Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 6-sinf InformatikaInformatika choraklik 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun InfoMaster Noyabr 3, 2022 15 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 1 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 9-dars. Nazorat ishi 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 4 / 25 4. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 5 / 25 5. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Motion” B) “Variables” C) “Control” D) “Operators” 6 / 25 6. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 3 B) 4 C) 2 D) 1 7 / 25 7. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 8 B) 1 C) 9 D) 66 8 / 25 8. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan kichik 9 / 25 9. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) Barchasidan B) “repeat” C) “repeat until” D) “forever” 10 / 25 10. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 11 / 25 11. Cheksiz siklni qaysi blok yordamida to‘xtatish mumkin. A) 1 B) 3 C) 4 D) 2 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 13 / 25 13. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 15 / 25 15. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Costums” B) “Code” C) “Motion” D) “Sounds” 16 / 25 16. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 17 / 25 17. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 18 / 25 18. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 19 / 25 19. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 20 / 25 20. Multfilm – A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari C) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 21 / 25 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 22 / 25 22. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 23 / 25 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Hisoblash D) Natijani chop etish 24 / 25 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 25 / 25 25. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Shartni tekshirish 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz