Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 211 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 11 0% 13 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Alxon” B) “Naqr” C) “Tuzuk”: D) “Parda”: 2 / 50 2. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: B) Ommaviy va to’garak shakllarida C) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida D) to’garak va xor shaklida 3 / 50 3. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) muqaddima , kirish degani: B) asosiy qism degani C) tamom degani D) musobaqa degani: 4 / 50 4. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Ko’rgazmali o’qitish metod B) O’yin metodi C) Amaliy metod D) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari 5 / 50 5. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Sato B) Qo’biz. C) G’ijjak D) Dutor: 6 / 50 6. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: C) ½ ton, ½ ½ ½ D) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton 7 / 50 7. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 88 ta: C) 68 ta D) 78 ta 8 / 50 8. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi B) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas C) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi D) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: 9 / 50 9. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla B) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: C) Munojot, alla, yor-yor D) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin 10 / 50 10. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Taqqoslash metodlari: B) Amaliy o’qitish metodlari C) O’yin metodlari D) Ko’rgazmali o’qitish metodlari 11 / 50 11. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) T.Jalilov B) M.Ashrafiy, Vaselenko: C) S.Yudakov D) T.Sodiqov 12 / 50 12. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Xromatik intervallar B) Engramonik intervallar C) Ortirilgan intervallar D) diatonik intervallar: 13 / 50 13. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) no oxangdosh tovushlar: B) yumshshoq-ohangdor tovushlar C) qichqiriq tovushlar D) dag’al tovushlar 14 / 50 14. Katta septima intervali necha ton? A) 4,5 ton: B) 5,5 ton: C) 5 ton D) 6 ton 15 / 50 15. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1957-yilda B) 1958- yilda: C) 1959-yilda D) 1962-yilda: 16 / 50 16. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) besh guruhni B) to’rt guruhni C) ikki guruhni D) uch guruhni: 17 / 50 17. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Arabcha so’z va yunoncha so`z B) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: C) Forscha so’z va tojikchka so`z: D) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z 18 / 50 18. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa savodidan B) Istagan faoliyat turidan: C) Musiqa tinglashdan D) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: 19 / 50 19. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) B) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) C) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): D) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): 20 / 50 20. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma B) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: C) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla D) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar 21 / 50 21. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning o’rtacha ovozi B) erkaklarning yuqori ovozi: C) ayollar tovushiga yaqin ovoz D) erkaklarning past ovozi: 22 / 50 22. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Birinchi B) To’rtinchi C) Ikkinchi: D) Uchinchi 23 / 50 23. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) amaliy metodi B) ko’rgazmali o’qitish metodi C) musiqa o’qitishning ogzaki metodi D) o’yin metodi: 24 / 50 24. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) yarim miqdorda: B) to’rt miqdorda C) ikki miqdorda D) uch miqdorda 25 / 50 25. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) B) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): C) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) D) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) 26 / 50 26. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 510 ta: B) 348 ta C) 600 ta D) 440 ta: 27 / 50 27. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: B) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev C) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori D) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov 28 / 50 28. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Oilaviy marosim aytimlar B) Mehnat qo’shiqlari: C) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar D) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar 29 / 50 29. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) besh yirik bo’limdan iborat: B) to’rt yirik bo’limdan iborat C) olti yirik bo’limdan iborat D) ikki yirik bo’limdan iborat: 30 / 50 30. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 18-20 ta B) 20-22 ta C) 8-10 ta: D) 12-14 ta: 31 / 50 31. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Uchinchi: B) Ikkinchi C) Birinchi: D) To’rtinchi 32 / 50 32. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Operetta B) Oratoriya C) Musiqali drama: D) Kantata 33 / 50 33. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) uchinchi guruhiga B) to’rtinchi guruhiga C) birinchi guruhiga: D) ikkinchi guruhiga 34 / 50 34. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lirik ashula, Lapar, Yalla B) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar C) Lapar, Maqom, Yalla D) Maqom, Katta ashula, epik doston: 35 / 50 35. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. B) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: C) Musiqa tushunishga o’rgatadi. D) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. 36 / 50 36. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Ta’limning baholash shkalasida C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi 37 / 50 37. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Ijodiy yondashuv jarayoni 38 / 50 38. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 39 / 50 39. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi 40 / 50 40. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) O’zaro ta’sirlar C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi 41 / 50 41. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Ijodiy yondashuv B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) Gaplarni yozib, saqlab olish D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 42 / 50 42. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. D) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 43 / 50 43. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Sintez C) Baholash D) Analiz 44 / 50 44. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. C) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. D) Arabcha nova – yangilik kiritish. 45 / 50 45. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 46 / 50 46. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Ijodiy yondashuvda B) Pedagogikada monitoringda C) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi D) O’zaro ta’sirlarda 47 / 50 47. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari C) Maqsad, xatoni tuzatish D) Harakatlarni tekshirish 48 / 50 48. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 49 / 50 49. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Motiv C) Mazmun D) Baholash 50 / 50 50. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 20 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14