Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 15 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 24 2. Tarmoqlanuvchi algoritmlar –bu A) Faqat ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. C) muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi. D) muayyan shartlarga muvofiq takrorlanadigan harakatlar ketma ketligi. 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. D) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. 4 / 24 4. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select C) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Qism dastur bloki D) Sikl bloki 7 / 24 7. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 8 / 24 8. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 9 / 24 9. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Hisoblash C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 12 / 24 12. Dasturlash – A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Natijani chop etish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Hisoblash 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Kiritish/chiqarish bloki 16 / 24 16. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 20 / 24 20. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) yangi eggektlar, kuzatish B) ruhlantirish, jonlantirish C) Barcha javoblar to’g’ri D) kuzatish, jonlantirish 21 / 24 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Muqobil blok C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Kiritish/chiqarish bloki D) Funksional blok 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Qism dastur bloki 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz