Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №5 InfoMaster Oktabr 28, 2022 17 Ko'rishlar 429 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №5 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 7-dars. MURAKKAB ANIMATSIYALAR YARATISH. KO‘P SAHNALI MULTFILMLAR YARATISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) mantiqiy inkor (inversiya) amali: C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 5 / 25 5. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “ha” (true/rost) B) Ikala javob ham to’g’ri C) “yo‘q” (false/yolg‘on) 6 / 25 6. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 6 B) 5 C) 18 D) 3 7 / 25 7. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 8 / 25 8. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Blok sxemada xatolik bor B) Takrorlanuvchi C) Tarmoqlanuvchi D) Chiziqli 9 / 25 9. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat” C) “repeat until” D) Barchasidan 10 / 25 10. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. B) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. C) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. D) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. 11 / 25 11. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Sikl B) Takrorlanishlar soni deyiladi? C) Chiziqli algoritm D) Tarmoqlanuvchi algoritm 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. B) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. C) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 13 / 25 13. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. D) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 15 / 25 15. Xolst –bu? A) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. B) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) To’g’ri javob yo’q 16 / 25 16. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va froktal B) Rastrli va vektorli C) Faqat vektorli D) Faqat rastrli 17 / 25 17. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 18 / 25 18. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 19 / 25 19. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 20 / 25 20. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 21 / 25 21. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 22 / 25 22. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 23 / 25 23. Multfilm – A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 24 / 25 24. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 25 / 25 25. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz