Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 126 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 8 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Xromatik intervallar B) Ortirilgan intervallar C) Engramonik intervallar D) diatonik intervallar: 2 / 50 2. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) to’rt miqdorda B) ikki miqdorda C) uch miqdorda D) yarim miqdorda: 3 / 50 3. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Parda”: B) “Tuzuk”: C) “Alxon” D) “Naqr” 4 / 50 4. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Taqqoslash metodlari: B) O’yin metodlari C) Ko’rgazmali o’qitish metodlari D) Amaliy o’qitish metodlari 5 / 50 5. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) G’ijjak B) Dutor: C) Qo’biz. D) Sato 6 / 50 6. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Ommaviy va to’garak shakllarida B) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: C) to’garak va xor shaklida D) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida 7 / 50 7. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 88 ta: C) 78 ta D) 68 ta 8 / 50 8. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa savodidan B) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: C) Musiqa tinglashdan D) Istagan faoliyat turidan: 9 / 50 9. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) amaliy metodi B) musiqa o’qitishning ogzaki metodi C) ko’rgazmali o’qitish metodi D) o’yin metodi: 10 / 50 10. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Birinchi B) To’rtinchi C) Uchinchi D) Ikkinchi: 11 / 50 11. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: B) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton C) ½ ton, ½ ½ ½ D) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton 12 / 50 12. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 12-14 ta: B) 18-20 ta C) 20-22 ta D) 8-10 ta: 13 / 50 13. Katta septima intervali necha ton? A) 5 ton B) 6 ton C) 4,5 ton: D) 5,5 ton: 14 / 50 14. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) no oxangdosh tovushlar: B) yumshshoq-ohangdor tovushlar C) dag’al tovushlar D) qichqiriq tovushlar 15 / 50 15. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Amaliy metod B) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari C) O’yin metodi D) Ko’rgazmali o’qitish metod 16 / 50 16. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning past ovozi: B) erkaklarning yuqori ovozi: C) erkaklarning o’rtacha ovozi D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 17 / 50 17. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi B) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas C) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: D) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi 18 / 50 18. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) besh yirik bo’limdan iborat: B) to’rt yirik bo’limdan iborat C) olti yirik bo’limdan iborat D) ikki yirik bo’limdan iborat: 19 / 50 19. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) S.Yudakov B) M.Ashrafiy, Vaselenko: C) T.Sodiqov D) T.Jalilov 20 / 50 20. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) besh guruhni B) to’rt guruhni C) ikki guruhni D) uch guruhni: 21 / 50 21. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar B) Oilaviy marosim aytimlar C) Mehnat qo’shiqlari: D) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar 22 / 50 22. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Birinchi: B) Uchinchi: C) Ikkinchi D) To’rtinchi 23 / 50 23. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): B) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) C) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) D) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) 24 / 50 24. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): B) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): C) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) D) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) 25 / 50 25. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Munojot, alla, yor-yor B) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla C) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin D) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: 26 / 50 26. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: B) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla C) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma D) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar 27 / 50 27. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lapar, Maqom, Yalla B) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar C) Maqom, Katta ashula, epik doston: D) Lirik ashula, Lapar, Yalla 28 / 50 28. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1962-yilda: B) 1959-yilda C) 1958- yilda: D) 1957-yilda 29 / 50 29. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Kantata B) Oratoriya C) Musiqali drama: D) Operetta 30 / 50 30. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa tushunishga o’rgatadi. B) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. C) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. D) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: 31 / 50 31. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 600 ta B) 510 ta: C) 440 ta: D) 348 ta 32 / 50 32. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) asosiy qism degani B) tamom degani C) muqaddima , kirish degani: D) musobaqa degani: 33 / 50 33. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov B) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev C) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 34 / 50 34. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) birinchi guruhiga: B) ikkinchi guruhiga C) uchinchi guruhiga D) to’rtinchi guruhiga 35 / 50 35. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Arabcha so’z va yunoncha so`z B) Forscha so’z va tojikchka so`z: C) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: D) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z 36 / 50 36. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, xatoni tuzatish 37 / 50 37. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish C) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 38 / 50 38. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. B) Lotincha innotion – yangilik yaratish. C) Arabcha nova – yangilik kiritish. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 39 / 50 39. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 40 / 50 40. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 41 / 50 41. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa B) Gaplarni yozib, saqlab olish C) Ijodiy yondashuv D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 42 / 50 42. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) O’zaro ta’sirlar 43 / 50 43. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 44 / 50 44. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) O’zaro ta’sirlarda B) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi C) Pedagogikada monitoringda D) Ijodiy yondashuvda 45 / 50 45. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 46 / 50 46. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi C) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 47 / 50 47. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Bilish C) Analiz D) Baholash 48 / 50 48. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. B) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 49 / 50 49. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. C) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 50 / 50 50. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) O’quv jarayonini uzluksizligida B) Pedagogikada monitoringda C) Ta’limning baholash shkalasida D) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 9 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14