Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Bitta olma va bitta nokning birgalikdagi og‘irligi 2 ta olma og‘irligidan 100 g ortiq. Olma og‘irmi yoki nok? Qancha og‘ir?

2 / 40

2. Quyidagi soʻzlardan qaysilariga egalik qoʻshimchasi qoʻshilganda oʻzak-negizda oʻzgarish yuz bermaydi? 1. tuproq; 2. ishtirok; 3. hudud; 4. axloq; 5. toʻgarak; 6. idrok; 7. pichoq.

3 / 40

3. Tunlari ba'zida xira yulduz ning boshqa yulduzlar orasida siljiyotganini, ya'ni sayr qilib yurganini payqash mumkin. Bunday osmon Miami aslida yulduz emas, balki ... .

4 / 40

4. Qaysi maqoldagi har bir so'zda sirg'aluvchi undosh( lar ) ishtirok etgan?

5 / 40

5. " Yolg'onchining izza bo'lishi " hikoyasida qaysi ulug' alloma qatnashgan?

6 / 40

6. "Mehnating ...." . Ushbu maqolni davom ettiring.

7 / 40

7. II shaxs birlikda kelgan ot qatnashgan gapni belgilang

8 / 40

8. Yerga eng yaqin sayyora?

9 / 40

9. Bilim olish huquqi Konstitutsiyaning qaysi moddasida belgilangan?

10 / 40

10. Yuza o’lchov birliklari qanday usulda o’rgatiladi?

11 / 40

11. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

12 / 40

12. Boshlang‘ich sinflarda ko‘proq qaysi xatolar uchraydi?

13 / 40

13. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi?

14 / 40

14. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

15 / 40

15. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

16 / 40

16. 4-sinfda gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganish bilan o‘quvchilarning nima haqidagi bilimlari kengaytiriladi?

17 / 40

17. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

18 / 40

18. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

19 / 40

19. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

20 / 40

20. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

21 / 40

21. Insho yozish darsining asosiy bosqichini aniqlang.

22 / 40

22. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

23 / 40

23. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh

24 / 40

24. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

25 / 40

25. Inshoning janriga ko‘ra turlari qaysi javobda to‘g‘ri berilgan?

26 / 40

26. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

27 / 40

27. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

28 / 40

28. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

29 / 40

29. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping.

30 / 40

30. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar?

31 / 40

31. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

32 / 40

32. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

33 / 40

33. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

34 / 40

34. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang.

35 / 40

35. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

36 / 40

36. O‘quvchilar inshoga tayyorgarlik davrida qanday xatolarga yo‘l qo‘yadilar?

37 / 40

37. 3-4-sinflarda insho yozish uchun qancha vaqt ajratiladi?

38 / 40

38. Kelasi zamon fe’li qaysi savolga javob beradi?

39 / 40

39. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi?

40 / 40

40. O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini o‘stirishdagi muvaffaqiyat qanday omillarga bog‘liq?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0