Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 27 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) ikkalasi teng; 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. B) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. C) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. D) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Multfilm – A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 6 / 24 6. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Qism dastur bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 9 / 24 9. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 14 / 24 14. Dasturlash – A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 15 / 24 15. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 18 / 24 18. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) Barcha javoblar to’g’ri B) kuzatish, jonlantirish C) yangi eggektlar, kuzatish D) ruhlantirish, jonlantirish 19 / 24 19. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Natijani chop etish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Qism dastur bloki 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz