Matematika attestatsiya №11

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №11

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

tengsizlik yechimi bo’la oladigan tub sonlar nechta?

2 / 40

f(x-1)+f(x+2)=2(x²+7) ekani ma‟lum bo'lsa, f(x) ko'phadni toping.

 

3 / 40

Soddalashtiring:

4 / 40

ABC o‘tkir burchakli uchburchakda  sinA=4/5 va sinB=15/13 bo'lsa, sinC ni qiymatini toping.

5 / 40

ABC to‘g‘ri burchakli uchburchakning og‘irlik markazi G nuqta. Bunda AB ⊥ BC, AG ⊥ GB va AG = 8 bo‘lsa, BG ni toping.

6 / 40

x = 2768324, y = 5832641 bo‘lsa, 3x² + 2xy + y³ sonini 9 ga bo‘lganda qoladigan qoldiqni toping.

7 / 40

Qavariq ko‘pburchakning diagonallari soni 5 ga teng bo‘lsa, burchaklari sonini toping.

8 / 40

Hisoblang.

9 / 40

ABC uchburchakning har bir tomoni chizmada ko’rsatilgandek o’z uzunligiga bir yarim barobarga teng uzunlikda davom ettirilgan. Agar SABC=12 bo’lsa, SA1B1C1 ni toping.

10 / 40

Berilgan chizmadan foydalanib  α + β ning qiymatini toping:

11 / 40

to‘plamning nechta xos qism-to‘plamlari mavjud?

12 / 40

1 dan n gacha bo‘lgan natural sonlar bir xil oraliqda joylashgan. 7 va 23 sonlarining orasida diametr hosil bo‘ladi. n nechaga teng?

13 / 40

Tenglama ildizining natural bo‘luvchilari sonini toping.

14 / 40

360 ning juft va tub bo‘luvchilarining yig‘indisini toping.

15 / 40

Quyidagi keltirilgan ko‘paytirish amalida qatnashgan harflar turli qiymatlarga ega bo‘lsa, A+ B+C = ?

16 / 40

a ning qanday qiymatida 3a + ax + (-x² )= 0 tenglama o‘zaro teng ildizlarga ega bo‘ladi?

17 / 40

Quyidagi tenglikdan a ni toping.

18 / 40

Tengsizlikni yeching.

19 / 40

Diagonallar soni tomonlar sonidan 3,5 marta ko‘p bo‘lgan muntazam ko‘pburchakning  eng katta va eng kichik diagonallar orasidagi burchakni toping.

20 / 40

Qavariq to‘rtburchakning diagonallari 3 va 4 ga teng. Agar qarama-qarshi tomonlarining o‘rtalarini tutashtirishdan hosil bo‘lgan kesmalar uzunliklari o‘zaro teng bo‘lsa, qavariq to‘rtburchakning yuzini toping.

21 / 40

Hisoblang.

22 / 40

  sonning teskarisini toping.

23 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizlari ko‘paytmasini toping: x4+3x3+5x2+21x-14=0

24 / 40

θ ratsional son, ω va φ esa irratsional  sonlar bo‘lsa, quyidagilardan qaysi biri ratsional son bo‘lishi mumkin? θ ≠ 0

 

25 / 40

Tengsizlikni yeching:

26 / 40

Tengsizlikni yeching:

27 / 40

Agar f(x)=xsin2x bo'lsa, f'(π/4) toping.

28 / 40

Tengsizlikni yeching.

29 / 40

Agar tgα = 7 bo‘lsa, ifodaning qiymatini toping.

30 / 40

Soddalashtiring

31 / 40

Silindr o‘qiga parallel tekislik o‘tkazilgan. Tekislikning silindr asosi bilan keishish chizig‘i aylanani m:n kabi nisbatda bo‘ladi. Agar kesimning yuzi S bo‘lsa, silindr yon sirtining yuzini hisoblang. (m > n)

32 / 40

Quyidagi murakkab sonlarni hosil qilishda, qaysi birida eng ko‘p tub sonlar qatnashgan?

33 / 40

To‘g‘ri to‘rtburchakning simmetriya markazidan bir uchigacha bo‘lgan masofa 5 sm ga, tomonlar ayirmasi 2 sm ga teng bo‘lsa, uning perimetrini toping.

34 / 40

a<0 ifodani soddalashtiring.

35 / 40

Funksiyaning aniqlanish sohasini toping.

36 / 40

x²-20, x+1 va -x-6 manfiy sonlar arifmetik progressiyaning ketma-ket hadlari bo‘lsa, x ni toping.

37 / 40

Chizmada ABC to‘g‘ri burchakli uchburchak tasvirlangan. Bunga ko‘ra x ni toping.

38 / 40

m/n=p-7=7+5/p bo'lsa, m²/n² ni toping.

39 / 40

Teng yonli trapetsiyaning diagionali o‘rta chizig‘ini 1 va 5 ga teng kesmalarga ajratadi. Trapetsiyaning yuzi 48 ga teng bo‘lsa, yon tomonini toping.

40 / 40

Agar bo‘lsa, y = ?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0