Tarbiya attestatsiya №5

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №5

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusufning fikriga ko'ra, tarbiyali va odobli inson har qanday holatda ham nimani o'ziga ep ko'rmaydi?

2 / 40

Nechanchi yil yurtimizda "Xalq bilan muloqot va inson manfaatlari yili" deb e'lon qilingan?

3 / 40

''Ozod akaning irodasi qanday baquvvat ekaniga, uning qalb jasoratiga qoyil qolganman''. Ushbu fikrni Ozod SHarafiddinovga nisbatan kim aytgan?

4 / 40

....... ning tajribalari shuni ko‘rsatadiki, insonning qisqa muddatli xotirasi o‘rtacha xolatda 9 ta ikki xonali sonni, 8 ta ko‘p xonali raqamlarni, alifboning 7 ta harfini, 5 ta bir bo‘g‘inli so‘zni eslab qolar ekan.

5 / 40

Atamlarga mos ta’rifni aniqlang. 1) Oilaviy qadriyatlar 2) Qadriyat 3) Ekologik muammo 4) To’g’ri ovqatlanish a) Atrof-muhit va insoniyatning yo’q bo’lishiga olib keladigan muammolar; b) Oilaning barcha a’zolari tomonidan qadrlanadigan, ular uchun muhim bo’lgan, hurmat qilinadigan, ular uchun muhim bo’lgan, hurmat qilinadigan an’ana va urf-odatlar; c) Insoniyatning hayoti davomida turli sinovlardan o’tib kelayotgan urf-odat, an’analar umumlashmasi sanaladi; d) Inson salomatligi va mehnat qobiliyatini ta’minlovchi eng muhim omil hisoblanadi.

6 / 40

Konfutsiyning fikricha, insonning eng katta ehtiyoji nima?

7 / 40

Ixtiyoriy, beminnat, begʻaraz, ijtimoiy ahamiyatga ega faoliyatni amalga oshiruvchi shaxs maʼnosini beradigan atama qaysi javobda toʻgʻri koʻrsatilgan?

8 / 40

Tarbiya fanini joriy qilishda qaysi xorijiy davlat tajribalari òrganiladi va tahlil qilinadi? 1. Yaponiya, Koreya, Buyuk Britaniya. 2. Fransiya va Rossiya. 3. Xitoy. 4. Germaniya. 5. Singapur.

9 / 40

"Elektron ishtirok" deb nimaga aytiladi?

10 / 40

Biz muqaddas dinimizni azaliy qadriyatlarimiz mujassamining ifodasi sifatida behad qadrlaymiz. Biz muqaddas dinimizni zo‘ravonlik va qon to‘kish bilan bir qatorga qo‘yadiganlarni qat’iy qoralaymiz va ular bilan hech qachon murosa qila olmaymiz.

11 / 40

Odamlarni boshqarish bu - .....

12 / 40

Qat'iy irodaning asosi nechta va ular nimalar?

13 / 40

Qanday odam o’zining ham, boshqalarning ham xaloskori hisoblanadi?

14 / 40

Ey farzand, bilg‘ilkim, aql yuzasidan farzandg‘a ota-onani izzat va hurmat qilish vojibdur, nedinkim, uning asli ota-onadur. Ota-onani nima uchun hurmat qilurman, deb ko‘nglingg‘a kelturmag‘il, bilg‘ilki, ular sening uchun o‘limg‘a ham tayyor turaturlar. Har bir farzand, oqil va dono bo‘lsa, hech vaqt ota-onaning mehr haqqini ado qilmoqdin xoli bo‘lmag‘usidur. Ey farzand, shul vajdin ota-onangni ozgina ham ranjitmag‘il..

15 / 40

Bir tikan botsa oyoqqa shunchalar, Ne bo‘lar, ayt, qalbga botsa u agar?

16 / 40

Yetakchiga xos to’rtta muhim xususiyatni aniqlang.

17 / 40

Inson yolg‘iz o‘zi hech qachon baxtiyor bo‘lolmaydi, barcha insonlar baxtli bo‘lgandagina u baxtli bo‘ladi!

18 / 40

Kim baxt kelganda undan foydalanishni bilmasa, u o‘tib ketganda shikoyat qilmasligi kerak.

19 / 40

Eshitib ota-onangni, so‘zlarini qadrla, Mol-u mulking ko‘paysa, mag‘rurlanib quturma.

20 / 40

. Aqlli kishilar o‘z ish stollari ustiga uch lavhani joylashtirib qo‘yadilar: Birinchisiga: “Buguning haqiqiy kundir” deb yozilgan. Ya’ni bu kun chegarasida yashang. Ikkinchisiga: “Fikr yurit va shukr qil!” deb yozilgan. Ya’ni sizga berilgan ne’matlar haqida tafakkur qiling va uning shukrini ado eting. Uchinchisiga: “G‘azab qilma!” iborasi yozilgan. Bu lavha sizni eng yaqin va oson tarzda baxtga yetaklaydi. Ular sodda, ammo juda foydalidir.

21 / 40

Natijaga erishish bosqichlarini aniqlang: 1. Muvaffaqiyatni rejalashtirish; 2. Barqaror harakat; 3. Me'yor va tanaffus; 4. Natijalarni tahlil qilish; 5. Xatolardan qo’rqmaslik; 6. Yangi vazifalar qo’yish.

22 / 40

Qilinadigan yaxshilikning eng afzali kishining o‘z oilasiga qilganidir. Bunday yaxshilikning bir uchi o‘zingizga ham yetib turadi. “Ey Rabbim! Meni (ular) go‘daklik chog‘imda tarbiyalaganlaridek, Sen ham ularga rahm qilgin!”

23 / 40

. Islom dini ilm-fan, madaniyat va san’at ravnaqiga hech qachon to‘sqinlik qilmagan, hatto muayyan cheklovlar o‘rnatilganida ham yangi-yangi g‘oyalar va uslublar, san’atning o‘zgacha yo‘nalishlari rivojiga yo‘l ochib bergan. Alloh taolo bandalariga ko‘rish uchun ko‘z berdi, hid bilish uchun burun ato qildi, qo‘l berdi, oyoq berdi. Ko‘z ham, quloq ham dunyodagi ne’matlardan foydalanadi, quloqning rohati esa go‘zal ohanglarni, yaxshi suhbatlarni eshitishdadir, quloqning ne’mati yaxshi nag‘malar, yaxshi ashulalardir, shunday ekan, nima uchun biz musiqani harom deb hisoblaymiz?

24 / 40

Sizlarning yaxshilaringiz dunyo ishini deb oxiratni, oxiratni deb dunyo ishini tark qilmaydigan va odamlarga og‘irligini tushirmaydiganlaringizdir.

25 / 40

Buyuk Britaniya Parlamentining lordlar palatasi vakili lord Muhammad Iltaf Shayx: “Agar Ulug‘bek hozir hayot bo‘lganida, o‘zbeklar birinchi bo‘lib Oyga safar qilgan bo‘lardi. Al-Xorazmiy bo‘lmaganida, zamonaviy texnologiyalar ham bo‘lmas edi. Ibn Sino asarlari asosida hozir Yevropa tibbiyotni o‘rganmoqda. Biz radikallashuvga O‘zbekiston madaniyati bilan qarshi kurashishimiz kerak. Sizlar Imom Buxoriy hadislarini ingliz tiliga tarjima qilib, sharhlab bering. Biz bu kitoblar bilan jaholatga qarshi kurashamiz”..

26 / 40

Har bir millatning saodati va izzati, albatta, shu xalqning ichki intizomi va totuvligiga bog‘liq... Qayerda oila munosabati kuchli intizomga tayansa, mamlakat va millat ham shuncha kuchli va muazzam bo‘ladi. Oila va farzand masalasi erkak yo ayolning xususiy masalasi emas. Farzand nafaqat ota-ona hayotining davomi, balki ayni paytda millatning ham iqtidori, obro‘ va e’tiborini belgilaydigan zanjir halqasidir. Millat esa Vatan, mamlakatning yuragi. .

27 / 40

"Men doimo odamlarni baxtli qilish uchun bir finjon ......, bir qoshiq ....., bir choy qoshiq ....., yana biroz ..... yetarli ekanini aytaman". (Muhammad Ali)

28 / 40

Ijodiy fikrlashning besh asosini aniqlang.

29 / 40

Kamchilik va nuqsonlaringni ko‘rsatib, seni koyigan donishmandning etagidan mahkam tut. Zero, u zot xazinaga eltayotgan yo‘lboshchiga o‘xshaydi va sen sira kam bo‘lmaysan.

30 / 40

Muammoni hal qilish uchun ma'lumotlardan aniq va oqilona foydalana olish, savol berish orqali qo’shimcha ma'lumotlar topish ko’nikmasiga nima deyiladi?

31 / 40

Mahatma Gandi fikridagi tushirib qoldirilgan so’zlarni toping: "..... kechirishni bilishmaydi. Kechira olish - ......ga xos fazilat. Kechirimlilik - ...... belgisi.

32 / 40

Onaning oqilaligi tufayli "kashfiyotlar dahosi"ga aylangan mashhur shaxs kim?

33 / 40

Teatr va gazeta-jurnallarning jamiyat hayotidagi o’rnini oshirgan, taraqqiyotni ilm-u ma'rifatda deb bilgan buyuk ajdodimiz kim?

34 / 40

Faol fuqarolik darajalarini aniqlang.

35 / 40

Milliarder Alisher Usmonovning fikricha, insonga berilgan boylik o’zini oqlashi uchun u qanday odam bo’lish lozim?

36 / 40

Yevropaning barcha sohalardagi taraqqiyotida Islom madaniyatining xizmati beqiyos va uning Yevropa taraqqiyotiga katta ta’sir o‘tkazgan keskin asarlari bor... Yevropaga hayot bag‘ishlagan nafaqat tabiat ilmlari, balki Islom madaniyati bu o‘lkaga ilk nurini yuborganidayoq har tomonlama o‘z ta’sirini o‘tkazgan edi. .

37 / 40

Agar men hayotda qandaydir muhim kashfiyot qilgan bo‘lsam, asosan sabrim va e’tiborim tufayli qilganman, boshqa qandaydir iste’dodim tufayli emas.

38 / 40

Ilg’or fikrlash ko’nikmasini egallash yo’llarini aniqlang. 1. O’zgarmaslik yo’llarini aniqlash. 2. Ilg’or fikrlash ko’nikmasining muhimligini tushunish. 3. Ilg’or fikrlash ko’nikmalarini rivojlantirish. 4. Ilg’or fikrlash tajribalaridan foydalanish.

39 / 40

"Ijobiy motivatsiya" deb nimaga aytiladi?

40 / 40

Ehtiyojing tushadigan ilmni o‘rganishdan o‘zingni olib qochma!

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

2 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0