6-sinf Informatika №11 Dekabr 9, 2022Dekabr 9, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №11 ga fikr bildirilmagan. 9 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №11 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 13-dars. MATEMATIK FORMULA VA BELGILARNI JOYLASHTIRISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 25 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali 3 / 25 3. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 2-tarmoq operatori B) 1-tarmoq operatori C) Hech qaysi bajarilmaydi 4 / 25 4. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 6 / 25 6. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 7 / 25 7. Xolst –bu? A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) To’g’ri javob yo’q D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 8 / 25 8. Multfilm – A) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari B) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 9 / 25 9. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 10 / 25 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 11 / 25 11. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 12 / 25 12. Raqamli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” D) “Главная” → “Aбзац” → “Нумерация” 13 / 25 13. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 14 / 25 14. – izoh matnli hujjatning oxirgi sahifasi pastki kolontitul qismida joylashadi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Oriyentatsiya B) Sodda havola C) Varaq chegarasi D) Yakuniy havola 15 / 25 15. …– hujjatning oxirgi sahifasi yoki ma’lumot keltirilgan sahifaning pastki kolontituliga joylashtirilgan matn. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Havola B) Kegl C) Oriyentatsiya D) Varaq chegarasi 16 / 25 16. MS Word dasturida: Vektorli tasvir –bu? A) uch o‘lchamli obyektlar tasviri. B) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. C) chiziqlardan tashkil topgan tasvir turi. D) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. 17 / 25 17. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 18 / 25 18. Hujjatlarda shakllar yaratish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Фигуры” B) “Макет” → “Фигуры” C) “Вставка” → “SmartArt” D) “Главная” → “Фигуры” 19 / 25 19. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Макет B) Вставка C) Конструктор D) Главная 20 / 25 20. MS Word dasturida: Stil–bu? A) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. B) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. C) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. D) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. 21 / 25 21. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 512 ta B) 65 536 ta C) 4 096 ta D) 16 384 ta 22 / 25 22. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” C) “Вставка” → “Вставит таблицы” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 23 / 25 23. MS Word matn protsessorida matematik formulalarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” B) “Вставка” → “Вставит таблицы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 24 / 25 24. MS Word matn protsessorida istalgan matematik formulalarni kritish mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 25 / 25 25. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster 6-sinf Informatika