Uy » Attestatsiya testlar » Jismoniy tarbiya attestatsiya » Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14 Jismoniy tarbiya attestatsiya Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14 InfoMaster May 1, 2024 2864 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 26 0% 4 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №13 test.uzedu.uz saytidagi Repetitsion testlar 2024-yil 1 / 50 1. A) 1 d, 2 e, 3 c, 4 b, 5 e B) 1 c, 2 d, 3 e, 4 a, 5 e C) 1 b, 2 c, 3 d, 4 e, 5 e D) 1 a, 2 b, 3 c, 4 d, 5 e 2 / 50 2. O'zR Milliy Olimpiya Qo'mitasi (MOQ) qachon tashkil etilgan? A) 14-yanvar 1992-yil B) 21-yanvar 1992-yil C) 29-dekabr 1991-yil D) 18-oyabr 1991-yil 3 / 50 3. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni B) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni C) Ijodiy yondashuv jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 4 / 50 4. Saf mashqlari - bu ... A) Yurish, yugurish, uloqtirish, tirmashib chiqish, oshib o'tish, muvozanat saqlash, to'siqlarni oshib o'tish va hokazolar. B) Safda birgalikda bajariladigan, shug'ullanuvchilarda faoliyat strukturasiga muvofiq bo'lib harakat qilish malakalarini, qad-qomatni rostlovchi, ritm va sur'at hissasini tarbiyalashga yordamlashadigan harakatdir. C) Tanani ayrim a'zolari bilan qilinadigan turli harakatlarni, shuningdek, akrobatika va xoreografik mashqlarni birga qo'shib bajarishdir. D) Sport gimnastikasining eng xarakterli vositasidir 5 / 50 5. Gimnastikaning asosiy vazifalarini sanab bering. 1.Turli xil umumiy rivojlantiruvchi mashqlardan foydalanish, jismoniy mashqlarning boshqa turlari qatori harbiy-jismoniy tayyorgarligida katta o‘rin egallash 2.Inson organizmi forma va funktsiyalarini, kishilaming jismoniy qobiliyatlarini har tomonlama takomillashtirishga, salomatligini mustahkamlashga, uzoq yillar davomida faoliyat ko‘rsatib yashashlarini ta’minlashga yo‘naltirilgan mukammal rivojlantirish 3.Hayotiy muhim harakat, ko‘nikma va malakalarini (shu jumladan, amaliy va sport ko‘nikmalarini) shakllantirish va maxsus bilimlar bilan qurollantirish 4.Axloqiy-irodaviy va estetik xususiyatlarini tarbiyalash A) 2, 3, 4 B) 3, 4, 1 C) 1, 2, 3 D) 1, 2, 4 6 / 50 6. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 7 / 50 7. Voleybol to'pining o'lchamini aniqlang A) Diametri 54-56 cm,58-60 cm, og‘irligi 325-375 g, 425-475 g B) Diametri 65-67 cm, og‘irligi 260-280 g C) Diametri 74,9-78 cm, og‘irligi 567-650 g D) Diametri 68-70 cm, og‘irligi 410-450 g 8 / 50 8. A) Brass B) Ko'krakda krol C) Delfin D) Chalqanchasiga krol 9 / 50 9. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 10 / 50 10. Maktabda o'quvchilar sog'ligining holati bo'yicha qanday guruhga bo'linadi? A) Asosiy, o‘rta, yuqori B) Bolalar, qizlar, o‘smirlar C) Maxsus, boshlang‘ich, o‘rta D) Asosiy, tayyorlov, maxsus 11 / 50 11. Mezonlarga asoslangan baholash tizimi qaysi muammolami hal qiladi? To‘g‘ri javoblami belgilang. 1. ob’yektiv va shaffof baholash tizimi orqali ta’lim sifatini oshirishga hissa qo‘shadiio 2. xalqaro standartlarga javob beradigan yuqori sifatli baholash mexanizmini shakllantiradiio 3. o‘quvchining o‘qishdagi yutuqlari haqidagi dalillami to‘plash uchun yordam beradiio 4. asosiy natijalami umumlashtirish va ta’limiy natijalami tahlil qilishga yordam beradi A) 1,3,4 B) 1,2,4 C) 2,3,4 D) 1,2,3 12 / 50 12. Voleybol o'yin maydonini chegaralovchi antennalarning balandligi? A) 80sm B) 100 sm C) 108 sm D) 180 sm 13 / 50 13. Qadimgi Olimpiya o'yinlari nechanchi yilda va qayerda o'tkazilgan? A) Mil av. 408 y., Sparta B) Miloddan av. 776 y., olimpiya C) Milodiy 632 y., Afina D) Mil av. 586 y., Olimpiya 14 / 50 14. Xalqaro sport harakati vujudga kelishining asosiy sabablari? 1. Harbiy ishlar sohasidagi taraqqiyot 2. Sport sohasida xalqaro hamkorlik qilish, sport tajribalarini almashish. 3. Sport musobaqalarini tashkil qilish 4. Katta daromadli musobaqalar tashkil qilish A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 15 / 50 15. A) Yo'q, yo'q, yo'q B) Ha, ha, ha C) Yo'q, ha, ha D) Yo'q, ha, yo'q 16 / 50 16. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 17 / 50 17. Topshiriqni bajaring A) 1 b, 2 c, 3 d, 4 a B) 1 a, 2 b, 3 c, 4 d C) 1 d, 2 c, 3 b, 4 a D) 1 c, 2 d, 3 a, 4 d 18 / 50 18. 1994 yil Yaponiyaning Xirosima shahrida bo‘lib o‘tgan XII Osiyo o‘yinlarida O‘zbekistonlik yengil atletikachilar 8 ta medallami qo‘lga kiritdilar. Medal sohiblarini aniqlang. 1. R.G‘aniev (o‘nkurash) 2. S.Ruban (Munkova) (balandlikka sakrash) 3. O.Yarigina (nayza uloqtirish) 4. O.Veretelnikov (o‘nkurash) 5. V.Pardinov (nayza uloqtirish) 6. K.Samatskiy (uzunlikka sakrash) 7. V.Popov (disk uloqtirish) 8. V.Zaytsev (nayza uloqtirish) A) Oltin-1,2,3; Kumush-6,5; Bronza-4,7,8 B) Oltin-1,5,3; Kumush-4,2; Bronza-6,7,8 C) Oltin-1,2,3; Kumush-4,5; Bronza-6,7,8 D) Oltin-7,2,3; Kumush-4,5; Bronza-6,1,8 19 / 50 19. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan B) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar C) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 20 / 50 20. Hozirgi vaqtda yengil atletikaning necha turi erkaklar uchun, necha turi ayollar uchun Olimpiya o'yinlari dasturiga kiritilgan? A) 24, 26 B) 12, 10 C) 5, 4 D) 24, 23 21 / 50 21. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Xotira obrazlarini solishtirish D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 22 / 50 22. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Maqsad C) Motiv D) Baholash 23 / 50 23. Voleybolda yo‘nalishi bo‘yicha to‘p uzatishlar (to‘p uzatuvchiga nisbatan) qanday turda bo‘ladi? 1. Oldinga, yoniga, orqaga 2. Oldinga, o‘z ustiga, orqaga 3. Yoniga, o‘z ustiga, orqaga 4. Oldinga, o‘z ustiga, yoniga A) 3 B) 2 C) 1 D) 4 24 / 50 24. …….- shug‘ullanuvchilar sport uslubida suzish texnikasini o‘rganadilar va mukammallashtiradilar, musobaqalarda yuqori natijaga erishish uchun mashqlar bajaradilar. A) Amaliy suzish B) Sinxron suzish C) Suzish turlari D) Suzish sporti 25 / 50 25. Gimnastikaning nazariyasi, tarixi, dars berish metodikasi ,mashg‘ulot tashkil etishdagi tipik vosita va formalari bor bo‘lib ,u qanday sohaga mansub? 1. Ilmiy-amaliy 2. Ilmiy-tibbiy 3. Sport klublari 4. Ilm-fan A) 1 B) 4 C) 2 D) 3 26 / 50 26. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Matnli belgi, ovozli belgi. D) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. 27 / 50 27. Quyida berilgan o‘yinlar qaysi sport o‘yiniga xos? To‘pni uzatish va tepish Doiradan to‘p tepish To‘pni tepib oshirish Hujum To‘pni boshda olib yurish Futbol elementlari estafetasi Ikkita to‘pni uzatish Ustunchalarni aylanib o‘tish A) Gandbol B) Voleybol C) Futbol D) Basketbol 28 / 50 28. XXVII yozgi Olimpiya o'yinlarida O'zbekiston umumjamoa hisobida nechanchi o'rinni egallagan? A) 40 B) 47 C) 34 D) 41 29 / 50 29. Basketbol sheti o'lchamlarini toping? A) 1,8 х 1,05 m , kvadrat o‘lchami 0.59 х 0.45 m shit balandligi 3.05m B) 0,5m 3. 1.8 х 1.15 m , kvadrat o‘lchami 0.59 х 0.45 m shit balandligi 3.05m C) 1.8 х 1.05 m , kvadrat o‘lchami 0.57 х 0.45 m shit balandligi D) 1.8 х 1.05 m , kvadrat o‘lchami 0.50 х 0.45 m shit balandligi 3.05m 30 / 50 30. Musobaqalashish uslubini tavsiflang. A) Faoliyatni obrazli yoki shartli syujet asosida tashkil etishdir. B) Harakatli mashqlarni qat’iy tartiblashtirilgan sharoitlarda ko‘p marta qayta takrorlashdan iboratdir. C) Birinchilik yoki yuksak natijaga erishish uchun kurashda kuchlarni sinashdir. D) Yuklama miqdorini oshirish, dam olish bilan navbatlash va h.k., harakatlarni qattiq tartiblashtirish shakllari, harakatning ko‘p marta bajarilishdir. 31 / 50 31. O'zR maqsadi va vazifalari? 1. Mamlakatda professional sportni rivojlantirish 2. Mamlakatda milliy sport uyushmalarini tuzish 3. Mamlakatda olimpizmni targ‘ibot qilish 4. Mamlakatda olimpiya g‘oyalarini himoya qilish, milliy terma jamoalarni Olimpiya o‘yinlariga tayyorlash. A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 32 / 50 32. A) Ha, yo'q B) Yo'q, ha C) Yo'q, yo'q D) Ha, ha 33 / 50 33. Basketbolda to'pni olib yurish deb nimaga aytiladi? A) To‘pni ikki qo‘llab olib yurishga aytiladi. B) To‘pni raqib maydonida har xil yo‘nalishda olib yurishga aytiladi. C) To‘pni faqat o‘z maydonchasida olib yurishga aytiladi. D) To‘pni olib yurish o‘yinchiga to‘p bilan maydon bo‘ylab xohlagantezlikda va istalgan bir yo‘nalishda harakat qilishga imkon beruvchi usuldir. 34 / 50 34. A) b, c, e, f, g B) b, c, d, e, f C) a, b, c, d, e D) a, b, c, e, f 35 / 50 35. A) g, d, a B) a, b, v C) v, g, d D) b, v, g 36 / 50 36. O‘quvchi bir loyiha ustida ishladi. O‘qituvchi tomonidan loyiha taqdimotiga to‘g‘ri bildirilgan fikr variantlarini toping. 1) Vazifani belgilangan muddatdan oldin bajarganligini ta’kidlamoqchiman, ammo taqdimotdagi 1-muammo uchun keltirilgan ma’lumotlami joriy yil bo‘yicha yangilash lozim. 2) Umuman olganda yomon emas. Ba’zi joylarida xatolikliklar bor, ulami birga tahlil qilishimiz lozim bo‘lgani uchun, keyinroq ko‘rishsak, yaxshiroq tushuntirib beraman,. 3) Loyiha ishi talab darajasida bajarilgan. Taqdimotga ba’zi o‘zgartirishlar kiritish lozim. Darsdan so‘ng ular haqida batafsil gaplashib olish uchun ko‘rishsak ma’qul bo‘lardi. 4) Barakalla. Taqdimot ustida zo‘r ishlabsan. Menga juda yoqdi. A) 2, 3 B) 1, 4 C) 1, 3 D) 2, 4 37 / 50 37. Ochiq sport maydonchalarida foydalanadigan qoplama turlarini aniqlang. a) Tuproq qoplamasi b) Chim qoplama c) Sun’iy qoplama d) Plastikdan ishlangan qoplama e) Kafel qoplama f) Rezina qop A) c,d,e B) b,c,d C) d,e,f D) a,b,c 38 / 50 38. A) Xronometraj B) Motor zichlik C) Zichlik matni D) Umumiy zichlik 39 / 50 39. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) Ijodiy yondashuv 40 / 50 40. Umumta’lim maktablari uchun sport zallarining o‘lchamlari qanday bo‘ladi. 1. 20x40m, 9x18m yoki 12x24m 2. 9x18m, 20x40m yoki 15x30 m 3. 9x18m, 12x24m yoki 20x40 m 4. 9x18m, 12x24m yoki 15x30 m A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 41 / 50 41. Harakatli o‘yin nomini aniqlang. O‘quvchilar ikki jamoaga bo‘linib, ikki qatorga turadilar. Qatorlar esa, o‘z navbatida, ikkiga bo‘linib, 10-40 metr masofada bir-birlariga yuzma-yuz turadilar. Birinchi jamoa bilan ikkinchi jamoa orasidagi masofa 2-4 metr bo‘ladi. Qatorlar oldida turgan birinchi o‘yinchilaming oldida yerga chiziq chiziladi. Maydonning bir tomonida, qatorda turgan ikkita o‘yinchiga bittadan bayroqcha yoki estafeta tayoqchasi beriladi. O‘qituvchining signali bo'yicha o‘yinchilar bayroqcha bilan maydonning qarama-qarshi tomonida turgan o‘z jamoalari o‘yinchilari tomon yugurib borib, ularga bayroqchani beradilar va shu jamoa yarmiga borib turadilar. Bayroqchani olganlar, har biri o‘z jamoasining yanni tomon borib, bayroqchani keyingi o‘yinchilarga berib, o‘zlari qatoming oxiriga borib turadilar. A) "Hujum" B) Qarama qarshi estafeta" C) "Aylanma quvlashmachoq" D) "To'p o'rtog'iga" 42 / 50 42. A) Ha, yo'q B) Yo'q, ha C) Yo'q, yo'q D) Ha, ha 43 / 50 43. Qaysi holatlarda namunaviy o'quv rejalariga o'zgartirish kiritish mumkin? A) Ota-onalar va o'quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan. B) Yuqori tashkilot va maktab ma'muriyati buyrug'iga asosan. C) Maktab ma'muriyati va metod birlashma taklifiga ko'ra. D) O'quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda. 44 / 50 44. Topshiriqni bajaring "Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsadi, shakl va usullarini aniqlash" o'qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko'nikmalarga kiradi? A) Ta'lim samaradorligini ta'minlash. B) O'quv jarayonini rejalashtirish. C) O'quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish. D) O'z-o'zini rivojlantirish va kasbiy. 45 / 50 45. A) I:a,b,c. II:d,e,j. III:f,g,h B) I:a,b,c. II:d,e. III:f,g,h,j C) I:a,b,c g, II:d,e. III:f, h,j D) I:a,b,c. II:d,e,h. III:f,g,j 46 / 50 46. Rejalashtirilayotgan darsning shakli va usullari nimalarga mos kelishi lozim? A) Darsning maqsadlari, o'quvchilarning yosh xususiyatlari va o'zlashtirishiga mos kelishi lozim. B) O'quvchilarning jamoaviy va loyiha ishlarini tashkil etish hamda nazorat qilishga mos kelishi lozim. C) Bolalar bilan muloqot qilish, ularning qadr-qimmatini tan olish tamoyillariga mos kelishi lozim. D) Turli xil ta'limiy ehtiyojlar, shuningdek iqtidorli o'quvchilar bilan ishlash tamoyillariga mos kelishi lozim. 47 / 50 47. A) 1 b, 2 v, 3 a B) 1 v, 2 a, 3 b C) 1 a, 2 b, 3 v D) 1 a, 2 v, 3 b 48 / 50 48. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Maqsad, xatoni tuzatish C) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari D) Harakatlarni tekshirish 49 / 50 49. A) 1 c, 2 a, 3 d, 4 b B) 1 d, 2 b, 3 a, 4 c C) 1 b, 2 c, 3 a, 4 d D) 1 b, 2 d, 3 c, 4 a 50 / 50 50. A) 4,5,1,6,7 B) 2,3,4,6,7 C) 1,2,3,6,7 D) 3,4,5,6,7 0% Testni qayta ishga tushiring Testni tahlili dars.info-master.uz saytida berib boriladi. Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 11 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №17
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №16
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 4 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №15
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №14