Matematika attestatsiya №11

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №11

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Muntazam oltiburchakning tomoni 2√6 ga teng. Shu ko‘pburchakka tengdosh bo‘lgan teng tomonli uchburchakning tomonini toping.

2 / 40

funksiyaning [2; 3] kesmadagi eng katta qiymatini

3 / 40

Soddalshtiring. 

4 / 40

Burchagi 120° ga teng bo‘lgan doiraviy sektorga ichki doira chizilgan. Berilgan doiraning radiusi R ga teng bo‘lsa, yangi doiraning radiusi topilsin.

5 / 40

Ifodaning qiymatini quyidagi sonlardan qaysi biriga teng.

  1. 319·25
  2. 316·28
  3. 313·28
  4. 329·28

6 / 40

7 / 40

x, 24 va 30 sonlarining EKUBi 6, EKUKi 360 ga teng. Bunga ko‘ra x ning eng kichik qiymatini toping.

8 / 40

x²-(sinα)x - 1/4cos²α =0  tenglamaning ildizlaridan biri 2/3 bo‘lsa, sinα= ?

9 / 40

x² - 4|x|-a - 3 = 0 tenglama ikkita yechimga ega bo‘ladigan barcha butun manfiy a lar nechta?

10 / 40

Hisoblang

11 / 40

a ning qanday qiymatida 3a + ax + (-x² )= 0 tenglama o‘zaro teng ildizlarga ega bo‘ladi?

12 / 40

P(x)=x²+3ax+c ko‘phadi x + a ga qoldiqsiz bo‘linsa, P( x) ni x - a ga  bo‘lganda qoladigan qoldiqni aniqlang.

13 / 40

Tengsizlikni yeching.

14 / 40

θ ratsional son, ω va φ esa irratsional  sonlar bo‘lsa, quyidagilardan qaysi biri ratsional son bo‘lishi mumkin? θ ≠ 0

 

15 / 40

Quyidagi murakkab sonlarni hosil qilishda, qaysi birida eng ko‘p tub sonlar qatnashgan?

16 / 40

Tengsizlikni yeching.

17 / 40

Tengsizlikni yeching:

18 / 40

Agar bo‘lsa, y = ?

19 / 40

Tenglama ildizining natural bo‘luvchilari sonini toping.

20 / 40

Piramidaning asosi tomoni 4√3 va o‘tkir burchagi 45° ga teng bo’lgan rombdan iborat. Ushbu piramidaga ichki chizilgan konusning yasovchisi asos tekisligi bilan 60° li burchak tashkil etadi. Konusning hajmini toping.

21 / 40

Quyidagi keltirilgan ko‘paytirish amalida qatnashgan harflar turli qiymatlarga ega bo‘lsa, A+ B+C = ?

22 / 40

360 ning juft va tub bo‘luvchilarining yig‘indisini toping.

23 / 40

0, 1, 2, 3, 4, 5 raqamlaridan nechta 3 xonali tuzish mumkin?

24 / 40

Quyidagi tenglikdan a ni toping.

25 / 40

to‘plamning nechta xos qism-to‘plamlari mavjud?

26 / 40

Agar tgα = 7 bo‘lsa, ifodaning qiymatini toping.

27 / 40

Soddalashtiring

28 / 40

Agar A=x3+x2-2x,  B=x4-x  va C=x4+2x3-3x2    bo'lsa,  EKUB( A; B;C) ni toping.

29 / 40

Funksiyaning aniqlanish sohasini toping.

30 / 40

To‘g‘ri to‘rtburchakning simmetriya markazidan bir uchigacha bo‘lgan masofa 5 sm ga, tomonlar ayirmasi 2 sm ga teng bo‘lsa, uning perimetrini toping.

31 / 40

Agar f(x)=xsin2x bo'lsa, f'(π/4) toping.

32 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizlari ko‘paytmasini toping: x4+3x3+5x2+21x-14=0

33 / 40

a<0 ifodani soddalashtiring.

34 / 40

|x|+|y|<7  tengsizlikni nechta (x; y) butun sonlar juftligi qanotlantiradi?

35 / 40

(0!+1!+ 2022!)125 sonning birlar xonasida qaysi raqam turadi?

36 / 40

Teng yonli trapetsiyaning diagionali o‘rta chizig‘ini 1 va 5 ga teng kesmalarga ajratadi. Trapetsiyaning yuzi 48 ga teng bo‘lsa, yon tomonini toping.

37 / 40

Hisoblang.

38 / 40

Diagonallar soni tomonlar sonidan 3,5 marta ko‘p bo‘lgan muntazam ko‘pburchakning  eng katta va eng kichik diagonallar orasidagi burchakni toping.

39 / 40

Tengsizlikni yeching:

40 / 40

  sonning teskarisini toping.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0