Ona tili va adabiyot fanidan majburiy blok testlari №23 Mart 11, 2024May 1, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Ona tili va adabiyot fanidan majburiy blok testlari №23 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 12345678910 OMAD YOR BO'LSIN! Ona tili va adabiyot fanidan majburiy blok testlari №23 Abituriyent uchun ona tili va adabiyot fanidan majburiy blok testlari. 1 / 10 1. Ko‘makchi mavjud bo‘lgan gapni toping. A) Bitmas-tuganmas bilimning tagida mashaqqatli mehnat yotadi. B) Kvadratning tomonlari teng. C) Kiyik ovchini ko‘ra qochdi. D) U akasiga qaraganda nimadir demoqchi bo‘ldi. 2 / 10 2. Qaysi javobda fe’lning o‘tgan zamon shakli kelasi zamon ma’nosida qo‘llangan? A) Yurasan, yurasan, hech masofa kamaymaydi. B) Qayerdaman, qayga borarman, qora zindon naqadar chuqur... C) Miryoqub uning aqlini o‘g‘irlamoq maqsadida qichiq masaladan gap ochdi: – To‘yni nima qildik, xo‘jayin? – dedi u qo‘lini chayqab turib. D) – Atayin o‘zlarini yo‘qlab keldim. Suratingizni ishlashim kerak. 3 / 10 3. Dasturxonga shira bog‘lagan oltin rang uzum qo‘yildi. Ushbu gapda bog‘lamoq so‘zining qaysi ma’nosi ifodalangan? A) yig‘moq B) o‘ramoq C) ulamoq D) tugmoq 4 / 10 4. Qaysi gapda olmoshning 4 ta turi qatnashgan? A) Har kim o‘z og‘zining qorovuli bo‘lsa, uning nafasi hech qachon bo‘g‘ilmaydi. B) Kimki shoshilmay, aql-u tadbir bilan ish tutsa, u o‘z maqsadlariga oson erishadi. C) Nima ro‘zg‘orga kerak bo‘lsa, dadam o‘shani bozordan keltiraverar edi. D) Kimki boshqalarga rahm-u shafqat qilmasa, unga ham hech kim rahm-u shafqat qilmaydi. 5 / 10 5. Qaysi gapda kuchaytiruv-ta’kid yuklamasi qo‘llangan? A) Ovchi nihoyatda kechikkanini bildi-yu, umid uni o‘lja sari burdi. B) Salim aytgan edi-yu bu ishga aloqasi yo‘qligini. C) Kitobni yopdi-yu, miyasida aylanayotgan savollarga javob izlay boshladi. D) U ilmga oshiq-u beqaror edi. 6 / 10 6. Qaysi so‘zdagi undoshlarning barchasi jarangli? A) jig‘ibiyron B) gapdonlar C) jo‘xorizor D) mag‘lubiyat 7 / 10 7. Tarixni o‘rganishdan asosiy maqsad – milliy o‘zligimizni chuqurroq anglash. Ushbu gapda so‘z yasovchi qo‘shimcha qo‘shilishi natijasida nechta so‘zda tovush almashishi yuz bergan? A) 4 ta B) 1 ta C) 3 ta D) 2 ta 8 / 10 8. Gunohi ne edi bu tilla boshning, Gunohi ne edi porloq quyoshning (I. Sulton). Ushbu gapdagi ma’no ko‘chish turini aniqlang. A) vazifadoshlik B) metafora C) kinoya D) metonimiya 9 / 10 9. Sinonimlar qatorida “begona” so‘z qo‘llangan qatorni aniqlang. A) nihoya, yakun, oxir B) ruxsat, javob, izm C) sabr, toqat, chidam D) mangu, abadiy, umrbod 10 / 10 10. Ravishning ma’nosiga ko‘ra ikki turi qatnashgan gapni aniqlang. A) Kultegin yayov otilib hujum qildi. B) Ey aziz Toshkentim, nega sen bugun bola kabi to‘polon qilding ertalab. C) Qovunlarni xonaga terib qo‘yganimizdan keyin u yerga bir kosa suv ham olib kirib qo‘yamiz. D) So‘ng kampirning arang uyquga ketganini va uyqu aralash yig‘i tovushini eshitganini aytadi. 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin Ona tili va adabiyot majburiy blok