Uy » Attestatsiya testlar » Fizika attestatsiya » Fizika attestatsiya №15 Fizika attestatsiya Fizika attestatsiya №15 InfoMaster Fevral 5, 2024 290 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 5 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Fizika attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Fizika fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Ko’ndalang kesim yuzasi 20 mm² bo’lgan trubadan suv 4 m/s tezlik bilan otilib chiqmoqda. 10 min da qanday massali (kg) suv oqib chiqadi. A) 54 B) 48 C) 24 D) 34 2 / 50 2. 2 kg massali jismni qiyaligi 53º bo’lgan tekislik bo’ylab yuqoriga 2 m/s² tezlanish bilan harakatlantirish uchun uni qanday kuch bilan tortish kerak (N)? ( µ = 0, 4; sin53º = 0,8; cos53º = 0,6; ) A) 28,8 B) 24,8 C) 4 D) 20,8 3 / 50 3. Yassi ko’zgular o’zaro to’g’ri burchak ostida joylashgan bo’lsa α ni toping. A) 45° B) 60° C) 75° D) 30° 4 / 50 4. 45° qiyalikka ega bulgan tepalikdan gorizontal yunalishda tosh 20 m/s tezlik bilan otildi. Tosh tepalikning chuqqisidan vertikal bo`yicha qanday masofaga tushadi? A) 80 B) 86 C) 95 D) 74 5 / 50 5. Bir-biri bilan vaznsiz cho’zilmas ip vositasida bog’langan ikkita 3 va 5 kg massali jismlarni silliq gorizontal sirt bo’ylab 5 kg massali jismga qo’yilgan 4 N gorizontal kuch tortib bormoqda. Jismlarni bog’lovchi ipning taranglik kuchi qanday (N)? A) 2 B) 1 C) 2,5 D) 1,5 6 / 50 6. Agar yer sirtidagi birinchi kosmik tezlik 8 km/s bo’lsa, yer sirtidan 19200 km balandlikda birinchi kosmik tezlik qanday bo’ladi (km/s)? (R=6400 km) A) 8 B) 4 C) 4.62 D) 2 7 / 50 7. Jismning harakat tenglamasi x = 20 + 32t - 2t² ko‘rinishga ega. U t=0 paytdan boshlab to‘xtaguncha qanday (m) yo‘l o‘tadi? A) 128 B) 276 C) 256 D) 640 8 / 50 8. Arqonga 80 N kuch bilan tasir qilib, qo’zg’aluvchan blok yordamida 13 kg yukni qurilayotgan binoning yettinchi qavatiga ko’tarildi. Qurilmaning FIK ni hisoblang? A) 81,25 % B) 60,4 % C) 45,55 % D) 75,4 % 9 / 50 9. Ikkita moddiy nuqtaning harakat tenglamasi x1 = 2t - 6 va x2 = 24 - 3t ko’rinishga ega. Ular qancha vaqtdan keyin uchrashadi? A) 12 s B) 4 s C) 2,25 s D) 6 s 10 / 50 10. Sxemaning AC, nuqtalari orasidagi umumiy qarshiliklarni toping? (Har bir nuqtalar orasidagi qarshilik R ga teng) A) 4R/7 B) 6R/5 C) 5R/6 D) 7R/3 11 / 50 11. Buyum qavariq linzadan 4 m uzoqlikda turubdi. Linzning fokus masofasi 50 sm bo’lsa linzaning chiziqli kattalashtirishi qanday bo’ladi? A) 0,25 B) 7 C) 1/7 D) 4 12 / 50 12. Agar prujinani 10 mm ga cho’zish uchun 1J ish bajarilgan bo’lsa, uni muvozanat holatidan 30 mm ga cho’zish uchun qancha ish bajarish kerak bo’ladi (J)? A) 16 B) 3 C) 9 D) 18 13 / 50 13. Aerostatda o‘lchangan atmosfera bosimi yer sirtida o‘lchangandagi qiymatidan 8 mm ga farq qilgan bo‘lsa, aerostatning qanday balandlikda ekanligini toping. A) 84m B) 96m C) 144m D) 120m 14 / 50 14. Berk idishda 500 kPa bosim ostida gaz bor. Agar jo’mrak ochilgandan keyin gazning 4/5 qism massasi chiqib ketsa, idishda qolgan gazning bosimi qanday bo’lib qoladi (kPa)? A) 86 B) 100 C) 92 D) 78 15 / 50 15. Jism 0,5 m amplatudali garmonik tebranishlar bajarmoqda. Uning chetki vaziyatidan boshlab hisoblaganda yarim davr ichidagi ko‘chishi qanday? A) 1 m B) 0,25 m C) 0 D) 0,5 m 16 / 50 16. Erkin siljiy oladigan porshenli slindrda havo joylashgan.Agar atmosfera bosimi 105 Pa, porshenning massasi 6 kg va yuzi 2 10-3 m² ga teng bo’lsa , porshen ustiga qanday massali (kg ) yuk qo’yganimizda undagi havo hajmi izotermik ravishda 2 marta kamayadi? A) 16 B) 36 C) 26 D) 20 17 / 50 17. Massasi 5 kg bo’lgan jism quyidagi kuchlar tasirida olgan tezlanishini aniqlang? m/s² A) 5 B) 3 C) 4 D) 2 18 / 50 18. Massasi 200 kg, uzunligi 4 m bo‘lgan va yerda yotgan bir jinsli xodani bir uchidan ко`tarib, tik turg’izib qo‘yildi. Bunda qanday ish bajarilgan? A) 2kJ B) 6kJ C) 8k J D) 4kJ 19 / 50 19. Rasmda ko’rsatilgan bir jinsli sterjenni tutib turgan kuchlarning nisbatini aniqlang? A) 2/3 B) 3/2 C) 4/3 D) 3/4 20 / 50 20. 0,5 kg massali miltiqdan 5 g massali o’q 600 m/s tezlik bilan otilib chiqdi. Miltiqni orqaga tepish tezligi toping (m/s). A) 0,06 B) 0,3 C) 6 D) 0,6 21 / 50 21. Zichligi 8000 kg/m³ bo’lgan 40 kg massali metall bo’lagini suvning ichida ko’tarish uchun qancha kuch kerak bo’ladi(N)? ( ρs =1000 kg / m³ ) A) 350 B) 296 C) 395 D) 275 22 / 50 22. Ikkita matematik mayatnik bir xil davr bilan tebranmoqda. Ikkinchi mayatnikning tebranishi birinchisiga nisbatan 1/6 davr kech boshlandi. Tebranishlarning fazalari farqini toping. A) π/6 B) π/3 C) π D) π/2 23 / 50 23. Gorizontal aylanayotgan sharning ichidagi kubik ishqalanish bo’lmaganda qanday balandlikka ko’tarila oladi? D=10 m , ∂ =1/π (diametr, chastota) A) 2,2 B) 2,5 C) 2 m D) 2,4 24 / 50 24. Tik yuqoriga 4 m/s boshlang’ich tezlik bilan otilgan jismning tezligi qancha vaqtdan so’ng boshlang’ich tezligidan modul jihatidan 2 marta kichik bo’ladi.(s) A) 0,5 va 0,8 B) 0,2 va 0,6 C) 0,3 va 0,5 D) 0,1 va 0,4 25 / 50 25. Yer sirtidan otilgan jismning nergiyasi E ga teng. Uning L nuqtadagi kinetik energiyasining dastlabki energiyasiga nisbatini toping. A) 3/4 B) 1/3 C) 3/2 D) 1/2 26 / 50 26. Tosh gorizontal yo’nalishda otilgandan 0,5 s o’tgach, uning tezligi boshlang’ich tezligidan 1,6 marta katta bo’lgan.Toshning boshlang’ich tezligini toping(m/s). A) 4 B) 6 C) 5 D) 3 27 / 50 27. Dastagi 60 sm bo’lgan chig’iriqda 15 kg massali yuk 20 N kuch tasirida ko’tarilmoqda. Dastagning 20 marta aylanishida yuk qanday m balandlikka ko’tariladi? A) 10 B) 9,6 C) 12 D) 6,8 28 / 50 28. Rasmda ko’rsatilgan mashinaning massasi 1 t , tezligi 108 km/h bo’lsa uning C nuqtadagi og’irligini toping ( kN ). (R=25 m, α= 60° ) A) 28 B) 41 C) 44,6 D) 46 29 / 50 29. Jism 0,5 m amplatudali garmonik tebranishlar hosil qilmoqda. Uning chetki vaziyatidan boshlab hisoblaganda yarim davr ichidagi ko‘chishi qanday? A) 1 m B) 0,5 m C) 0 D) 0,25 m 30 / 50 30. F1 kuch ta’sirida jism 4 m/s² tezlanish bilan harakatlanadi. Teskari yo’nalishdagi F2 kuch ta’sir qilsa jism tezlanishi 3 m/s² ga teng. Agar ikkala kuchlar bir vaqtda ta’sir etsa, jismning tezlanishi qanday bo’ladi (m/s²)? A) 1 B) 0 C) 8 D) 5 31 / 50 31. Qavariq ko’zguda qanday tasvir hosil bo’ladi? A) Mavhum, to’g’ri, kichiklashgan B) Mavhum, teskari, kichiklashgan C) Haqiqiy, teskari, kattalashgan D) Haqiqiy, teskari, kichiklashgan 32 / 50 32. Chizmada 3 ta sharchani holati tasvirlangan. 1 va 3 sharchalar zaryad ishorasini toping. A) 1(0), 3(+) yoki 3(0), 1(+) B) 1(+), 3(-) yoki 1(-), 3(+) C) 1(-), 3(-) yoki 1(+), 3(+) D) 1(-), 3(0) yoki 3(-), 1(0) 33 / 50 33. Massasi 3,9t bo’lgan tosh 125m balandlikdan tashlandi. Uning yerga urilishdagi tezligini toping (m/s)? g=10m/s2. A) 250 B) 25 C) 500 D) 50 34 / 50 34. Moddaning quydagi holatlarni qaysi birida duffuziya kuzatiladi? A) Yuqoridagilarni barchasida B) Gaz C) Qattiq D) Suyuq 35 / 50 35. Aravaning yerga nisbatan tezligi 5m/s. Unga nisbatan ustida B aravacha 5m/s2 tezlanish bilan rasmda ko’rsatilgandek harakatlanmoqda. B aravachaning yerga nisbatan tezlanishi qancha (m/s2)? A) 5√2 B) 5 C) 6,3 D) 10 36 / 50 36. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. B) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. C) Inter- nofaol, faol-harakat D) «Inter» - metod, «act» - harakat. 37 / 50 37. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 5 B) 7 C) 6 D) 8 38 / 50 38. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. B) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. C) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. D) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. 39 / 50 39. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Ko’rsatmali vaziyat B) Baholash uchun vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Tasvirlovchi vaziyat 40 / 50 40. Axborotli texnologiyalari bu...? A) Pedagogikada monitoring B) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi C) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) D) O’zaro ta’sirlar 41 / 50 41. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi B) So’z mimika aks sado axborot. C) Og’zaki va yozma nutq. D) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. 42 / 50 42. O`qituvchining tashkilotchilik qobilyati- A) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. B) O`quvchilar jamoasini uyushtirsh, jipslashtirish, muhum vaifalarni hal etishga ruhlantirish qobilyati. C) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. D) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati. 43 / 50 43. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati B) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. C) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. D) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. 44 / 50 44. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni C) Shaxslararo munasobatlar tizimi. D) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni 45 / 50 45. Muomalada verbal ta’sir? A) So’z orqali ta’sir etish. B) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. C) Nutqsiz ta’sir etish. D) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. 46 / 50 46. Talim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf. A) Suqrot B) Platon C) Sitseron D) Demosfen 47 / 50 47. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati B) Verbal qobiliyati C) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 48 / 50 48. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda C) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 49 / 50 49. Texnologiya» so’zining lug’aviy ma’nosi? A) «Texne» - qobiliyat, san’at, «logos» - tushuncha ta’lim B) «Texne» - mahorat, san’at, «logos» - tushuncha ta’limot C) «Texne» - mehnat, san’at, «logos» - tushuncha bilim D) «Texne» - san’at, «logos» – tushuncha o’qitish 50 / 50 50. Mahorat bu – A) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. B) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. C) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. D) Pedagogik mehnat samarasi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 7 Fizika fanidan attestatsiya savollari №15