Matematika attestatsiya №7

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №7

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

Agar f(g(x))=x^2-5x+6  va g(x)=x-2  bo'lsa  f(4)  ning qiymatini toping.

2 / 40

ABCD qavariq to‘rtburchakka aylana ichki chizilgan. AB = 8, BC = 12 bo‘lsa, CD – AD ayirmani toping.

3 / 40

Ushbu sistemaga  ko'ra (ac+bd)² ni toping.

4 / 40

funksiyaning [2; 3] kesmadagi eng katta qiymatini

5 / 40

Standart shaklda yozing 0,000000000000013

  1. 1,3·10-12
  2. 1,3·10-13
  3. 1,3·10-14
  4. 1,3·10-15

6 / 40

Tengsizlikni qanoatlantiradigan eng kichik ikkita butunsonning yig`indisini toping?

7 / 40

7/3 kasrning o‘nli kasr yoyilmasida verguldan keyingi 100- raqamni toping.

8 / 40

Ayniyatdan foydalanib x + y + z ni toping:

9 / 40

Tenglamani yeching:

10 / 40

sonlarini taqqolsang.

11 / 40

d₁ || d₂ bo‘lsa, α ni toping.

12 / 40

 ning asosiy davrini toping.

13 / 40

3n =2 va m = 9n+1+ 27n-1 tengliklar o‘rinli bo‘lsa, 27m+2010 ni toping.

14 / 40

 ni hisoblang.

 

15 / 40

Birinchi raqami 2 boʻlgan va 1, 2, 3, 4 va 5 raqamlardan tashkil topgan uch xonali sonlar nechta?

16 / 40

Agar bo‘lsa, tgα ni toping.

17 / 40

ushbu kasrning maxrajini irratsionalikdan qutqaring.

18 / 40

ABCD qavariq to‘rtburchakka aylana ichki chizilgan. AB = 8 va BC = 12 bo‘lsa, CD – AD ayirmani  toping?

19 / 40

ni hisoblang.

20 / 40

Qavariq ko‘pburchakning diagonallari soni 5 ga teng bo‘lsa, burchaklari sonini toping.

21 / 40

Kasrni hisoblang: 

22 / 40

8x²+4x³-3x-7=0 tenglama ildizlari ko‘paytmasini toping.

23 / 40

Aylananing tashqi nuqtasidan aylanaga ikkita kesuvchi o‘tkazilgan. Kesuvchi hosil qilgan ichki yoylar 7:3 kabi. Ular birgalikda butun aylananing 1/2 qismini tashkil qilsa, kesuvchilar orasidagi
burchakni toping.

24 / 40

Tenglama nechta yechimga ega?

25 / 40

x tomon uzunligini toping.

26 / 40

Sistemani yeching:

27 / 40

x va y natural sonlar uchun 20∙x! = y! bo‘lsa, y ning qabul qiladigan qiymatlari yig‘indisini toping.

28 / 40

A = {1, 2,3,5,7} va B = {1, 2,3, 4,8} A va B to‘plamlar kesishmasini toping.

29 / 40

Agar n ta juft son va m ta toq sonlarni qo‘shganda juft son chiqsa, m ning qiymati qanday?

30 / 40

Diagonallarining soni tomonlari sonidan 1,5 marta ko‘p bo‘lgan muntazam ko‘pburchakning tomoni 4 ga teng bo‘lsa, unga ichki chizilgan doira yuzini toping.

31 / 40

ABCD trapetsiyada AD va BC asoslari mos ravishda 10 va 2 ga teng hamda ∠BAD= 45° . CD yon tomonning o‘rtasi E nuqta va BE ⊥ AB bo‘lsa, SABCD ni toping.

32 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizlari yig‘indisini (agar ildizi bitta bo‘lsa, o‘zini) toping.

33 / 40

(a∈N) a sonining qanday eng kichik qiymatida (65–a) ifoda mukammal sonlardan biriga teng bo‘ladi?

34 / 40

funksiyaning [–2; 2] kesmada eng katta qiymatini toping.

35 / 40

Tengsizlikning manfiy yechimlari o‘rta arifmetigini toping.

36 / 40

x, 24 va 30 sonlarining EKUBi 6, EKUKi 360 ga teng. Bunga ko‘ra x ning eng kichik qiymatini toping.

37 / 40

|x²-5ax|=15a tenglama bitta manfiy va 3 ta musbat ildizga ega bo‘ladigan a larni toping.

38 / 40

Chizmadan foydalanib noma’lum burchakni toping.

39 / 40

4·(-5)-6·(-3)+(-5)·(-2) sonli ifoda qiymatini toping.

40 / 40

3 ni 14 ga bo‘lganda verguldan keyingi yettinchi raqamni toping.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

4 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0