Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 172 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar B) Maqom, Katta ashula, epik doston: C) Lirik ashula, Lapar, Yalla D) Lapar, Maqom, Yalla 2 / 50 2. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 440 ta: B) 348 ta C) 600 ta D) 510 ta: 3 / 50 3. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) ikkinchi guruhiga B) to’rtinchi guruhiga C) uchinchi guruhiga D) birinchi guruhiga: 4 / 50 4. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: B) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton C) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton D) ½ ton, ½ ½ ½ 5 / 50 5. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar B) Oilaviy marosim aytimlar C) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar D) Mehnat qo’shiqlari: 6 / 50 6. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) To’rtinchi B) Uchinchi C) Ikkinchi: D) Birinchi 7 / 50 7. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: B) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev C) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori D) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov 8 / 50 8. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Amaliy metod B) Ko’rgazmali o’qitish metod C) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari D) O’yin metodi 9 / 50 9. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Amaliy o’qitish metodlari B) Ko’rgazmali o’qitish metodlari C) Taqqoslash metodlari: D) O’yin metodlari 10 / 50 10. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: B) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi C) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi D) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas 11 / 50 11. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) dag’al tovushlar B) qichqiriq tovushlar C) yumshshoq-ohangdor tovushlar D) no oxangdosh tovushlar: 12 / 50 12. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Parda”: B) “Alxon” C) “Tuzuk”: D) “Naqr” 13 / 50 13. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) B) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) C) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): D) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) 14 / 50 14. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) T.Sodiqov B) M.Ashrafiy, Vaselenko: C) S.Yudakov D) T.Jalilov 15 / 50 15. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Arabcha so’z va yunoncha so`z B) Forscha so’z va tojikchka so`z: C) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: D) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z 16 / 50 16. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning yuqori ovozi: B) erkaklarning past ovozi: C) erkaklarning o’rtacha ovozi D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 17 / 50 17. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) besh guruhni C) to’rt guruhni D) ikki guruhni 18 / 50 18. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa tushunishga o’rgatadi. B) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. C) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. D) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: 19 / 50 19. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Qo’biz. B) Dutor: C) G’ijjak D) Sato 20 / 50 20. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma B) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla C) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar D) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: 21 / 50 21. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa tinglashdan B) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: C) Musiqa savodidan D) Istagan faoliyat turidan: 22 / 50 22. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 68 ta C) 78 ta D) 88 ta: 23 / 50 23. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) uch miqdorda B) yarim miqdorda: C) to’rt miqdorda D) ikki miqdorda 24 / 50 24. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): B) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): C) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) D) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) 25 / 50 25. Katta septima intervali necha ton? A) 6 ton B) 4,5 ton: C) 5,5 ton: D) 5 ton 26 / 50 26. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) amaliy metodi B) musiqa o’qitishning ogzaki metodi C) ko’rgazmali o’qitish metodi D) o’yin metodi: 27 / 50 27. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1959-yilda B) 1962-yilda: C) 1957-yilda D) 1958- yilda: 28 / 50 28. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Ommaviy va to’garak shakllarida B) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: C) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida D) to’garak va xor shaklida 29 / 50 29. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) olti yirik bo’limdan iborat B) besh yirik bo’limdan iborat: C) ikki yirik bo’limdan iborat: D) to’rt yirik bo’limdan iborat 30 / 50 30. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) asosiy qism degani B) tamom degani C) musobaqa degani: D) muqaddima , kirish degani: 31 / 50 31. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Ikkinchi B) Birinchi: C) To’rtinchi D) Uchinchi: 32 / 50 32. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Munojot, alla, yor-yor B) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla C) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: D) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin 33 / 50 33. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 18-20 ta B) 20-22 ta C) 12-14 ta: D) 8-10 ta: 34 / 50 34. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Xromatik intervallar B) diatonik intervallar: C) Engramonik intervallar D) Ortirilgan intervallar 35 / 50 35. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Musiqali drama: B) Operetta C) Kantata D) Oratoriya 36 / 50 36. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish C) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 37 / 50 37. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash B) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 38 / 50 38. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Analiz C) Sintez D) Bilish 39 / 50 39. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 40 / 50 40. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. B) Arabcha nova – yangilik kiritish. C) Lotincha innotion – yangilik yaratish. D) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. 41 / 50 41. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish B) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik C) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 42 / 50 42. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 43 / 50 43. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) O’zaro ta’sirlar B) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) Ijodiy yondashuv 44 / 50 44. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 45 / 50 45. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) O’quv jarayonini uzluksizligida C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) Ta’limning baholash shkalasida 46 / 50 46. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. B) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. C) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. D) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. 47 / 50 47. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 48 / 50 48. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 49 / 50 49. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 50 / 50 50. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari C) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. D) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 13 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14