Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 223 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 11 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) besh guruhni C) ikki guruhni D) to’rt guruhni 2 / 50 2. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Amaliy metod B) O’yin metodi C) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari D) Ko’rgazmali o’qitish metod 3 / 50 3. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) ikki yirik bo’limdan iborat: B) olti yirik bo’limdan iborat C) to’rt yirik bo’limdan iborat D) besh yirik bo’limdan iborat: 4 / 50 4. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) B) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) C) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): D) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) 5 / 50 5. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1962-yilda: B) 1957-yilda C) 1959-yilda D) 1958- yilda: 6 / 50 6. Katta septima intervali necha ton? A) 5 ton B) 5,5 ton: C) 6 ton D) 4,5 ton: 7 / 50 7. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Mehnat qo’shiqlari: B) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar C) Oilaviy marosim aytimlar D) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar 8 / 50 8. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) ko’rgazmali o’qitish metodi B) o’yin metodi: C) musiqa o’qitishning ogzaki metodi D) amaliy metodi 9 / 50 9. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) ikkinchi guruhiga B) uchinchi guruhiga C) to’rtinchi guruhiga D) birinchi guruhiga: 10 / 50 10. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Dutor: B) G’ijjak C) Sato D) Qo’biz. 11 / 50 11. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: B) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla C) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma D) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar 12 / 50 12. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 600 ta B) 348 ta C) 510 ta: D) 440 ta: 13 / 50 13. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: B) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi C) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi D) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas 14 / 50 14. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa savodidan B) Musiqa tinglashdan C) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: D) Istagan faoliyat turidan: 15 / 50 15. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: C) ½ ton, ½ ½ ½ D) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton 16 / 50 16. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin B) Munojot, alla, yor-yor C) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla D) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: 17 / 50 17. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) diatonik intervallar: B) Engramonik intervallar C) Xromatik intervallar D) Ortirilgan intervallar 18 / 50 18. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 78 ta B) 88 ta: C) 68 ta D) 92 ta 19 / 50 19. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning o’rtacha ovozi B) erkaklarning past ovozi: C) erkaklarning yuqori ovozi: D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 20 / 50 20. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) to’garak va xor shaklida B) Ommaviy va to’garak shakllarida C) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida D) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: 21 / 50 21. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) yarim miqdorda: B) uch miqdorda C) to’rt miqdorda D) ikki miqdorda 22 / 50 22. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori B) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov C) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 23 / 50 23. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) tamom degani B) muqaddima , kirish degani: C) asosiy qism degani D) musobaqa degani: 24 / 50 24. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Ikkinchi: B) Uchinchi C) To’rtinchi D) Birinchi 25 / 50 25. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) B) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): C) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): D) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) 26 / 50 26. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) T.Sodiqov B) M.Ashrafiy, Vaselenko: C) S.Yudakov D) T.Jalilov 27 / 50 27. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 20-22 ta B) 12-14 ta: C) 8-10 ta: D) 18-20 ta 28 / 50 28. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Forscha so’z va tojikchka so`z: B) Arabcha so’z va yunoncha so`z C) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z D) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: 29 / 50 29. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: B) Musiqa tushunishga o’rgatadi. C) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. D) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. 30 / 50 30. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Tuzuk”: B) “Parda”: C) “Naqr” D) “Alxon” 31 / 50 31. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Musiqali drama: B) Kantata C) Operetta D) Oratoriya 32 / 50 32. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Ko’rgazmali o’qitish metodlari B) Amaliy o’qitish metodlari C) O’yin metodlari D) Taqqoslash metodlari: 33 / 50 33. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lapar, Maqom, Yalla B) Maqom, Katta ashula, epik doston: C) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar D) Lirik ashula, Lapar, Yalla 34 / 50 34. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) yumshshoq-ohangdor tovushlar B) no oxangdosh tovushlar: C) dag’al tovushlar D) qichqiriq tovushlar 35 / 50 35. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Birinchi: B) Ikkinchi C) Uchinchi: D) To’rtinchi 36 / 50 36. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Xatoni tuzatish, baholash C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Harakatlarni tekshirish 37 / 50 37. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 38 / 50 38. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish C) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 39 / 50 39. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Sintez C) Analiz D) Bilish 40 / 50 40. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 41 / 50 41. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) O’zaro ta’sirlar D) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 42 / 50 42. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash 43 / 50 43. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi C) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 44 / 50 44. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) O’zaro ta’sirlarda B) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi C) Ijodiy yondashuvda D) Pedagogikada monitoringda 45 / 50 45. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. B) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. C) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. D) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. 46 / 50 46. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari C) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. D) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari 47 / 50 47. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Ta’limning baholash shkalasida B) Pedagogikada monitoringda C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 48 / 50 48. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 49 / 50 49. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) Gaplarni yozib, saqlab olish D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 50 / 50 50. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 20 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14