Uy » Attestatsiya testlar » Jismoniy tarbiya attestatsiya » Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14 Jismoniy tarbiya attestatsiya Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14 InfoMaster May 1, 2024 1252 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 16 0% 4 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №13 test.uzedu.uz saytidagi Repetitsion testlar 2024-yil 1 / 50 1. A) Ha, yo'q B) Yo'q, ha C) Yo'q, yo'q D) Ha, ha 2 / 50 2. Topshiriqni bajaring "Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsadi, shakl va usullarini aniqlash" o'qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko'nikmalarga kiradi? A) O'z-o'zini rivojlantirish va kasbiy. B) O'quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish. C) Ta'lim samaradorligini ta'minlash. D) O'quv jarayonini rejalashtirish. 3 / 50 3. 1994 yil Yaponiyaning Xirosima shahrida bo‘lib o‘tgan XII Osiyo o‘yinlarida O‘zbekistonlik yengil atletikachilar 8 ta medallami qo‘lga kiritdilar. Medal sohiblarini aniqlang. 1. R.G‘aniev (o‘nkurash) 2. S.Ruban (Munkova) (balandlikka sakrash) 3. O.Yarigina (nayza uloqtirish) 4. O.Veretelnikov (o‘nkurash) 5. V.Pardinov (nayza uloqtirish) 6. K.Samatskiy (uzunlikka sakrash) 7. V.Popov (disk uloqtirish) 8. V.Zaytsev (nayza uloqtirish) A) Oltin-1,2,3; Kumush-6,5; Bronza-4,7,8 B) Oltin-1,5,3; Kumush-4,2; Bronza-6,7,8 C) Oltin-1,2,3; Kumush-4,5; Bronza-6,7,8 D) Oltin-7,2,3; Kumush-4,5; Bronza-6,1,8 4 / 50 4. Harakatli o‘yin nomini aniqlang. O‘quvchilar ikki jamoaga bo‘linib, ikki qatorga turadilar. Qatorlar esa, o‘z navbatida, ikkiga bo‘linib, 10-40 metr masofada bir-birlariga yuzma-yuz turadilar. Birinchi jamoa bilan ikkinchi jamoa orasidagi masofa 2-4 metr bo‘ladi. Qatorlar oldida turgan birinchi o‘yinchilaming oldida yerga chiziq chiziladi. Maydonning bir tomonida, qatorda turgan ikkita o‘yinchiga bittadan bayroqcha yoki estafeta tayoqchasi beriladi. O‘qituvchining signali bo'yicha o‘yinchilar bayroqcha bilan maydonning qarama-qarshi tomonida turgan o‘z jamoalari o‘yinchilari tomon yugurib borib, ularga bayroqchani beradilar va shu jamoa yarmiga borib turadilar. Bayroqchani olganlar, har biri o‘z jamoasining yanni tomon borib, bayroqchani keyingi o‘yinchilarga berib, o‘zlari qatoming oxiriga borib turadilar. A) "Hujum" B) "To'p o'rtog'iga" C) "Aylanma quvlashmachoq" D) Qarama qarshi estafeta" 5 / 50 5. O‘quvchi bir loyiha ustida ishladi. O‘qituvchi tomonidan loyiha taqdimotiga to‘g‘ri bildirilgan fikr variantlarini toping. 1) Vazifani belgilangan muddatdan oldin bajarganligini ta’kidlamoqchiman, ammo taqdimotdagi 1-muammo uchun keltirilgan ma’lumotlami joriy yil bo‘yicha yangilash lozim. 2) Umuman olganda yomon emas. Ba’zi joylarida xatolikliklar bor, ulami birga tahlil qilishimiz lozim bo‘lgani uchun, keyinroq ko‘rishsak, yaxshiroq tushuntirib beraman,. 3) Loyiha ishi talab darajasida bajarilgan. Taqdimotga ba’zi o‘zgartirishlar kiritish lozim. Darsdan so‘ng ular haqida batafsil gaplashib olish uchun ko‘rishsak ma’qul bo‘lardi. 4) Barakalla. Taqdimot ustida zo‘r ishlabsan. Menga juda yoqdi. A) 1, 3 B) 2, 4 C) 1, 4 D) 2, 3 6 / 50 6. Voleybol o'yin maydonini chegaralovchi antennalarning balandligi? A) 80sm B) 108 sm C) 180 sm D) 100 sm 7 / 50 7. A) Brass B) Delfin C) Ko'krakda krol D) Chalqanchasiga krol 8 / 50 8. XXVII yozgi Olimpiya o'yinlarida O'zbekiston umumjamoa hisobida nechanchi o'rinni egallagan? A) 47 B) 34 C) 41 D) 40 9 / 50 9. Rejalashtirilayotgan darsning shakli va usullari nimalarga mos kelishi lozim? A) O'quvchilarning jamoaviy va loyiha ishlarini tashkil etish hamda nazorat qilishga mos kelishi lozim. B) Turli xil ta'limiy ehtiyojlar, shuningdek iqtidorli o'quvchilar bilan ishlash tamoyillariga mos kelishi lozim. C) Bolalar bilan muloqot qilish, ularning qadr-qimmatini tan olish tamoyillariga mos kelishi lozim. D) Darsning maqsadlari, o'quvchilarning yosh xususiyatlari va o'zlashtirishiga mos kelishi lozim. 10 / 50 10. A) 1 a, 2 v, 3 b B) 1 b, 2 v, 3 a C) 1 a, 2 b, 3 v D) 1 v, 2 a, 3 b 11 / 50 11. Musobaqalashish uslubini tavsiflang. A) Yuklama miqdorini oshirish, dam olish bilan navbatlash va h.k., harakatlarni qattiq tartiblashtirish shakllari, harakatning ko‘p marta bajarilishdir. B) Birinchilik yoki yuksak natijaga erishish uchun kurashda kuchlarni sinashdir. C) Harakatli mashqlarni qat’iy tartiblashtirilgan sharoitlarda ko‘p marta qayta takrorlashdan iboratdir. D) Faoliyatni obrazli yoki shartli syujet asosida tashkil etishdir. 12 / 50 12. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi B) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 13 / 50 13. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 14 / 50 14. Qadimgi Olimpiya o'yinlari nechanchi yilda va qayerda o'tkazilgan? A) Mil av. 408 y., Sparta B) Milodiy 632 y., Afina C) Miloddan av. 776 y., olimpiya D) Mil av. 586 y., Olimpiya 15 / 50 15. Umumta’lim maktablari uchun sport zallarining o‘lchamlari qanday bo‘ladi. 1. 20x40m, 9x18m yoki 12x24m 2. 9x18m, 20x40m yoki 15x30 m 3. 9x18m, 12x24m yoki 20x40 m 4. 9x18m, 12x24m yoki 15x30 m A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 16 / 50 16. Qaysi holatlarda namunaviy o'quv rejalariga o'zgartirish kiritish mumkin? A) Ota-onalar va o'quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan. B) O'quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda. C) Yuqori tashkilot va maktab ma'muriyati buyrug'iga asosan. D) Maktab ma'muriyati va metod birlashma taklifiga ko'ra. 17 / 50 17. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Motiv B) Baholash C) Mazmun D) Maqsad 18 / 50 18. O'zR maqsadi va vazifalari? 1. Mamlakatda professional sportni rivojlantirish 2. Mamlakatda milliy sport uyushmalarini tuzish 3. Mamlakatda olimpizmni targ‘ibot qilish 4. Mamlakatda olimpiya g‘oyalarini himoya qilish, milliy terma jamoalarni Olimpiya o‘yinlariga tayyorlash. A) 4 B) 1 C) 2 D) 3 19 / 50 19. Maktabda o'quvchilar sog'ligining holati bo'yicha qanday guruhga bo'linadi? A) Maxsus, boshlang‘ich, o‘rta B) Asosiy, tayyorlov, maxsus C) Bolalar, qizlar, o‘smirlar D) Asosiy, o‘rta, yuqori 20 / 50 20. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. D) Matnli belgi, ovozli belgi. 21 / 50 21. Basketbol sheti o'lchamlarini toping? A) 1.8 х 1.05 m , kvadrat o‘lchami 0.50 х 0.45 m shit balandligi 3.05m B) 1,8 х 1,05 m , kvadrat o‘lchami 0.59 х 0.45 m shit balandligi 3.05m C) 1.8 х 1.05 m , kvadrat o‘lchami 0.57 х 0.45 m shit balandligi D) 0,5m 3. 1.8 х 1.15 m , kvadrat o‘lchami 0.59 х 0.45 m shit balandligi 3.05m 22 / 50 22. A) v, g, d B) a, b, v C) b, v, g D) g, d, a 23 / 50 23. A) 1 c, 2 d, 3 e, 4 a, 5 e B) 1 b, 2 c, 3 d, 4 e, 5 e C) 1 a, 2 b, 3 c, 4 d, 5 e D) 1 d, 2 e, 3 c, 4 b, 5 e 24 / 50 24. Quyida berilgan o‘yinlar qaysi sport o‘yiniga xos? To‘pni uzatish va tepish Doiradan to‘p tepish To‘pni tepib oshirish Hujum To‘pni boshda olib yurish Futbol elementlari estafetasi Ikkita to‘pni uzatish Ustunchalarni aylanib o‘tish A) Voleybol B) Gandbol C) Basketbol D) Futbol 25 / 50 25. A) Yo'q, yo'q B) Ha, ha C) Ha, yo'q D) Yo'q, ha 26 / 50 26. Voleybol to'pining o'lchamini aniqlang A) Diametri 54-56 cm,58-60 cm, og‘irligi 325-375 g, 425-475 g B) Diametri 68-70 cm, og‘irligi 410-450 g C) Diametri 74,9-78 cm, og‘irligi 567-650 g D) Diametri 65-67 cm, og‘irligi 260-280 g 27 / 50 27. O'zR Milliy Olimpiya Qo'mitasi (MOQ) qachon tashkil etilgan? A) 14-yanvar 1992-yil B) 21-yanvar 1992-yil C) 29-dekabr 1991-yil D) 18-oyabr 1991-yil 28 / 50 28. Gimnastikaning asosiy vazifalarini sanab bering. 1.Turli xil umumiy rivojlantiruvchi mashqlardan foydalanish, jismoniy mashqlarning boshqa turlari qatori harbiy-jismoniy tayyorgarligida katta o‘rin egallash 2.Inson organizmi forma va funktsiyalarini, kishilaming jismoniy qobiliyatlarini har tomonlama takomillashtirishga, salomatligini mustahkamlashga, uzoq yillar davomida faoliyat ko‘rsatib yashashlarini ta’minlashga yo‘naltirilgan mukammal rivojlantirish 3.Hayotiy muhim harakat, ko‘nikma va malakalarini (shu jumladan, amaliy va sport ko‘nikmalarini) shakllantirish va maxsus bilimlar bilan qurollantirish 4.Axloqiy-irodaviy va estetik xususiyatlarini tarbiyalash A) 1, 2, 4 B) 2, 3, 4 C) 3, 4, 1 D) 1, 2, 3 29 / 50 29. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 30 / 50 30. A) 4,5,1,6,7 B) 2,3,4,6,7 C) 3,4,5,6,7 D) 1,2,3,6,7 31 / 50 31. Xalqaro sport harakati vujudga kelishining asosiy sabablari? 1. Harbiy ishlar sohasidagi taraqqiyot 2. Sport sohasida xalqaro hamkorlik qilish, sport tajribalarini almashish. 3. Sport musobaqalarini tashkil qilish 4. Katta daromadli musobaqalar tashkil qilish A) 1 B) 4 C) 2 D) 3 32 / 50 32. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish 33 / 50 33. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Ijodiy yondashuv jarayoni B) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni C) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 34 / 50 34. …….- shug‘ullanuvchilar sport uslubida suzish texnikasini o‘rganadilar va mukammallashtiradilar, musobaqalarda yuqori natijaga erishish uchun mashqlar bajaradilar. A) Amaliy suzish B) Suzish turlari C) Suzish sporti D) Sinxron suzish 35 / 50 35. Saf mashqlari - bu ... A) Safda birgalikda bajariladigan, shug'ullanuvchilarda faoliyat strukturasiga muvofiq bo'lib harakat qilish malakalarini, qad-qomatni rostlovchi, ritm va sur'at hissasini tarbiyalashga yordamlashadigan harakatdir. B) Tanani ayrim a'zolari bilan qilinadigan turli harakatlarni, shuningdek, akrobatika va xoreografik mashqlarni birga qo'shib bajarishdir. C) Sport gimnastikasining eng xarakterli vositasidir D) Yurish, yugurish, uloqtirish, tirmashib chiqish, oshib o'tish, muvozanat saqlash, to'siqlarni oshib o'tish va hokazolar. 36 / 50 36. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari B) Harakatlarni tekshirish C) Maqsad, xatoni tuzatish D) Xatoni tuzatish, baholash 37 / 50 37. A) Yo'q, ha, yo'q B) Ha, ha, ha C) Yo'q, yo'q, yo'q D) Yo'q, ha, ha 38 / 50 38. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) Ijodiy yondashuv C) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 39 / 50 39. Gimnastikaning nazariyasi, tarixi, dars berish metodikasi ,mashg‘ulot tashkil etishdagi tipik vosita va formalari bor bo‘lib ,u qanday sohaga mansub? 1. Ilmiy-amaliy 2. Ilmiy-tibbiy 3. Sport klublari 4. Ilm-fan A) 1 B) 3 C) 4 D) 2 40 / 50 40. A) Xronometraj B) Umumiy zichlik C) Zichlik matni D) Motor zichlik 41 / 50 41. Mezonlarga asoslangan baholash tizimi qaysi muammolami hal qiladi? To‘g‘ri javoblami belgilang. 1. ob’yektiv va shaffof baholash tizimi orqali ta’lim sifatini oshirishga hissa qo‘shadiio 2. xalqaro standartlarga javob beradigan yuqori sifatli baholash mexanizmini shakllantiradiio 3. o‘quvchining o‘qishdagi yutuqlari haqidagi dalillami to‘plash uchun yordam beradiio 4. asosiy natijalami umumlashtirish va ta’limiy natijalami tahlil qilishga yordam beradi A) 1,2,3 B) 1,2,4 C) 2,3,4 D) 1,3,4 42 / 50 42. Voleybolda yo‘nalishi bo‘yicha to‘p uzatishlar (to‘p uzatuvchiga nisbatan) qanday turda bo‘ladi? 1. Oldinga, yoniga, orqaga 2. Oldinga, o‘z ustiga, orqaga 3. Yoniga, o‘z ustiga, orqaga 4. Oldinga, o‘z ustiga, yoniga A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 43 / 50 43. Topshiriqni bajaring A) 1 a, 2 b, 3 c, 4 d B) 1 d, 2 c, 3 b, 4 a C) 1 c, 2 d, 3 a, 4 d D) 1 b, 2 c, 3 d, 4 a 44 / 50 44. A) a, b, c, e, f B) b, c, d, e, f C) b, c, e, f, g D) a, b, c, d, e 45 / 50 45. Hozirgi vaqtda yengil atletikaning necha turi erkaklar uchun, necha turi ayollar uchun Olimpiya o'yinlari dasturiga kiritilgan? A) 5, 4 B) 24, 23 C) 24, 26 D) 12, 10 46 / 50 46. Basketbolda to'pni olib yurish deb nimaga aytiladi? A) To‘pni olib yurish o‘yinchiga to‘p bilan maydon bo‘ylab xohlagantezlikda va istalgan bir yo‘nalishda harakat qilishga imkon beruvchi usuldir. B) To‘pni ikki qo‘llab olib yurishga aytiladi. C) To‘pni raqib maydonida har xil yo‘nalishda olib yurishga aytiladi. D) To‘pni faqat o‘z maydonchasida olib yurishga aytiladi. 47 / 50 47. A) I:a,b,c. II:d,e. III:f,g,h,j B) I:a,b,c. II:d,e,j. III:f,g,h C) I:a,b,c. II:d,e,h. III:f,g,j D) I:a,b,c g, II:d,e. III:f, h,j 48 / 50 48. Ochiq sport maydonchalarida foydalanadigan qoplama turlarini aniqlang. a) Tuproq qoplamasi b) Chim qoplama c) Sun’iy qoplama d) Plastikdan ishlangan qoplama e) Kafel qoplama f) Rezina qop A) a,b,c B) b,c,d C) d,e,f D) c,d,e 49 / 50 49. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan C) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 50 / 50 50. A) 1 b, 2 d, 3 c, 4 a B) 1 d, 2 b, 3 a, 4 c C) 1 b, 2 c, 3 a, 4 d D) 1 c, 2 a, 3 d, 4 b 0% Testni qayta ishga tushiring Testni tahlili dars.info-master.uz saytida berib boriladi. Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 8 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №17
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №16
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 1 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №15
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №14