Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 155 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 4 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) B) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) C) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): D) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) 2 / 50 2. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi B) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: C) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas D) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi 3 / 50 3. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) T.Sodiqov B) M.Ashrafiy, Vaselenko: C) S.Yudakov D) T.Jalilov 4 / 50 4. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Kantata B) Musiqali drama: C) Operetta D) Oratoriya 5 / 50 5. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Alxon” B) “Parda”: C) “Tuzuk”: D) “Naqr” 6 / 50 6. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: C) ½ ton, ½ ½ ½ D) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton 7 / 50 7. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Birinchi: B) To’rtinchi C) Uchinchi: D) Ikkinchi 8 / 50 8. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z B) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: C) Arabcha so’z va yunoncha so`z D) Forscha so’z va tojikchka so`z: 9 / 50 9. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) tamom degani B) asosiy qism degani C) musobaqa degani: D) muqaddima , kirish degani: 10 / 50 10. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: B) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida C) Ommaviy va to’garak shakllarida D) to’garak va xor shaklida 11 / 50 11. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Engramonik intervallar B) diatonik intervallar: C) Ortirilgan intervallar D) Xromatik intervallar 12 / 50 12. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Amaliy o’qitish metodlari B) Taqqoslash metodlari: C) Ko’rgazmali o’qitish metodlari D) O’yin metodlari 13 / 50 13. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Uchinchi B) Ikkinchi: C) To’rtinchi D) Birinchi 14 / 50 14. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori B) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov C) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 15 / 50 15. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Amaliy metod B) O’yin metodi C) Ko’rgazmali o’qitish metod D) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari 16 / 50 16. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lirik ashula, Lapar, Yalla B) Maqom, Katta ashula, epik doston: C) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar D) Lapar, Maqom, Yalla 17 / 50 17. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning o’rtacha ovozi B) erkaklarning past ovozi: C) ayollar tovushiga yaqin ovoz D) erkaklarning yuqori ovozi: 18 / 50 18. Katta septima intervali necha ton? A) 6 ton B) 5,5 ton: C) 4,5 ton: D) 5 ton 19 / 50 19. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 8-10 ta: B) 20-22 ta C) 18-20 ta D) 12-14 ta: 20 / 50 20. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1962-yilda: B) 1957-yilda C) 1958- yilda: D) 1959-yilda 21 / 50 21. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) musiqa o’qitishning ogzaki metodi B) ko’rgazmali o’qitish metodi C) amaliy metodi D) o’yin metodi: 22 / 50 22. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla B) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar C) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma D) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: 23 / 50 23. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): B) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) C) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): D) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) 24 / 50 24. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: B) Musiqa tinglashdan C) Istagan faoliyat turidan: D) Musiqa savodidan 25 / 50 25. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla B) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: C) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin D) Munojot, alla, yor-yor 26 / 50 26. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 600 ta B) 440 ta: C) 348 ta D) 510 ta: 27 / 50 27. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) besh guruhni C) ikki guruhni D) to’rt guruhni 28 / 50 28. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) uch miqdorda B) yarim miqdorda: C) ikki miqdorda D) to’rt miqdorda 29 / 50 29. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) birinchi guruhiga: B) to’rtinchi guruhiga C) ikkinchi guruhiga D) uchinchi guruhiga 30 / 50 30. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) yumshshoq-ohangdor tovushlar B) dag’al tovushlar C) qichqiriq tovushlar D) no oxangdosh tovushlar: 31 / 50 31. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. B) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: C) Musiqa tushunishga o’rgatadi. D) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. 32 / 50 32. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) olti yirik bo’limdan iborat B) besh yirik bo’limdan iborat: C) ikki yirik bo’limdan iborat: D) to’rt yirik bo’limdan iborat 33 / 50 33. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar B) Mehnat qo’shiqlari: C) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar D) Oilaviy marosim aytimlar 34 / 50 34. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) G’ijjak B) Sato C) Qo’biz. D) Dutor: 35 / 50 35. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 68 ta B) 92 ta C) 78 ta D) 88 ta: 36 / 50 36. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Baholash C) Motiv D) Maqsad 37 / 50 37. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) O’zaro ta’sirlarda B) Ijodiy yondashuvda C) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi D) Pedagogikada monitoringda 38 / 50 38. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) O’zaro ta’sirlar B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) Ijodiy yondashuv 39 / 50 39. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari C) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. D) Nazariya va amaliyot. 40 / 50 40. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 41 / 50 41. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish D) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 42 / 50 42. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Matnli belgi, ovozli belgi. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 43 / 50 43. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan C) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 44 / 50 44. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 45 / 50 45. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Analiz B) Bilish C) Sintez D) Baholash 46 / 50 46. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Arabcha nova – yangilik kiritish. C) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. D) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. 47 / 50 47. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 48 / 50 48. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 49 / 50 49. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish B) Xotira obrazlarini solishtirish C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 50 / 50 50. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Ta’limning baholash shkalasida 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14