6-sinf Informatika №11 Dekabr 9, 2022Dekabr 9, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №11 ga fikr bildirilmagan. 1 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №11 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 13-dars. MATEMATIK FORMULA VA BELGILARNI JOYLASHTIRISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B soniga teng B) A soni B sonidan kichik C) A soni B sonidan katta 4 / 25 4. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat until” B) “repeat” C) Barchasidan D) “forever” 5 / 25 5. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat” C) Barchasidan D) “repeat until” 6 / 25 6. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. B) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 8 / 25 8. Multfilm – A) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari B) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. C) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. D) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat 9 / 25 9. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 10 / 25 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Hisoblash 11 / 25 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Xabarlarni chop etish bloki 12 / 25 12. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.uz B) rezume.com C) rezume.me D) rezume.ru 13 / 25 13. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 14 / 25 14. – izohlanadigan matn joylashgan sahifaning pastki kolontitulida joylashadi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Sodda havola B) Oriyentatsiya C) Varaq chegarasi D) Yakuniy havola 15 / 25 15. – izoh matnli hujjatning oxirgi sahifasi pastki kolontitul qismida joylashadi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Yakuniy havola B) Sodda havola C) Oriyentatsiya D) Varaq chegarasi 16 / 25 16. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 17 / 25 17. MS Word dasturida: Stil–bu? A) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. C) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. D) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. 18 / 25 18. MS Word dasturida: Vektorli tasvir –bu? A) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. B) chiziqlardan tashkil topgan tasvir turi. C) uch o‘lchamli obyektlar tasviri. D) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. 19 / 25 19. Hujjatlarda shakllar yaratish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Макет” → “Фигуры” B) “Вставка” → “Фигуры” C) “Вставка” → “SmartArt” D) “Главная” → “Фигуры” 20 / 25 20. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Вставка B) Макет C) Конструктор D) Главная 21 / 25 21. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” C) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Вставит таблицы” 22 / 25 22. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Yo’q B) Ha 23 / 25 23. MS Word matn protsessorida istalgan matematik formulalarni kritish mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 24 / 25 24. MS Word matn protsessorida matematik formulalarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” B) “Вставка” → “Вставит таблицы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 25 / 25 25. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 4 096 ta B) 512 ta C) 16 384 ta D) 65 536 ta 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster 6-sinf Informatika