Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №5 InfoMaster Oktabr 28, 2022 16 Ko'rishlar 429 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 7-dars. MURAKKAB ANIMATSIYALAR YARATISH. KO‘P SAHNALI MULTFILMLAR YARATISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 3 / 25 3. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 4 / 25 4. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 4 B) 3 C) 1 D) 2 5 / 25 5. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Takrorlanuvchi B) Chiziqli C) Tarmoqlanuvchi D) Blok sxemada xatolik bor 6 / 25 6. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 7 / 25 7. Quyidagi blokda shartning natijasi rost qiymatni qabul qilsa qaysi bo‘limi ichidagi buyruqlar bajariladi? A) Hech qaysi bajarilmaydi B) else C) if 8 / 25 8. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) ikkalasi teng; 9 / 25 9. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. B) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. C) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 10 / 25 10. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Sikl B) Chiziqli algoritm C) Takrorlanishlar soni deyiladi? D) Tarmoqlanuvchi algoritm 11 / 25 11. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl…. deb ataladi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Shartsiz yoki cheksiz sikl B) Biror martta ham takrorlanmaydigan sikl C) Takrorlanuvchi sikl D) Barcha javob to’g’ri 12 / 25 12. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. 13 / 25 13. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. B) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. C) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. D) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. 14 / 25 14. Xolst –bu? A) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. B) To’g’ri javob yo’q C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. 16 / 25 16. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 2 B) 4 C) 1 D) 3 17 / 25 17. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 19 / 25 19. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 20 / 25 20. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 21 / 25 21. Multfilm – A) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. B) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 22 / 25 22. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 23 / 25 23. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 24 / 25 24. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 25 / 25 25. Multiplikatsiya – … A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz