Boshlang’ich sinf №11 Mart 22, 2022Mart 22, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Boshlang’ich sinf №11 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlang'ich sinf attestatsiya №11 Ma'rifat gazetasi test savollari DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 17 m simni teng 3 bo‘lakka bo‘lingach, 2 m ortib qoldi. Har bir bo‘lak necha metr bo‘lgan? A) 5 m B) 4 m C) 3 m D) 15 m 2 / 40 Inson aʼzolari vazifalari haqidagi sheʼr nomini toping. A) To’g’ri javob yo’q B) "Hisobda adashgan bola" Zamira Ibrohimova C) "Sport maktabi" Anvar Obidjon D) "Savollarga javoblar" Xolmurod Safarov 3 / 40 Sayyoramiz Quyosh atrofini necha marta aylanib chiqadi? A) 365 sutka 2 soatda B) 366 sutka 6 soatda C) 365 sutka 6 soatda D) 365 sutka 8 soatda 4 / 40 1 milliard sekund o'tishi uchun qariyb necha yil o'tadi ? A) 30 yil B) 32 yil C) 25 yil D) 40 yil 5 / 40 …- bu to'gri chiziqning maʼlum nuqtalaridan boshlanuvchi bir qismidir. Uning boshlanish nuqtasi bor, lekin oxiri yoʻq. Nima haqida aytilayapti. A) Nur B) Kesma C) To'g'ri chiziq D) Burchak 6 / 40 Nima uchun Vatan onaga qiyoslanadi? A) TJY B) Barcha javoblar tõğri C) Ona kabi issiq bağriga oladi D) Ona kabi mehribon 7 / 40 Besh qavatli uyda 4 ta yo'lak(podezd) bor .Har bir qavatida 4 tadan xonadan bor ,har bir xonadonda 3 odam bor. Odamlar soni nechta ? A) 60 B) 80 C) 240 D) 48 8 / 40 "Ko'k arg'umchoq" hikoyasidagi " ko'k arg'umchoq" deb nimaga aytilgan? A) Qushlar B) Hayvonlar C) TJY D) Eshak 9 / 40 VII-VII asrlarda turkiy xalqlar qanday yozuvdan foydalangan? A) To’g’ri javob yo’q B) Oʻrxun-Enasoy yozuvi C) Fors va Bitik yozuvi D) Eski arab yozuvi 10 / 40 Bog'lanishli nutq bu- logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan ,mustaqil tugallangan va o’zaro bog'langan ma'noli qism . A) To’g'ri B) Noto’gri 11 / 40 Tezlik o’zgarmas bo’lganda masofa bilan vaqt qanday bog'lanisjda bo’ladi? A) To’g'ri proporsional B) Teskari proporsional 12 / 40 Tilimizda nechta shaxs bor? A) 3 B) 5 C) 1 D) 2 13 / 40 Ona tili o’qitish metodikasining asosiy bo’limlari qaysilar? A) Barchasi B) Savod o’rgatish ,grammatika,fonetika C) Nutq o’stirish,o’qish metodikasi D) So’z yasalishini o’rgatish metodikasi 14 / 40 Ta'limiy diktantlar tashkil etish va bajarilish shartiga ko’ra necha turga bo’linadi? A) 4 B) 2 C) 8 D) 5 15 / 40 Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi? A) 100 ichida sonlarni raqamlash konsentrida B) 10 ichida sonlarni raqamlash konsentrida C) Ko’p xonali sonlarni raqamlash konsentrida D) 1000 ichida sonlarni raqamlash konsentrida 16 / 40 Nutqiy xatolar necha turga ajratiladi? A) 5 B) 4 C) 2 D) 3 17 / 40 Insho yahlili va xatolar ustida. ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi? A) Barchasi B) O’qituvchi 2 kun ichida tekshiradi C) Tekshirilgan insholar yuzasidan yakuniy mashg'ulot o’tkaziladi D) Ona tili darsining 2- qismidan 15-25 daqiqa vaqt ajratiladi 18 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qaysi o‘qish turlaridan foydalaniladi? A) Ifodali o‘qish, ongli o‘qish, tez o‘qish B) Ovozli o‘qish, ichda o‘qish, shivirlab o‘qish C) Izohli o‘qish, badiiy o‘qish, to‘g‘ri o‘qish D) barcha javoblar to’g’ri 19 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qanday metodlar qo‘llaniladi? A) Badiiy o‘qish, tez o‘qish, izlanish metodi B) Ifodali o‘qish, to‘g‘ri o‘qish, C) Izlanish, to‘g‘ri o‘qish, tez o‘qish D) Izohli o‘qish, ifodali o‘qish, badiiy o‘qish, izlanish metodi 20 / 40 Vaqt o‘zgarmas bo'lganda tezlik bilan masofa orasida qanday proporsional bog'lanish bo'ladi? A) Teskari proporsional B) O'zgarmas C) Teng kuchli D) To'g'ri proporsional 21 / 40 Boshlangich sinflarda o’rganiladigan ko’pgina she'rlarni tahlil qilib ,ifodali o’qish mashq qilingach ,o’quvchilarga qanday vazifa beriladi? A) Ifodali yod aytib berish B) to’g’ri javob yo’q C) Ifodali o’qish D) Ma'nosini izohlash 22 / 40 Kvadrat cm - bu A) Tomonlari uzunligi yig'indisi B) Tomonlari uzunligi yig'indisi 1 cm bo’lgan to’rtburchak 1 cm 2 C) to’g’ri javob yo’q D) Tomonlari uzunligi 1 cm bo’lgan kvadratning yuzi 1 cm 2 23 / 40 Matematika o’qitish metodikasi haqidagi tushunchani birinchi bo’lib Shvetsariyalik pedagog,matematik G.Pestalosning 1802- yilda yozgan"Sonni ko’rgazmali o’rganish"asarida bayon qilingan. A) To’g'ri B) Noto’gri 24 / 40 Morfema necha turga bo’linadi? A) 4 B) 3 C) 2 D) 5 25 / 40 Matematika o'qitish metodikasi haqidagi tushuncha birinchi bo'lib kimning qaysi asarida bayon qilingan? A) 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars,ayrim vaqtlarda ikki darsgacha ajratiladi B) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir darsdan 15—20 daqiqa, 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars C) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, zarur bo‘lib qolsa,ikkinchi darsdan 15—20 daqiqa D) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, 3—4-sinflarda ikki darsgacha ajratiladi 26 / 40 Insho yozish darsining asosiy bosqichlarini aniqlang. A) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, 3—4-sinflarda ikki darsgacha ajratiladi B) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir darsdan 15—20 daqiqa, 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars C) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, zarur bo‘lib qolsa,ikkinchi darsdan 15—20 daqiqa D) 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars,ayrim vaqtlarda ikki darsgacha ajratiladi 27 / 40 Ko’p xonali sonlarni raqamlashga o’rgatishning 1- bosqichi qanday? A) Sinflarga ajratish B) to’g’ri javob yo’q C) Asosiy davr D) Tayyorgarlik ishi 28 / 40 Birinchi o’nlikni o’rganishda nimalarni o’zlashtirib olish nazarda tutiladi? A) Guruhlashni haqidagi bilim ,malakani egallash B) Predmetlarni aniqlash C) Voqealikni anglash D) to’g’ri javob yo’q 29 / 40 So’zning eng kichik bo’linmaydigan ma'noli qismi bu.. A) O’zak B) to’g’ri javob yo’q C) Bosh bo’lak D) Morfema 30 / 40 Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi? A) Sintaktik B) Morfologik C) Uslubiy D) to’g’ri javob yo’q 31 / 40 Tinish belgilari yig'indidi bu.....? A) to’g’ri javob yo’q B) Punktuasiya tinish belgilarining ishlatilishi haqidagi qoidalar yig'indisi C) Punktuasiya D) So’z va gaplar orasidagi belgilar 32 / 40 Vaqtda doir tasavvurlarni tarkib toptirishda sutka,soat, minut nima yordamida amalga oshiriladi? A) Ko’rgazmali metodlar,og'zaki metodlar yordamida B) Tabel kalendar yordamida C) to’g’ri javob yo’q D) Soat maketi yordamida 33 / 40 Matematika fani dasturi bo’yicha 2-4- sinflarda nimalar o’rgstiladi? A) to’g’ri javob yo’q B) 100 ichida ,1000 ichida va ko’p xonali sonlar og'zaki va yozma raqamlash C) Barchasi D) Arifmetik amallar bajarish,komponentlarning nomlarini o’rgatish 34 / 40 Boshlang'ich sinflarda qaysi so’z turkumi o’rganilmaydi? A) Morfema B) to’g’ri javob yo’q C) Ravish D) Kishilik olmoshlari 35 / 40 1- sinf o’quvchilarining o’qish malakasi qaysi bosqichga to’g'ri keladi? A) Ongli o’qish va to’gri o’qisj B) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab o’qish C) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab sidirg'a o’qish D) to’g’ri javob yo’q 36 / 40 2-sinf o‘quvchilarining o‘qish malakasi qaysi bosqichga to‘g‘ri keladi? A) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish malakasi shakllanadi B) Bo‘g‘inlab sidirg‘a o‘qishga C) Bo‘g‘inlamay sidirg‘a o‘qishga D) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish ko‘nikmasi to‘la shakllanadi. 37 / 40 Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi? A) Monolog B) Tashqi C) Ichki D) Dialog 38 / 40 Noma'lum bo‘luvchi qanday topiladi? A) Bo`linuvchi bo`linmaga bo`linadi. B) Ko`paytuvchi bo`linuvchiga bo`linadi C) Bo`linuvchi bo`linmaga ko‘paytiriladi D) Bo`luvchi bolinuvchiga kopaytiriladi 39 / 40 Analiz deb nimaga aytamiz? A) Umumiy qoidalardan xususiy misollarga va konkret qoidalarga o'tishdir. B) Butunni uning tashkil etuvchi qismlariga ajratishga yo‘naltirilgan fikrlash usuli C) Predmetlar yoki hodisalar orasida bog‘lanishlar o‘rnatishga yo‘naltirilgan tafakkur usuli D) Xususiydan umumiyga qarab boradigan xulosadir 40 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. B) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... C) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... D) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini.... 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Boshlang'ich sinf