Matematika attestatsiya №11

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №11

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Kamayish tartibida joylashtiring.

a)5√6
b)12
c)4√10

2 / 40

Aniq integralni hisoblang:

3 / 40

Soddalashtiring:

4 / 40

Funksiyaning aniqlanish sohasini toping.

 

5 / 40

ABC to‘g‘ri burchakli uchburchakning og‘irlik markazi G nuqta. Bunda AB ⊥ BC, AG ⊥ GB va AG = 8 bo‘lsa, BG ni toping.

6 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizining natural bo‘luvchilari nechta?

7 / 40

Agar bo‘lsa, tgα ni toping.

8 / 40

Arifmetik progressiyada a3+a6+a9+....+a3n=80 bo‘lsa,  a2n-3+an+6=16 bo‘lsa, n ning qiymatini toping.

9 / 40

{an} - ketna-ket berilgan, bunda a1=40 va ak+1=ak-k, k∈N a8 ni toping.

10 / 40

x noma'lum son (x≠3) uchun   x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3)  koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi?

11 / 40

Hisoblang.

12 / 40

Teng yonli trapetsiyaning diagionali o‘rta chizig‘ini 1 va 5 ga teng kesmalarga ajratadi. Trapetsiyaning yuzi 48 ga teng bo‘lsa, yon tomonini toping.

13 / 40

Piramidaning asosi tomoni 4√3 va o‘tkir burchagi 45° ga teng bo’lgan rombdan iborat. Ushbu piramidaga ichki chizilgan konusning yasovchisi asos tekisligi bilan 60° li burchak tashkil etadi. Konusning hajmini toping.

14 / 40

Tengsizlikni yeching.

15 / 40

Soddalashtiring:

16 / 40

Tengsizlikni yeching.

17 / 40

a<0 ifodani soddalashtiring.

18 / 40

P(x)=x²+3ax+c ko‘phadi x + a ga qoldiqsiz bo‘linsa, P( x) ni x - a ga  bo‘lganda qoladigan qoldiqni aniqlang.

19 / 40

  sonning teskarisini toping.

20 / 40

Quyidagi keltirilgan ko‘paytirish amalida qatnashgan harflar turli qiymatlarga ega bo‘lsa, A+ B+C = ?

21 / 40

Tengsizlikni yeching:

22 / 40

0, 1, 2, 3, 4, 5 raqamlaridan nechta 3 xonali tuzish mumkin?

23 / 40

Chizmada ABC to‘g‘ri burchakli uchburchak tasvirlangan. Bunga ko‘ra x ni toping.

24 / 40

Agar A=x3+x2-2x,  B=x4-x  va C=x4+2x3-3x2    bo'lsa,  EKUB( A; B;C) ni toping.

25 / 40

Tenglama ildizining natural bo‘luvchilari sonini toping.

26 / 40

to‘plamning nechta xos qism-to‘plamlari mavjud?

27 / 40

(0!+1!+ 2022!)125 sonning birlar xonasida qaysi raqam turadi?

28 / 40

Qavariq to‘rtburchakning diagonallari 3 va 4 ga teng. Agar qarama-qarshi tomonlarining o‘rtalarini tutashtirishdan hosil bo‘lgan kesmalar uzunliklari o‘zaro teng bo‘lsa, qavariq to‘rtburchakning yuzini toping.

29 / 40

θ ratsional son, ω va φ esa irratsional  sonlar bo‘lsa, quyidagilardan qaysi biri ratsional son bo‘lishi mumkin? θ ≠ 0

 

30 / 40

m/n=p-7=7+5/p bo'lsa, m²/n² ni toping.

31 / 40

To‘g‘ri to‘rtburchakning simmetriya markazidan bir uchigacha bo‘lgan masofa 5 sm ga, tomonlar ayirmasi 2 sm ga teng bo‘lsa, uning perimetrini toping.

32 / 40

Diagonallar soni tomonlar sonidan 3,5 marta ko‘p bo‘lgan muntazam ko‘pburchakning  eng katta va eng kichik diagonallar orasidagi burchakni toping.

33 / 40

Agar tgα = 7 bo‘lsa, ifodaning qiymatini toping.

34 / 40

Quyidagi tenglikdan a ni toping.

35 / 40

1 dan n gacha bo‘lgan natural sonlar bir xil oraliqda joylashgan. 7 va 23 sonlarining orasida diametr hosil bo‘ladi. n nechaga teng?

36 / 40

Agar f(x)=xsin2x bo'lsa, f'(π/4) toping.

37 / 40

Quyidagi murakkab sonlarni hosil qilishda, qaysi birida eng ko‘p tub sonlar qatnashgan?

38 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizlari ko‘paytmasini toping: x4+3x3+5x2+21x-14=0

39 / 40

a ning qanday qiymatida 3a + ax + (-x² )= 0 tenglama o‘zaro teng ildizlarga ega bo‘ladi?

40 / 40

|x|+|y|<7  tengsizlikni nechta (x; y) butun sonlar juftligi qanotlantiradi?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0