Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Goniya nima?

2 / 40

2. "Hikmatli soʻzlar hayot haqiqatini ifodalaydigan chuqur maʼnoli va mazmunli gaplardir. Unga amal qilganlar hayotda kam boʻlmaydilar". Ushbu taʼrif nechanchi sinfda berilgan?

3 / 40

3. Mars sayyorasining nechta tabiiy yo'ldoshi bor?

4 / 40

4. Omborxonaga har birida 12 kg dan olma solingan 800 ta yashik jo'natildi. Ularning 1/6 qismini do'konlarga, 1/5 qismini esa konserva zavodiga jo'natishdi. Omborxonada necha kg olma qoldi?

5 / 40

5. Agar 65030 soni 4 ta oʻnlikka ortirilsa qiydagi son hosil boʻladi.

6 / 40

6. Asalarilarning ko'zi nechta bo'ladi?

7 / 40

7. Bir chiziqli daftarda harflar bòyi necha mm bòladi?

8 / 40

8. Birinchi sun’iy yo’ldosh qachon uchirilgan

9 / 40

9. Birinchi son 56, ikkinchi son 34, uchinchi son shu ikki sonning yig'indisidan 22 ta kam. Uchinchi sonni toping.

10 / 40

10. Matematika o’qitish metodikasi haqidagi tushunchani birinchi bo’lib Shvetsariyalik pedagog,matematik G.Pestalosning 1802- yilda yozgan"Sonni ko’rgazmali o’rganish"asarida bayon qilingan.

11 / 40

11. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

12 / 40

12. O‘quvchilar yo‘l qo‘ygan xatolarni guruhlash,ularning turlarini aniqlash va har bir xatoning kelib chiqish sabablarini o‘rganish asosida nutqqa oid xatolarni to‘g‘rilash va ularning oldini olish tizimi ishlab chiqilgan va u qaysi sinflar u-n muvofiq?

13 / 40

13. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh

14 / 40

14. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

15 / 40

15. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

16 / 40

16. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi?

17 / 40

17. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin?

18 / 40

18. Inshoning janriga ko‘ra turlari qaysi javobda to‘g‘ri berilgan?

19 / 40

19. Ko‘chma ma’noda ishlatilgan obrazli so‘zlar va badiiy nutq birliklari … o‘qilgandan keyin tushuntiriladi, chunki ularning ma’nosi matn mazmunidan, kontekstdan yaxshi tushuniladi.

20 / 40

20. 4-sinfda gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganish bilan o‘quvchilarning nima haqidagi bilimlari kengaytiriladi?

21 / 40

21. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

22 / 40

22. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

23 / 40

23. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

24 / 40

24. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

25 / 40

25. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

26 / 40

26. Insho tahlili va xatolar ustida ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi?

27 / 40

27. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi?

28 / 40

28. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar?

29 / 40

29. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

30 / 40

30. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

31 / 40

31. O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini o‘stirishdagi muvaffaqiyat qanday omillarga bog‘liq?

32 / 40

32. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi.

33 / 40

33. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

34 / 40

34. O‘quvchilar inshoga tayyorgarlik davrida qanday xatolarga yo‘l qo‘yadilar?

35 / 40

35. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

36 / 40

36. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi?

37 / 40

37. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

38 / 40

38. Logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan, mustaqil, tugallangan va o‘zaro bog‘langan ma’noli qismlarga bo‘linadigan nutq bu…

39 / 40

39. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

40 / 40

40. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0