Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 218 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 11 0% 15 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) yarim miqdorda: B) to’rt miqdorda C) ikki miqdorda D) uch miqdorda 2 / 50 2. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): B) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) C) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) D) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): 3 / 50 3. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 440 ta: B) 600 ta C) 510 ta: D) 348 ta 4 / 50 4. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Ommaviy va to’garak shakllarida B) to’garak va xor shaklida C) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida D) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: 5 / 50 5. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Uchinchi B) Birinchi C) To’rtinchi D) Ikkinchi: 6 / 50 6. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Ortirilgan intervallar B) Engramonik intervallar C) Xromatik intervallar D) diatonik intervallar: 7 / 50 7. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) olti yirik bo’limdan iborat B) besh yirik bo’limdan iborat: C) ikki yirik bo’limdan iborat: D) to’rt yirik bo’limdan iborat 8 / 50 8. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) besh guruhni B) to’rt guruhni C) uch guruhni: D) ikki guruhni 9 / 50 9. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Sato B) Qo’biz. C) G’ijjak D) Dutor: 10 / 50 10. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: B) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton C) ½ ton, ½ ½ ½ D) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton 11 / 50 11. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Birinchi: B) Ikkinchi C) To’rtinchi D) Uchinchi: 12 / 50 12. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) B) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) C) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) D) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): 13 / 50 13. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) tamom degani B) musobaqa degani: C) muqaddima , kirish degani: D) asosiy qism degani 14 / 50 14. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa tushunishga o’rgatadi. B) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: C) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. D) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. 15 / 50 15. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) M.Ashrafiy, Vaselenko: B) T.Sodiqov C) T.Jalilov D) S.Yudakov 16 / 50 16. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa tinglashdan B) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: C) Istagan faoliyat turidan: D) Musiqa savodidan 17 / 50 17. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: B) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas C) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi D) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi 18 / 50 18. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) amaliy metodi B) o’yin metodi: C) musiqa o’qitishning ogzaki metodi D) ko’rgazmali o’qitish metodi 19 / 50 19. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 68 ta B) 92 ta C) 88 ta: D) 78 ta 20 / 50 20. Katta septima intervali necha ton? A) 4,5 ton: B) 5,5 ton: C) 6 ton D) 5 ton 21 / 50 21. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lirik ashula, Lapar, Yalla B) Maqom, Katta ashula, epik doston: C) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar D) Lapar, Maqom, Yalla 22 / 50 22. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Arabcha so’z va yunoncha so`z B) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z C) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: D) Forscha so’z va tojikchka so`z: 23 / 50 23. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning o’rtacha ovozi B) erkaklarning past ovozi: C) erkaklarning yuqori ovozi: D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 24 / 50 24. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Ko’rgazmali o’qitish metodlari B) O’yin metodlari C) Amaliy o’qitish metodlari D) Taqqoslash metodlari: 25 / 50 25. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1958- yilda: B) 1957-yilda C) 1962-yilda: D) 1959-yilda 26 / 50 26. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Oilaviy marosim aytimlar B) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar C) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar D) Mehnat qo’shiqlari: 27 / 50 27. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: B) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov C) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev D) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori 28 / 50 28. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 20-22 ta B) 8-10 ta: C) 18-20 ta D) 12-14 ta: 29 / 50 29. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar B) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla C) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma D) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: 30 / 50 30. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Alxon” B) “Naqr” C) “Parda”: D) “Tuzuk”: 31 / 50 31. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) uchinchi guruhiga B) ikkinchi guruhiga C) birinchi guruhiga: D) to’rtinchi guruhiga 32 / 50 32. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) O’yin metodi B) Amaliy metod C) Ko’rgazmali o’qitish metod D) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari 33 / 50 33. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) dag’al tovushlar B) yumshshoq-ohangdor tovushlar C) no oxangdosh tovushlar: D) qichqiriq tovushlar 34 / 50 34. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla B) Munojot, alla, yor-yor C) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: D) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin 35 / 50 35. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Musiqali drama: B) Kantata C) Operetta D) Oratoriya 36 / 50 36. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari D) Nazariya va amaliyot. 37 / 50 37. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Ijodiy yondashuvda B) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi C) O’zaro ta’sirlarda D) Pedagogikada monitoringda 38 / 50 38. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 39 / 50 39. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 40 / 50 40. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, xatoni tuzatish C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 41 / 50 41. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Motiv B) Baholash C) Mazmun D) Maqsad 42 / 50 42. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 43 / 50 43. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish D) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa 44 / 50 44. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Ta’limning baholash shkalasida B) Pedagogikada monitoringda C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) O’quv jarayonini uzluksizligida 45 / 50 45. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Ijodiy yondashuv D) O’zaro ta’sirlar 46 / 50 46. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. C) Arabcha nova – yangilik kiritish. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 47 / 50 47. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 48 / 50 48. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. B) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. C) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. D) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. 49 / 50 49. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish C) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish D) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 50 / 50 50. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 20 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14