Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №5 InfoMaster Oktabr 28, 2022 20 Ko'rishlar 429 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 7-dars. MURAKKAB ANIMATSIYALAR YARATISH. KO‘P SAHNALI MULTFILMLAR YARATISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 4 / 25 4. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Tarmoqlanuvchi B) Chiziqli C) Blok sxemada xatolik bor D) Takrorlanuvchi 5 / 25 5. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 3 B) 6 C) 5 D) 18 6 / 25 6. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) ikkalasi teng; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 7 / 25 7. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) Hech qaysi bajarilmaydi B) 2-tarmoq operatori C) 1-tarmoq operatori 8 / 25 8. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 9 / 25 9. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. D) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. 10 / 25 10. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. 11 / 25 11. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 3 B) 4 C) 2 D) 1 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. 13 / 25 13. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 16 / 25 16. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape B) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select C) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 17 / 25 17. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 18 / 25 18. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 19 / 25 19. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 20 / 25 20. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 21 / 25 21. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 22 / 25 22. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 23 / 25 23. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 24 / 25 24. Multfilm – A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 25 / 25 25. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz