8-sinf Informatika №4 Oktabr 5, 2022Oktabr 5, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 8-sinf Informatika №4 ga fikr bildirilmagan. 13 12345678910111213141516171819202122232425 8-sinf Informatika №4 8-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 4-dars. TELEGRAM TARMOG‘I BILAN TANISHISH. 1 / 25 1. Brend — bu? A) mahsulotingizni sotib olish yoki xizmatingizdan foydalanish ehtimoli yuqori bo‘lgan shaxslar. B) ko‘plab faol foydalanuvchilarga ega internet platforma. C) marketing faoliyatining ijtimoiy mediada amalga oshirilishi. D) bir mahsulotning boshqa mahsulotlardan farqlanib turuvchi dizaynga ega belgisi. 2 / 25 2. Quyidagi brend nomini aniqlang. A) LinkedIn B) LG Corporation C) Pinterest D) Instagram 3 / 25 3. Quyidagi brend nomini aniqlang. A) Skype B) Telegram C) WordPress D) QuickTime 4 / 25 4. Quyidagi brend nomini aniqlang. A) Motorola B) YouTube C) Twitter D) Nike 5 / 25 5. Facebookda ro‘yxatdan o‘tish uchun qanday ma’lumotlar kerak bo‘ladi? A) Ismi, familiyasi, tug’ilgan yili B) e-mail manzil va parol C) Telefon nomer D) Barcha javoblar to’g’ri 6 / 25 6. Qaysi brend kompaniyani nomi “3 ta yulduz” manosini anglatadi? A) Google B) Apple C) Samsung D) Instagram 7 / 25 7. Telegram—…. Nuqtalar o’rniga to'g’ri tarifni toping. A) onlayn suhbatlashish va turli formatdagi fayllarni almashish tarmog‘i. B) ko‘plab interfaol foydalanuvchilarga ega videoroliklar platformasi. C) foto va videolarni ulashish uchun mo‘ljallangan tarmoq. D) xabarlashish va marketing faoliyatini yurituvchi ijtimoiy tarmoq. 8 / 25 8. Qaysi brend kompaniyani nomi “10 ning 100-darajasi” manosini anglatadi? A) Instagram B) Samsung C) Apple D) Google 9 / 25 9. Youtube —…. Nuqtalar o’rniga to'g’ri tarifni toping. A) foto va videolarni ulashish uchun mo‘ljallangan tarmoq. B) ko‘plab interfaol foydalanuvchilarga ega videoroliklar platformasi. C) xabarlashish va marketing faoliyatini yurituvchi ijtimoiy tarmoq. D) onlayn suhbatlashish va turli formatdagi fayllarni almashish tarmog‘i. 10 / 25 10. YouTube — ijtimoiy tarmoqg’iga kimlar tamonidan asos solingan? A) Steve Chen, Chad Hurley, Jawed Karim tomonidan B) Mark Suckerberg hamda Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz, Chris Hughes tomonidan C) Kevin Systrom va Mayk Krieger tomonidan D) Nikolay va Pavel Durovlar tomonidan 11 / 25 11. YouTube saytining manziliga ko’rsating. A) www.youtube.com B) www.youtube.uz C) www.youtube.org D) www.youtube.ru 12 / 25 12. YouTube va Google platformalarining bir-biriga qanday aloqasi bor? A) Aloqasi yo’q B) Ikalasi ham Google kompaniyasiga tegishli 13 / 25 13. YouTube platformasida ta’lim sohasiga taalluqli videoroliklar mavjudmi? A) Yo’q B) Ha 14 / 25 14. YouTube saytida kanalga a’zo bo‘lsa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 15 / 25 15. Telegram tarmog’ida: Kanal— bu… A) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. B) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. C) ikki nafar foydalanuvchining yozishmalari. Muloqot paytida xabarlar maxsus, takomillashtirilgan xavfsizlik protokoli bilan shifrlangan holda faqat ikkita mobil qurilma o‘rtasida aloqa o‘rnatiladi. D) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. 16 / 25 16. Telegram — ijtimoiy tarmoqg’iga kimlar tamonidan asos solingan? A) Mark Suckerberg hamda Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz, Chris Hughes tomonidan B) Steve Chen, Chad Hurley, Jawed Karim tomonidan C) Nikolay va Pavel Durovlar tomonidan D) Kevin Systrom va Mayk Krieger tomonidan 17 / 25 17. Telegram tarmog’ida: Chat — bu… A) ikki nafar foydalanuvchining yozishmalari. Muloqot paytida xabarlar maxsus, takomillashtirilgan xavfsizlik protokoli bilan shifrlangan holda faqat ikkita mobil qurilma o‘rtasida aloqa o‘rnatiladi. B) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. C) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. D) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. 18 / 25 18. Telegram tarmog‘idagi tilni sozlash tartibini ko’rsating. A) Settings → Char settings B) Settings → Language C) Settings → Advanced D) Settings → Folders 19 / 25 19. Telegram tarmog’ida: Jamoat kanali— bu… A) qidiruv orqali hamda a’zo bo‘lmagan holda ham foydalanish mumkin bo‘lgan ochiq kanal. B) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. C) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. D) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. 20 / 25 20. Telagram tarmog’idan ro’yxatdan o’tish uchun talab qilanadigan asosiy ma’lumotlar. A) Parol, Login B) Barcha javob to’g’ri C) e-mail adres D) Telefon raqam 21 / 25 21. Telegram tarmog’ida: Maxfiy chat— bu… A) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. B) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. C) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. D) ikki nafar foydalanuvchining yozishmalari. Muloqot paytida xabarlar maxsus, takomillashtirilgan xavfsizlik protokoli bilan shifrlangan holda faqat ikkita mobil qurilma o‘rtasida aloqa o‘rnatiladi. 22 / 25 22. Telegram tarmog’ida: Botlar— bu… A) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. B) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. C) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. D) foydalanuvchi xabarlariga zudlik bilan avtomatik ravishda javob beradigan ilovalar. 23 / 25 23. Telegram— ijtimoiy tarmoqg’iga qachon asos solingan? A) 2010-yilda B) 2005-yilda C) 2013-yilda D) 2004-yilda 24 / 25 24. Telegram tarmog‘idagi papkalarning yaratish tartibini ko’rsating. A) Settings → Char settings B) Settings → Folders C) Settings → Language D) Settings → Advanced 25 / 25 25. Telegram tarmog’ida: Guruhli chat— bu… A) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. B) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. C) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. D) ikki nafar foydalanuvchining yozishmalari. Muloqot paytida xabarlar maxsus, takomillashtirilgan xavfsizlik protokoli bilan shifrlangan holda faqat ikkita mobil qurilma o‘rtasida aloqa o‘rnatiladi. 0% Author: InfoMaster 8-sinf Informatika