Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №11 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №11 InfoMaster Dekabr 9, 2022 18 Ko'rishlar 4 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №11 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 13-dars. MATEMATIK FORMULA VA BELGILARNI JOYLASHTIRISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi algoritmlar –bu A) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. B) muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi. C) muayyan shartlarga muvofiq takrorlanadigan harakatlar ketma ketligi. D) Faqat ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. 4 / 25 4. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 5 / 25 5. Cheksiz siklni qaysi blok yordamida to‘xtatish mumkin. A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 6 / 25 6. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Multiplikatsiya – … A) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. B) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat 9 / 25 9. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 10 / 25 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Kiritish/chiqarish bloki 11 / 25 11. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. 12 / 25 12. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.uz B) rezume.ru C) rezume.me D) rezume.com 13 / 25 13. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 14 / 25 14. Ma’lumot sahifaning ustki qismiga sarlavha yozish uchun qaysi buyruq tanlanadi? A) “Нижний колонтитул” B) “Верхний колонтитул” 15 / 25 15. –– hujjat sahifasining to‘rttala chegarasidagi bo‘sh maydon. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Havola B) Sahifa ko‘rinishini sozlash C) Varaq chegarasi D) Oriyentatsiya 16 / 25 16. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Вставка B) Конструктор C) Макет D) Главная 17 / 25 17. MS Word dasturida: Vektorli tasvir –bu? A) chiziqlardan tashkil topgan tasvir turi. B) uch o‘lchamli obyektlar tasviri. C) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. D) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. 18 / 25 18. Hujjatlarda shakllar yaratish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “SmartArt” B) “Макет” → “Фигуры” C) “Вставка” → “Фигуры” D) “Главная” → “Фигуры” 19 / 25 19. MS Word dasturida: Stil–bu? A) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. C) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. D) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. 20 / 25 20. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 21 / 25 21. MS Word matn protsessorida istalgan matematik formulalarni kritish mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 22 / 25 22. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 16 384 ta B) 512 ta C) 65 536 ta D) 4 096 ta 23 / 25 23. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 24 / 25 24. MS Word matn protsessorida matematik formulalarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Вставит таблицы” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 25 / 25 25. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” B) “Вставка” → “Вставит таблицы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” D) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz