Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Mart 24, 2024May 1, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 ga fikr bildirilmagan. 0% 9 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) yarim miqdorda: B) uch miqdorda C) ikki miqdorda D) to’rt miqdorda 2 / 50 2. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): B) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) C) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) D) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): 3 / 50 3. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) o’yin metodi: B) amaliy metodi C) ko’rgazmali o’qitish metodi D) musiqa o’qitishning ogzaki metodi 4 / 50 4. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Oilaviy marosim aytimlar B) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar C) Mehnat qo’shiqlari: D) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar 5 / 50 5. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev B) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov C) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 6 / 50 6. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Maqom, Katta ashula, epik doston: B) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar C) Lirik ashula, Lapar, Yalla D) Lapar, Maqom, Yalla 7 / 50 7. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Birinchi: B) Ikkinchi C) Uchinchi: D) To’rtinchi 8 / 50 8. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Ommaviy va to’garak shakllarida B) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: C) to’garak va xor shaklida D) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida 9 / 50 9. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): B) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) C) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) D) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) 10 / 50 10. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: B) Musiqa tinglashdan C) Musiqa savodidan D) Istagan faoliyat turidan: 11 / 50 11. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) asosiy qism degani B) musobaqa degani: C) tamom degani D) muqaddima , kirish degani: 12 / 50 12. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 8-10 ta: B) 18-20 ta C) 20-22 ta D) 12-14 ta: 13 / 50 13. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning yuqori ovozi: B) erkaklarning o’rtacha ovozi C) erkaklarning past ovozi: D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 14 / 50 14. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Amaliy o’qitish metodlari B) Taqqoslash metodlari: C) Ko’rgazmali o’qitish metodlari D) O’yin metodlari 15 / 50 15. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) besh guruhni C) ikki guruhni D) to’rt guruhni 16 / 50 16. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) ikkinchi guruhiga B) birinchi guruhiga: C) to’rtinchi guruhiga D) uchinchi guruhiga 17 / 50 17. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla B) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: C) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma D) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar 18 / 50 18. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) O’yin metodi B) Amaliy metod C) Ko’rgazmali o’qitish metod D) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari 19 / 50 19. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Munojot, alla, yor-yor B) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin C) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla D) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: 20 / 50 20. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 78 ta C) 68 ta D) 88 ta: 21 / 50 21. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Xromatik intervallar B) Ortirilgan intervallar C) Engramonik intervallar D) diatonik intervallar: 22 / 50 22. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) M.Ashrafiy, Vaselenko: B) S.Yudakov C) T.Jalilov D) T.Sodiqov 23 / 50 23. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Qo’biz. B) Sato C) Dutor: D) G’ijjak 24 / 50 24. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Musiqali drama: B) Oratoriya C) Operetta D) Kantata 25 / 50 25. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 600 ta B) 348 ta C) 440 ta: D) 510 ta: 26 / 50 26. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Birinchi B) To’rtinchi C) Ikkinchi: D) Uchinchi 27 / 50 27. Katta septima intervali necha ton? A) 5,5 ton: B) 4,5 ton: C) 6 ton D) 5 ton 28 / 50 28. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa tushunishga o’rgatadi. B) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. C) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: D) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. 29 / 50 29. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Arabcha so’z va yunoncha so`z B) Forscha so’z va tojikchka so`z: C) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z D) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: 30 / 50 30. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas B) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: C) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi D) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi 31 / 50 31. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) to’rt yirik bo’limdan iborat B) besh yirik bo’limdan iborat: C) ikki yirik bo’limdan iborat: D) olti yirik bo’limdan iborat 32 / 50 32. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: C) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton D) ½ ton, ½ ½ ½ 33 / 50 33. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1962-yilda: B) 1958- yilda: C) 1959-yilda D) 1957-yilda 34 / 50 34. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) yumshshoq-ohangdor tovushlar B) qichqiriq tovushlar C) no oxangdosh tovushlar: D) dag’al tovushlar 35 / 50 35. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Parda”: B) “Tuzuk”: C) “Alxon” D) “Naqr” 36 / 50 36. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 37 / 50 37. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish B) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi 38 / 50 38. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish B) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. C) Xotira obrazlarini solishtirish D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 39 / 50 39. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Lotincha innotion – yangilik yaratish. B) Arabcha nova – yangilik kiritish. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 40 / 50 40. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Ijodiy yondashuv D) Gaplarni yozib, saqlab olish 41 / 50 41. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 42 / 50 42. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik C) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 43 / 50 43. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi B) Ijodiy yondashuv C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) O’zaro ta’sirlar 44 / 50 44. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. 45 / 50 45. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan 46 / 50 46. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 47 / 50 47. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan 48 / 50 48. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish C) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish 49 / 50 49. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, xatoni tuzatish 50 / 50 50. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Musiqa attestatsiya