Matematika attestatsiya №7

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Matematika fanidan attestatsiya savollari №7

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

   va   bo'lsa  x-y=?

2 / 40

Kichchik diagonali tomoniga teng bo’lgan rombga , tomoni diametr qilib yarim doira va uning ichiga romb tomoniga hamda yarim doiraga urunuvchi aylana chizilgan . Agar romb tomoni 8 bo’lsa aylana markazidan diagonallar kesishish nuqtasigacha bo’lgan masofani toping.

 

3 / 40

Teng yonli trapetsiyaning diagonallari o'zaro perpendikulyar hamda yuzi 32 ga teng bo'lsa, uning diagonali uzunligini toping.

4 / 40

Tenglama ildizlari ayirmasining modulini toping.

5 / 40

Hisoblang? 

6 / 40

n ning qanday qiymatida tenglik to`g`ri bo’ladi?      (73)=715

7 / 40

ABC o‘tkir burchakli uchburchakda  sinA=4/5 va sinB=15/13 bo'lsa, sinC ni qiymatini toping.

8 / 40

Radiusi 25/4 bo‘lgan sferaga balandligi 8 ga teng bo‘lgan konus ichki chizilgan. Konusning hajmini toping.

9 / 40

P(x)=x¹ºº  ko‘phadni x³-3x+2 ga bo‘lganda qoladigan qoldiqni toping.

  1. 2¹ºº-1
  2. (2¹ºº-1)x+2(299-1)
  3. (2¹ºº-1)x-2(299-1)
  4. 2¹ººx-3·2100

10 / 40

an - arifmetik progressiyaning umumiy hadi bo‘lsa, quyidagi nisbatni toping:

11 / 40

Teng yonli ABC (AC = BC)  uchburchakning AC tomonida D nuqta olingan. K – BD kesma va AH baladlik kesishgan nuqta. Agar AD = AK bo‘lsa, DBA burchakni toping.

12 / 40

 ni hisoblang.

 

13 / 40

ABCD rombda diagonallar BD =18, AC =12 ga teng bo‘lib, ular O nuqtada kesishadi. AB tomonni teng ikkiga bo‘luvchi CE kesma BD diagonalni F nuqtada kesib o‘tadi. AEFO to‘rtburchak yuzini toping.

14 / 40

Tenglamalar sistemasidan foydalanib x + 3y ni toping.

15 / 40

ifodani soddalashtiring.

16 / 40

ushbu kasrning maxrajini irratsionalikdan qutqaring.

17 / 40

T= 1·1!+2·2!+ 3· 3!+ ...+ 19·19! T  bo‘lsa, T +1  yig‘indi nechta 0 bilan tugaydi?

18 / 40

Ifodani soddalashtiring:

19 / 40

8x²+4x³-3x-7=0 tenglama ildizlari ko‘paytmasini toping.

20 / 40

Tengsizlikning qanoatlantiruvchi barcha butun sonlar ko‘paytmasini toping.

21 / 40

3 ni 14 ga bo‘lganda verguldan keyingi yettinchi raqamni toping.

22 / 40

4·(-5)-6·(-3)+(-5)·(-2) sonli ifoda qiymatini toping.

23 / 40

ni hisoblang.

24 / 40

x tomon uzunligini toping.

25 / 40

P(x)=3x5-2x4+4x3+2x2-1  ko‘phadni x2- x +1 ga bo‘lgandagi qoldiqni toping.

26 / 40

va ab = 2 bo‘lsa, (a +b)³  ni toping.

27 / 40

ABCD trapetsiyada AD va BC asoslari mos ravishda 10 va 2 ga teng hamda ∠BAD= 45° . CD yon tomonning o‘rtasi E nuqta va BE ⊥ AB bo‘lsa, SABCD ni toping.

28 / 40

ABCD parallelogrammda A burchakdan o‘tkazilgan bissektrisa BC tomonni E nuqtada kesib o‘tadi. Agar AB=9 va AD=15 cm bo‘lsa, BE va EC kesmalarni (cm) toping.

29 / 40

α burchakni toping.

30 / 40

Tenglama nechta yechimga ega?

31 / 40

Qavariq ko‘pburchakning diagonallari soni 5 ga teng bo‘lsa, burchaklari sonini toping.

32 / 40

Aylananing tashqi nuqtasidan aylanaga ikkita kesuvchi o‘tkazilgan. Kesuvchi hosil qilgan ichki yoylar 7:3 kabi. Ular birgalikda butun aylananing 1/2 qismini tashkil qilsa, kesuvchilar orasidagi
burchakni toping.

33 / 40

Agar bo‘lsa, tgα ni toping.

34 / 40

x, 24 va 30 sonlarining EKUBi 6, EKUKi 360 ga teng. Bunga ko‘ra x ning eng kichik qiymatini toping.

35 / 40

Chizmadan foydalanib noma’lum burchakni toping.

36 / 40

A = {1, 2,3,5,7} va B = {1, 2,3, 4,8} A va B to‘plamlar kesishmasini toping.

37 / 40

Boshlang‘ich funksiyasini toping:

38 / 40

Tenglamani yeching. 

39 / 40

funksiyaning [–2; 2] kesmada eng katta qiymatini toping.

40 / 40

Tenglamaning haqiqiy ildizlari yig‘indisini (agar ildizi bitta bo‘lsa, o‘zini) toping.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

4 Izohlar
Hammasini ko'rsatish Eng Foydali Eng Yuqori Reyting Eng Past Reyting Sharhingizni qo'shing

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0