Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №4 InfoMaster Oktabr 28, 2022 67 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 4 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №4 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 5-dars. GRAFIK MUHARRIR YORDAMIDA YANGISPRAYTLAR HOSIL QILISH 1 / 25 1. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. C) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 3 / 25 3. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 66 B) 1 C) 9 D) 8 4 / 25 4. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan kichik 5 / 25 5. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 3 B) 5 C) 6 D) 18 6 / 25 6. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 7 / 25 7. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. B) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 8 / 25 8. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. 9 / 25 9. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 10 / 25 10. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 11 / 25 11. Vektorli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) To’g’ri javob yo’q 12 / 25 12. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Sounds” B) “Code” C) “Costums” D) “Motion” 13 / 25 13. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 15 / 25 15. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va vektorli B) Rastrli va froktal C) Faqat vektorli D) Faqat rastrli 16 / 25 16. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 17 / 25 17. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape C) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 18 / 25 18. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 19 / 25 19. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 20 / 25 20. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 21 / 25 21. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. 22 / 25 22. Xolst –bu? A) To’g’ri javob yo’q B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. 23 / 25 23. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 24 / 25 24. Rastrli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) To’g’ri javob yo’q C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 25 / 25 25. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz