Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 87 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi B) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: C) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas D) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi 2 / 50 2. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Ko’rgazmali o’qitish metodlari B) Taqqoslash metodlari: C) O’yin metodlari D) Amaliy o’qitish metodlari 3 / 50 3. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. B) Musiqa tushunishga o’rgatadi. C) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: D) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. 4 / 50 4. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Naqr” B) “Tuzuk”: C) “Parda”: D) “Alxon” 5 / 50 5. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) qichqiriq tovushlar B) yumshshoq-ohangdor tovushlar C) no oxangdosh tovushlar: D) dag’al tovushlar 6 / 50 6. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Ko’rgazmali o’qitish metod B) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari C) O’yin metodi D) Amaliy metod 7 / 50 7. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1957-yilda B) 1959-yilda C) 1958- yilda: D) 1962-yilda: 8 / 50 8. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) to’garak va xor shaklida B) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: C) Ommaviy va to’garak shakllarida D) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida 9 / 50 9. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) musobaqa degani: B) asosiy qism degani C) muqaddima , kirish degani: D) tamom degani 10 / 50 10. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z B) Forscha so’z va tojikchka so`z: C) Arabcha so’z va yunoncha so`z D) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: 11 / 50 11. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) musiqa o’qitishning ogzaki metodi B) ko’rgazmali o’qitish metodi C) amaliy metodi D) o’yin metodi: 12 / 50 12. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Oratoriya B) Musiqali drama: C) Kantata D) Operetta 13 / 50 13. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Ortirilgan intervallar B) diatonik intervallar: C) Engramonik intervallar D) Xromatik intervallar 14 / 50 14. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla B) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma C) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: D) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar 15 / 50 15. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): B) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) C) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) D) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): 16 / 50 16. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov B) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev C) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 17 / 50 17. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) B) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) C) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): D) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) 18 / 50 18. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lapar, Maqom, Yalla B) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar C) Maqom, Katta ashula, epik doston: D) Lirik ashula, Lapar, Yalla 19 / 50 19. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Birinchi B) To’rtinchi C) Ikkinchi: D) Uchinchi 20 / 50 20. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) to’rt miqdorda B) uch miqdorda C) ikki miqdorda D) yarim miqdorda: 21 / 50 21. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar B) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar C) Oilaviy marosim aytimlar D) Mehnat qo’shiqlari: 22 / 50 22. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) T.Jalilov B) M.Ashrafiy, Vaselenko: C) S.Yudakov D) T.Sodiqov 23 / 50 23. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Sato B) Qo’biz. C) Dutor: D) G’ijjak 24 / 50 24. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 8-10 ta: B) 12-14 ta: C) 20-22 ta D) 18-20 ta 25 / 50 25. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning yuqori ovozi: B) erkaklarning past ovozi: C) erkaklarning o’rtacha ovozi D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 26 / 50 26. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 440 ta: B) 600 ta C) 510 ta: D) 348 ta 27 / 50 27. Katta septima intervali necha ton? A) 5,5 ton: B) 5 ton C) 6 ton D) 4,5 ton: 28 / 50 28. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) birinchi guruhiga: B) ikkinchi guruhiga C) to’rtinchi guruhiga D) uchinchi guruhiga 29 / 50 29. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla B) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: C) Munojot, alla, yor-yor D) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin 30 / 50 30. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: B) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton C) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton D) ½ ton, ½ ½ ½ 31 / 50 31. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 68 ta C) 78 ta D) 88 ta: 32 / 50 32. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) besh guruhni B) uch guruhni: C) to’rt guruhni D) ikki guruhni 33 / 50 33. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa savodidan B) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: C) Istagan faoliyat turidan: D) Musiqa tinglashdan 34 / 50 34. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) ikki yirik bo’limdan iborat: B) olti yirik bo’limdan iborat C) besh yirik bo’limdan iborat: D) to’rt yirik bo’limdan iborat 35 / 50 35. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Birinchi: B) Ikkinchi C) Uchinchi: D) To’rtinchi 36 / 50 36. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish B) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 37 / 50 37. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. C) Matnli belgi, ovozli belgi. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 38 / 50 38. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish D) Ijodiy yondashuv 39 / 50 39. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 40 / 50 40. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Arabcha nova – yangilik kiritish. B) Lotincha innotion – yangilik yaratish. C) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. D) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. 41 / 50 41. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish C) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish D) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik 42 / 50 42. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari B) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash D) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 43 / 50 43. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon D) Ijodiy yondashuv jarayoni 44 / 50 44. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Baholash C) Mazmun D) Motiv 45 / 50 45. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. C) Xotira obrazlarini solishtirish D) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 46 / 50 46. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi B) Ijodiy yondashuvda C) O’zaro ta’sirlarda D) Pedagogikada monitoringda 47 / 50 47. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 48 / 50 48. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) O’zaro ta’sirlar B) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi C) Ijodiy yondashuv D) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 49 / 50 49. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Analiz C) Baholash D) Sintez 50 / 50 50. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, xatoni tuzatish C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Harakatlarni tekshirish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14