Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №3 InfoMaster Oktabr 21, 2022 44 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 4-dars. SCRATCH MUHITIDA TAKRORLANUVCHIBLOKLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 4 / 25 4. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan kichik B) A soni B sonidan katta C) A soni B soniga teng 5 / 25 5. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 1 B) 8 C) 9 D) 66 6 / 25 6. Sikllar qanday algoritimlarda ishlatiladi? A) Takrorlanuvchi B) Tarmoqlanuvchi C) Barchasida D) Chiziqli 7 / 25 7. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. B) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. C) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 8 / 25 8. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 9 / 25 9. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat until” C) Barchasidan D) “repeat” 10 / 25 10. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) Barchasidan C) “repeat until” D) “repeat” 11 / 25 11. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 12 / 25 12. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 13 / 25 13. Mazkur blok sikl tanasi necha martta takrorlanadi? A) Takrorlanmaydi B) 11 C) 8 D) 10 14 / 25 14. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 15 / 25 15. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 16 / 25 16. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. B) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. C) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 17 / 25 17. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. D) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. 18 / 25 18. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Sikl C) Takrorlanishlar soni deyiladi? D) Chiziqli algoritm 19 / 25 19. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. B) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. C) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. D) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. 20 / 25 20. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 21 / 25 21. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. 22 / 25 22. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. B) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 23 / 25 23. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 24 / 25 24. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. 25 / 25 25. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) Barchasidan B) “repeat until” C) “repeat” D) “forever” 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz