Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 169 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida B) Ommaviy va to’garak shakllarida C) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: D) to’garak va xor shaklida 2 / 50 2. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Forscha so’z va tojikchka so`z: B) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z C) Arabcha so’z va yunoncha so`z D) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: 3 / 50 3. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) uch miqdorda B) ikki miqdorda C) to’rt miqdorda D) yarim miqdorda: 4 / 50 4. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 68 ta B) 78 ta C) 88 ta: D) 92 ta 5 / 50 5. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 510 ta: B) 600 ta C) 440 ta: D) 348 ta 6 / 50 6. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Dutor: B) G’ijjak C) Qo’biz. D) Sato 7 / 50 7. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: C) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton D) ½ ton, ½ ½ ½ 8 / 50 8. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Ko’rgazmali o’qitish metodlari B) Amaliy o’qitish metodlari C) O’yin metodlari D) Taqqoslash metodlari: 9 / 50 9. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Ortirilgan intervallar B) Xromatik intervallar C) diatonik intervallar: D) Engramonik intervallar 10 / 50 10. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov B) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev C) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: D) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori 11 / 50 11. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) O’yin metodi B) Amaliy metod C) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari D) Ko’rgazmali o’qitish metod 12 / 50 12. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning past ovozi: B) erkaklarning yuqori ovozi: C) ayollar tovushiga yaqin ovoz D) erkaklarning o’rtacha ovozi 13 / 50 13. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Kantata B) Operetta C) Oratoriya D) Musiqali drama: 14 / 50 14. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla B) Munojot, alla, yor-yor C) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: D) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin 15 / 50 15. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar B) Lirik ashula, Lapar, Yalla C) Lapar, Maqom, Yalla D) Maqom, Katta ashula, epik doston: 16 / 50 16. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) besh guruhni C) to’rt guruhni D) ikki guruhni 17 / 50 17. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: B) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma C) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar D) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla 18 / 50 18. Katta septima intervali necha ton? A) 5 ton B) 4,5 ton: C) 5,5 ton: D) 6 ton 19 / 50 19. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) uchinchi guruhiga B) ikkinchi guruhiga C) to’rtinchi guruhiga D) birinchi guruhiga: 20 / 50 20. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Oilaviy marosim aytimlar B) Mehnat qo’shiqlari: C) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar D) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar 21 / 50 21. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Tuzuk”: B) “Naqr” C) “Parda”: D) “Alxon” 22 / 50 22. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) ko’rgazmali o’qitish metodi B) musiqa o’qitishning ogzaki metodi C) o’yin metodi: D) amaliy metodi 23 / 50 23. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 12-14 ta: B) 8-10 ta: C) 20-22 ta D) 18-20 ta 24 / 50 24. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi B) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas C) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: D) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi 25 / 50 25. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) To’rtinchi B) Birinchi: C) Ikkinchi D) Uchinchi: 26 / 50 26. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) B) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): C) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) D) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) 27 / 50 27. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. B) Musiqa tushunishga o’rgatadi. C) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. D) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: 28 / 50 28. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) To’rtinchi B) Ikkinchi: C) Birinchi D) Uchinchi 29 / 50 29. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) B) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): C) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): D) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) 30 / 50 30. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) besh yirik bo’limdan iborat: B) olti yirik bo’limdan iborat C) ikki yirik bo’limdan iborat: D) to’rt yirik bo’limdan iborat 31 / 50 31. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) M.Ashrafiy, Vaselenko: B) T.Jalilov C) S.Yudakov D) T.Sodiqov 32 / 50 32. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) yumshshoq-ohangdor tovushlar B) no oxangdosh tovushlar: C) qichqiriq tovushlar D) dag’al tovushlar 33 / 50 33. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) tamom degani B) muqaddima , kirish degani: C) asosiy qism degani D) musobaqa degani: 34 / 50 34. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1957-yilda B) 1962-yilda: C) 1958- yilda: D) 1959-yilda 35 / 50 35. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: B) Istagan faoliyat turidan: C) Musiqa tinglashdan D) Musiqa savodidan 36 / 50 36. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Analiz C) Bilish D) Baholash 37 / 50 37. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 38 / 50 38. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 39 / 50 39. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi B) Pedagogikada monitoringda C) Ta’limning baholash shkalasida D) O’quv jarayonini uzluksizligida 40 / 50 40. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish D) Xotira obrazlarini solishtirish 41 / 50 41. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 42 / 50 42. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 43 / 50 43. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Ijodiy yondashuv jarayoni D) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni 44 / 50 44. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 45 / 50 45. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. B) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. C) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 46 / 50 46. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish 47 / 50 47. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi D) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 48 / 50 48. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi B) Ijodiy yondashuvda C) Pedagogikada monitoringda D) O’zaro ta’sirlarda 49 / 50 49. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Motiv C) Baholash D) Mazmun 50 / 50 50. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari D) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 13 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14