Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 12 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 24 2. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Control” B) “Motion” C) “Variables” D) “Operators” 3 / 24 3. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Takrorlanishlar soni deyiladi? B) Sikl C) Chiziqli algoritm D) Tarmoqlanuvchi algoritm 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. D) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 6 / 24 6. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) obyektlarning bir-biriga ta’siri. 7 / 24 7. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) yangi eggektlar, kuzatish B) ruhlantirish, jonlantirish C) kuzatish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Qism dastur bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 10 / 24 10. Kompyuter o‘yini –bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Hisoblash 15 / 24 15. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Hisoblash D) Natijani chop etish 19 / 24 19. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 20 / 24 20. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Muqobil blok C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 22 / 24 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 23 / 24 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 24 / 24 24. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz