Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 33 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 2 / 24 2. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 1-tarmoq operatori B) 2-tarmoq operatori C) Hech qaysi bajarilmaydi 3 / 24 3. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Sikl B) Tarmoqlanuvchi algoritm C) Takrorlanishlar soni deyiladi? D) Chiziqli algoritm 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Qism dastur bloki 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Natijani chop etish 8 / 24 8. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) yangi eggektlar, kuzatish B) Barcha javoblar to’g’ri C) ruhlantirish, jonlantirish D) kuzatish, jonlantirish 9 / 24 9. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 11 / 24 11. Interfaollik-? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 12 / 24 12. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 13 / 24 13. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni 14 / 24 14. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Muqobil blok C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Muqobil blok 19 / 24 19. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Shartni tekshirish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Qism dastur bloki D) Muqobil blok 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz