D) 5 13 / 50 13. Matematika o‘qitishda ilmiy izlanish metodlari: A) Tajriba va kuzatish, induksiya, deduksiya, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash B) Tajriba va kuzatish, taqqoslash, deduksiya, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash C) Tajriba va kuzatish, taqqoslash, analiz va sintez, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash D) Tajriba va kuzatish, analiz va sintez, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash, induksiya 14 / 50 14. Bir kombayn daladagi hosilni 15 soatda, boshqasi esa shu hosilni 10 soatda olishi mumkin. Ikkala kombayn birgalikda hosilni qancha soatda yig‘ib olishi mumkin? A) 6 B) 8 C) 5.5 D) 7 15 / 50 15. Evrestik metod bilan o‘qitish maktablarda asosan nechanchi asr boshlaridan boshlab qo‘llanila boshladi? A) XVIII B) XXI C) XX D) XIX 16 / 50 16. Noma’lumlardan ma’lumlarga tomon izlash metodi nima deyiladi? A) kuzatish B) tajriba C) analiz D) tahlil 17 / 50 17. O‘rganilayotgan matematik ob’ektdagi narsalarning o‘xshash va farqli tomonlarini aniqlovchi metod qanday ataladi? A) tahlil B) tajriba C) Taqqoslash metodi D) kuzatish 18 / 50 18. O‘qitishdagi ilmiy izlanish metodlari nechta? A) 7 B) 5 C) 8 D) 6 19 / 50 19. Kvadrat barcha tomonlari teng bo‘lgan to‘g‘ri to‘rtburchakdir. Ushbu ta’rif turini aniqlang. A) Abstrakt ta’rif B) Real ta’rif C) Genetik tari’f D) Klassifikatsion ta’rif 20 / 50 20. Refleksiya deb nimaga aytiladi ? A) Zamonaviy pedagogikada inson o‘z faoliyati, hatti-harakati va ularning natijalarini tahlil qilishiga (o‘zini-o‘zi baholashig*a) B) Dars natijalarini baholash C) Test-savol ko‘ririnishda beriladigan topshiriqlar D) Masala yechish; Asoslash va isbotlash 21 / 50 21. Matematika fani bo‘yicha kognitiv kompetensiyalarni o‘z navbatida qaysi o‘quv harakatlari bo‘yicha ajratish maqsadga muvofiq bo‘ladi? A) Masala yechish; Asoslash va isbotlash; Muloqot; Munosabatlar; Tasvirlash. B) Ehtimollar nazariyasi tushunchalarini tushunish va ulardan foydalanish C) Simmetriya va shaklalmashtirishlar D) Muloqot; Munosabatlar; Tasvirlash 22 / 50 22. Juftliklarda ishlash metodi qanday metod ? A) Biror mavzu bo‘yicha yonma –yon o‘tirgan o‘quvchilarni o‘zaro muloqotga chorlash B) Yakka holda fikr yuritish va fikrlarni umumlashtirish C) Darslik bilan ishlash D) Umumiy muammo bo‘yicha o‘quvchilarni ijodiyishga, o‘zaro muloqotga chorlash 23 / 50 23. Aqliy hujum qanday metod? A) Darslik bilan ishlash B) Umumiy muammo bo‘yicha o‘quvchilarni ijodiyishga, o‘zaro muloqotga chorlash C) Umumlashtiradi va ularni tahlil qiladi D) o‘quvchilarni o‘zaro muloqotga chorlash 24 / 50 24. “Keys-stadi” metodi qanday metod hisoblanadi ? A) Yakka va guruhda ishlash B) Muammoli ta’lim yondashuvlarining kuchsiz tomonlari C) Muammoli ta’lim D) Aniq vaziyatlarni o‘rganish, tahlil qilish asosida o‘qitishni amalga oshirishga qaratilgan metod hisoblanadi 25 / 50 25. Matematik obyektdagi narsalarning xossalari va ular orasidagi miqdoriy munosabatlarni sun’iy ravishda qismlarga ajratish yoki ularni birlashtirish…….. metodi deyiladi. A) tajriba B) sintez C) taqqoslash D) abstraksiyalash 26 / 50 26. Matematik obyektdagi narsalarning xossalari va ularning o‘zaro munosabatlarini belgilovchi metod ……….. deyiladi. A) taqqoslash B) analiz C) tajriba D) kuzatish 27 / 50 27. Singapur matematikasida tushunchalarni o‘rgatishning 1 bosqichida… A) Kiritilayotgan tushunchalarga oid formulalarni o‘rganadilar B) tushunchalarga oid ma’lumotlarni o‘rganadilar C) Kiritilayotgan tushunchalarga oid faoliyat o‘yinlarini o‘ynaydilar D) faoliyat o‘yinlarini o‘ynaydilar 28 / 50 28. Singapur matematikasida tushunchalarni o‘rgatishning 2 bosqichida… A) Yangi tushunchalarni simvollar yordamida ifodalaydilar B) Yangi tushunchalarni yodlaydilar C) Yangi so‘zlarni simvollar yordamida ifodalaydilar D) Yangi simvollarni ifodalaydilar 29 / 50 29. Muammoni yechish bosqichlari qaysilar? A) muammoni shakllantirish, amaliy tahlil o‘tkazish, muammo ustida ishlash, muammoni yechish B) muammoni shakllantirish, muammoni kuzatish, muammo buyicha ma’ruza tayyorlash C) muammoni shakllantirish, muammo ustida ishlash, muammoni yechish D) muammoni shakllantirish, muammolarni kelishish, muammoni yechish 30 / 50 30. 1995 yildan boshlab qaysi davlat maktab o‘quvchilari halqaro matematika olimpiadalarida g‘olib bo‘lmoqdalar? A) Singapur B) Germaniya C) Yaponiya D) AQSH 31 / 50 31. Umumiy o‘rat ta’lim tizimi mohiyatidan kelib chiqib, ta’lim muassasasi bitiruvchisi egallashi lozim bo‘lgan tayanch kompetentsiyalar(TK) nechta? A) 5 B) 6 C) 11 D) 7 32 / 50 32. “Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus kasb – hunar ta’limining davlat ta’lim standartlari ” qachon tasdiqlandi? A) 2017 yil 2 mart B) 2017 yil 6 aprel C) 2016 yil 18 yanvar D) 2017 yil 30 noyabr 33 / 50 33. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan umumiy darajasi qanday nomlanadi? A) A2+ B) A1+ C) B1+ D) B2 34 / 50 34. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan boshlang‘ich darajasi qanday nomlanadi? A) B1+ B) A2 C) A1+ D) B1 35 / 50 35. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning tayanch darajasi qanday nomlanadi? A) A2 B) B1+ C) A1 D) A2+ 36 / 50 36. Jamiyatda bo‘layotgan voqea, hodisa va jarayonlarga daxldorlikni his etish va ularda faol ishtirok etish, o‘zining fuqarolik burch va huquqlarini bilish, unga rioya qilish, mehnat va fuqarolik munosabatlarida muomala va huquqiy madaniyatga ega bo‘lish layoqatlarini shakllantirishni nazarda tutadi. A) Kommunikativ kompetentsiya B) Axborotlar bilan ishlash kompetentsiyasi C) Ijtimoiy faol fuqarolik kompetentsiyasi D) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi 37 / 50 37. Mediamanbalardan zarur ma’lumotlarni izlab topa olishni, saralashni, qayta ishlashni, saqlashni, ulardan samarali foydalana olishni, ularning xavfsizligini ta’minlashni, media madaniyatga ega bo‘lish layoqatlarini shakllantirishni nazarda tutadi. A) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi B) Axborotlar bilan ishlash kompetentsiyasi C) Kommunikativ kompetentsiya D) Milliy va umummadaniy kompetentsiya 38 / 50 38. Matematik yo‘l halokatiga guvoh bo‘lib, quyidagilarni eslab qoldi: Aybdor avtomobilining raqami to‘rt xonali son bo‘lib, u 19 ga bo‘linadi va 19 soni bilan tugaydi. Aybdorni topish uchun avtomobil inspeksiyasi xodimlari nechta avtomobilni tekshirib chiqishlari lozim? A) 9 B) 12 C) 5 D) 8 39 / 50 39. x2-3x+2 ni chiziqli ko‘paytuvchilarga ajrating. A) (x-1)(x+2) B) (x+1)(x-2) C) (x-3)(x+2) D) (x-1)(x-2) 40 / 50 40. Venn diagrammasi qanday ko‘rinishda bo‘ladi? A) Egri chiziq B) Jadval C) Yoy shaklida D) Grafik ko‘rinishda 41 / 50 41. Dars tahlili nima? A) o‘quv mashg‘uloti B) Umumiy qoida C) Umumiy bo‘lmagan qoidalar D) o‘quv mashg‘ulotini bir butun yaxlit holda yoki muayyan bo‘laklarga bo‘lib baholash 42 / 50 42. Dars nima? A) Umumiy qoida B) Mantiqan tugallangan, butun vaqt bilan chegaralangan o‘quv-tarbiya jarayonining qismidir. C) o‘quv mashg‘uloti D) Mustaqil va nazorat ishlari 43 / 50 43. O‘rganilgan bilim va shakllangan ko‘nikmalarni notanish vaziyatlarda qo‘llay olish va yangi bilimlar hosil qilish nima deyiladi? A) Bilim B) ko‘nikma C) malaka D) kompetensiya 44 / 50 44. TIMSS-2011yilda nechta mamlakatdan 8- sinf o‘quvchilari ishtirok etishdi? A) 42 B) 45 C) 48 D) 50 45 / 50 45. TIMSS-2011 yilda nechta mamlakatdan 4- sinf o‘quvchilari ishtirok etishdi? A) 42 B) 56 C) 50 D) 45 46 / 50 46. PIRLS – (Progress in International Reading and Literacy Study) tadqiqotining maqsadi nimadan iborat? A) 15 yoshli o‘quvchilarning matematika va tabiiy fanlar bo‘yicha hamda o‘qish savodxonligini baholash B) Bilimlarni qo‘llash qobiliyatini baholash C) Maktab o‘quv dasturlarini ishlab chiqish D) boshlang‘ich 4-sinf o‘quvchilarining matnni o‘qish va tushunish darajasini baholash 47 / 50 47. TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study) xalqaro tadqiqotlari har necha yilda o‘tkaziladi? A) 5 B) 3 C) 4 D) 2 48 / 50 48. STEAM yondashuvi dastlab qaysi davlatda islab chiqilgan? A) Rossiya B) Koreya C) Frantsiya D) AQSH 49 / 50 49. STEAM – dasturining maqsadini aniqlang? A) Intarfaol metodlarga asoslangan ta’lim B) fanlararo integratsiya yondashuvga asoslangan o‘qituvchi va o‘quvchining hamkorlikdagi faoliyati C) o‘qituvchi va o‘quvchining hamkorlikdagi ta’lim usuli D) Dasturlashtirilgan ta’lim 50 / 50 50. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2018–2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasi xalq ta’limi tizimini yanada takomillashtirish bo‘yicha chora-tadbirlar dasturi to‘g‘risida”gi №PQ–3931- son qarori qachon qabul qilingan? A) 2018 yil 8 dekabrda B) 2018 yil 15 noyabr C) 2018 yil 5 sentabrda D) 2018 yil 15 oktabr 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari