Fizika attestatsiya №15 Fevral 5, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Fizika attestatsiya №15 ga 1 fikr bildirilgan 0% 4 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Fizika attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Fizika fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Yer sirtidan otilgan jismning nergiyasi E ga teng. Uning L nuqtadagi kinetik energiyasining dastlabki energiyasiga nisbatini toping. A) 1/2 B) 3/4 C) 3/2 D) 1/3 2 / 50 2. Erkin siljiy oladigan porshenli slindrda havo joylashgan.Agar atmosfera bosimi 105 Pa, porshenning massasi 6 kg va yuzi 2 10-3 m² ga teng bo’lsa , porshen ustiga qanday massali (kg ) yuk qo’yganimizda undagi havo hajmi izotermik ravishda 2 marta kamayadi? A) 20 B) 16 C) 26 D) 36 3 / 50 3. Ko’ndalang kesim yuzasi 20 mm² bo’lgan trubadan suv 4 m/s tezlik bilan otilib chiqmoqda. 10 min da qanday massali (kg) suv oqib chiqadi. A) 34 B) 48 C) 54 D) 24 4 / 50 4. 45° qiyalikka ega bulgan tepalikdan gorizontal yunalishda tosh 20 m/s tezlik bilan otildi. Tosh tepalikning chuqqisidan vertikal bo`yicha qanday masofaga tushadi? A) 86 B) 95 C) 74 D) 80 5 / 50 5. Berk idishda 500 kPa bosim ostida gaz bor. Agar jo’mrak ochilgandan keyin gazning 4/5 qism massasi chiqib ketsa, idishda qolgan gazning bosimi qanday bo’lib qoladi (kPa)? A) 78 B) 86 C) 92 D) 100 6 / 50 6. Aerostatda o‘lchangan atmosfera bosimi yer sirtida o‘lchangandagi qiymatidan 8 mm ga farq qilgan bo‘lsa, aerostatning qanday balandlikda ekanligini toping. A) 120m B) 96m C) 144m D) 84m 7 / 50 7. Massasi 200 kg, uzunligi 4 m bo‘lgan va yerda yotgan bir jinsli xodani bir uchidan ко`tarib, tik turg’izib qo‘yildi. Bunda qanday ish bajarilgan? A) 2kJ B) 6kJ C) 8k J D) 4kJ 8 / 50 8. Arqonga 80 N kuch bilan tasir qilib, qo’zg’aluvchan blok yordamida 13 kg yukni qurilayotgan binoning yettinchi qavatiga ko’tarildi. Qurilmaning FIK ni hisoblang? A) 81,25 % B) 75,4 % C) 60,4 % D) 45,55 % 9 / 50 9. Agar yer sirtidagi birinchi kosmik tezlik 8 km/s bo’lsa, yer sirtidan 19200 km balandlikda birinchi kosmik tezlik qanday bo’ladi (km/s)? (R=6400 km) A) 4.62 B) 2 C) 4 D) 8 10 / 50 10. Buyum qavariq linzadan 4 m uzoqlikda turubdi. Linzning fokus masofasi 50 sm bo’lsa linzaning chiziqli kattalashtirishi qanday bo’ladi? A) 0,25 B) 7 C) 1/7 D) 4 11 / 50 11. Ikkita matematik mayatnik bir xil davr bilan tebranmoqda. Ikkinchi mayatnikning tebranishi birinchisiga nisbatan 1/6 davr kech boshlandi. Tebranishlarning fazalari farqini toping. A) π/2 B) π/6 C) π/3 D) π 12 / 50 12. Gorizontal aylanayotgan sharning ichidagi kubik ishqalanish bo’lmaganda qanday balandlikka ko’tarila oladi? D=10 m , ∂ =1/π (diametr, chastota) A) 2 m B) 2,2 C) 2,5 D) 2,4 13 / 50 13. 2 kg massali jismni qiyaligi 53º bo’lgan tekislik bo’ylab yuqoriga 2 m/s² tezlanish bilan harakatlantirish uchun uni qanday kuch bilan tortish kerak (N)? ( µ = 0, 4; sin53º = 0,8; cos53º = 0,6; ) A) 20,8 B) 24,8 C) 28,8 D) 4 14 / 50 14. Sxemaning AC, nuqtalari orasidagi umumiy qarshiliklarni toping? (Har bir nuqtalar orasidagi qarshilik R ga teng) A) 7R/3 B) 5R/6 C) 6R/5 D) 4R/7 15 / 50 15. 0,5 kg massali miltiqdan 5 g massali o’q 600 m/s tezlik bilan otilib chiqdi. Miltiqni orqaga tepish tezligi toping (m/s). A) 0,3 B) 0,06 C) 6 D) 0,6 16 / 50 16. Yassi ko’zgular o’zaro to’g’ri burchak ostida joylashgan bo’lsa α ni toping. A) 45° B) 60° C) 75° D) 30° 17 / 50 17. Zichligi 8000 kg/m³ bo’lgan 40 kg massali metall bo’lagini suvning ichida ko’tarish uchun qancha kuch kerak bo’ladi(N)? ( ρs =1000 kg / m³ ) A) 395 B) 350 C) 275 D) 296 18 / 50 18. Rasmda ko’rsatilgan bir jinsli sterjenni tutib turgan kuchlarning nisbatini aniqlang? A) 3/2 B) 3/4 C) 2/3 D) 4/3 19 / 50 19. Tik yuqoriga 4 m/s boshlang’ich tezlik bilan otilgan jismning tezligi qancha vaqtdan so’ng boshlang’ich tezligidan modul jihatidan 2 marta kichik bo’ladi.(s) A) 0,3 va 0,5 B) 0,1 va 0,4 C) 0,2 va 0,6 D) 0,5 va 0,8 20 / 50 20. F1 kuch ta’sirida jism 4 m/s² tezlanish bilan harakatlanadi. Teskari yo’nalishdagi F2 kuch ta’sir qilsa jism tezlanishi 3 m/s² ga teng. Agar ikkala kuchlar bir vaqtda ta’sir etsa, jismning tezlanishi qanday bo’ladi (m/s²)? A) 1 B) 8 C) 5 D) 0 21 / 50 21. Bir-biri bilan vaznsiz cho’zilmas ip vositasida bog’langan ikkita 3 va 5 kg massali jismlarni silliq gorizontal sirt bo’ylab 5 kg massali jismga qo’yilgan 4 N gorizontal kuch tortib bormoqda. Jismlarni bog’lovchi ipning taranglik kuchi qanday (N)? A) 1 B) 2 C) 2,5 D) 1,5 22 / 50 22. Massasi 5 kg bo’lgan jism quyidagi kuchlar tasirida olgan tezlanishini aniqlang? m/s² A) 4 B) 2 C) 3 D) 5 23 / 50 23. Agar prujinani 10 mm ga cho’zish uchun 1J ish bajarilgan bo’lsa, uni muvozanat holatidan 30 mm ga cho’zish uchun qancha ish bajarish kerak bo’ladi (J)? A) 18 B) 3 C) 16 D) 9 24 / 50 24. Ikkita moddiy nuqtaning harakat tenglamasi x1 = 2t - 6 va x2 = 24 - 3t ko’rinishga ega. Ular qancha vaqtdan keyin uchrashadi? A) 6 s B) 4 s C) 12 s D) 2,25 s 25 / 50 25. Jism 0,5 m amplatudali garmonik tebranishlar bajarmoqda. Uning chetki vaziyatidan boshlab hisoblaganda yarim davr ichidagi ko‘chishi qanday? A) 0,25 m B) 1 m C) 0,5 m D) 0 26 / 50 26. Tosh gorizontal yo’nalishda otilgandan 0,5 s o’tgach, uning tezligi boshlang’ich tezligidan 1,6 marta katta bo’lgan.Toshning boshlang’ich tezligini toping(m/s). A) 3 B) 5 C) 6 D) 4 27 / 50 27. Jism 0,5 m amplatudali garmonik tebranishlar hosil qilmoqda. Uning chetki vaziyatidan boshlab hisoblaganda yarim davr ichidagi ko‘chishi qanday? A) 0,25 m B) 0 C) 0,5 m D) 1 m 28 / 50 28. Jismning harakat tenglamasi x = 20 + 32t - 2t² ko‘rinishga ega. U t=0 paytdan boshlab to‘xtaguncha qanday (m) yo‘l o‘tadi? A) 276 B) 640 C) 128 D) 256 29 / 50 29. Rasmda ko’rsatilgan mashinaning massasi 1 t , tezligi 108 km/h bo’lsa uning C nuqtadagi og’irligini toping ( kN ). (R=25 m, α= 60° ) A) 44,6 B) 28 C) 41 D) 46 30 / 50 30. Dastagi 60 sm bo’lgan chig’iriqda 15 kg massali yuk 20 N kuch tasirida ko’tarilmoqda. Dastagning 20 marta aylanishida yuk qanday m balandlikka ko’tariladi? A) 12 B) 10 C) 9,6 D) 6,8 31 / 50 31. Ko'z gavhari qanday shakldagi linza bo'la oladi? A) Qavariq botiq B) Ikkiyoqlama qavariq C) Yassi qavariq D) Botiq qavariq 32 / 50 32. Massasi 50 g bo'lgan jezni 30°Cdan 130°Cgacha qizdirish uchun sarflangan issiqlik bilan, massasi 30 g bo'lgan oltinni 30°Cdan necha °Cgacha qizdirish mumkin? Jezni solishtirma issiqlik sig'imi 120J/kg·K, oltinniki esa 400 J/kg·K A) 80 B) 230 C) 50 D) 55 33 / 50 33. Agar jismga 100 N kuch ta'sir qilib, uni 2m ga siljitsa kuch va ko'chish yo'nalishi orasidagi burchakni quyidagi qanday qiymatida eng ko'p ish bajariladi? A) 90° B) 60° C) 30° D) 45° 34 / 50 34. Quvvati 1 Ot kuchiga teng bo’lgan mashina 10,8 km/h tezlik bilan tekis harakatlanmoqda. Mashinaning tortish kuchini toping (N)? A) 24,5 B) 245 C) 68 D) 735 35 / 50 35. Chizmada 3 ta sharchani holati tasvirlangan. 1 va 3 sharchalar zaryad ishorasini toping. A) 1(0), 3(-) yoki 1(+), 3(+) B) 1(+), 3(0) C) 1(-), 3(0) yoki 1(-), 3(-) D) 1(0), 3(+) 36 / 50 36. Mahorat bu – A) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. B) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. C) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. D) Pedagogik mehnat samarasi. 37 / 50 37. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. C) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. D) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. 38 / 50 38. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Shaxslararo munasobatlar tizimi. C) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni D) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni 39 / 50 39. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Demokratik, intelektual. B) Liberal, demokratik, trening. C) Avtoritar ,demokratik. D) Avtoritar, liberal, demokratik. 40 / 50 40. Muomalada verbal ta’sir? A) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. B) So’z orqali ta’sir etish. C) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. D) Nutqsiz ta’sir etish. 41 / 50 41. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Og’zaki va yozma nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. D) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi 42 / 50 42. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati C) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 43 / 50 43. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) B) Pedagogikada monitoring C) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi D) O’zaro ta’sirlar 44 / 50 44. O`qituvchi nutq qobilyati – A) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati B) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. C) Verbal qobiliyati D) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati 45 / 50 45. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda D) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda 46 / 50 46. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Birgalikda o’qiymiz» B) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» C) «Arra» D) «Aqliy hujum» 47 / 50 47. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. B) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. C) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. D) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. 48 / 50 48. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. B) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. C) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. D) Tushuncha, tikish, chiziq. 49 / 50 49. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 7 B) 8 C) 5 D) 6 50 / 50 50. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 2-bosqich B) 4-bosqich C) 5-bosqich D) 3-bosqich 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Fizika attestatsiya