Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №4 InfoMaster Oktabr 28, 2022 66 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 4 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 5-dars. GRAFIK MUHARRIR YORDAMIDA YANGISPRAYTLAR HOSIL QILISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) mantiqiy inkor (inversiya) amali: D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; 4 / 25 4. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “ha” (true/rost) B) Ikala javob ham to’g’ri C) “yo‘q” (false/yolg‘on) 5 / 25 5. Quyidagi blokda shartning natijasi rost qiymatni qabul qilsa qaysi bo‘limi ichidagi buyruqlar bajariladi? A) if B) Hech qaysi bajarilmaydi C) else 6 / 25 6. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Takrorlanishlar soni deyiladi? C) Chiziqli algoritm D) Sikl 7 / 25 7. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. C) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. D) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. 8 / 25 8. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat” B) “forever” C) Barchasidan D) “repeat until” 9 / 25 9. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 10 / 25 10. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 11 / 25 11. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. 12 / 25 12. Vektorli rejim- A) To’g’ri javob yo’q B) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. C) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 13 / 25 13. Rastrli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) To’g’ri javob yo’q 14 / 25 14. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va vektorli B) Rastrli va froktal C) Faqat vektorli D) Faqat rastrli 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 16 / 25 16. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape C) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 17 / 25 17. Xolst –bu? A) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. B) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) To’g’ri javob yo’q 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 19 / 25 19. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 20 / 25 20. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Costums” B) “Motion” C) “Sounds” D) “Code” 21 / 25 21. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 22 / 25 22. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 23 / 25 23. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 24 / 25 24. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 25 / 25 25. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz