Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. 2 ta sinfda 60 ta o‘quvchi bor. 1-sinf o‘quvchilari 2-sinf o‘quvchilaridan 2 ta ko‘p bo‘lsa, sinflarda nechtadan o‘quvchi bor?

2 / 40

2. "Bayramingiz muborak" she’rining muallifi kim?

3 / 40

3. Qadimda Venera sayyorasini qanday nom bilan atashgan?

4 / 40

4. Bolaning nechta opa-singlisi bo'lsa, o'shancha aka-ukalari ham bor. Opasining esa opa-singillari soni aka-ukalari sonidan 2 marta kam. Bu oilada nechtadan qiz va o'g'il farzandlar bor ?

5 / 40

5. So'zlovchi fikri qaratilgan shaxs yoki narsalarni bildiruvchi so'z birikmasi nima deyiladi?

6 / 40

6. Aylana ikki nuqtasini tutashtiruvchi kesma qanday ataladi ?

7 / 40

7. " Sayilda" hikoyasi qahramonlari

8 / 40

8. Rauf Tolib “Sayoq bola” kimning tomonidan aytilgan?

9 / 40

9. Xazina ma'nosini beruvchi atama qaysi?

10 / 40

10. Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi?

11 / 40

11. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

12 / 40

12. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin?

13 / 40

13. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

14 / 40

14. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

15 / 40

15. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

16 / 40

16. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

17 / 40

17. Ko‘chma ma’noda ishlatilgan obrazli so‘zlar va badiiy nutq birliklari … o‘qilgandan keyin tushuntiriladi, chunki ularning ma’nosi matn mazmunidan, kontekstdan yaxshi tushuniladi.

18 / 40

18. Insho yozish darsining asosiy bosqichini aniqlang.

19 / 40

19. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

20 / 40

20. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping.

21 / 40

21. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

22 / 40

22. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

23 / 40

23. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi.

24 / 40

24. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

25 / 40

25. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi?

26 / 40

26. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr.

27 / 40

27. Metodik an’anaga ko‘ra matnli mashqlar qaysilar?

28 / 40

28. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

29 / 40

29. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang.

30 / 40

30. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

31 / 40

31. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

32 / 40

32. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi?

33 / 40

33. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

34 / 40

34. Insho tahlili va xatolar ustida ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi?

35 / 40

35. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

36 / 40

36. Boshlang‘ich sinflarda ko‘proq qaysi xatolar uchraydi?

37 / 40

37. Logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan, mustaqil, tugallangan va o‘zaro bog‘langan ma’noli qismlarga bo‘linadigan nutq bu…

38 / 40

38. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi?

39 / 40

39. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

40 / 40

40. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0