Tarbiya attestatsiya №8 Aprel 17, 2022Aprel 17, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Tarbiya attestatsiya №8 ga 2 fikr bildirilgan 0% 6 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №8 2022-yil 7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 LeBazar internet do'koni, Khan Academy ta'lim platformasi, Paynet to'lov tizimi asoschisi kim? A) Jamshid Xoliqulov B) Rauf Saloxo’jayev C) Akmal Fayziyev D) Botir Orifjonov 2 / 40 ''G‘olib bo‘lish yoqimli, ammo xato qilgan odamga ko‘maklashish undan sharafliroq''...... A) I. Fernandez B) M. Yusufzay C) O. Sharafiddinov D) A. Mutay 3 / 40 Quyidagi fikr mualliflarini aniqlang. 1)Yaxshi do’st oynadir, unda kishining butun yaxshi va yomon tomonlari aks etadi. 2)Zulm bilan dunyoda nom qoldirib bo’lmaydi. …Dunyoga keldingmi, yaxshilik bilan nom qoldir. 3)Agar do’sting bilan teng ko’rsang baham, Shodlik teng ko’payar, teng bo’linar g’am. a)Abu Ali ibn Sino b)Kamol Xo’jandiy c)Erkin Vohidov A) 1-b, 2-a, 3-c B) 1-a, 2-c, 3-b C) 1-a, 2-b, 3-c D) 1-b, 2-c, 3-a 4 / 40 Muarrix Xondamir Alisher Navoiy Xurosonda nechta rabot va nechta hovuz, nechta kòprik, bir qancha masjid-madrasa, tòĝon, ariq, hammom va boshqa maishiy binolar qurdirganini qayd etgan? A) 54 ta rabot, 22 ta hovuz, 16 ta kòprik B) 52 ta rabot, 20 ta hovuz, 16 ta kòprik C) 5 ta rabot, 20 ta hovuz, 16 ta kòprik D) 20 ta rabot, 52 ta hovuz, 16 ta kòprik 5 / 40 Kim baxt kelganda undan foydalanishni bilmasa, u o‘tib ketganda shikoyat qilmasligi kerak. A) F. Shalyapin B) Arxiyepiskop Vladimir C) Migel de Servantes D) Hakim at-Termiziy 6 / 40 Tarbiya fani konsepsiyasida belgilangan vazifalar ijrosini ta’minlashdagi asosiy prinsiplarni belgilang. A) Ongli vatanparvarlik ruhini rivojlantirish,ochiqlik va shaffoflik B) Milliy va umuminsoniy qadriyatlarning ustunligi C) Barcha javoblar to‘g‘ri D) Sohadagi zamonaviy ,ilmiy tadqiqotlarga asoslanish 7 / 40 Butun jahon suv kuni qachon A) 22- aprel B) 20- mart C) 13-noyabr D) 22- mart 8 / 40 Keys-stadi metodining asosiy kategoriyasi-.... A) tahlil(analiz) etishdir. B) muammoni o'rganishdir. C) tanqid(munozara) qilishdir. D) tarmoqlashdir. 9 / 40 ''Antikultura'' so‘zining lug‘aviy ma'nosi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping. A) G‘ayrimadaniyat B) Yuksalish C) Qadimiy madaniyat D) Ommaviy madaniyat 10 / 40 Tarbiyaviy qadriyatlar qanday asosiy uyg‘un manbalarga ega? A) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; tabiiy; sotsiumga doir; ijtimoiy-kosmik B) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; shaxsiy; ijtimoiy-iqtisodiy C) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; texnogen; sotsiumga doir; ijtimoiy-kosmik D) genetik, psixosomatik, individual-shaxsiy; tabiiy; sotsiumga doir; ijtimoiy-siyosiy 11 / 40 Tarbiya fanining maqsadi-..... A) .ma'naviy barkamol va intellektual rivojlangan shaxsni tarbiyalash. B) o‘quvchilarda ijtimoiy-emotsional ko‘nikmalar, milliy, umummadaniy va faol fuqarolik kompetensiyalarini rivojlantirish. C) doimiy ravishda o'z-o'zini jismoniy ,madaniy,ruhiy ,intellektual va kreativ rivojlantirish,kamolotga intilish. D) yosh avlodda mustaqil va baxtli hayot uchun zarur bo'lgan ijtimoiy malaka hamda fazilatlarni yoshiga mos ,bosqichma-bosqich shakllantirish. 12 / 40 "Mahallada duv-duv gap " filmi rejissyori kim? A) B.Yo'ldoshev B) A.Hamrayev C) SH.Abbosov D) M.abzalov 13 / 40 Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o'rtasidagi o'zaro ishonch,hamkorlik asosida pedagogik munosabatlarning mohiyatini o'zgartirishga nima deyiladi? A) Tarbiyani demokratlash B) Tarbiyaning yaxlitligi C) Tarbiyaning uyg'unligi D) Tarbiyaning izchilligi 14 / 40 Vijdon (arabcha) so‘zining ma'nosi nima? A) unutmoq B) ishonch C) topmoq D) bilmoq 15 / 40 ...-o‘quv darsining har bir bosqichini alohida-alohida loyihalash, kutiladigan natijalarni oldindan aniqlashtirish,har bosqichda qo‘llaniladigan shakl,metod va vositalarini oqilona tanlab olish,professor-o‘qituvchi va o‘quvchining vazifalarini oydinlashtirishga qaratilgan algoritmik ketma-ketlik. A) Innovatsion texnologiya B) Texnologiya C) O‘qitish texnologiyasi D) Pedagogik texnologiya 16 / 40 "Pora faqat noxaqligu zolimlarga yordam beruvchidir''- ushbu soʻzlar muallifini aniqlang. A) Alisher Navoiy B) Najmiddin Kubro C) Yusuf Xos Hojib D) Maxmud Zamaxshariy 17 / 40 "Keys-Stadi" inglizcha so'z bo'lib ....... A) aniq vaziyat va hodisaga asoslangan o'qitish demakdir. B) aniq ob'ektga yo'naltirilmagan fikrlash shaklidir. C) tanqidiy tafakkurni rivojlantirishga asoslangan metod turi. D) tahlil qilish va tadqiq qilishga asoslangan interfaol metoddir. 18 / 40 Inson qadrini baland qiluvchi qimmatli sifat nima? A) Iymon B) Odob C) Ta'lim D) Halollik 19 / 40 Fazilatlarning eng yaxshisi-...... A) Halollik B) Vijdoniylik C) Axloq D) Xushmuomalalilik 20 / 40 O‘zbekona tarbiya mazmunidan joy olib, o‘zaro munosabatlarda namoyon qilinishi lozim bo‘lgan insoniy fazilatlarni ifodalovchi so‘zlarni aniqlang. A) Hayo, imon, vijdon, tavoze B) Hushxulqlilik, odob, insoniylik, adolat C) Ibo, halimlik, xushmuomalalik, to‘g‘riso‘zlik D) Mehnatsevarlik, mehmondo‘stlik, kamtarlik 21 / 40 Katolik so‘zining ma'nosini aniqlang. A) Butun dunyo B) Ilohiy so‘z C) Muqaddas xoch D) To‘g‘ri yo‘l 22 / 40 Maqsadga erishtiruvchi kuchlarga qanday fazilatlar kiradi? A) Bilim va mehnat B) Mehribonlik C) Matonat va jasorat D) Ishtiyoq va orzular 23 / 40 Pavel Durovning fikricha, ''Pulning quliga aylanib qolish-...... ni anglatadi''. A) isrofgarchilik B) o‘zining hayotiga egalik qila olmaslik C) pul ortidan yangi illatlar D) pul kasalligi 24 / 40 ''Maxsus tarbiya-...., hayot tarbiyasi- ... qilishga o‘xshaydi'' fikrni to‘ldiring. A) serhosil va sug‘oriladigan yerda dehqonchilik B) lalmi yerda va sug‘oriladigan yerda dehqonchilik C) yaxshi ishlov berilgan va qarovsiz qoldirilgan yerda dehqonchilik D) sug‘oriladigan va lalmi yerda dehqonchilik 25 / 40 Bir kuni nomus kiyimini yo‘qotib qo‘yibdi. Zavqu safo, boylik, kuch quvvatga murojaat qilibdi. Ular kiyimni topisholmabdi. Faqat birgina u nomusning libosini topib beribdi. Nomusning libosini nima topib bergan? A) Iymon va vijdon B) Or-nomus C) Pushaymonlik va nadomat D) Aql-farosat 26 / 40 .......-shaxsning ijtimoiy sifati, bu o‘z harakatlarining yoki harakatsizligining oqibatlarini tan olish, o‘z harakatlariga javob berish qobiliyatidan iborat. A) Mustaqillik B) Faol fuqarolik C) Daxldorlik D) Mas'uliyat 27 / 40 Xudbinlikni qoralovchi maqolni aniqlang. A) ''Yomon o‘z g‘amida, yaxshi el g‘amida'' B) ''Kengga keng dunyo, torga-tor dunyo'' C) ''Oti birning joni bir'' D) Barcha javoblar to‘g‘ri 28 / 40 [6/40] Muarrix Xondamir Alisher Navoiy Xurosonda nechta rabot va nechta hovuz, nechta ko‘prik, bir qancha masjid-madrasa, to‘g‘on, ariq, hammom va boshqa maishiy binolar qurdirganini qayd etgan? A) 20 ta rabot, 52 ta hovuz, 16 ta ko‘prik B) 5 ta rabot, 20 ta hovuz, 16 ta ko‘prik C) 52 ta rabot, 20 ta hovuz, 16 ta ko‘prik D) 54 ta rabot, 22 ta hovuz, 16 ta ko‘prik 29 / 40 O‘zbek xalqining milliy ruhiyatini ajralmas fazilatlaridan biri bu-..... A) mehnatsevarlik B) e'tiqod C) insonparvarlik D) e'tibor 30 / 40 ''Tartib va intizom-bu yarim hayot'' maqoli qaysi xalqqa tegishli? A) nemis B) yapon C) ingliz D) xitoy 31 / 40 Bola nega yolg‘on gapiradi? 1.Kattalarga ishonmaslik va ulardan qo‘rqish 2.O‘zini ko‘rsatib qo‘yish, e'tibor qozonish. 3.Maqtanchoqlik 4.Hayolparastlik A) 1.4 B) 1,3,4 C) 1,2,3,4 D) 1,2,3 32 / 40 Madaniyat va fan rivojlanadigan joy qayer hisoblanadi? A) Qishloq B) Oila C) SHahar D) Mahalla 33 / 40 Inson tabiatida 7 fazilat :adab,bilim,qanoat,sharm-hayo,xushxulqlik,jismonan baquvvat bo'lish bo'lsa,yettinchi fazilat qaysi? A) Murosalilik B) Samimiylik C) Halollik D) Mas'ullik 34 / 40 Buxorodagi Ulug'bek madrasasi darvozasi halqasiga qanday yozuv yozilgan ? A) ''Ilm durdonalaridan bahramand bo‘lgan odamlarga Alloh taolo rahmat eshigini ochgay.'' B) ''Ilmga intilish har bir muslum va muslimaga farzdir. '' C) Ilm shunday narsakiunga butun umringni baxshida qilmaguningcha senga o‘zining birqismini ham bermayd D) ''Biladiganlar bilan bilmaydiganlar teng bo‘ladimi?'' 35 / 40 "Meni bir marta aldasang -sen ahmoq,ikkinchi marta aldasang -men ahmoq".Ushbu maqolda qanday falsafa yashiringan? A) Rostgo'ylik B) To'g'riso'zlik C) To'g'ri do'st tanlash D) Ishonch 36 / 40 . Mehmonnavozlik qadriyati: 1)taklif qilingan joyga boradi, lekin o‘zi hech kimni uyga taklif etmaydi; 2)mehmonga taklif etsalar boradi, o‘zi ham javoban mehmonga taklif etadi; 3)mehmonga ham bormaydi, o‘zi ham taklif etmaydi; 4)mehmonga bormaydilar, ammo o‘zlari taklif qilib, ziyofat beradilar. Yuqoridagi tasniflash kimga tegishli? A) Abu Lays Samarqandiy B) Mahmud Qoshg‘ariy C) Yusuf Xos Hojib D) Kaykovus ibn Iskandar 37 / 40 Sinfda o‘quvchilar bilan guruh-guruh bo‘lib dars tashkil etishda qanday metodlardan foydalaniladi? A) Inklyuziv B) Interfaol C) An'anaviy D) Kooperativ 38 / 40 .....-bu ilmiy asosda tashkil etiladigan, aniq vaqt va makon doirasida dasturlashtiriladigan va kutiladigan natijalarga olib keladigan pedagogik jarayonning barcha komponentlarini harakatga keltirish tizimi. A) Pedagogik texnologiya B) O‘qitish texnologiyasi C) Tanqidiy fikrlash usullari D) Texnologiya 39 / 40 Qaysi davlatda ustozini soyasini toptamaslik uchun yetti qadam orqada yuriladi? A) Singapur B) Finlyandiya C) Germaniya D) Yaponiya 40 / 40 ........-tegishli ish jarayoni,ularni bajarish shart-sharoitini modellashtiradilar.Ular ma'lum bir o'ziga xos operatsiyalarni ,masalalarni yechish,ma'lum bir usulni o'zlashtirishga yordam beradi. A) Ishchanlik o'yinlari B) Rolli o'yinlar C) Operatsion o'yinlar D) Teatrlashtirilgan dars 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Tarbiya attestatsiya