Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Stolda 1 tadan olma, nok va mandarin bor. 3 ta qiz bittadan meva yeyishdi. Lola olmani yoqtirmaydi. Dilbar mandarinni yoqtiradi. Har bir qiz qaysi mevani yedi?

2 / 40

2. Maktab matematika kursida taʼlim metodlarini qanday klassifikatsiyalash mumkin?

3 / 40

3. Saturn qanday sayyora?

4 / 40

4. 0,1,2,3,4 raqamlardan takrorlanmasdan nechta 2 xonali sonlar tuzish mumkin?

5 / 40

5. Fozilda 48 ta yongʻoq bor edi.  Ularning choragini akasiga,  qolganlarning choragini ukasiga  berdi. Fozilda  nechta  yongʻoq qoldi.

6 / 40

6. " Sayilda" hikoyasi qahramonlari

7 / 40

7. Tenglama mavzusi nechanchi sinfda o‘tiladi?

8 / 40

8. Vatan- ulug' onadir, aziz,

Biz emganmiz uning quyoshin.

Mehri bilan to'lib ko'ksimiz

Erkalaymiz, quchamiz boshin.

Ushbu she'r qaysi matnga tegishli?

9 / 40

9. VII-VII asrlarda turkiy xalqlar qanday yozuvdan foydalangan?

10 / 40

10. Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi?

11 / 40

11. 4-sinfda gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganish bilan o‘quvchilarning nima haqidagi bilimlari kengaytiriladi?

12 / 40

12. Kelasi zamon fe’li qaysi savolga javob beradi?

13 / 40

13. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi?

14 / 40

14. O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini o‘stirishdagi muvaffaqiyat qanday omillarga bog‘liq?

15 / 40

15. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang.

16 / 40

16. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

17 / 40

17. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

18 / 40

18. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

19 / 40

19. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

20 / 40

20. Insho tahlili va xatolar ustida ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi?

21 / 40

21. Logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan, mustaqil, tugallangan va o‘zaro bog‘langan ma’noli qismlarga bo‘linadigan nutq bu…

22 / 40

22. Insho yozish darsining asosiy bosqichini aniqlang.

23 / 40

23. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

24 / 40

24. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

25 / 40

25. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

26 / 40

26. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi?

27 / 40

27. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh

28 / 40

28. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi.

29 / 40

29. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

30 / 40

30. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

31 / 40

31. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

32 / 40

32. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

33 / 40

33. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

34 / 40

34. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

35 / 40

35. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

36 / 40

36. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

37 / 40

37. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr.

38 / 40

38. O‘quvchilar yo‘l qo‘ygan xatolarni guruhlash,ularning turlarini aniqlash va har bir xatoning kelib chiqish sabablarini o‘rganish asosida nutqqa oid xatolarni to‘g‘rilash va ularning oldini olish tizimi ishlab chiqilgan va u qaysi sinflar u-n muvofiq?

39 / 40

39. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping.

40 / 40

40. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Iltimos, reklama blokeringizni o’chiring!

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0