Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 23 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy inkor (inversiya) amali: 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. 4 / 24 4. Vektorli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) To’g’ri javob yo’q C) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 5 / 24 5. Multfilm – A) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. B) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Muqobil blok C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Hisoblash 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Muqobil blok C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 14 / 24 14. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 15 / 24 15. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) kuzatish, jonlantirish B) Barcha javoblar to’g’ri C) yangi eggektlar, kuzatish D) ruhlantirish, jonlantirish 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Natijani chop etish D) Hisoblash 18 / 24 18. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 20 / 24 20. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 21 / 24 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 22 / 24 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Hisoblash D) Natijani chop etish 23 / 24 23. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz