Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 23 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 24 2. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 66 B) 9 C) 8 D) 1 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. D) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Qism dastur bloki 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Kiritish/chiqarish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Natijani chop etish 12 / 24 12. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) yangi eggektlar, kuzatish B) ruhlantirish, jonlantirish C) kuzatish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 13 / 24 13. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. D) obyektlarning bir-biriga ta’siri. 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 15 / 24 15. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Natijani chop etish C) Hisoblash D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 16 / 24 16. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 18 / 24 18. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Natijani chop etish C) Hisoblash D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 20 / 24 20. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Muqobil blok C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 23 / 24 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz