Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №4 InfoMaster Oktabr 28, 2022 20 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 3 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 5-dars. GRAFIK MUHARRIR YORDAMIDA YANGISPRAYTLAR HOSIL QILISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 3 / 25 3. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Motion” B) “Variables” C) “Control” D) “Operators” 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 5 / 25 5. Quyidagi blokda shartning natijasi rost qiymatni qabul qilsa qaysi bo‘limi ichidagi buyruqlar bajariladi? A) if B) Hech qaysi bajarilmaydi C) else 6 / 25 6. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. B) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. 7 / 25 7. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. B) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. 8 / 25 8. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. B) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 9 / 25 9. Xolst –bu? A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) To’g’ri javob yo’q D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 10 / 25 10. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 11 / 25 11. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 12 / 25 12. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape C) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 13 / 25 13. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 15 / 25 15. Rastrli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) To’g’ri javob yo’q D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 16 / 25 16. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 17 / 25 17. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va froktal B) Rastrli va vektorli C) Faqat rastrli D) Faqat vektorli 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 19 / 25 19. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 20 / 25 20. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 21 / 25 21. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 3 B) 4 C) 2 D) 1 22 / 25 22. Vektorli rejim- A) To’g’ri javob yo’q B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 23 / 25 23. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Motion” B) “Code” C) “Sounds” D) “Costums” 24 / 25 24. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 25 / 25 25. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz