Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Agar 2 ta to‘g‘ri chiziq kesishganda ular o‘zaro to‘g‘ri burchak hosil qilsa, bu to‘gpri chiziqlar nima deb nomlanadi?

2 / 40

2. Boshlangʻich sinflarda oʻqish darslarining necha qismi oʻqishni mashq qilishga ajratilishi lozim?

3 / 40

3. Saturn qanday sayyora?

4 / 40

4. Ota 31 yoshda bo'lganida o'g'li 8 yoshda edi. Agar hozir ota o'g'lidan 2 marta katta bo'lsa,  o'g'il necha yoshda?

5 / 40

5. Quyida berilgan gaplar juftligining qaysi birida shakldosh so'zlar o'zaro  bir turkumga mansub hisoblanadi?

6 / 40

6. To‘g‘ri to‘rtburchakning bo‘yi a, eni b, bo‘yini ikki marta ko‘paytirib ,enini ikki marta kamaytirilganda uning perimetrini qanday ifodalanadi?

7 / 40

7. 1234 betli kitobning  123 betini o'qidim. Kitobning o'rtasigacha yetish uchun yana necha bet o'qishim kerak?

8 / 40

8. Qaysi egalik qo’shimchasi ot va sifat yasaydi?

9 / 40

9. Tushum kelishigi qatnashgan birikmalarni toping.

10 / 40

10. Boshlang’ich sinf ona tili o’qitish metodikasining vazifasi qaysi qatorda berilgan?

11 / 40

11. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang.

12 / 40

12. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

13 / 40

13. Insho tahlili va xatolar ustida ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi?

14 / 40

14. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr.

15 / 40

15. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin?

16 / 40

16. O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini o‘stirishdagi muvaffaqiyat qanday omillarga bog‘liq?

17 / 40

17. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

18 / 40

18. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

19 / 40

19. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

20 / 40

20. Boshlang‘ich sinflarda ko‘proq qaysi xatolar uchraydi?

21 / 40

21. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

22 / 40

22. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar?

23 / 40

23. 3-4-sinflarda insho yozish uchun qancha vaqt ajratiladi?

24 / 40

24. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

25 / 40

25. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

26 / 40

26. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

27 / 40

27. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi.

28 / 40

28. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

29 / 40

29. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

30 / 40

30. Inshoning janriga ko‘ra turlari qaysi javobda to‘g‘ri berilgan?

31 / 40

31. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping.

32 / 40

32. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi?

33 / 40

33. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi?

34 / 40

34. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

35 / 40

35. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

36 / 40

36. Metodik an’anaga ko‘ra matnli mashqlar qaysilar?

37 / 40

37. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

38 / 40

38. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

39 / 40

39. O‘quvchilar yo‘l qo‘ygan xatolarni guruhlash,ularning turlarini aniqlash va har bir xatoning kelib chiqish sabablarini o‘rganish asosida nutqqa oid xatolarni to‘g‘rilash va ularning oldini olish tizimi ishlab chiqilgan va u qaysi sinflar u-n muvofiq?

40 / 40

40. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Iltimos, reklama blokeringizni o’chiring!

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0