Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №3 InfoMaster Oktabr 21, 2022 51 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 4-dars. SCRATCH MUHITIDA TAKRORLANUVCHIBLOKLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 4 / 25 4. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Chiziqli B) Blok sxemada xatolik bor C) Takrorlanuvchi D) Tarmoqlanuvchi 5 / 25 5. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 6 / 25 6. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. 7 / 25 7. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. D) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. 8 / 25 8. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 9 / 25 9. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. 10 / 25 10. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. B) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. C) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. D) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. 11 / 25 11. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. B) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. 13 / 25 13. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Takrorlanishlar soni deyiladi? B) Tarmoqlanuvchi algoritm C) Chiziqli algoritm D) Sikl 14 / 25 14. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. B) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. C) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. D) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. 15 / 25 15. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 1 B) 2 C) 4 D) 3 16 / 25 16. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat” B) Barchasidan C) “repeat until” D) “forever” 17 / 25 17. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. 18 / 25 18. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. 19 / 25 19. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. C) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. D) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. 20 / 25 20. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. B) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 21 / 25 21. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) Barchasidan B) “forever” C) “repeat until” D) “repeat” 22 / 25 22. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. 23 / 25 23. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. B) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. C) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 24 / 25 24. Sikllar qanday algoritimlarda ishlatiladi? A) Chiziqli B) Takrorlanuvchi C) Tarmoqlanuvchi D) Barchasida 25 / 25 25. Cheksiz siklni qaysi blok yordamida to‘xtatish mumkin. A) 1 B) 3 C) 2 D) 4 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz