Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 254 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 11 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 348 ta B) 510 ta: C) 440 ta: D) 600 ta 2 / 50 2. Tenor qanday ovoz? A) ayollar tovushiga yaqin ovoz B) erkaklarning yuqori ovozi: C) erkaklarning past ovozi: D) erkaklarning o’rtacha ovozi 3 / 50 3. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Munojot, alla, yor-yor B) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin C) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: D) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla 4 / 50 4. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) To’rtinchi B) Birinchi C) Ikkinchi: D) Uchinchi 5 / 50 5. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) B) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) C) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): D) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): 6 / 50 6. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) uch miqdorda B) to’rt miqdorda C) yarim miqdorda: D) ikki miqdorda 7 / 50 7. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) ½ ton, ½ ½ ½ C) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton D) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: 8 / 50 8. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) besh yirik bo’limdan iborat: B) to’rt yirik bo’limdan iborat C) ikki yirik bo’limdan iborat: D) olti yirik bo’limdan iborat 9 / 50 9. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Taqqoslash metodlari: B) Ko’rgazmali o’qitish metodlari C) O’yin metodlari D) Amaliy o’qitish metodlari 10 / 50 10. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: B) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida C) Ommaviy va to’garak shakllarida D) to’garak va xor shaklida 11 / 50 11. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) birinchi guruhiga: B) uchinchi guruhiga C) to’rtinchi guruhiga D) ikkinchi guruhiga 12 / 50 12. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori B) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov C) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 13 / 50 13. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1958- yilda: B) 1959-yilda C) 1957-yilda D) 1962-yilda: 14 / 50 14. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 68 ta C) 78 ta D) 88 ta: 15 / 50 15. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: B) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma C) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla D) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar 16 / 50 16. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Parda”: B) “Tuzuk”: C) “Naqr” D) “Alxon” 17 / 50 17. Katta septima intervali necha ton? A) 4,5 ton: B) 5 ton C) 6 ton D) 5,5 ton: 18 / 50 18. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Xromatik intervallar B) diatonik intervallar: C) Ortirilgan intervallar D) Engramonik intervallar 19 / 50 19. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) muqaddima , kirish degani: B) tamom degani C) asosiy qism degani D) musobaqa degani: 20 / 50 20. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Lirik ashula, Lapar, Yalla B) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar C) Lapar, Maqom, Yalla D) Maqom, Katta ashula, epik doston: 21 / 50 21. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas B) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi C) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi D) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: 22 / 50 22. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) G’ijjak B) Qo’biz. C) Sato D) Dutor: 23 / 50 23. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Kantata B) Musiqali drama: C) Oratoriya D) Operetta 24 / 50 24. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. B) Musiqa tushunishga o’rgatadi. C) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: D) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. 25 / 50 25. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) T.Jalilov B) T.Sodiqov C) S.Yudakov D) M.Ashrafiy, Vaselenko: 26 / 50 26. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: B) Forscha so’z va tojikchka so`z: C) Arabcha so’z va yunoncha so`z D) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z 27 / 50 27. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Uchinchi: B) Ikkinchi C) To’rtinchi D) Birinchi: 28 / 50 28. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Mehnat qo’shiqlari: B) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar C) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar D) Oilaviy marosim aytimlar 29 / 50 29. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 20-22 ta B) 12-14 ta: C) 18-20 ta D) 8-10 ta: 30 / 50 30. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) B) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) C) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): D) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) 31 / 50 31. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) qichqiriq tovushlar B) yumshshoq-ohangdor tovushlar C) dag’al tovushlar D) no oxangdosh tovushlar: 32 / 50 32. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Amaliy metod B) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari C) Ko’rgazmali o’qitish metod D) O’yin metodi 33 / 50 33. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Istagan faoliyat turidan: B) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: C) Musiqa tinglashdan D) Musiqa savodidan 34 / 50 34. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) ikki guruhni C) besh guruhni D) to’rt guruhni 35 / 50 35. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) o’yin metodi: B) amaliy metodi C) musiqa o’qitishning ogzaki metodi D) ko’rgazmali o’qitish metodi 36 / 50 36. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) Pedagogikada monitoringda B) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi C) O’zaro ta’sirlarda D) Ijodiy yondashuvda 37 / 50 37. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari C) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. D) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari 38 / 50 38. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) O’quv jarayonini uzluksizligida B) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi C) Ta’limning baholash shkalasida D) Pedagogikada monitoringda 39 / 50 39. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. B) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. C) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. D) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. 40 / 50 40. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish B) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish C) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish D) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 41 / 50 41. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash B) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 42 / 50 42. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Ijodiy yondashuv jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 43 / 50 43. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish B) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi C) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi D) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish 44 / 50 44. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. C) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 45 / 50 45. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 46 / 50 46. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Gaplarni yozib, saqlab olish C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) Ijodiy yondashuv 47 / 50 47. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar 48 / 50 48. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Mazmun C) Baholash D) Motiv 49 / 50 49. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik D) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 50 / 50 50. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14