Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 45 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 3 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 24 2. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 9 B) 8 C) 66 D) 1 3 / 24 3. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat until” C) “repeat” D) Barchasidan 4 / 24 4. Rastrli rejim- A) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. B) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. C) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. D) To’g’ri javob yo’q 5 / 24 5. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 7 / 24 7. Interfaollik-? A) obyektlarning bir-biriga ta’siri. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 8 / 24 8. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 9 / 24 9. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 11 / 24 11. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 13 / 24 13. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) yangi eggektlar, kuzatish B) kuzatish, jonlantirish C) ruhlantirish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Natijani chop etish 15 / 24 15. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 21 / 24 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Xabarlarni chop etish bloki C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 24 / 24 24. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz