Informatika attestatsiya №6

0%
1

OMAD YOR BO'LSIN!


Informatika fanidan attestatsiya savollari №6

6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi!

Test muallifi: Durbek  Chinmirzayev

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. for i in range(3,16,2):

cms=2020

dastur natijasini toping .

2 / 40

2. Veb saytlar manzili hisoblanmish URL yoyilmasi qaysi javobda to‘g‘ri ko'rsatilgan?

3 / 40

3. Kodning qaysi parchasida matn o'ng tomonga joylaydi.?

4 / 40

4. A = “9•9>10•10–25”, B = “1 bod=1 bayt/1 sekund”, C = “1 bayt=8 bit”, D= “1 Kilobit=1024 bayt” bo‘lsa, quyidagi mantiqiy ifoda natijasini aniqlang. AΛD¬(AΛB)V(CΛ¬D)

5 / 40

5. Ms Access 2010 da tasvirlanadigan maydon turlari?

6 / 40

6. MS Excel. A1:A6 va B2:B6 bloklardagi 5 xonali sonlardan eng kichigining chapdan 2-raqamini aniqlaydigan formulani ko‘rsating.

7 / 40

7. MS Excel. A va B ning ixtiyoriy natural qiymatida tomoni A va balandligi B bo‘lgan parallelogrammning yuzini to‘g‘ri hisoblaydigan formulani ko‘rsating. A1 katakda A va B1 katakda B sonlar kiritilgan.

8 / 40

8. Marshrutlash nima?

9 / 40

9. Bu virusni yuqtirgan ob'ektlar (yuklash tarmoqlari, fayl tizimining elementlari, xotira va boshqalar) haqida o'qiydigan, yozadigan, o'qiydigan operatsion tizimga qo'ng'iroqlarni ushlab, tizimdagi mavjudligini to'liq yoki qisman yashiradigan virus

10 / 40

10. Google asoschilarini belgilang

11 / 40

11. MS Excel. Berilgan: G1=0, H1=5, I1=−1, J1=2, K1=3. L1 katakka =H1+$I1-$G$1+J$1 formula kiritilgan va shu katak M1, N1, O1, P1 kataklarga nusxalangan. =M1+P1 formulaning qiymatini aniqlang.

12 / 40

12. MS Excel. Agar A1= -5 va B1= 7 bo‘lsa, u holda quyidagi formulaning qiymatini aniqlang: =СРЗНАЧ(ЗНАК(A1); ЦЕЛОЕ(B1/A1); КОРЕНЬ(ABS(A1*B1- 1)))

13 / 40

13. Excel dagi ifodaning natijasini aniqlang. =СЦЕПИТЬ(ПСТР("olimpiada";5;3);"n";ПРАВСИМВ("kino";2))

14 / 40

14. MS Excel. A1=-6; A2=-1; B1=6; B2=3 bo’lsin. Natijа -1 bo‘ladigan formulani aniqlang

15 / 40

15. A2 katakchadagi “=A1+$B$4” formulaning F17 katakchaga nusxasi qaysi javobda to‘g‘ri berilgan?

16 / 40

16. Tasvirlarning mantiqiy ketma-ketligidan hosil qilingan harakat nima deyiladi?

17 / 40

17. Qanday texnik usul tezlik (chastota)da о‘zaro almashinuvchi oddiy rasm yoki kadrlar ketma-ketligi yordamida harakatlanuvchi suratlar illyuziyasini yaratishda foydalaniladi. hisoblanadi

18 / 40

18. Yuqoridagi blok-sxema qanday ma'noni bildiradi?

19 / 40

19. Scratch muhitida yaratilgan fayllarning kengaytmasi qanday?

20 / 40

20. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi

21 / 40

21. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

22 / 40

22. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

23 / 40

23. Spritlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?

24 / 40

24. Obyektlarning bir-biriga ta’siri. U obyektlarning birgalikda harakat qilish darajasi va mohiyatini ochib beruvchi tushuncha hisoblanadi. Gap nima haqida ketayapti?

25 / 40

25. Sahnaning kengligi qancha?

26 / 40

26. Yuqoridagi algoritm qanday ma'noni bildiradi?

27 / 40

27. Sikl takrorlanishi davomida bajarilishi lozim bo‘lgan operatorlar majmuasiga nima deyiladi?

28 / 40

28. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketmaketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga nima deyiladi?

29 / 40

29. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?

30 / 40

30. Atrof-muhitni tushunish, anglash uchun yaratilgan maxsus muhit nima deyiladi?

31 / 40

31. Multfilm hosil qilishdagi birinchi qadam nimadan iborat?

32 / 40

32. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

33 / 40

33. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

34 / 40

34. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

35 / 40

35. Sahnaning balandligi qancha?

36 / 40

36. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi?

37 / 40

37. Hech qanday sahna ko'rinishi bo'lmagan loyihani yaratish mumkinmi?

38 / 40

38. Ob'ekt uchun Scratch bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki stsenariy) qanday nomlanadi?

39 / 40

39. Tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. Ular yordamida boshqa tizim yoki inson (foydalanuvchi)larning birgalikdagi harakatlari amalga oshirilishi nima deyiladi?

40 / 40

40. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

Sizning fikrlaringizni eshitishdan xursand bo'lamiz

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0