6-sinf Informatika №6 Noyabr 2, 2022Noyabr 2, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №6 ga fikr bildirilmagan. 24 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. 2 / 24 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 3 / 24 3. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Chiziqli algoritm C) Takrorlanishlar soni deyiladi? D) Sikl 4 / 24 4. Rastrli rejim- A) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) To’g’ri javob yo’q D) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. 5 / 24 5. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Sikl bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Qism dastur bloki C) Muqobil blok D) Xabarlarni chop etish bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Qism dastur bloki D) Muqobil blok 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 15 / 24 15. Kompyuter o‘yini –bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 16 / 24 16. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) Barcha javoblar to’g’ri B) yangi eggektlar, kuzatish C) kuzatish, jonlantirish D) ruhlantirish, jonlantirish 17 / 24 17. Dasturlash – A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 20 / 24 20. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 21 / 24 21. Interfaollik-? A) obyektlarning bir-biriga ta’siri. B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 22 / 24 22. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Kiritish/chiqarish bloki 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 0% Author: InfoMaster 6-sinf Informatika