Uy » Diagnostika testlari » Matematika fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Matematika fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 4, 2023 267 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 4 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. K.D. Ushenskiyning fikricha bolaning maktabdagi o’qish faoliyatini tayyorligi nima bilan aniqlanadi? A) Emotsiya B) Intelekt C) Umumiy taraqqiyot D) Munosabat 2 / 50 2. E. Erikson psixosotsio dinamik davralshtirishi bosqichlarida tug’ilgandan 1 yoshgacha davrni nima deb ataladi? A) Ilk bolalik B) Kichik maktab yoshi C) Go’daklik D) Chaqaloklik 3 / 50 3. Individning o’z tajribasini esda olib qolishi, esda saqlashi va keyinchalik uni yana esga tushurishi nima deb ataladi? A) Idrok B) Xotira C) Tafakkur D) Sezgi 4 / 50 4. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Ta’lim B) Rolli o’yin C) Predmetli faoliyat D) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat 5 / 50 5. L.S.Vigotskiy ilk bolalik davri iniqirozi deb nechi yoshlarni ko’rsatgan. A) 11-12 yosh B) 4-5 yosh C) 1-3 yosh D) 3-7 yosh 6 / 50 6. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) Oila B) Jamoa C) b)Tashqi muhit. D) a,b,c javoblar to‘g‘ri. 7 / 50 7. O‘smir hulk atvorini o‘rganishda qaysi metoddan foydalaniladi? A) Suhbat. B) Kuzatish. C) Test. D) a,b,c javob to‘g‘ri. 8 / 50 8. Shaxs aktivligining manbai nima? A) E'tiqod va idealar. B) Harakat. C) Instinktiv harakatlar. D) * a) Motiv va ehtiyojlar 9 / 50 9. Verbal ta'sir deb nimaga aytiladi? A) Fiziologik ta'sir ko‘rsatishga B) So‘z va nutqimiz orqali ko‘rsatadigan ta'sirimizga C) “Nutqsiz” ta'sirga D) Bu nutqning atrofdagi nutqni bezovchi, uni kuchaytiruvchi yoki susaytiruvchi omillariga 10 / 50 10. Mashxur amerikalik olim Megrabyan formulasiga ko‘ra, birinchi marta ko‘rishib turgan, suhbatdoshlardagi ta'assurotlarning ijobiy bo‘lishiga verbal xarakatlar necha % gacha ta'sir qiladi? A) 38 % gacha B) 10 % gacha C) 58 % gacha D) 7 % gacha 11 / 50 11. Abu Ali Ibn Sino «Ash-SHifo» kitobidagi natural sonlar ustida bajarilgan arifmetik amallarni va kvadratga ko‘tarish amalining to‘g‘riligini qaysi raqam yordamida tekshirish usulini o‘ylab topgan? A) 7 B) 6 C) 9 D) 5 12 / 50 12. Matematika o‘qitishda ilmiy izlanish metodlari: A) Tajriba va kuzatish, taqqoslash, analiz va sintez, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash B) Tajriba va kuzatish, analiz va sintez, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash, induksiya C) Tajriba va kuzatish, induksiya, deduksiya, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash D) Tajriba va kuzatish, taqqoslash, deduksiya, umumlashtirish, abstraksiyalash, konkretlashtirish, klassifikatsiyalash 13 / 50 13. Eski traktor maydonni 6 soatda,yangisi esa 4 soatda haydaydi. Shu maydonni 3 ta eski va 2 ta yangi traktor qancha vaqtda haydaydi? A) 2,5 sоаtda B) 2 sоаtda C) 1 sоаtda D) 1,5 sоаtda 14 / 50 14. Maktab matematika kursida teoremalarning nechta turi mavjud? A) 4 B) 5 C) 6 D) 3 15 / 50 15. Noma’lumlardan ma’lumlarga tomon izlash metodi nima deyiladi? A) kuzatish B) analiz C) tajriba D) tahlil 16 / 50 16. O‘qitishdagi ilmiy izlanish metodlari nechta? A) 7 B) 6 C) 8 D) 5 17 / 50 17. To‘g‘ri burchakli uchburchakning bir kateti atrofida aylanishdan hosil bo‘lgan jism konus deyiladi. Ushbu ta’rif turini aniqlang. A) Klassifikatsion ta’rif B) Genetik tari’f C) Abstrakt ta’rif D) Real ta’rif 18 / 50 18. Kvadrat barcha tomonlari teng bo‘lgan to‘g‘ri to‘rtburchakdir. Ushbu ta’rif turini aniqlang. A) Real ta’rif B) Klassifikatsion ta’rif C) Abstrakt ta’rif D) Genetik tari’f 19 / 50 19. Refleksiya deb nimaga aytiladi ? A) Dars natijalarini baholash B) Zamonaviy pedagogikada inson o‘z faoliyati, hatti-harakati va ularning natijalarini tahlil qilishiga (o‘zini-o‘zi baholashig*a) C) Masala yechish; Asoslash va isbotlash D) Test-savol ko‘ririnishda beriladigan topshiriqlar 20 / 50 20. Matematika fani bo‘yicha kognitiv kompetensiyalarni o‘z navbatida qaysi o‘quv harakatlari bo‘yicha ajratish maqsadga muvofiq bo‘ladi? A) Masala yechish; Asoslash va isbotlash; Muloqot; Munosabatlar; Tasvirlash. B) Simmetriya va shaklalmashtirishlar C) Muloqot; Munosabatlar; Tasvirlash D) Ehtimollar nazariyasi tushunchalarini tushunish va ulardan foydalanish 21 / 50 21. Juftliklarda ishlash metodi qanday metod ? A) Biror mavzu bo‘yicha yonma –yon o‘tirgan o‘quvchilarni o‘zaro muloqotga chorlash B) Umumiy muammo bo‘yicha o‘quvchilarni ijodiyishga, o‘zaro muloqotga chorlash C) Yakka holda fikr yuritish va fikrlarni umumlashtirish D) Darslik bilan ishlash 22 / 50 22. Aqliy hujum qanday metod? A) Darslik bilan ishlash B) Umumlashtiradi va ularni tahlil qiladi C) Umumiy muammo bo‘yicha o‘quvchilarni ijodiyishga, o‘zaro muloqotga chorlash D) o‘quvchilarni o‘zaro muloqotga chorlash 23 / 50 23. Kichik guruhlarda ijodiy izlanishni tashkil etish metodi nechanchi yili ishlab chiqilgan? A) 1976 B) 1989 C) 1678 D) 1897 24 / 50 24. “Keys-stadi” metodi qanday metod hisoblanadi ? A) Aniq vaziyatlarni o‘rganish, tahlil qilish asosida o‘qitishni amalga oshirishga qaratilgan metod hisoblanadi B) Muammoli ta’lim C) Muammoli ta’lim yondashuvlarining kuchsiz tomonlari D) Yakka va guruhda ishlash 25 / 50 25. Matematik obyektdagi narsalarning xossalari va ular orasidagi miqdoriy munosabatlarni sun’iy ravishda qismlarga ajratish yoki ularni birlashtirish…….. metodi deyiladi. A) sintez B) taqqoslash C) tajriba D) abstraksiyalash 26 / 50 26. Uchinchi turdagi muammolar qanday nomlanadi? A) Ritorik masalalar B) Matnli muammmolar C) Ritorik muammolar D) Matnli masalalar 27 / 50 27. Hamkorlikda o‘qitishning asosiy g‘oyasi… A) Birgalikda o‘qish B) Individual misol ishlash C) Individual o‘qish D) Individual yodlash 28 / 50 28. Hamkorlikda o‘qitish texnologiyalari qaysi davlat olimlari tomonidan ishlab chiqilgan? A) AQSH B) Angliya C) Germaniya D) Italiya 29 / 50 29. Singapur matematikasida tushunchalarni o‘rgatishning 2 bosqichida… A) Yangi so‘zlarni simvollar yordamida ifodalaydilar B) Yangi tushunchalarni simvollar yordamida ifodalaydilar C) Yangi tushunchalarni yodlaydilar D) Yangi simvollarni ifodalaydilar 30 / 50 30. “Har doim, har joyda va istalgan vaqtda” ta’lim olish imkonini beruvchi ta’lim… A) Oliy ta’lim B) Boshlang‘ich ta’lim C) O‘rta ta’lim D) Smart ta’lim 31 / 50 31. XXI asrda YuNESKO tashkiloti tomonidan e’lon qilingan ta’lim dasturlari qanday nomlanadi? A) “Butun hayot davomida o‘rganish” , “Barcha uchun ta’lim” B) “Barcha uchun ta’lim” C) Barcha bolalar uchun ta’lim” D) “Butun hayot davomida o‘rganish” 32 / 50 32. «GeoGebra»a qanday dastur? A) yulduz osmonni o‘rganish uchun mo‘ljallangan. Unda o‘quvchilar barcha yulduzlar va galaktikalar nomini va manzilini ko‘rishlari, shuningdek, ular haqida ma’lumot olishlari mumkin B) barcha darajalarda matematikani o‘rganish uchun mo‘ljallangan dastur hisoblanadi. Unda geometriya, algebra, statistika va boshqa ko‘’lab qo‘llanmalarni to‘ishingiz mumkin. C) bu o‘qituvchilar va ta’lim olayotganlarga vaqt va manzilidan qat’iy nazar doimiy ravishda o‘zaro aloqa qilish, bog‘lanish imkoniyatini ta’minlaydigan dastur D) bu kimyo darslariga qo‘shimcha Dastur virtual laboratoriya sifatida amalga oshiriladi. Bu yerda har bir kishi "‘rofessor" sifatida eng ajoyib tajribalarni o‘tkazishi mumkin 33 / 50 33. «Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim» texnologiyasi muallifini aniqlang? A) Nazarova T.S B) Lerner I.Ya C) Bespalko V.P D) Saidaxmedov N.S. 34 / 50 34. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning umumiy darajasi qanday nomlanadi? A) B1 B) A1 C) B1+ D) A2 35 / 50 35. Umumta’lim fanlarini o‘rganishning kuchaytirilgan tayanch darajasi qanday nomlanadi? A) A2+ B) A2 C) B1+ D) A1+ 36 / 50 36. Ijtimoiy vaziyatlarda ona tilida hamda birorta xorijiy tilda o‘zaro muloqotga kirisha olishni, muloqotda muomala madaniyatiga amal qilishni, ijtimoiy moslashuvchanlikni, hamkorlikda jamoada samarali ishlay olish layoqatlarini shakllantirishni nazarda tutadi. A) O‘zini o‘zi rivojlantirish kompetentsiyasi B) Ijtimoiy faol fuqarolik kompetentsiyasi C) Kommunikativ kompetentsiya D) Milliy va umummadaniy kompetentsiya 37 / 50 37. Venn diagrammasi qanday ko‘rinishda bo‘ladi? A) Yoy shaklida B) Grafik ko‘rinishda C) Egri chiziq D) Jadval 38 / 50 38. Matematika fani o‘qituvchilari malakasini oshirish kursida mutaxassislik fanlari necha soatga mo‘ljallangan? A) 100 B) 82 C) 48 D) 72 39 / 50 39. Dars tahlili nima? A) o‘quv mashg‘ulotini bir butun yaxlit holda yoki muayyan bo‘laklarga bo‘lib baholash B) Umumiy qoida C) o‘quv mashg‘uloti D) Umumiy bo‘lmagan qoidalar 40 / 50 40. Dars nima? A) Umumiy qoida B) Mustaqil va nazorat ishlari C) Mantiqan tugallangan, butun vaqt bilan chegaralangan o‘quv-tarbiya jarayonining qismidir. D) o‘quv mashg‘uloti 41 / 50 41. 2015 yilda Toshkent shahridagi nechanchi maktabda Smart sinf xona o‘rnatildi? A) 327-maktab B) 198-maktab C) 167-maktab D) 205-maktab 42 / 50 42. O‘rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima deyiladi? A) Bilim B) Ko‘nikma C) malaka D) izoh 43 / 50 43. PISA-2012 tadqiqoti nechta davlat miqyosida o‘tkazilgan? A) 48 B) 65 C) 70 D) 56 44 / 50 44. 2015 yil Xalqaro PISA tadqiqoti natijalariga ko‘ra Singapurlik o‘quvchilar necha balni qo‘lga kiritishgan? A) 536 B) 564 C) 548 D) 532 45 / 50 45. TIMSS-2011 yilda nechta mamlakatdan 4- sinf o‘quvchilari ishtirok etishdi? A) 50 B) 45 C) 42 D) 56 46 / 50 46. PIRLS – (Progress in International Reading and Literacy Study) tadqiqotining maqsadi nimadan iborat? A) boshlang‘ich 4-sinf o‘quvchilarining matnni o‘qish va tushunish darajasini baholash B) Bilimlarni qo‘llash qobiliyatini baholash C) 15 yoshli o‘quvchilarning matematika va tabiiy fanlar bo‘yicha hamda o‘qish savodxonligini baholash D) Maktab o‘quv dasturlarini ishlab chiqish 47 / 50 47. TIMSS (Trends in Mathematics and Science Study) xalqaro tadqiqotlari har necha yilda o‘tkaziladi? A) 3 B) 4 C) 2 D) 5 48 / 50 48. Qaysi xalqaro tadqiqot 15 yoshli o‘quvchilarning matematika va tabiiy fanlar bo‘yicha hamda o‘qish savodxonligini baholaydi? A) Xalqaro TIMSS tadqiqoti B) Xalqaro PIRLS tadqiqoti C) Xalqaro PISA tadqiqoti D) Xalqaro TALIS tadqiqoti 49 / 50 49. STEAM yondashuvi dastlab qaysi davlatda islab chiqilgan? A) Rossiya B) AQSH C) Frantsiya D) Koreya 50 / 50 50. STEAM – dasturining maqsadini aniqlang? A) o‘qituvchi va o‘quvchining hamkorlikdagi ta’lim usuli B) Dasturlashtirilgan ta’lim C) Intarfaol metodlarga asoslangan ta’lim D) fanlararo integratsiya yondashuvga asoslangan o‘qituvchi va o‘quvchining hamkorlikdagi faoliyati 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Musiqa fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari