Tarbiya attestatsiya №8

0%
6

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №8

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Qunt nima?

2 / 40

''Agar iroda kuchli bo‘lsa, ko‘p narsaga erishsa bo‘ladi. Lekin, ayting-chi, irodani qanday qilib shakllantirish mumkin?''....

3 / 40

O’zbekiston Respublikasining “Bolalarni ularning sog’ligiga zarar yetkazuvchi axborotlardan himoya qilish to’g’risida”gi Qonuni qachon qabul qilingan edi?

4 / 40

Insonlar bilan yaqinlasha olish, samarali oʻzaro munosabat oʻrnatish. Ushbu jumlalar insondagi qaysi qobiliyatga tegishli?

5 / 40

Kamchilik va nuqsonlaringni ko‘rsatib, seni koyigan donishmandning etagidan mahkam tut. Zero, u zot xazinaga eltayotgan yo‘lboshchiga o‘xshaydi va sen sira kam bo‘lmaysan.

6 / 40

Quyidagi atamalarni o‘z ma’nosi bilan bog‘lab,to‘g‘ri javoblar berilgan qatorni toping. 1.....- bu quvvat,ich-ichimizda yuzaga keladigan kuch. 2......-ato etilgan hayotni munosib ,baxtli yashab o‘tishga ahd qilmoq. 3.....-hayot yuklaydigan vazifani zimmaga olmoq va uni sharaf bilan ado etmoq. 4....-hayotda o‘z o‘rnini topish uchun harakat qilmoq. A.Hissiyot B.Umid C.Mas’uliyat D.Riyozat

7 / 40

Vaqt inson sarflashi mumkin bo‘lgan narsalarning eng qadrlisidir. Yo‘qolgan vaqtni qaytarib bo‘lmaydi. Uni umringizni chiroyli qiladigan amallarga sarflang

8 / 40

Katolik so‘zining ma'nosini aniqlang.

9 / 40

........-ma'lum bir shaxsning vazifa va majburiyatlarini bajarishdagi ruhiy holatlari,hatti-harakatlari ishlanadi,rollar majburiy mazmuni bilan taqsimlanadi.

10 / 40

Pedagog Suxomlinskiy deydi: "Farzandga berilgan har bir ortiqcha mehr-qariganda........'' Ushbu fikrni to‘ldiring.

11 / 40

Odamlar quyidagi hollarda sinaladilar: yigit- va'da berganda; dehqon xirmon ustida; kambag‘al-sabr-toqatda; davlatmand-sahovatda. SHulardan kelib chiqib aytingchi, davlati qo‘ldan ketgan inson nimada sinaladi?

12 / 40

Vatanga bo‘lgan muhabbatni qachondan boshlab shakllantirish kerak?

13 / 40

.......-qo‘yilgan maqsadni muvaffaqiyatli amalga oshirishga imkon beruvchi ta'lim-tarbiya jarayonining nazariy asoslarining amaliyotda o‘z aksini topishini ta'minlovchi metod va vositalar yig‘indisidir.

14 / 40

Sinfda o‘quvchilar bilan guruh-guruh bo‘lib dars tashkil etishda qanday metodlardan foydalaniladi?

15 / 40

Insondagi mantiq, aql va qalbning ahamiyati.....

16 / 40

''Boylikka o‘chlik takabburlikni, takabburlik esa..... tug‘diradi'' Iborani to‘ldiring.

17 / 40

Vatanning ma'naviy ne'matlari.....

18 / 40

Buxorodagi Ulug'bek madrasasi darvozasi halqasiga qanday yozuv yozilgan ?

19 / 40

Vijdon (arabcha) so‘zining ma'nosi nima?

20 / 40

Qarilikning birinchi belgisi....

21 / 40

''Boylikka o‘chlik takabburlikni, takabburlik...... tug‘diradi''. Iborada tushirib qoldirilgan so‘zni aniqlang.

22 / 40

Inson tabiatida 7 fazilat :adab,bilim,qanoat,sharm-hayo,xushxulqlik,jismonan baquvvat bo'lish bo'lsa,yettinchi fazilat qaysi?

23 / 40

O‘zbek xalqining milliy ruhiyatini ajralmas fazilatlaridan biri bu-.....

24 / 40

Dialog ishtirokchilarining qay birida fuqarolik pozitsiyasi yuqori darajada? X:Axborot texnologiyalari rivojlangan davrda tarixiy-madaniy merosni o'rganish nimaga kerak? V:To'g'ri shu tarix,madaniy meros haqida gap ketsa ,menda ham shunday fikr uyg'onadi. Z:Tarixiy-madaniy merosni allaqachon nou-xaularini o'rganish kerak edi.

25 / 40

Pavel Durovning fikricha, ''Pulning quliga aylanib qolish-...... ni anglatadi''.

26 / 40

Inson qadrini baland qiluvchi qimmatli sifat nima?

27 / 40

"Asalarida nima uning faoliyat natijasi-asaldan ham muhimroq ahamiyat kasb etadi va u go‘zal hayotning hamda boshqa ko‘plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi bog‘dagi hayot garovidir? "

28 / 40

Odam qaysi narsalarning qadrini doim kechikib biladi?

29 / 40

Xudbinlikni qoralovchi maqolni aniqlang.

30 / 40

Tinchlikka xavf soladigan illatlar qaysilar?

31 / 40

Bundan 100 yil ilgari O‘zbekiston hududida 70 dan ortiq millat va elatlar istiqomat qilgan. Fikr to‘g‘ri yoki noto‘g‘ri ekanligini tasdiqlang.

32 / 40

''Antikultura'' so‘zining lug‘aviy ma'nosi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

33 / 40

Kordova masjidi me'morchiligi qaysi uslubda qurilgan?

34 / 40

.....-bu ilmiy asosda tashkil etiladigan, aniq vaqt va makon doirasida dasturlashtiriladigan va kutiladigan natijalarga olib keladigan pedagogik jarayonning barcha komponentlarini harakatga keltirish tizimi.

35 / 40

Liboslarni tanlaganda qaysi narsalarning bir-biriga mos bo'lishiga e'tibor berish kerak.Agarda liboslar shu xossalarga qarab,did bilan tanlansa,unchalik qimmat bo'lmagan kiyimda ham boshqalar havas qiladigan holdagiajoyib ko'rinishga ega bo'lishi mumkin.Bu xossalar qaysilar? 1.Sti 2.Libos kodeksi 3.Materialning turi 4.Libosning bosh kiyimga mosligi 5.Libosning rangi 6.Matoning sifati

36 / 40

Gina va adovat nimadan kelib chiqadi?

37 / 40

Arablarda bir naql borki,''Ularda qo‘rqinchli kasallik, xavfli holat yo‘q, barmoqlari bilan ham, mustumlari bilan ham bizni qo‘rqitmaydila., ularni ''tirik'' desam,, yolg‘onchi bo‘lmayman, ''jonsiz'' desam aqlsiz hisoblanaman. Ularda orom boru, ozor yo‘q''. U nima?

38 / 40

. Mehmonnavozlik qadriyati: 1)taklif qilingan joyga boradi, lekin o‘zi hech kimni uyga taklif etmaydi; 2)mehmonga taklif etsalar boradi, o‘zi ham javoban mehmonga taklif etadi; 3)mehmonga ham bormaydi, o‘zi ham taklif etmaydi; 4)mehmonga bormaydilar, ammo o‘zlari taklif qilib, ziyofat beradilar. Yuqoridagi tasniflash kimga tegishli?

39 / 40

SCORE metodida O- muammoning natijasi bo‘lsa, E-nimani bildiradi?

40 / 40

...-o‘quv darsining har bir bosqichini alohida-alohida loyihalash, kutiladigan natijalarni oldindan aniqlashtirish,har bosqichda qo‘llaniladigan shakl,metod va vositalarini oqilona tanlab olish,professor-o‘qituvchi va o‘quvchining vazifalarini oydinlashtirishga qaratilgan algoritmik ketma-ketlik.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

2 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0