Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Tarozidagi mevalar massasi teng bo‘lishi uchun qancha nok kerak?

2 / 40

2. Vatan nimadan boshlanadi?

3 / 40

3. Yupiter sayyorasining nechta tabiiy yo'ldoshi bor?

4 / 40

4. Qaysi maqoldagi har bir so'zda sirg'aluvchi undosh( lar ) ishtirok etgan?

5 / 40

5. So'zlovchi fikri qaratilgan shaxs yoki narsalarni bildiruvchi so'z birikmasi nima deyiladi?

6 / 40

6. Sinonim so'zlarni toping

7 / 40

7. Eni 9 sm ,bo'yi 6 sm bo'lgan to'rtburchakdan tomoni 3 sm bo'lfan kvadrat qirqib olindi .Qolgan qismining yuzini toping

8 / 40

8. Bog’bon 0,35 g yerga 0,021 t urug’ sepdi. 0,3 t urug’ni qancha joyga ekiladi?

9 / 40

9. Tomoni 12 cm bo'lgan kvadratning yuzi 36 cm2 bo'lgan nechta kvadratchalarga bo'lish mumkin?

10 / 40

10. Vaqt o‘zgarmas bo'lganda tezlik bilan masofa orasida qanday proporsional bog'lanish bo'ladi?

11 / 40

11. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

12 / 40

12. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

13 / 40

13. Logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan, mustaqil, tugallangan va o‘zaro bog‘langan ma’noli qismlarga bo‘linadigan nutq bu…

14 / 40

14. O‘quvchilar inshoga tayyorgarlik davrida qanday xatolarga yo‘l qo‘yadilar?

15 / 40

15. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

16 / 40

16. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang.

17 / 40

17. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

18 / 40

18. Boshlang‘ich sinflarda ko‘proq qaysi xatolar uchraydi?

19 / 40

19. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi?

20 / 40

20. O‘quvchilar yo‘l qo‘ygan xatolarni guruhlash,ularning turlarini aniqlash va har bir xatoning kelib chiqish sabablarini o‘rganish asosida nutqqa oid xatolarni to‘g‘rilash va ularning oldini olish tizimi ishlab chiqilgan va u qaysi sinflar u-n muvofiq?

21 / 40

21. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

22 / 40

22. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

23 / 40

23. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

24 / 40

24. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi?

25 / 40

25. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

26 / 40

26. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

27 / 40

27. 3-4-sinflarda insho yozish uchun qancha vaqt ajratiladi?

28 / 40

28. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr.

29 / 40

29. Insho yozish darsining asosiy bosqichini aniqlang.

30 / 40

30. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

31 / 40

31. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi.

32 / 40

32. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping.

33 / 40

33. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin?

34 / 40

34. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh

35 / 40

35. Inshoning janriga ko‘ra turlari qaysi javobda to‘g‘ri berilgan?

36 / 40

36. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

37 / 40

37. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

38 / 40

38. Ko‘chma ma’noda ishlatilgan obrazli so‘zlar va badiiy nutq birliklari … o‘qilgandan keyin tushuntiriladi, chunki ularning ma’nosi matn mazmunidan, kontekstdan yaxshi tushuniladi.

39 / 40

39. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

40 / 40

40. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0