Uy » Attestatsiya testlar » Jismoniy tarbiya attestatsiya » Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14 Jismoniy tarbiya attestatsiya Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14 InfoMaster May 1, 2024 2930 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 26 0% 12 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №13 test.uzedu.uz saytidagi Repetitsion testlar 2024-yil 1 / 50 1. Gimnastikaning nazariyasi, tarixi, dars berish metodikasi ,mashg‘ulot tashkil etishdagi tipik vosita va formalari bor bo‘lib ,u qanday sohaga mansub? 1. Ilmiy-amaliy 2. Ilmiy-tibbiy 3. Sport klublari 4. Ilm-fan A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 2 / 50 2. A) I:a,b,c. II:d,e,h. III:f,g,j B) I:a,b,c. II:d,e. III:f,g,h,j C) I:a,b,c g, II:d,e. III:f, h,j D) I:a,b,c. II:d,e,j. III:f,g,h 3 / 50 3. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish C) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi D) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish 4 / 50 4. Voleybol o'yin maydonini chegaralovchi antennalarning balandligi? A) 108 sm B) 80sm C) 180 sm D) 100 sm 5 / 50 5. Quyida berilgan o‘yinlar qaysi sport o‘yiniga xos? To‘pni uzatish va tepish Doiradan to‘p tepish To‘pni tepib oshirish Hujum To‘pni boshda olib yurish Futbol elementlari estafetasi Ikkita to‘pni uzatish Ustunchalarni aylanib o‘tish A) Basketbol B) Futbol C) Voleybol D) Gandbol 6 / 50 6. A) Yo'q, ha, ha B) Yo'q, ha, yo'q C) Ha, ha, ha D) Yo'q, yo'q, yo'q 7 / 50 7. A) a, b, c, e, f B) b, c, d, e, f C) a, b, c, d, e D) b, c, e, f, g 8 / 50 8. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi C) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 9 / 50 9. Voleybol to'pining o'lchamini aniqlang A) Diametri 65-67 cm, og‘irligi 260-280 g B) Diametri 54-56 cm,58-60 cm, og‘irligi 325-375 g, 425-475 g C) Diametri 68-70 cm, og‘irligi 410-450 g D) Diametri 74,9-78 cm, og‘irligi 567-650 g 10 / 50 10. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari C) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish D) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring 11 / 50 11. Topshiriqni bajaring "Dars vaqtini oqilona tashkillashtirish, darsning maqsadi, shakl va usullarini aniqlash" o'qituvchilar kasbiy kompetensiyasining qaysi mehnat vazifasidagi ko'nikmalarga kiradi? A) O'quv va tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish. B) Ta'lim samaradorligini ta'minlash. C) O'z-o'zini rivojlantirish va kasbiy. D) O'quv jarayonini rejalashtirish. 12 / 50 12. Harakatli o‘yin nomini aniqlang. O‘quvchilar ikki jamoaga bo‘linib, ikki qatorga turadilar. Qatorlar esa, o‘z navbatida, ikkiga bo‘linib, 10-40 metr masofada bir-birlariga yuzma-yuz turadilar. Birinchi jamoa bilan ikkinchi jamoa orasidagi masofa 2-4 metr bo‘ladi. Qatorlar oldida turgan birinchi o‘yinchilaming oldida yerga chiziq chiziladi. Maydonning bir tomonida, qatorda turgan ikkita o‘yinchiga bittadan bayroqcha yoki estafeta tayoqchasi beriladi. O‘qituvchining signali bo'yicha o‘yinchilar bayroqcha bilan maydonning qarama-qarshi tomonida turgan o‘z jamoalari o‘yinchilari tomon yugurib borib, ularga bayroqchani beradilar va shu jamoa yarmiga borib turadilar. Bayroqchani olganlar, har biri o‘z jamoasining yanni tomon borib, bayroqchani keyingi o‘yinchilarga berib, o‘zlari qatoming oxiriga borib turadilar. A) "Aylanma quvlashmachoq" B) "To'p o'rtog'iga" C) Qarama qarshi estafeta" D) "Hujum" 13 / 50 13. A) b, v, g B) g, d, a C) v, g, d D) a, b, v 14 / 50 14. Ochiq sport maydonchalarida foydalanadigan qoplama turlarini aniqlang. a) Tuproq qoplamasi b) Chim qoplama c) Sun’iy qoplama d) Plastikdan ishlangan qoplama e) Kafel qoplama f) Rezina qop A) a,b,c B) d,e,f C) c,d,e D) b,c,d 15 / 50 15. Umumta’lim maktablari uchun sport zallarining o‘lchamlari qanday bo‘ladi. 1. 20x40m, 9x18m yoki 12x24m 2. 9x18m, 20x40m yoki 15x30 m 3. 9x18m, 12x24m yoki 20x40 m 4. 9x18m, 12x24m yoki 15x30 m A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 16 / 50 16. Hozirgi vaqtda yengil atletikaning necha turi erkaklar uchun, necha turi ayollar uchun Olimpiya o'yinlari dasturiga kiritilgan? A) 24, 26 B) 12, 10 C) 24, 23 D) 5, 4 17 / 50 17. Voleybolda yo‘nalishi bo‘yicha to‘p uzatishlar (to‘p uzatuvchiga nisbatan) qanday turda bo‘ladi? 1. Oldinga, yoniga, orqaga 2. Oldinga, o‘z ustiga, orqaga 3. Yoniga, o‘z ustiga, orqaga 4. Oldinga, o‘z ustiga, yoniga A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 18 / 50 18. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa B) Gaplarni yozib, saqlab olish C) Ijodiy yondashuv D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 19 / 50 19. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 20 / 50 20. XXVII yozgi Olimpiya o'yinlarida O'zbekiston umumjamoa hisobida nechanchi o'rinni egallagan? A) 40 B) 34 C) 47 D) 41 21 / 50 21. …….- shug‘ullanuvchilar sport uslubida suzish texnikasini o‘rganadilar va mukammallashtiradilar, musobaqalarda yuqori natijaga erishish uchun mashqlar bajaradilar. A) Sinxron suzish B) Amaliy suzish C) Suzish turlari D) Suzish sporti 22 / 50 22. A) 1 c, 2 d, 3 e, 4 a, 5 e B) 1 d, 2 e, 3 c, 4 b, 5 e C) 1 b, 2 c, 3 d, 4 e, 5 e D) 1 a, 2 b, 3 c, 4 d, 5 e 23 / 50 23. Rejalashtirilayotgan darsning shakli va usullari nimalarga mos kelishi lozim? A) O'quvchilarning jamoaviy va loyiha ishlarini tashkil etish hamda nazorat qilishga mos kelishi lozim. B) Bolalar bilan muloqot qilish, ularning qadr-qimmatini tan olish tamoyillariga mos kelishi lozim. C) Turli xil ta'limiy ehtiyojlar, shuningdek iqtidorli o'quvchilar bilan ishlash tamoyillariga mos kelishi lozim. D) Darsning maqsadlari, o'quvchilarning yosh xususiyatlari va o'zlashtirishiga mos kelishi lozim. 24 / 50 24. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Xotira obrazlarini solishtirish 25 / 50 25. Musobaqalashish uslubini tavsiflang. A) Birinchilik yoki yuksak natijaga erishish uchun kurashda kuchlarni sinashdir. B) Faoliyatni obrazli yoki shartli syujet asosida tashkil etishdir. C) Harakatli mashqlarni qat’iy tartiblashtirilgan sharoitlarda ko‘p marta qayta takrorlashdan iboratdir. D) Yuklama miqdorini oshirish, dam olish bilan navbatlash va h.k., harakatlarni qattiq tartiblashtirish shakllari, harakatning ko‘p marta bajarilishdir. 26 / 50 26. Mezonlarga asoslangan baholash tizimi qaysi muammolami hal qiladi? To‘g‘ri javoblami belgilang. 1. ob’yektiv va shaffof baholash tizimi orqali ta’lim sifatini oshirishga hissa qo‘shadiio 2. xalqaro standartlarga javob beradigan yuqori sifatli baholash mexanizmini shakllantiradiio 3. o‘quvchining o‘qishdagi yutuqlari haqidagi dalillami to‘plash uchun yordam beradiio 4. asosiy natijalami umumlashtirish va ta’limiy natijalami tahlil qilishga yordam beradi A) 1,3,4 B) 1,2,4 C) 1,2,3 D) 2,3,4 27 / 50 27. A) Chalqanchasiga krol B) Delfin C) Ko'krakda krol D) Brass 28 / 50 28. Gimnastikaning asosiy vazifalarini sanab bering. 1.Turli xil umumiy rivojlantiruvchi mashqlardan foydalanish, jismoniy mashqlarning boshqa turlari qatori harbiy-jismoniy tayyorgarligida katta o‘rin egallash 2.Inson organizmi forma va funktsiyalarini, kishilaming jismoniy qobiliyatlarini har tomonlama takomillashtirishga, salomatligini mustahkamlashga, uzoq yillar davomida faoliyat ko‘rsatib yashashlarini ta’minlashga yo‘naltirilgan mukammal rivojlantirish 3.Hayotiy muhim harakat, ko‘nikma va malakalarini (shu jumladan, amaliy va sport ko‘nikmalarini) shakllantirish va maxsus bilimlar bilan qurollantirish 4.Axloqiy-irodaviy va estetik xususiyatlarini tarbiyalash A) 1, 2, 4 B) 2, 3, 4 C) 1, 2, 3 D) 3, 4, 1 29 / 50 29. O'zR Milliy Olimpiya Qo'mitasi (MOQ) qachon tashkil etilgan? A) 14-yanvar 1992-yil B) 21-yanvar 1992-yil C) 18-oyabr 1991-yil D) 29-dekabr 1991-yil 30 / 50 30. 1994 yil Yaponiyaning Xirosima shahrida bo‘lib o‘tgan XII Osiyo o‘yinlarida O‘zbekistonlik yengil atletikachilar 8 ta medallami qo‘lga kiritdilar. Medal sohiblarini aniqlang. 1. R.G‘aniev (o‘nkurash) 2. S.Ruban (Munkova) (balandlikka sakrash) 3. O.Yarigina (nayza uloqtirish) 4. O.Veretelnikov (o‘nkurash) 5. V.Pardinov (nayza uloqtirish) 6. K.Samatskiy (uzunlikka sakrash) 7. V.Popov (disk uloqtirish) 8. V.Zaytsev (nayza uloqtirish) A) Oltin-1,2,3; Kumush-6,5; Bronza-4,7,8 B) Oltin-1,2,3; Kumush-4,5; Bronza-6,7,8 C) Oltin-7,2,3; Kumush-4,5; Bronza-6,1,8 D) Oltin-1,5,3; Kumush-4,2; Bronza-6,7,8 31 / 50 31. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon 32 / 50 32. Basketbolda to'pni olib yurish deb nimaga aytiladi? A) To‘pni olib yurish o‘yinchiga to‘p bilan maydon bo‘ylab xohlagantezlikda va istalgan bir yo‘nalishda harakat qilishga imkon beruvchi usuldir. B) To‘pni ikki qo‘llab olib yurishga aytiladi. C) To‘pni faqat o‘z maydonchasida olib yurishga aytiladi. D) To‘pni raqib maydonida har xil yo‘nalishda olib yurishga aytiladi. 33 / 50 33. Qaysi holatlarda namunaviy o'quv rejalariga o'zgartirish kiritish mumkin? A) Ota-onalar va o'quvchilarning ehtiyoji va talablariga binoan. B) Yuqori tashkilot va maktab ma'muriyati buyrug'iga asosan. C) Maktab ma'muriyati va metod birlashma taklifiga ko'ra. D) O'quvchilarning ehtiyojlari va qiziqishlaridan kelib chiqqan holda. 34 / 50 34. A) Ha, yo'q B) Yo'q, ha C) Yo'q, yo'q D) Ha, ha 35 / 50 35. A) Yo'q, yo'q B) Ha, yo'q C) Yo'q, ha D) Ha, ha 36 / 50 36. Maktabda o'quvchilar sog'ligining holati bo'yicha qanday guruhga bo'linadi? A) Bolalar, qizlar, o‘smirlar B) Asosiy, tayyorlov, maxsus C) Maxsus, boshlang‘ich, o‘rta D) Asosiy, o‘rta, yuqori 37 / 50 37. Topshiriqni bajaring A) 1 d, 2 c, 3 b, 4 a B) 1 b, 2 c, 3 d, 4 a C) 1 a, 2 b, 3 c, 4 d D) 1 c, 2 d, 3 a, 4 d 38 / 50 38. Saf mashqlari - bu ... A) Tanani ayrim a'zolari bilan qilinadigan turli harakatlarni, shuningdek, akrobatika va xoreografik mashqlarni birga qo'shib bajarishdir. B) Yurish, yugurish, uloqtirish, tirmashib chiqish, oshib o'tish, muvozanat saqlash, to'siqlarni oshib o'tish va hokazolar. C) Safda birgalikda bajariladigan, shug'ullanuvchilarda faoliyat strukturasiga muvofiq bo'lib harakat qilish malakalarini, qad-qomatni rostlovchi, ritm va sur'at hissasini tarbiyalashga yordamlashadigan harakatdir. D) Sport gimnastikasining eng xarakterli vositasidir 39 / 50 39. O'zR maqsadi va vazifalari? 1. Mamlakatda professional sportni rivojlantirish 2. Mamlakatda milliy sport uyushmalarini tuzish 3. Mamlakatda olimpizmni targ‘ibot qilish 4. Mamlakatda olimpiya g‘oyalarini himoya qilish, milliy terma jamoalarni Olimpiya o‘yinlariga tayyorlash. A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 40 / 50 40. Xalqaro sport harakati vujudga kelishining asosiy sabablari? 1. Harbiy ishlar sohasidagi taraqqiyot 2. Sport sohasida xalqaro hamkorlik qilish, sport tajribalarini almashish. 3. Sport musobaqalarini tashkil qilish 4. Katta daromadli musobaqalar tashkil qilish A) 1 B) 4 C) 3 D) 2 41 / 50 41. Basketbol sheti o'lchamlarini toping? A) 1,8 х 1,05 m , kvadrat o‘lchami 0.59 х 0.45 m shit balandligi 3.05m B) 1.8 х 1.05 m , kvadrat o‘lchami 0.50 х 0.45 m shit balandligi 3.05m C) 1.8 х 1.05 m , kvadrat o‘lchami 0.57 х 0.45 m shit balandligi D) 0,5m 3. 1.8 х 1.15 m , kvadrat o‘lchami 0.59 х 0.45 m shit balandligi 3.05m 42 / 50 42. O‘quvchi bir loyiha ustida ishladi. O‘qituvchi tomonidan loyiha taqdimotiga to‘g‘ri bildirilgan fikr variantlarini toping. 1) Vazifani belgilangan muddatdan oldin bajarganligini ta’kidlamoqchiman, ammo taqdimotdagi 1-muammo uchun keltirilgan ma’lumotlami joriy yil bo‘yicha yangilash lozim. 2) Umuman olganda yomon emas. Ba’zi joylarida xatolikliklar bor, ulami birga tahlil qilishimiz lozim bo‘lgani uchun, keyinroq ko‘rishsak, yaxshiroq tushuntirib beraman,. 3) Loyiha ishi talab darajasida bajarilgan. Taqdimotga ba’zi o‘zgartirishlar kiritish lozim. Darsdan so‘ng ular haqida batafsil gaplashib olish uchun ko‘rishsak ma’qul bo‘lardi. 4) Barakalla. Taqdimot ustida zo‘r ishlabsan. Menga juda yoqdi. A) 1, 4 B) 2, 4 C) 1, 3 D) 2, 3 43 / 50 43. Qadimgi Olimpiya o'yinlari nechanchi yilda va qayerda o'tkazilgan? A) Miloddan av. 776 y., olimpiya B) Milodiy 632 y., Afina C) Mil av. 586 y., Olimpiya D) Mil av. 408 y., Sparta 44 / 50 44. A) 3,4,5,6,7 B) 2,3,4,6,7 C) 4,5,1,6,7 D) 1,2,3,6,7 45 / 50 45. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Matnli belgi, ovozli belgi. B) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 46 / 50 46. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, xatoni tuzatish B) Xatoni tuzatish, baholash C) Harakatlarni tekshirish D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 47 / 50 47. A) 1 b, 2 d, 3 c, 4 a B) 1 c, 2 a, 3 d, 4 b C) 1 b, 2 c, 3 a, 4 d D) 1 d, 2 b, 3 a, 4 c 48 / 50 48. A) Umumiy zichlik B) Zichlik matni C) Xronometraj D) Motor zichlik 49 / 50 49. A) 1 v, 2 a, 3 b B) 1 b, 2 v, 3 a C) 1 a, 2 b, 3 v D) 1 a, 2 v, 3 b 50 / 50 50. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Motiv C) Maqsad D) Baholash 0% Testni qayta ishga tushiring Testni tahlili dars.info-master.uz saytida berib boriladi. Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 12 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №17
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №16
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 4 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №15
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 2 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №14